Oeh, da's best een tijdje terug. Jammer dat het Alonso is, had liever Kim zien winnen.quote:
Neequote:Op zondag 27 juli 2014 15:54 schreef Bayswater het volgende:
Rosberg ff Hamilton en Alonso voorbij zo
Bijna wel he..quote:Op zondag 27 juli 2014 15:57 schreef Zorro het volgende:
Jammer dat Rosberg hem niet wat meer liet staan. Dan maar samen eraf, Hamilton drukt hem weg. Eigen schuld.
quote:Op zondag 27 juli 2014 15:58 schreef Fir3fly het volgende:
Goed gedaan van Ricciardo maar hij heeft wel flink mazzel gehad met die safety car.
Nou, en Hamilton natuurlijk helemaal niet.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:58 schreef Fir3fly het volgende:
Goed gedaan van Ricciardo maar hij heeft wel flink mazzel gehad met die safety car.
Hamilton mag dat.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:57 schreef Zorro het volgende:
Jammer dat Rosberg hem niet wat meer liet staan. Dan maar samen eraf, Hamilton drukt hem weg. Eigen schuld.
quote:Op zondag 27 juli 2014 15:58 schreef Twieki het volgende:
Straks weer een big smile op 't podium.
[ afbeelding ]
Hij ook inderdaad. Alonso en Rosberg hadden flink nadeel.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
[..]
Nou, en Hamilton natuurlijk helemaal niet.
Dit dus.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een race![]()
![]()
2014 is een kutseizoen? Geen spanning?
Fuck you.
Genot
Uhm je weet dat dat voor de top 5 niet had uitgemaakt???quote:Op zondag 27 juli 2014 15:59 schreef Fir3fly het volgende:
Dit geeft wel aan dat ze onmiddellijk die regel van beide compounts moeten gebruiken weg moeten gooien. Altijd al een belachelijke regel geweest.
En Bottas.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:00 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hij ook inderdaad. Alonso en Rosberg hadden flink nadeel.
Jawel. Alonso en Rosberg hebben niet op de harde banden gereden.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:00 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Uhm je weet dat dat voor de top 5 niet had uitgemaakt???
Blijf DRS wel wat jammer vinden, al is het voor deze kleinere banen wel oke. Al is het wel beter dan die enorme hap aan vuile lucht.quote:
Tegenstrijdig bericht.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Blijf DRS wel wat jammer vinden, al is het voor deze kleinere banen wel oke. Al is het wel beter dan die enorme hap aan vuile lucht.
Nee wel waarschijnlijk als hij 2 ronde later had gestoptquote:Op zondag 27 juli 2014 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou Alonso hebben gewonnen als hij een ronde eerder was gestopt?
DRS moet alleen geen walkover zijn, het moet de vuile luchtproblemen verminderen.quote:
Denk het niet. Alleen als Ricciardo niet voorbij Hamilton was gekomen.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou Alonso hebben gewonnen als hij een ronde eerder was gestopt?
Lijkt me sterk, ze hadden al enorm veel nadeel.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:02 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Nee wel waarschijnlijk als hij 2 ronde later had gestopt
Dat doet het toch prima? Al jaren.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
DRS moet alleen geen walkover zijn, het moet de vuile luchtproblemen verminderen.
Wat dacht je van een eerdere stop van Rosberg?quote:Op zondag 27 juli 2014 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou Alonso hebben gewonnen als hij een ronde eerder was gestopt?
Dus je hebt opeens voordeel als je nog eerder stopt.... Gaan je banden dus 1 ronde eerder er aan. Alonso kwam 2 ronde tekort met zijn bandenquote:Op zondag 27 juli 2014 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, ze hadden al enorm veel nadeel.
Niet alleen Hamilton. Zolang je voor ligt, mag je je eigen lijn bepalen, zolang je de andrr er masr niet moedwillig afduwt. Was hetzelfde als bij Raikkonen Bottas.quote:
Soms is hrt inhalen te makkelijk. Je mort er naast kunnen komen met DRS. Niet rr voorbij.quote:
Ik bedoel bij de eerste SC hequote:Op zondag 27 juli 2014 16:03 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Dus je hebt opeens voordeel als je nog eerder stopt.... Gaan je banden dus 1 ronde eerder er aan. Alonso kwam 2 ronde tekort met zijn banden
Vettel mag nog van geluk spreken dat hij de muur niet vol raaktequote:Op zondag 27 juli 2014 16:04 schreef opreis het volgende:
[..]
Vettel had die pirouette niet moeten maken
Eerste 1 a 2 jaar zeker nietquote:
Oh ja, dat gezeik dat inhalen te makkelijk wasquote:
Two wrongs don't make a right.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
DRS moet alleen geen walkover zijn, het moet de vuile luchtproblemen verminderen.
Dat gold voor de hele top 5.quote:
Dan moet je dat zeggen. Maar nee dat denk ik niet. Want dan blijf je met de laatste stint zittenquote:
Dat kon niet, hij was al de pitsingang voorbij toen de SC kwam. Zelfde geldt voor Rosberg en Bottas. Ricciardo was de eerste die wel nog op tijd naar binnen kon. Daar heeft hij de race gewonnen.quote:
Alonso zat volgens Sky nog voor de entry en had naar binnen gekunt.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:08 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat kon niet, hij was al de pitsingang voorbij toen de SC kwam. Zelfde geldt voor Rosberg en Bottas. Ricciardo was de eerste die wel nog op tijd naar binnen kon. Daar heeft hij de race gewonnen.
Onzin. Het moet geen Formule Ford worden.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:07 schreef Radegast het volgende:
[..]
Die vuile luchtproblemen moet je oplossen door de shape van de auto's radicaal te veranderen.
Hij duwde hem er moedwillig af.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:04 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Niet alleen Hamilton. Zolang je voor ligt, mag je je eigen lijn bepalen, zolang je de andrr er masr niet moedwillig afduwt. Was hetzelfde als bij Raikkonen Bottas.
Klopt, koste hem niet veel tijd maar wel een stuk 5 posities. Maar hij zat uberhaupt in die situatie door de SC-bandenwissel combinatie.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:04 schreef opreis het volgende:
[..]
Vettel had die pirouette niet moeten maken
Lijkt me erg sterk want Rosberg moest al flink hard in de remmen om de SC voor te laten.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:08 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Alonso zat volgens Sky nog voor de entry en had naar binnen gekunt.
Ik snap niet hoe ze het doen. Zoveel potentie en dan dit weer.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:10 schreef Nattekat het volgende:
En Williams
2e, vlak achter Ricciardo, en dan nog 5e finishen op 30 seconden achterstand
Nee, hij nam een wijde lijn. Er was geen abrupte beweging naar buiten. Daar zit een verschil tussen.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:09 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij duwde hem er moedwillig af.
[..]
Klopt, koste hem niet veel tijd maar wel een stuk 5 posities. Maar hij zat uberhaupt in die situatie door de SC-bandenwissel combinatie.
Als je dat eerlijk wil doen moet je de regel invoeren dat iedereen eerst de finishlijn moet passeren onder SC voordat er gewisseld mag worden.
Bottas had heel veel pech tijdens de 1ste safety car. En Massa stond op een andere strategie dan Ricciardo Heeft in laatste stint 10sec verloren doordat ie achter Botas kwam en aan het vechten was met Raikkonenquote:Op zondag 27 juli 2014 16:10 schreef Nattekat het volgende:
En Williams
2e, vlak achter Ricciardo, en dan nog 5e finishen op 30 seconden achterstand
Ze namen een gok met de harde banden, wat op dat moment niet eens zo gek leek.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:10 schreef Nattekat het volgende:
En Williams
2e, vlak achter Ricciardo, en dan nog 5e finishen op 30 seconden achterstand
Abrupt staat niet in de regels volgens mij. Dat deed Raikkonen overigens wel bij Vettel. Was Vettel trouwens niet een keer voor zoiets gestraft op Imola?quote:Op zondag 27 juli 2014 16:12 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee, hij nam een wijde lijn. Er was geen abrupte beweging naar buiten. Daar zit een verschil tussen.
Maar hierover verschillen we al vaker van mening. Dus weinig nut om er vrrder over te blijven discussiëren.
Je loopt een paar jaar achter.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:13 schreef Breaker.Faker het volgende:
Na lange tijd een race tot het einde gekeken.
Als DRS er niet was geweest had deze race toch anders uit gezien de rijders moeten dan werken om in te halen. En was Ricciardo waarschijnlijk geen eerste geworden.
Maar verder was het wel een leuke race alleen jammer van de kunstmatige inhaal actie's met behulp van DRS. Dat maakt de formule1 minder leuk om.
Het is geen toeval. Ric is gewoon een beter coureur met het huidige materiaal. Vettel is te verwend geweest met EBD en de Renault V8. Net als dat Raikkonen met het huidige materiaal niet overweg kanquote:Op zondag 27 juli 2014 16:22 schreef Jigzoz het volgende:
Het werd maar weer eens duidelijk wat een extreem goede coureur Alonso is. Ferrari moet er heel zuinig op zijn.
Dat Vettel-gebeuren wordt nu wel een beetje gęnant inmiddels. Een paar keer achter je teamgenoot eindigen kan natuurlijk door de omstandigheden komen, maar nu gebeurt het wel heel vaak. Hoe lang gaan we dat nog toeval noemen?
Is ook geen toeval, het is al vaker gezegd dat Vettel zijn rijstijl minder goed aan de auto kan aanpassen dan Ricciardo dat kan.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:22 schreef Jigzoz het volgende:
Dat Vettel-gebeuren wordt nu wel een beetje gęnant inmiddels. Een paar keer achter je teamgenoot eindigen kan natuurlijk door de omstandigheden komen, maar nu gebeurt het wel heel vaak. Hoe lang gaan we dat nog toeval noemen?
Dat Bottas pech had is me duidelijk, maar ze hebben het zwaar verpest met Massa. Bij Sky zeiden ze dat de degredatie bij hard en zacht bijna gelijk was, ik zat dan ook met verbazing te kijken naar de LT.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:12 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Bottas had heel veel pech tijdens de 1ste safety car. En Massa stond op een andere strategie dan Ricciardo Heeft in laatste stint 10sec verloren doordat ie achter Botas kwam en aan het vechten was met Raikkonen
Het stuurt wel alle theorietjes van Weltschmerz in de war.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:25 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Is ook geen toeval, het is al vaker gezegd dat Vettel zijn rijstijl minder goed aan de auto kan aanpassen dan Ricciardo dat kan.
Toeval is het zeker niet, maar Ricciardo heeft op dit moment alle mazzel en kapitaliseert daar ook op. Vettel zit een beetje in een negatieve spiraal, hij lijkt het ook al opgegeven te hebben dit seizoen.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:22 schreef Jigzoz het volgende:
Het werd maar weer eens duidelijk wat een extreem goede coureur Alonso is. Ferrari moet er heel zuinig op zijn.
Dat Vettel-gebeuren wordt nu wel een beetje gęnant inmiddels. Een paar keer achter je teamgenoot eindigen kan natuurlijk door de omstandigheden komen, maar nu gebeurt het wel heel vaak. Hoe lang gaan we dat nog toeval noemen?
Ik ben het met je eens dat Vettel in een negatieve spiraal zit. Maar waar heeft Ricciardo alle mazzel over het hele seizoen gezien? Hij had iets van geluk met de SC. Maar ik snap nogsteeds niet waarom Bottas, Vettel en Alonso niet direct naar binnen gingen. Ze kwamen net de ener laatste bocht uit toen de borden SC aan warenquote:Op zondag 27 juli 2014 16:30 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Toeval is het zeker niet, maar Ricciardo heeft op dit moment alle mazzel en kapitaliseert daar ook op. Vettel zit een beetje in een negatieve spiraal, hij lijkt het ook al opgegeven te hebben dit seizoen.
Ik verwacht hem in 2015 gewoon weer vooraan elke race, als Renault tenminste een beetje een fatsoenlijke motor bouwt.
Zo slecht is die motor niet meer, gezien de laatste paar races. Lotus en Caterham hebben allebei een draak van een auto, maar STR en RBR laten er toch regelmatig leuke dingen mee zien.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:30 schreef Fir3fly het volgende:
Ik verwacht hem in 2015 gewoon weer vooraan elke race, als Renault tenminste een beetje een fatsoenlijke motor bouwt.
Wie zegt dat?quote:Op zondag 27 juli 2014 16:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alonso was oud en uitgerangeerd he jongens?![]()
![]()
De motor is nog steeds exact hetzelfde, die is bevroren.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:34 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Zo slecht is die motor niet meer, gezien de laatste paar races. Lotus en Caterham hebben allebei een draak van een auto, maar STR en RBR laten er toch regelmatig leuke dingen mee zien.
Ja de Hardware wel ja. Maar de software niet. En laat die nou net zo belangrijk zijnquote:Op zondag 27 juli 2014 16:39 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
De motor is nog steeds exact hetzelfde, die is bevroren.
Daar heb je gelijk in. Maar Mercedes zit ook niet stil natuurlijk. Als de banden gelijk zijn heeft Mercedes nog steeds een enorm voordeel.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:40 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Ja de Hardware wel ja. Maar de software niet. En laat die nou net zo belangrijk zijn
Alle theorietjes? Er is eigenlijk maar één theorie, en die is dat de snelste coureurs sneller zijn dan de gemiddeld snelle coureurs, en dus hun teamgenoot structureel verslaan op snelheid wanneer die nooit bijzondere snelheid heeft laten zien.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:29 schreef k_man het volgende:
[..]
Het stuurt wel alle theorietjes van Weltschmerz in de war.
Ricciardo sneller dan Vettel. Ricciardo was bij Toro Rosso ongeveer gelijkwaardig aan Vergne. Vergne is nu over het algemeen minder snel dan Kvyat. Kortom: rookie Kvyat is sneller dan viervoudig wereldkampioen Vettel.
Dit is toch totaal geen reactie op mijn post?quote:Op zondag 27 juli 2014 17:12 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Alle theorietjes? Er is eigenlijk maar één theorie, en die is dat de snelste coureurs sneller zijn dan de gemiddeld snelle coureurs, en dus hun teamgenoot structureel verslaan op snelheid wanneer die nooit bijzondere snelheid heeft laten zien.
Nu kunnen veel factoren dat beeld scheef trekken, als Raikkonen Heidfeld niet te snel af was, Massa niet te snel af was in een kampioensauto, en Grosjean niet te snel af was in een eveneens uitstekende auto, dan is het nogal dwaas om te veronderstellen dat Raikkonen een hele snelle coureur is die Alonso het vuur aan de schenen gaat leggen. Ingewikkelder dan dat is het niet.
Maar Raikkonen werd door McLaren gekocht om Schumacher uit te dagen, en maakte niet de indruk zich heel veel voor iets anders dan het racen zelf te interesseren, dus moest hij wel supersnel zijn..... Tja.
Je had het toch over mijn "theorietjes"?quote:Op zondag 27 juli 2014 17:19 schreef k_man het volgende:
[..]
Dit is toch totaal geen reactie op mijn post?
Ja, over Vettel. Niet over Raikkonen.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:30 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Je had het toch over mijn "theorietjes"?
Met een seconde ertussen?quote:Op zondag 27 juli 2014 17:31 schreef Fir3fly het volgende:
Grappig overigens dat niemand lijkt te klagen over het feit dat Hamilton team orders negeerde.
Ik herinner me Maleisië 2013 nog goed...
Ach kom, niemand zou in zijn positie z'n teamgenootje er zomaar voorbij laten. Eén van de twee wordt hoogstwaarschijnlijk kampioen, dus je bent knettergek als je je directe concurrent gaat helpen.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:31 schreef Fir3fly het volgende:
Grappig overigens dat niemand lijkt te klagen over het feit dat Hamilton team orders negeerde.
Ik herinner me Maleisië 2013 nog goed...
Dat is met vuile luchtquote:
Wat was mijn theorie over Vettel dan?quote:
Want Hamilton.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:31 schreef Fir3fly het volgende:
Grappig overigens dat niemand lijkt te klagen over het feit dat Hamilton team orders negeerde.
Ik herinner me Maleisië 2013 nog goed...
Ik weet niet meer wie wat geschreven heeft, maar er waren hier een aantal die zeker wisten dat Raikkonen het heel goed ging doen tov Alonso, omdat mijn theorie daaromtrent onzin was, en er allerlei verklaringen waren waarom Massa na het vertrek van Schumacher ineens een stuk sneller was geworden en zo Raikkonen partij kon geven, om daarna toch niet volledig te herstellen van die veer tegen zijn hoofd, waardoor hij het tegen Alonso behoorlijk af moest leggen.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:03 schreef k_man het volgende:
[..]
Leuk hč, een beetje trollen af en toe?
Ik ga het niet voor je herhalen.
Dat gold ook in 2013.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:35 schreef k_man het volgende:
[..]
Ach kom, niemand zou in zijn positie z'n teamgenootje er zomaar voorbij laten. Eén van de twee wordt hoogstwaarschijnlijk kampioen, dus je bent knettergek als je je directe concurrent gaat helpen.
Ik heb geen flauw idee waarom je steeds wilt doorgaan op Raikkonen. Ik ben geen fan van Raikkonen en ik heb die naam helemaal niet genoemd. Kennelijk wil je heel graag vermijden dat we het over Vettel hebben, waar jij zo'n fanboy van bent?quote:Op zondag 27 juli 2014 18:10 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wie wat geschreven heeft, maar er waren hier een aantal die zeker wisten dat Raikkonen het heel goed ging doen tov Alonso, omdat mijn theorie daaromtrent onzin was, en er allerlei verklaringen waren waarom Massa na het vertrek van Schumacher ineens een stuk sneller was geworden en zo Raikkonen partij kon geven, om daarna toch niet volledig te herstellen van die veer tegen zijn hoofd, waardoor hij het tegen Alonso behoorlijk af moest leggen.
Ik durf in dit stadium van het seizoen al wel vast te stellen dat die mensen er lelijk naast zaten met hun fanboysmoesjes. Blijkbaar was jij daar ook een van en ben je nu gefrustreerd over je eigen onbegrip van de sport, en begin je wild om je heen te slaan met niet erg coherente verhalen.
quote:Op zondag 27 juli 2014 17:17 schreef Nattekat het volgende:
Als Rosberg Hamilton had ingehaald, was Rosberg 2e geworden...
Ditquote:Op zondag 27 juli 2014 17:35 schreef k_man het volgende:
[..]
Ach kom, niemand zou in zijn positie z'n teamgenootje er zomaar voorbij laten. Eén van de twee wordt hoogstwaarschijnlijk kampioen, dus je bent knettergek als je je directe concurrent gaat helpen.
Ik wil het best over Vettel hebben. Maar jij begon over mijn blijkbaar heel wilde theorie dat snelle coureurs sneller zijn dan niet zo snelle coureurs, en op basis daarvan kon ik met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeggen dat Alonso Raikkonen veel te snel af zou blijken wanneer ze in dezelfde auto plaatsnemen. Theorie bevestigd dus, de fanboyonzin over de snelle Raikkonen als zodanig te kijk gezet door het seizoensverloop tot nu toe.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:33 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee waarom je steeds wilt doorgaan op Raikkonen. Ik ben geen fan van Raikkonen en ik heb die naam helemaal niet genoemd. Kennelijk wil je heel graag vermijden dat we het over Vettel hebben, waar jij zo'n fanboy van bent?![]()
Welnee. Alonso rijdt ook al tig seizoenen rond als een kip zonder kop en kan al jaren geen potten meer breken. Zelfde geld voor een Button, Massa, Kimi etc.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:09 schreef Jigzoz het volgende:
Als Vettel nog twee van zulke seizoenen rijdt dan is het einde verhaal.
Zoals ik al zei: je getroll is best vermakelijk, maar ik ga mezelf niet keer op keer voor jouw plezier herhalen. Als je het wilt weten, lees je maar even terug.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:44 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik wil het best over Vettel hebben. Maar jij begon over mijn blijkbaar heel wilde theorie dat snelle coureurs sneller zijn dan niet zo snelle coureurs, en op basis daarvan kon ik met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeggen dat Alonso Raikkonen veel te snel af zou blijken wanneer ze in dezelfde auto plaatsnemen. Theorie bevestigd dus, de fanboyonzin over de snelle Raikkonen als zodanig te kijk gezet door het seizoensverloop tot nu toe.
Als we het daarover eens zijn, wat wilde je precies weten over Vettel?
Ga er maar vanuit dat de snelheden hoger liggen dan op het plaatje staat. Ruim boven de 330 op de rechte stukkenquote:Op zondag 27 juli 2014 18:30 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Uit eigen doos, voldoet wel denk ik
Je lult dus maar weer eens wat.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:23 schreef k_man het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: je getroll is best vermakelijk, maar ik ga mezelf niet keer op keer voor jouw plezier herhalen. Als je het wilt weten, lees je maar even terug.
Komend van jou zie ik dat als een compliment. Dank je.quote:
Waarom kunnen anderen dan wel binnen een halve seconde komen?quote:Op zondag 27 juli 2014 17:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is met vuile lucht
Rosberg's tijden stortten duidelijk in toen hij achter Hamilton terecht kwam, bij Sky dachten ze ook dat Rosberg anders 2e was geworden.
Ik ga geen weerwoord hebben tegen jouw dommig onjuiste weergave van mijn woorden. Daarom vraag ik het nog maar een keer? Wat wil je over Vettel weten?quote:Op zondag 27 juli 2014 19:32 schreef k_man het volgende:
[..]
Komend van jou zie ik dat als een compliment. Dank je.
Ik constateer tevens dat je klaarblijkelijk geen inhoudelijk weerwoord hebt t.a.v. hetgeen ik over je idool zei.
Alonso vind ik persoonlijk weer de sterkste coureur van allemaal dit jaar, kan me geen race herinneren dat er meer in had gezeten voor hem.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:21 schreef Geralt het volgende:
[..]
Welnee. Alonso rijdt ook al tig seizoenen rond als een kip zonder kop en kan al jaren geen potten meer breken. Zelfde geld voor een Button, Massa, Kimi etc.
Die zijn gewoon over de datum. En Vettel valt dit jaar ook compleet door het ijs.
Ik denk serieus niet dat hij het record van Schumachter gaat halen hoor
Ik was het al bijna weer vergeten, maar goed dat je het zegt. Dat moment verbaasde mij erg. Vettel kon hierbij ook nog eens makkelijk aanhaken, terwijl hij nog in gevecht was met Hamilton ook. Sinds wanneer hebben RBRs en Mercs moeite met een TR?quote:Op zondag 27 juli 2014 20:09 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Mede door de SC een geweldige race vandaag, maar wat reed Rosberg als een oud wijf achter Vergne aan, daar heeft hij het echt laten liggen.
Ik heb überhaupt geen weergave van jouw woorden gegeven, dus er kan helemaal geen sprake zijn van een onjuiste weergave.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:44 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik ga geen weerwoord hebben tegen jouw dommig onjuiste weergave van mijn woorden. Daarom vraag ik het nog maar een keer? Wat wil je over Vettel weten?
Perceptiequote:Op maandag 28 juli 2014 09:11 schreef twiFight het volgende:
En hoe in godsnaam kan zo iemand als Kvyat die er altijd goed bij lijkt te zitten toch maar 6 punten hebben
Het verhaal van Raikkonen kennen we, Massa is al tig keer uit de race gegooidb terwijl Bottas het podium haalt, Ricciardo heeft al 2 overwinningen die duidelijk het verschil maken en verder let ik er niet zo op...quote:Op maandag 28 juli 2014 09:11 schreef twiFight het volgende:
Valt me wel op aan het coureurskampioenschap dat coureurs uit hetzelfde team onderling vaak ver uit elkaar liggen (Mercedes de duidelijke uitzondering zijnde). Dit zou je, gezien het gelijke materiaal, toch niet verwachten. En dat nota bene terwijl het kampioenschap als geheel best dicht bij elkaar zit.
RBR: Ricciardo 131 - Vettel 88
Ferrari: Alonso 115 - Raikkonen 27
Williams: Bottas 95 - Massa 40
Force India: Hulkenberg 69 - Perez 29
McLaren: Button 60 - Magnussen 37
En hoe in godsnaam kan zo iemand als Kvyat die er altijd goed bij lijkt te zitten toch maar 6 punten hebben
Villeneuve, een man met een mening.quote:
quote:
Slechts 3 miljoen? Koopjequote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:09 schreef MrBanaan1 het volgende:
http://thesupercarkids.co(...)ula-one-car-for-sale
Zullen we samen leggen![]()
Heeft ie een kentekenplaat dan? En is ie wel te verzekeren?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:31 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Daarom, met genoeg manEn dan een track-meet en om de buurt rijden
![]()
Geen kentekenplaat nodig als je op een circuit rijdt.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heeft ie een kentekenplaat dan? En is ie wel te verzekeren?
Nee. Daarom track meetquote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heeft ie een kentekenplaat dan? En is ie wel te verzekeren?
Watquote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:52 schreef Twieki het volgende:
http://www.dupontregistry(...)/other--model/602097
"Tweedeurs roadster"?
bovenaan is hij van Schumi geweest. In de tekst onderin van Barri....ook zo vaag!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:52 schreef Twieki het volgende:
http://www.dupontregistry(...)/other--model/602097
"Tweedeurs roadster"?
Die Lola uit 1997 staat er ook op... Niet de snelste hahah maar dt livery is wel mooiquote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:32 schreef Beach het volgende:
http://bossgp.com/classified/minardi-m87/
http://bossgp.com/classified/f1-minardi-m190/
Dit is wel een stuk goedkoper
SPOILER: copypastaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helaas geen LT van mijn kant, gaat lastig vanaf het circuit
[ Bericht 1% gewijzigd door Nattekat op 18-08-2014 14:13:01 ]100.000 katjes
Fuck the EBU!
Eh?quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:48 schreef Karstman het volgende:Ga ik de eerste meters van Max Verstappen live missen
![]()
![]()
![]()
Vettel per direct met pensioen. Max erin. Heb je de Telegraaf niet gelezen?quote:
quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:30 schreef Beach het volgende:
[..]
Vettel per direct met pensioen. Max erin. Heb je de Telegraaf niet gelezen?
Ik heb er vanmorgen de kont mee afgeveegd, dus nee.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:30 schreef Beach het volgende:
[..]
Vettel per direct met pensioen. Max erin. Heb je de Telegraaf niet gelezen?
De Televaag slaat de plank mis als Max niet wordt bekroond tot f1 coureur volgend jaar. Ze hebben het pas 3 keer genoemd. Hehe.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:37 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik heb er vanmorgen de kont mee afgeveegd, dus nee.
Mazzel die kantquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:59 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
De Televaag slaat de plank mis als Max niet wordt bekroond tot f1 coureur volgend jaar. Ze hebben het pas 3 keer genoemd. Hehe.
Bij elke post, naast quote en onderaan de pagina.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:04 schreef Sinister-D- het volgende:
Bump......
Morgen daar![]()
wie maakt TR voor de OP, want ik denk dat ik ergens een knopje mis/over het hoofd zie
mobiel?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij elke post, naast quote en onderaan de pagina.
Ik druk daar regelmatig per ongeluk opquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:14 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
mobiel?
Edit: laat maar. Ik was een driehoekje aan het zoeken zoals bij de desktop versie. Blijkt gewoon "rapporteer" te staan bij de mobiele versie![]()
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:25 schreef Sinister-D- het volgende:
Eindelijk TR gemacht [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
ja dat kan. Maar dat is redelijk duurquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 08:05 schreef ColtZ40 het volgende:
Kan je bij het circuit zelf kaarten kopen voor de vrijdag?![]()
*Stapt anders zo om m'n motor.
10.00uur, zoals bij zo'n beetje elke Grand Prix in Europa de laatste jaren. Live op BBC2quote:
Maar dat heeft niet iedereenquote:
Dat ie alleen FP1 doet.quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:28 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Dat ie alleen FP1 doet.
Bekijk de tweet van @SkySportsF1: https://twitter.com/SkySportsF1/status/502733445261692928
twitter:SkySportsF1 twitterde op vrijdag 22-08-2014 om 10:26:08Max Chilton will return to his Marussia from P2 at Spa. All the latest from the morning's action here: http://t.co/WgzhABy3mQ #skyf1 reageer retweet
Naar de desktop layout en dan de tweet plaatsenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:34 schreef JohnB52 het volgende:
Dat bedoel ik, maar op mobiel weet ik niet hoe je dat zo hier zet.
Zie OP die ergens op maandag geplaatst isquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:08 schreef Spockjuh_ het volgende:
wat is het uitzendschema van de BBC voor het vandaag en het weekend? kijken of ik de recorder zo gek krijg om alles op te nemen...
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zie OP die ergens op maandag geplaatst is
De TR is nooit aangekomen.
Nog 74 postsquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:12 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]![]()
lijkt me inderdaad een goed begin...
twitter:bbcf1 twitterde op vrijdag 22-08-2014 om 11:20:1710mins left in FP1: 1. ROS 2. HAM 3. ALO 4. BUT 5. RAI 6. PER 7. MAG 8. HUL 9. RIC 10. BOT. @BBCTwo & @BBC5LSX http://t.co/kZH9K4zYLB #bbcf1 reageer retweet
twitter:autosportlive twitterde op vrijdag 22-08-2014 om 11:18:09The track is getting busy now. All bar four drivers are running. #F1 reageer retweet
twitter:autosportlive twitterde op vrijdag 22-08-2014 om 11:23:09Hamilton loses the rear end of his Mercedes going up Eau Rouge, but recovers the car to avoid contact with the barriers. #F1 reageer retweet
3 keer Caterhamquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:34 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Mercedes
Ferrari
McLaren
Force India
Red Bull
Hij zat weer niet op te letten waardoor hij op het biljartlaken bleef. Is dat al niet een paar keer voorgekomen?quote:
hijzelf niet zoveel, maar de sponsoren lappen wel. Voor Williams was dat niet genoeg en zijn ze terecht voor het talent van Bottas gegaan en Massa die wat minder vaak crashtquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:15 schreef Fokkingvet het volgende:
Hoeveel centen moet die mongool wel niet hebben
Morgen in de voorbeschouwing voor de kwalificatie.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:05 schreef Nober het volgende:
BBC interview met Max komt nog ergens dit weekend, de vrouw die hem interviewde was "impressed".
Vettel probeerde t ook een bocht later tijdens vt1quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:12 schreef Montov het volgende:
[..]
Hij zat weer niet op te letten waardoor hij op het biljartlaken bleef. Is dat al niet een paar keer voorgekomen?
Sneller dan welke tijd?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:42 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Volgens mij zijn we hier een halve sec langzamer dan vorig jaar
Edit: Hamilton's tijd was sneller dan die van vorig jaar![]()
Normaal gesproken was Mercedes 1-1,5 sec langzamer dan vorig jaar. Leuk dat ze op Spa en Monza eens harder gaan dan vorig jaar.quote:
Was vt2 vorig jaar volledig droog?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:57 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Normaal gesproken was Mercedes 1-1,5 sec langzamer dan vorig jaar. Leuk dat ze op Spa en Monza eens harder gaan dan vorig jaar.
yupquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:00 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Was vt2 vorig jaar volledig droog?
Maar volgens mij zijn de zachte banden de mediums van vorig jaar en de mediums de harde banden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:02 schreef Ferry_76 het volgende:
Vorig jaar waren de harde banden de prime, nu de medium.
Dat scheelt wel, topsnelheid is dit jaar ook stuk hoger.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:02 schreef Ferry_76 het volgende:
Vorig jaar waren de harde banden de prime, nu de medium.
Absoluut één van de mooiste!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:03 schreef Jigzoz het volgende:
Wat is het toch een fantastisch mooi circuit hč...
Alleen jammer van al die uitloop tegenwoordig en dat ze de bus stop verkracht hebbenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:03 schreef Jigzoz het volgende:
Wat is het toch een fantastisch mooi circuit hč...
Gewoon volgas toch nog?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:08 schreef M.Melandri het volgende:
Eau rouge is wel weer een enorme uitdaging met een volle tank en de mindere aero dit jaar.
O, dat verbaast me wel. Ik heb me wijs laten maken dat Eau Rouge tegenwoordig 'makkelijk volgas' is. Ik had niet verwacht dat het verschil ten opzichte van vorig jaar zo groot zou zijn.quote:
Ik hoorde vandaag op BBC dat ze met weinig benzine er sws vol gas kunnen en met een volle tank kan het door bepaalde set-ups.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:11 schreef M.Melandri het volgende:
Volle tank gaat geen auto volgas er doorheen.
Dan praten ze bij de BBC weer onzin, rondje onboard bij Hulk zag je duidelijk een lift bij het throttle balkje.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:13 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Ik hoorde vandaag op BBC dat ze met weinig benzine er sws vol gas kunnen en met een volle tank kan het door bepaalde set-ups.
Ik zag Button vol gas gaan met veel en weinig benzine...quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:16 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Dan praten ze bij de BBC weer onzin, rondje onboard bij Hulk zag je duidelijk een lift bij het throttle balkje.
Geen graphic van gezien en heb niks gemist deze vt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:17 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Ik zag Button vol gas gaan met veel en weinig benzine...
Misschien keek je ff niet, want het is echt gebeurd. 'k ben 100% zeker.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:19 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Geen graphic van gezien en heb niks gemist deze vt.
motorblok moet gewisseld worden na problemen van vanochtendquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:24 schreef Jigzoz het volgende:
Iemand trouwens enig idee wat er met Vettel is? Auto stuk of zo? Gewoon een training overslaan lijkt me niet echt logisch.
Ah, thanks!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
motorblok moet gewisseld worden na problemen van vanochtend
Hoeveel heeft hij al gebruiktquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
motorblok moet gewisseld worden na problemen van vanochtend
5, maar ze zetten er een oudere in en hopen dat het blok dat vanochtend werd gebruikt later dit jaar nog gebruikt kan worden. Wel zeggen ze dat Vettel later dit jaar zeker een straf op zal gaan lopen vanwege een componentenwissel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:26 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Hoeveel heeft hij al gebruikt
Koele omstandigheden zijn niet zo goed voor ze.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:35 schreef Jigzoz het volgende:
Force India valt een beetje tegen. Je zou verwachten dat ze hier met dat Mercedes-blok wel ergens rond plaats 5 zouden rijden.
Ik weet niet of het wel duidt op de grootte van. Het is heel vaak een twijfelgeval geweest, het kan aan van alles liggen, groter koppel, meer gewicht, hoger zwaartepunt, ik kan me voorstellen dat er op de kalender meer bochten staan die gewoon heel anders genomen moeten worden dan vorig jaar.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:10 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
O, dat verbaast me wel. Ik heb me wijs laten maken dat Eau Rouge tegenwoordig 'makkelijk volgas' is. Ik had niet verwacht dat het verschil ten opzichte van vorig jaar zo groot zou zijn.
En is een gp2 auto echt luider dan f1?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:48 schreef Sinister-D- het volgende:
Weer eens wat nieuws willen proberen met de camera, maar een race-wagen blijkt bijzonder moeilijk vast te leggen op een 360° / panorama foto vast te leggen![]()
[ afbeelding ]
En de nieuwste aanwinst voor bij de rest van de collectie petjes![]()
[ afbeelding ]
Jammer dat ik geen laptop/computer heb hierquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:01 schreef Breaker.Faker het volgende:
Spa 2000 op SKY F1.
Wat mooie beelden weer zeg hoe formule1 ooit was. En het geluid natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |