abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142809238
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 12:53 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Een ieder die dat wil kan het topic zo bij me opvragen; en je mag geloven wat je wil m.b.t. mijn intenties voor het weghalen van het topic, dat interesseerd me eigenlijk niet zo, ik heb gewoon geen zin in discusiere met mensen die mijn woorden verdraaien.
Dan had je toch gewoon kunnen stoppen met discussiëren, niet al je posts weg hoeven halen (geen aanval, ik probeer het te begrijpen)?
Tails tell tales
pi_142809250
Ik zou 8 jarige meisjes ook doen hoor TS

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_142809272
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 12:41 schreef ejfaar het volgende:

[..]

niet echt gezond of wel?
Normaal: nee, Gezond: geen idee. Daarom ga ik ook naar een seksuoloog; maar dat maakt mij nog geen potentiële verkrachter. :')
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_142809308
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 12:51 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Nee, het feit dat ik als 10 jarige een jongen van 6 knuffelbaar vond, was het meest schokkend? Of was het dat ik volgens jou naar Thailand wilde verhuizen?
Dat je overwoog de grenzen te overschrijden en je gevoelens te uiten aan jonge jongens. Daarbij dat je hiervan vond dat zoiets niet ernstig zou zijn.

Maar waar ik nu oprecht nieuwsgierig naar ben TS is hoe jij als claimend een niet-uitvoerende pedofiel aankijkt tegen een man als Erick L? Indien je de uitzending van Undercover Nederland met deze man nog niet hebt bekeken raad ik je aan het wel te doen.

En dan wil ik wel eens weten hoe jij daarover denkt. Vind je het kunnen wat deze man doet?
pi_142809321
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 12:46 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik zat net ook in dat topic te lezen (en heb nog even op Ouder1 gereageerd), maar krijg de indruk dat Ouder1 en Gilles-de-la-Tourette je bang hebben gemaakt (met dat wetsvoorstel, de screenshots e.d.) en dat dat de eigenlijke reden is dat je je posts hebt weggehaald...
Of ik daarin nou gelijk heb of niet, ik vel er sowieso geen oordeel over. Heb überhaupt niet echt een (duidelijk) standpunt t.a.v. die discussie, want snap ieders sentiment eigenlijk wel. Het is lastige materie. Die discussie werd ook met de seconde minder constructief, zowel aan jouw zijde als aan die van Ouder1/Gilles-de-la-Tourette. De enige wiens posts/toon ik op het laatst nog wel kon waarderen waren die van Tijnhet.
My thoughts exactly.
"Pools are perfect for holding water"
pi_142809334
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 12:55 schreef Forbry het volgende:

[..]

Dan had je toch gewoon kunnen stoppen met discussiëren, niet al je posts weg hoeven halen (geen aanval, ik probeer het te begrijpen)?
Het is een statement. GDLT zei overigens dat ik beter kon vertrekken uit het topic, dat heb ik gedaan en toen al mijn toegevoegde informatie meegenomen. Ze willen immers toch enkel hun eigen leugens lezen.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_142809362
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 00:11 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Eerder dan jij geregistreerd:

[..]

Domme noob.
Paar maandjes ja :')
Met ongeveer een kwart van de posts :')
-XOXO-
pi_142809370
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 12:56 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Normaal: nee, Gezond: geen idee. Daarom ga ik ook naar een seksuoloog; maar dat maakt mij nog geen potentiële verkrachter. :')
niet bang dat je ooit je drang niet meer tegen kunt houden?
pi_142809408
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 00:23 schreef FrankUnderwood het volgende:

[..]

Voel jij je stoer als je langer op FOK! zit? Kneus :') :')
Waar staat dat? :')
-XOXO-
pi_142809416
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 12:57 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:

[..]

Dat je overwoog de grenzen te overschrijden en je gevoelens te uiten aan jonge jongens. Daarbij dat je hiervan vond dat zoiets niet ernstig zou zijn.

Maar waar ik nu oprecht nieuwsgierig naar ben TS is hoe jij als claimend een niet-uitvoerende pedofiel aankijkt tegen een man als Erick L? Indien je de uitzending van Undercover Nederland met deze man nog niet hebt bekeken raad ik je aan het wel te doen.

En dan wil ik wel eens weten hoe jij daarover denkt. Vind je het kunnen wat deze man doet?
Dit is dus precies waarom ik niet met jou wil discussiere. Ik overwoog om een vriendschappelijke relatie met een jongen aan wilde gaan. Erik L. interesseerd me geen meter, want heeft niets met mij te maken en ik ben, nogmaals, geen pedofiel, maar een efebofiel. Daar zit nogal een verschil in.
pi_142809426
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 12:59 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Hij straft zichzelf lichamelijk (koude douche, pijnigen) om bepaalde gedachten te corrigeren. En dit zijn zijn eigen woorden. Ik vroeg hem, op normale manier, wat hij denkt dat er gebeurt als dat corrigeren niet meer lukt, of die straffen niet meer genoeg zijn.

Heb helaas het antwoord niet kunnen lezen door die rel.
pi_142809461
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 12:59 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Nee, want die drang heb ik niet én als ik die wel krijg dring ik aan op intensieve hulp.
pi_142809507
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:00 schreef probeer het volgende:

[..]

Hij straft zichzelf lichamelijk (koude douche, pijnigen) om bepaalde gedachten te corrigeren. En dit zijn zijn eigen woorden. Ik vroeg hem, op normale manier, wat hij denkt dat er gebeurt als dat corrigeren niet meer lukt, of die straffen niet meer genoeg zijn.

Dat vroeg ik mezelf ook al af, maar zo te lezen gaat hij naar een seksuoloog, wat ik dan wel weer te spreken vind voor TS. ^O^
I'm an idealist. I don't know where I'm going, but I'm on my way.
pi_142809517
quote:

[..]

Het is het corrigeren van mijn gedachte, dit zou ik ook kunnen gebruiken om mijzelf aan te leren zittend te gaan pissen, omdat dat als voordeel heeft dat ik minder vaak hoef schoon te maken. Mocht ik neigingen krijgen, dan ga ik aandringen op intensieve hulp.
pi_142809534
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:01 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Nee, want die drang heb ik niet én als ik die wel krijg dring ik aan op intensieve hulp.
waarom zou je dat nu niet doen dan?
-Scheelt je de kans dat je toch over de grens gaat
- Je wordt er zelf gelukkiger van, want je lijkt me niet echt happy zo
- Scheelt je evt celstraf
pi_142809556
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:03 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Het is het corrigeren van mijn gedachte, dit zou ik ook kunnen gebruiken om mijzelf aan te leren zittend te gaan pissen, omdat dat als voordeel heeft dat ik minder vaak hoef schoon te maken. Mocht ik neigingen krijgen, dan ga ik aandringen op intensieve hulp.
Dat vind ik in ieder geval erg goed om te horen, en daar wens ik je heel veel succes mee :)
pi_142809586
Dat TS een aantal stappen erger seksueel verknipt is dan de meeste mensen is ook al een tijdje geen verrassing meer.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2014 13:07:49 ]
pi_142809625
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:03 schreef ejfaar het volgende:

[..]

waarom zou je dat nu niet doen dan?
-Scheelt je de kans dat je toch over de grens gaat
- Je wordt er zelf gelukkiger van, want je lijkt me niet echt happy zo
- Scheelt je evt celstraf
Omdat intensieve hulp nu totaal overbodig is en ik die ook niet kan krijgen. Celstraffen zitten er sowieso niet in en de grootste reden dat ik me niet al te happy voel is dat ik het gevoel heb nogal te worden veroordeeld voor een misdaad die ik niet heb begaan.
pi_142809643
quote:
7s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:05 schreef hoink581 het volgende:
Dat TS een aantal stappen erger seksueel verknipt is als de meeste mensen is ook al een tijdje geen verrassing meer.
Waarom sta jij nog niet op mijn blokkeerlijst...
pi_142809665
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:00 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Dit is dus precies waarom ik niet met jou wil discussiere. Ik overwoog om een vriendschappelijke relatie met een jongen aan wilde gaan. Erik L. interesseerd me geen meter, want heeft niets met mij te maken en ik ben, nogmaals, geen pedofiel, maar een efebofiel. Daar zit nogal een verschil in.
Beantwoord gewoon eens een keer de vraag :')

Erick L. viel anders op precies dezelfde leeftijdscategorie als jij. Alleen ging hij voor meisjes in plaats van jongetjes. Hij bekende echter wel degelijk dat hij een ''pedofiel'' was.

Wat mij betreft kun je nog 1000 keer benoemen dat je een efebofiel bent, maar het interesseert me ook helemaal niet hoe je het wilt noemen. Pedofiel of efebofiel, seks met 12 jarigen vind ik gewoonweg not done. Ook niet wanneer er een ander etiketje op plakt. Dat verandert daar niets aan.
pi_142809684
quote:

[..]

Niet door die rel, maar doordat TS selecteert waar hij wel en waar hij niet op wil reageren.
pi_142809688
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:07 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:

[..]

Beantwoord gewoon eens een keer de vraag :')

Erick L. viel anders op precies dezelfde leeftijdscategorie als jij. Alleen ging hij voor meisjes in plaats van jongetjes. Hij bekende echter wel degelijk dat hij een ''pedofiel'' was.

Wat mij betreft kun je nog 1000 keer benoemen dat je een efebofiel bent, maar het interesseert me ook helemaal niet hoe je het wilt noemen. Pedofiel of efebofiel, seks met 12 jarigen vind ik gewoonweg not done. Ook niet wanneer er een ander etiketje op plakt. Dat verandert daar niets aan.
Ik heb je vraag beantwoord en flikker nu gewoon een keer op.
pi_142809715
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:06 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Omdat intensieve hulp nu totaal overbodig is en ik die ook niet kan krijgen. Celstraffen zitten er sowieso niet in en de grootste reden dat ik me niet al te happy voel is dat ik het gevoel heb nogal te worden veroordeeld voor een misdaad die ik niet heb begaan.
is de enige reden dat je niets doet dan niet de veroordeling door de maatschappij? M.a.w. zou je het wel doen als de maatschappij het prima vond?
pi_142809725
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:08 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:

[..]

Niet door die rel, maar doordat TS selecteert waar hij wel en waar hij niet op wil reageren.
Gast .. Zie je nu echt niet zelf in dat jullie reacties hem weggejaagd hebben? Waar nog best een goede dialoog mogelijk was, en waar TS ook veel meer bij gebaat zou zijn geweest dan die (al dan niet terechte) woede die jullie op hem los lieten.

Subtiliteit, ooit van gehoord?
pi_142809757
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:08 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Ik heb je vraag beantwoord en flikker nu gewoon een keer op.
Nee dat heb je niet, en ik flikker helemaal nergens naartoe voor jou!
pi_142809783
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:09 schreef ejfaar het volgende:

[..]

is de enige reden dat je niets doet dan niet de veroordeling door de maatschappij? M.a.w. zou je het wel doen als de maatschappij het prima vond?
Als de maatschappij het niet veroordeelde, dan wel ja. Het is nu eenmaal Nederland 2014; en dat accepteer ik.
pi_142809796
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:10 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:

[..]

Nee dat heb je niet, en ik flikker helemaal nergens naartoe voor jou!
Ja, dat heb ik wel, en flikker nou gewoon op.
pi_142809797
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:09 schreef probeer het volgende:

[..]

Gast .. Zie je nu echt niet zelf in dat jullie reacties hem weggejaagd hebben? Waar nog best een goede dialoog mogelijk was, en waar TS ook veel meer bij gebaat zou zijn geweest dan die (al dan niet terechte) woede die jullie op hem los lieten.

Subtiliteit, ooit van gehoord?
Ik ben op een subtiele manier het topic binnengekomen, maar de reacties van TS hebben me ertoe gedreven dat dit niet meer mogelijk was.
pi_142809830
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:11 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Als de maatschappij het niet veroordeelde, dan wel ja. Het is nu eenmaal Nederland 2014; en dat accepteer ik.
Dan is de kans toch ook groot dat je een keer schijt hebt aan de maatschappij en het toch doet?
Ik bedoel, je gaat dit zo geen 60 jaar meer volhouden
pi_142809834
TS, ben je nou serieus met ouder1 in discussie gegaan? :') _!!!
Zelfs Melouwa is hoogbegaafd vergeleken met haar.
pi_142809863
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:11 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:

[..]

Ik ben op een subtiele manier het topic binnengekomen, maar de reacties van TS hebben me ertoe gedreven dat dit niet meer mogelijk was.
Dus je had jezelf en je eigen emoties niet meer onder controle? Precies hetgene waarvan je TS beschuldigt?

En wat heb je nu bereikt? TS voelt zich nog verder gedemoniseerd, zal in de toekomst een open discussie uit de weg gaan, zichzelf terugtrekken, etc etc. En daarmee is het probleem alleen maar groter geworden, en lijkt enige hulp een stuk verder weg.

Bravo.
pi_142809865
quote:
13s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
_O_
pi_142809869
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:11 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Dat geeft toch al aan hoe deze jongen in elkaar steekt!

Hij geeft gewoon toe hoe hij willens en wetens kinderen zou misbruiken voor zijn eigen seksuele genot, als de maatschappij hem daarin zijn gang zou laten gaan.

Ik hoor wederom totaal geen vraag naar de kinderen toe. Hoe het voor een 12 jarige is om seks te hebben met een 20 jarige. Dat interesseert hem dus ook duidelijk niet.
pi_142809870
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:06 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Waarom sta jij nog niet op mijn blokkeerlijst...
Omdat je er masochistische verlangens op na houdt.
pi_142809893
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:09 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Hij gelooft (of geloofde?) dat de schadelijkheid van seks op jonge leeftijd grotendeels of volledig komt door de hysterie van de maatschappij die erop volgt. "Als de maatschappij het prima vindt" impliceert dan dat die schade er ook niet meer is. Dus hij zou dat dan best willen, vermoed ik.

Zelf denk ik dat de schade afhangt van de mate van manipulatie/vrijwilligheid van het contact en de leeftijd van het kind/puber, maar ook van de mening of reactie van de maatschappij. Maar ik voorzie niet echt dat die maatschappelijke mening gaat veranderen, dus mogelijke onschadelijkheid van zulke contacten is een puur theoretische discussie.. Die het voeren niet waard is.
pi_142809901
quote:
13s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Het was meer GDLT en ik had ze beide nog niet eerder gezien. Ouder1 gebruikte steeds 5 berichten achter elkaar om een vraag op te stellen en een beschuldiging toe te voegen, dat het niveau daar laag lag was wel duidelijk.
pi_142809969
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:14 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Omdat je er masochistische verlangens op na houdt.
Dat is waar, ik word altijd wel een beetje nat als jij m'n topics binnenwalst.
pi_142809980
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:14 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:

[..]

Dat geeft toch al aan hoe deze jongen in elkaar steekt!

Hij geeft gewoon toe hoe hij willens en wetens kinderen zou misbruiken voor zijn eigen seksuele genot, als de maatschappij hem daarin zijn gang zou laten gaan.

Ik hoor wederom totaal geen vraag naar de kinderen toe. Hoe het voor een 12 jarige is om seks te hebben met een 20 jarige. Dat interesseert hem dus ook duidelijk niet.
Dit is gewoon selectief en éénzijdig interpreteren wat je hier doet. Dat hij de gehele gedachtengang erachter niet uitschrijft betekent nog niet dat die er niet is. Zie m'n vorige post.
pi_142809986
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:15 schreef tijnhet het volgende:

[..]

Zelf denk ik dat de schade afhangt van de mate van manipulatie/vrijwilligheid van het contact en de leeftijd van het kind/puber, maar ook van de mening of reactie van de maatschappij. Maar ik voorzie niet echt dat die maatschappelijke mening gaat veranderen, dus mogelijke onschadelijkheid van zulke contacten is een puur theoretische discussie.. Die het voeren niet waard is.
Dat heb ik ook geprobeerd uit te leggen, maar dat negeren ze gewoon.
pi_142809992
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:14 schreef probeer het volgende:

[..]

Dus je had jezelf en je eigen emoties niet meer onder controle? Precies hetgene waarvan je TS beschuldigt?

En wat heb je nu bereikt? TS voelt zich nog verder gedemoniseerd, zal in de toekomst een open discussie uit de weg gaan, zichzelf terugtrekken, etc etc. En daarmee is het probleem alleen maar groter geworden, en lijkt enige hulp een stuk verder weg.

Bravo.
Ik heb mijn emoties prima onder controle. Ik ben gewoon van mening dat TS geen subtiele aanpak verdiend. Die aanpak bleek namelijk duidelijk niet te werken. Dus als het niet soft kan dan maar hard.

Ook heb ik genoeg van het ''arme TS'' fenomeen. Hij is geen slachtoffer maar een potentiële dader.
pi_142810005
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:15 schreef tijnhet het volgende:

[..]

Hij gelooft (of geloofde?) dat de schadelijkheid van seks op jonge leeftijd grotendeels of volledig komt door de hysterie van de maatschappij die erop volgt. "Als de maatschappij het prima vindt" impliceert dan dat die schade er ook niet meer is. Dus hij zou dat dan best willen, vermoed ik.

Indien vrijwillig slaan we soms wel door hier. Ik bedoel, als 15-jarige heb je prima een wil. In Nederland denken we dat bij mensen vanaf 16 ineens een knop is omgeschakeld en dat ze dan wel alles zelf kunnen bepalen :') zat kinderen waar je de leeftijd niet van af ziet...
TS valt echter op een nog jongere leeftijd waar dat klaarblijkelijk wel te zien is en welke nog geen eigen mening kunnen vormen en daarbij de consequenties van daden te kunnen zien.
pi_142810038
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:18 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:

[..]

Ik heb mijn emoties prima onder controle. Ik ben gewoon van mening dat TS geen subtiele aanpak verdiend. Die aanpak bleek namelijk duidelijk niet te werken. Dus als het niet soft kan dan maar hard.

Ook heb ik genoeg van het ''arme TS'' fenomeen. Hij is geen slachtoffer maar een potentiële dader.
een potentiële dader is nog geen dader
pi_142810053
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:18 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 21:56 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
Wat afschuwelijk voor je moeder dat ze zo'n vreselijk mens op de wereld heeft gebracht. En dat meen ik oprecht!
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 22:11 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
Laat je gewoon castreren! En dat meen ik echt!
Ja, heel beheerst.
pi_142810054
quote:

[..]

En je harde aanpak boekt overduidelijk resultaat :')
pi_142810094
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:18 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Indien vrijwillig slaan we soms wel door hier. Ik bedoel, als 15-jarige heb je prima een wil. In Nederland denken we dat bij mensen vanaf 16 ineens een knop is omgeschakeld en dat ze dan wel alles zelf kunnen bepalen :') zat kinderen waar je de leeftijd niet van af ziet...
TS valt echter op een nog jongere leeftijd waar dat klaarblijkelijk wel te zien is en welke nog geen eigen mening kunnen vormen en daarbij de consequenties van daden te kunnen zien.
Hij had het over pubers van 13 tot 17. Daar filterden de topic-volgers vervolgens alleen de "interessante" leeftijden 13-15 uit, omdat die leeftijden verboden zijn. Toen heeft Gilles-de-la-Tourette 13 nog veranderd in 12, en nu is het zogenaamd kenmerkend voor hem dat hij op 12-jarige valt.

Hij geeft aan dat hij jongens tussen de 13 en 17 aantrekkelijk vindt, en vraagt zich af waarom vrijwillige contacten met die leeftijden zo hevig worden afgekeurd. Dat was het begin van het topic.
  maandag 28 juli 2014 @ 13:21:43 #96
11682 Moonah
Jolie femme
pi_142810098
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:00 schreef Demon_from_heaven het volgende:

Ik overwoog om een vriendschappelijke relatie met een jongen aan wilde gaan.
En je wil de jongen bewust maken van het feit dat jij erotische gevoelens voor hem hebt.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_142810134
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:21 schreef Moonah het volgende:

[..]

En je wil de jongen bewust maken van het feit dat jij erotische gevoelens voor hem hebt.
Nee, ik zou het niet erg of schadelijk vinden als hij zich er van bewust is dat ik heb aantrekkelijk vind.
pi_142810151
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:21 schreef tijnhet het volgende:

[..]

Hij had het over pubers van 13 tot 17. Daar filterden de topic-volgers vervolgens alleen de "interessante" leeftijden 13-15 uit, omdat die leeftijden verboden zijn. Toen heeft Gilles-de-la-Tourette 13 nog veranderd in 12, en nu is het zogenaamd kenmerkend voor hem dat hij op 12-jarige valt.

Hij geeft aan dat hij jongens tussen de 13 en 17 aantrekkelijk vindt, en vraagt zich af waarom vrijwillige contacten met die leeftijden zo hevig worden afgekeurd. Dat was het begin van het topic.
Hij was zelf 20 volgens mij. Dan valt 15-17 sowieso wel mee.
13-15 is wel erg jong. Soms valt zoals gezegd de leeftijd niet meer te zien..
  maandag 28 juli 2014 @ 13:23:47 #99
11682 Moonah
Jolie femme
pi_142810191
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:22 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Nee, ik zou het niet erg of schadelijk vinden als hij zich er van bewust is dat ik heb aantrekkelijk vind.
Wel, want hóe wordt hij zich daar bewust van?
Juist.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_142810239
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:18 schreef tijnhet het volgende:

[..]

Dit is gewoon selectief en éénzijdig interpreteren wat je hier doet. Dat hij de gehele gedachtengang erachter niet uitschrijft betekent nog niet dat die er niet is. Zie m'n vorige post.
Zo kan ie wel weer. Ik kan niet meer dan ingaan op de dingen die TS schrijft. Moet ik nu ook al voor mezelf gaan invullen dat TS ''waarschijnlijk wel een moreel aspect zal hebben'', ondanks dat hij daar keer op keer geen enkele blijk van geeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')