Oeh, da's best een tijdje terug. Jammer dat het Alonso is, had liever Kim zien winnen.quote:
Neequote:Op zondag 27 juli 2014 15:54 schreef Bayswater het volgende:
Rosberg ff Hamilton en Alonso voorbij zo
Bijna wel he..quote:Op zondag 27 juli 2014 15:57 schreef Zorro het volgende:
Jammer dat Rosberg hem niet wat meer liet staan. Dan maar samen eraf, Hamilton drukt hem weg. Eigen schuld.
quote:Op zondag 27 juli 2014 15:58 schreef Fir3fly het volgende:
Goed gedaan van Ricciardo maar hij heeft wel flink mazzel gehad met die safety car.
Nou, en Hamilton natuurlijk helemaal niet.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:58 schreef Fir3fly het volgende:
Goed gedaan van Ricciardo maar hij heeft wel flink mazzel gehad met die safety car.
Hamilton mag dat.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:57 schreef Zorro het volgende:
Jammer dat Rosberg hem niet wat meer liet staan. Dan maar samen eraf, Hamilton drukt hem weg. Eigen schuld.
quote:Op zondag 27 juli 2014 15:58 schreef Twieki het volgende:
Straks weer een big smile op 't podium.
[ afbeelding ]
Hij ook inderdaad. Alonso en Rosberg hadden flink nadeel.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
[..]
Nou, en Hamilton natuurlijk helemaal niet.
Dit dus.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een race![]()
![]()
2014 is een kutseizoen? Geen spanning?
Fuck you.
Genot
Uhm je weet dat dat voor de top 5 niet had uitgemaakt???quote:Op zondag 27 juli 2014 15:59 schreef Fir3fly het volgende:
Dit geeft wel aan dat ze onmiddellijk die regel van beide compounts moeten gebruiken weg moeten gooien. Altijd al een belachelijke regel geweest.
En Bottas.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:00 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hij ook inderdaad. Alonso en Rosberg hadden flink nadeel.
Jawel. Alonso en Rosberg hebben niet op de harde banden gereden.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:00 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Uhm je weet dat dat voor de top 5 niet had uitgemaakt???
Blijf DRS wel wat jammer vinden, al is het voor deze kleinere banen wel oke. Al is het wel beter dan die enorme hap aan vuile lucht.quote:
Tegenstrijdig bericht.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Blijf DRS wel wat jammer vinden, al is het voor deze kleinere banen wel oke. Al is het wel beter dan die enorme hap aan vuile lucht.
Nee wel waarschijnlijk als hij 2 ronde later had gestoptquote:Op zondag 27 juli 2014 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou Alonso hebben gewonnen als hij een ronde eerder was gestopt?
DRS moet alleen geen walkover zijn, het moet de vuile luchtproblemen verminderen.quote:
Denk het niet. Alleen als Ricciardo niet voorbij Hamilton was gekomen.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou Alonso hebben gewonnen als hij een ronde eerder was gestopt?
Lijkt me sterk, ze hadden al enorm veel nadeel.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:02 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Nee wel waarschijnlijk als hij 2 ronde later had gestopt
Dat doet het toch prima? Al jaren.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
DRS moet alleen geen walkover zijn, het moet de vuile luchtproblemen verminderen.
Wat dacht je van een eerdere stop van Rosberg?quote:Op zondag 27 juli 2014 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou Alonso hebben gewonnen als hij een ronde eerder was gestopt?
Dus je hebt opeens voordeel als je nog eerder stopt.... Gaan je banden dus 1 ronde eerder er aan. Alonso kwam 2 ronde tekort met zijn bandenquote:Op zondag 27 juli 2014 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, ze hadden al enorm veel nadeel.
Niet alleen Hamilton. Zolang je voor ligt, mag je je eigen lijn bepalen, zolang je de andrr er masr niet moedwillig afduwt. Was hetzelfde als bij Raikkonen Bottas.quote:
Soms is hrt inhalen te makkelijk. Je mort er naast kunnen komen met DRS. Niet rr voorbij.quote:
Ik bedoel bij de eerste SC hequote:Op zondag 27 juli 2014 16:03 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Dus je hebt opeens voordeel als je nog eerder stopt.... Gaan je banden dus 1 ronde eerder er aan. Alonso kwam 2 ronde tekort met zijn banden
Vettel mag nog van geluk spreken dat hij de muur niet vol raaktequote:Op zondag 27 juli 2014 16:04 schreef opreis het volgende:
[..]
Vettel had die pirouette niet moeten maken
Eerste 1 a 2 jaar zeker nietquote:
Oh ja, dat gezeik dat inhalen te makkelijk wasquote:
Two wrongs don't make a right.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
DRS moet alleen geen walkover zijn, het moet de vuile luchtproblemen verminderen.
Dat gold voor de hele top 5.quote:
Dan moet je dat zeggen. Maar nee dat denk ik niet. Want dan blijf je met de laatste stint zittenquote:
Dat kon niet, hij was al de pitsingang voorbij toen de SC kwam. Zelfde geldt voor Rosberg en Bottas. Ricciardo was de eerste die wel nog op tijd naar binnen kon. Daar heeft hij de race gewonnen.quote:
Alonso zat volgens Sky nog voor de entry en had naar binnen gekunt.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:08 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat kon niet, hij was al de pitsingang voorbij toen de SC kwam. Zelfde geldt voor Rosberg en Bottas. Ricciardo was de eerste die wel nog op tijd naar binnen kon. Daar heeft hij de race gewonnen.
Onzin. Het moet geen Formule Ford worden.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:07 schreef Radegast het volgende:
[..]
Die vuile luchtproblemen moet je oplossen door de shape van de auto's radicaal te veranderen.
Hij duwde hem er moedwillig af.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:04 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Niet alleen Hamilton. Zolang je voor ligt, mag je je eigen lijn bepalen, zolang je de andrr er masr niet moedwillig afduwt. Was hetzelfde als bij Raikkonen Bottas.
Klopt, koste hem niet veel tijd maar wel een stuk 5 posities. Maar hij zat uberhaupt in die situatie door de SC-bandenwissel combinatie.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:04 schreef opreis het volgende:
[..]
Vettel had die pirouette niet moeten maken
Lijkt me erg sterk want Rosberg moest al flink hard in de remmen om de SC voor te laten.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:08 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Alonso zat volgens Sky nog voor de entry en had naar binnen gekunt.
Ik snap niet hoe ze het doen. Zoveel potentie en dan dit weer.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:10 schreef Nattekat het volgende:
En Williams
2e, vlak achter Ricciardo, en dan nog 5e finishen op 30 seconden achterstand
Nee, hij nam een wijde lijn. Er was geen abrupte beweging naar buiten. Daar zit een verschil tussen.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:09 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij duwde hem er moedwillig af.
[..]
Klopt, koste hem niet veel tijd maar wel een stuk 5 posities. Maar hij zat uberhaupt in die situatie door de SC-bandenwissel combinatie.
Als je dat eerlijk wil doen moet je de regel invoeren dat iedereen eerst de finishlijn moet passeren onder SC voordat er gewisseld mag worden.
Bottas had heel veel pech tijdens de 1ste safety car. En Massa stond op een andere strategie dan Ricciardo Heeft in laatste stint 10sec verloren doordat ie achter Botas kwam en aan het vechten was met Raikkonenquote:Op zondag 27 juli 2014 16:10 schreef Nattekat het volgende:
En Williams
2e, vlak achter Ricciardo, en dan nog 5e finishen op 30 seconden achterstand
Ze namen een gok met de harde banden, wat op dat moment niet eens zo gek leek.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:10 schreef Nattekat het volgende:
En Williams
2e, vlak achter Ricciardo, en dan nog 5e finishen op 30 seconden achterstand
Abrupt staat niet in de regels volgens mij. Dat deed Raikkonen overigens wel bij Vettel. Was Vettel trouwens niet een keer voor zoiets gestraft op Imola?quote:Op zondag 27 juli 2014 16:12 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee, hij nam een wijde lijn. Er was geen abrupte beweging naar buiten. Daar zit een verschil tussen.
Maar hierover verschillen we al vaker van mening. Dus weinig nut om er vrrder over te blijven discussiëren.
Je loopt een paar jaar achter.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:13 schreef Breaker.Faker het volgende:
Na lange tijd een race tot het einde gekeken.
Als DRS er niet was geweest had deze race toch anders uit gezien de rijders moeten dan werken om in te halen. En was Ricciardo waarschijnlijk geen eerste geworden.
Maar verder was het wel een leuke race alleen jammer van de kunstmatige inhaal actie's met behulp van DRS. Dat maakt de formule1 minder leuk om.
Het is geen toeval. Ric is gewoon een beter coureur met het huidige materiaal. Vettel is te verwend geweest met EBD en de Renault V8. Net als dat Raikkonen met het huidige materiaal niet overweg kanquote:Op zondag 27 juli 2014 16:22 schreef Jigzoz het volgende:
Het werd maar weer eens duidelijk wat een extreem goede coureur Alonso is. Ferrari moet er heel zuinig op zijn.
Dat Vettel-gebeuren wordt nu wel een beetje gênant inmiddels. Een paar keer achter je teamgenoot eindigen kan natuurlijk door de omstandigheden komen, maar nu gebeurt het wel heel vaak. Hoe lang gaan we dat nog toeval noemen?
Is ook geen toeval, het is al vaker gezegd dat Vettel zijn rijstijl minder goed aan de auto kan aanpassen dan Ricciardo dat kan.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:22 schreef Jigzoz het volgende:
Dat Vettel-gebeuren wordt nu wel een beetje gênant inmiddels. Een paar keer achter je teamgenoot eindigen kan natuurlijk door de omstandigheden komen, maar nu gebeurt het wel heel vaak. Hoe lang gaan we dat nog toeval noemen?
Dat Bottas pech had is me duidelijk, maar ze hebben het zwaar verpest met Massa. Bij Sky zeiden ze dat de degredatie bij hard en zacht bijna gelijk was, ik zat dan ook met verbazing te kijken naar de LT.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:12 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Bottas had heel veel pech tijdens de 1ste safety car. En Massa stond op een andere strategie dan Ricciardo Heeft in laatste stint 10sec verloren doordat ie achter Botas kwam en aan het vechten was met Raikkonen
Het stuurt wel alle theorietjes van Weltschmerz in de war.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:25 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Is ook geen toeval, het is al vaker gezegd dat Vettel zijn rijstijl minder goed aan de auto kan aanpassen dan Ricciardo dat kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |