Ik denk dat Rutte de aanval van Oekraine wel ok vind. Laat hun maar hun handjes vuil maken, dan zorgen wij voor het onderzoek.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Meneer Rutte we bereiken geen ene tyfus op deze manier.......
Laat haar door heel de Jostiband hard neuken en stuur de video naar Putin.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:38 schreef badschaap het volgende:
als putin irritant blijft doen, zet dan gewoon zijn dochter nederland uit
Tis ook onze oorlog niet.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:40 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik denk dat Rutte de aanval van Oekraine wel ok vind. Laat hun maar hun handjes vuil maken, dan zorgen wij voor het onderzoek.
*mark ruttequote:Op zondag 27 juli 2014 17:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Laat haar door heel de Jostiband hard neuken en stuur de video naar Putin.
Nee, gewoon nee.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:41 schreef badschaap het volgende:
Had je moeten nagaan als hier Roemer premier was geweest
"Ik kom in vrede" zeg maar...quote:Op zondag 27 juli 2014 17:42 schreef marcodej het volgende:
Dus geen gewapende mensen, maar straks wel een ongewapende politiemissie? Die logica ontgaat me.
quote:Op zondag 27 juli 2014 17:39 schreef badschaap het volgende:
[..]
zolang die onderzoekers er zijn zullen ze het oogsluikend toestaan denk ik.
Als ze verstandig zijn houden ze zich voorlopig wel gedeisd ja. Aan de andere kant hebben ze ook na de ramp van alles en nog wat naar Oekraïne gestuurd.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:39 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Lang, totdat Oekraïne maar niet op grondgebied van Rusland gaat vechten (lijkt mij als Poetin verstandig is).
Zo lang hij het in het Nederlands doet wel ja.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:37 schreef Greys het volgende:
Rutte gaat steeds beter spreken, nu hij het zo vaak doet
Die werken daar al.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:42 schreef marcodej het volgende:
Maar is onbewapende mensen het gebied in sturen nu wel reeel dan?
Alleen als er niks gebeurd.quote:
Dat wel ja.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:46 schreef Nintex het volgende:
Maximale inzet, me neus Rutte. Jaap van Deurzen stond gister live op die crash site een praatje te maken met een seperatist en je politieteam zat in het het hotel onder de tafel.
Je kan een journalist die op eigen houtje opereert niet vergelijken met een team onderzoekers die zich aan voorschriften, protocollen en advies van oa. OVSE moeten houden.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:46 schreef Nintex het volgende:
Maximale inzet, me neus Rutte. Jaap van Deurzen stond gister live op die crash site een praatje te maken met een seperatist en je politieteam zat in het het hotel onder de tafel.
Die mensen zijn dan ook verstandiger dan Jaap van Deurzen en hebben met veel duidelijkere protocollen te maken.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:46 schreef Nintex het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |