Omdat het daarna geen zin meer heeft?quote:Op zondag 27 juli 2014 18:07 schreef Andromache het volgende:
Ik heb even gemist waarom er nog drie weken zijn om te werken, hoe zat dat nou?
Dat is dan de enige zekerheid die je met de rebellen hebt. Verder was daar geen afspraak mee te maken.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:07 schreef meth1745 het volgende:
[..]
dat ws net het voordeel toen de rebellen het in handen hadden, Kiev kon garanties geven dat zij zoiets niet zouden doen, en de rebellen gaan heus geen gebied bombarderen dat ze zelf in handen hebben.
quote:Op zondag 27 juli 2014 17:37 schreef Nintex het volgende:
[..]
Putin laat ze bij de grens komen, in het bereik van zijn artillerie. Schaakmat.
Eigenlijk zegt Rutte gewoon: Er gaan straks 100 extra mensen op vakantie in een hotel in Donesk zitten want daar komt het eigenlijk op neer. Hoe groot is de kans dat die prut experts daadwerkelijk de komende dagen aan de gang kunnen als de gevechten aanhouden. Ik gok 0.0 procent of te wel we komen niet verder.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:46 schreef Nintex het volgende:
Maximale inzet, me neus Rutte. Jaap van Deurzen stond gister live op die crash site een praatje te maken met een seperatist en je politieteam zat in het het hotel onder de tafel.
In principe heb je alleen een landingsbaan van voldoende afmetingen nodigquote:Op zondag 27 juli 2014 18:08 schreef agter het volgende:
[..]
Mss lokaal. Geen internationaal ieg. Kijk maar op flightradar.
Genoeg gras daar.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:09 schreef Andromache het volgende:
[..]
In principe heb je alleen een landingsbaan van voldoende afmetingen nodig
quote:Op zondag 27 juli 2014 18:09 schreef terrestrial het volgende:
[..]
Eigenlijk zegt Rutte gewoon: Er gaan straks 100 extra mensen op vakantie in een hotel in Donesk zitten want daar komt het eigenlijk op neer. Hoe groot is de kans dat die prut experts daadwerkelijk de komende dagen aan de gang kunnen als de gevechten aanhouden. Ik gok 0.0 procent of te wel we komen niet verder.
Nou nou nou. Beetje dimmen.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:09 schreef terrestrial het volgende:
[..]
Eigenlijk zegt Rutte gewoon: Er gaan straks 100 extra mensen op vakantie in een hotel in Donesk zitten want daar komt het eigenlijk op neer. Hoe groot is de kans dat die prut experts daadwerkelijk de komende dagen aan de gang kunnen als de gevechten aanhouden. Ik gok 0.0 procent of te wel we komen niet verder.
Botten vergaan niet zo snel.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:08 schreef marcodej het volgende:
[..]
Omdat het daarna geen zin meer heeft?
Dat zegt hij niet.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:09 schreef terrestrial het volgende:
[..]
Nou ja, zou Oekraïne dan precies bij de rampplek stoppen? Hopelijk duwen ze de separatisten nog wat verder terug.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:07 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Really? Want je kan vertrouwen dat de rebellen het gebied niet aanvallen met artillerie?
dat ws net het voordeel toen de rebellen het in handen hadden, Kiev kon garanties geven dat zij zoiets niet zouden doen, en de rebellen gaan heus geen gebied bombarderen dat ze zelf in handen hebben.
Okay, mr. Knowitall.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:09 schreef terrestrial het volgende:
[..]
Met zo'n grad schiet je al gauw meer dan 30 kilometer, dus dan moet je wel een flink gebied afzetten.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, zou Oekraïne dan precies bij de rampplek stoppen? Hopelijk duwen ze de separatisten nog wat verder terug.
Precies. Richting zee, of richting Rusland.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, zou Oekraïne dan precies bij de rampplek stoppen? Hopelijk duwen ze de separatisten nog wat verder terug.
Leger sturen zou heel dom zijn gewoon.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:16 schreef Awsom het volgende:
We sturen geen bewapende militairen want het is te gevaarlijk: daarom sturen we onbewapende militairen
Nou, wat let je. Stop een deegroller in de koffer en ga de wereld daar even redden!quote:Op zondag 27 juli 2014 18:21 schreef terrestrial het volgende:
In mijn ogen zijn die experts hun beroep niet waard als ze niet de ballen hebben om door te zetten en hun werk te doen daar. Het is een oorlogsgebied en het zal altijd gevaarlijk blijven, als je dat problematisch vind wat heb je daar dan te zoeken?
Ik bedoel wees realistisch, het gaat toch helemaal nergens over wat Rutte nu zegt. Ja we gaan we meer mensen sturen maar we weten niet wanneer ze kunnen beginnen.
Zoals ik al op een FP reactie zei.. Ik heb respect voor die Jaap van Deurse en de andere journalisten, ook die kunnen een raket op hun kop krijgen (denk aan stan storiemans) maar die gaan verder met hun werk. beroepsrisico noemen we dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |