Sancties. En ja, die kunnen wel degelijk aankomen bij Rusland. In tegenstelling tot wat men denkt.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:48 schreef Greys het volgende:
Sorry maar dat 'we hebben wel dégelijk handelingsopties, dus we zijn niet machteloos' vind ik echt gelul op dit moment. Je hebt gewoon eigenlijk geen keuze nu dan afwachten. Welke handelingsopties zijn dat dan die hij wel heeft waar hij het over heeft??
Dat moet je dus serieus nemen. Doe je dat niet, dan ben je direct in gevecht met de separatisten en dat willen we dus niet. We zijn daar niet om mee te doen aan de oorlog.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:49 schreef SecretStoryWous het volgende:
1 van de argumenten: "De separatisten vinden het niet wenselijk dat er militairen komen".
Prima argument.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:49 schreef SecretStoryWous het volgende:
1 van de argumenten: "De separatisten vinden het niet wenselijk dat er militairen komen".
De seperatisten hebben zwaardere wapens dan 'onze jongens'. Maak een verkeerde beweging en ze zijn de lulquote:Op zondag 27 juli 2014 17:49 schreef SecretStoryWous het volgende:
Maar commando's zijn véél beter getraindquote:Op zondag 27 juli 2014 17:52 schreef DeJori het volgende:
Waarom denken sommige mensen hier dat die opstandelingen een stel boeren met hooivorken zijn? Dat zijn gewoon zwaar bewapende soldaten en of je het nou leuk vindt of niet, daar moet je rekening mee houden.
Juist. Vind het een wijs besluit, hoe wrang het ook is dat daar nog menselijke resten liggen.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik moet zeggen dat dit me toch de verstandigste keuze lijkt. Niet militair betrokken raken in een smerige burgeroorlog.
Het is een keuze die tegen de eerste gevoelens ingaat, maar het lijkt me in dit soort situaties ook zelden verstandig om direct naar gevoel te handelen. Liever even goed nadenken over de situatie en de eventuele gevolgen van mogelijke acties.
Daarnaast is het ook juist om die reden beter dit niet te doen.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:53 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Juist. Vind het een wijs besluit, hoe wrang het ook is dat daar nog menselijke resten liggen.
training helpt niet tegen artillerie.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:53 schreef badschaap het volgende:
[..]
Maar commando's zijn véél beter getraind
Ja, leuk die training, zonder luchtsteun, artillerie, tanks, noem het maar op.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:53 schreef badschaap het volgende:
[..]
Maar commando's zijn véél beter getraind
Ik was een reactie aan het typen, maar dit vat het eigenlijk het beste samenquote:Op zondag 27 juli 2014 17:54 schreef meth1745 het volgende:
[..]
training helpt niet tegen artillerie.
Zijn ze voor getraind.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:55 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ja, leuk die training, zonder luchtsteun, artillerie, tanks, noem het maar op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |