SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Op dinsdag 12 maart 2013 20:02 schreef Drakire het volgende:
Held _O_ kan deze gast niet een award krijgen of zo.
God zet je raam open en laat de blaadjes naar buiten waaien.quote:Op zondag 27 juli 2014 04:56 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik ga nu gelijk dit gesprek uitprinten! Als ik dan deze post zie weet ik dat onze hersenen gewist zijn.
Daarom normaal doen en zorgen dat mensen niet weten dat je rijk bent.quote:Op zondag 27 juli 2014 04:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen die weten dat je rijk bent en alles van je proberen te regelen. Mensen die je niet altijd als vrienden kan beschouwen omdat ze misschien alleen bij je zijn voor je bankrekening.
Oei, er is niet omheen te komen... Pffquote:Op zondag 27 juli 2014 04:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
God zet je raam open en laat de blaadjes naar buiten waaien.
Ik had geen goede, daarom maar dit.quote:Op zondag 27 juli 2014 04:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jammer ik had ook wel leuke TT nav ons goede gesprek
We worden morgen wakker met een kater, dat zal ons leren.quote:Op zondag 27 juli 2014 04:58 schreef Drabit het volgende:
[..]
Daarom normaal doen en zorgen dat mensen niet weten dat je rijk bent.
[..]
Oei, er is niet omheen te komen... Pff
God of the Big Bang? Thats the question!quote:Op zondag 27 juli 2014 04:58 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik had geen goede, daarom maar dit.
Welke had jij in gedachte?
Het bier was op thuisquote:Op zondag 27 juli 2014 05:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We worden morgen wakker met een kater, dat zal ons leren.
Mijn tt is een korte samenvatting daarvanquote:Op zondag 27 juli 2014 05:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
God of the Big Bang? Thats the question!
Ik heb maar één biertje opquote:Op zondag 27 juli 2014 05:04 schreef Drabit het volgende:
[..]
Het bier was op thuis
Maar ik snap wat je bedoelt
[..]
Mijn tt is een korte samenvatting daarvan
FM?quote:Op zondag 27 juli 2014 05:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
En nog steeds niet moe genoeg om te slapen. Ik start FM maar op denk ik
Ik droomde over boterhammen met kaas. Maar niet zoals expectedquote:Op zondag 27 juli 2014 05:05 schreef Drabit het volgende:
Ik heb honger, even boterham met kaas eten. (Als ik beneden kom.)
Met zombies.quote:Op zondag 27 juli 2014 05:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik droomde over boterhammen met kaas. Maar niet zoals expected
Aha, niets voor mijquote:Op zondag 27 juli 2014 05:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Football Manager.
Beste game ooit.
Ajacied422 is het met mij eens.
Klinkt als een nachtmerrie (Op de kaas na dan)quote:Op zondag 27 juli 2014 05:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
en jankende verwende kinderen en waarin ik fucking goed kon skateboarden ofzo
Nee, heb er geen verstand van. Ben meer de computerman. (Voordat ik mee ging posten iphone van een vriend gereset. Hij wist niet hoe dat moest en was serieus zijn pincode vergeten:'))quote:
Eerder een middagmerrie. Hahahaha.quote:Op zondag 27 juli 2014 05:11 schreef Drabit het volgende:
[..]
Klinkt als een nachtmerrie (Op de kaas na dan)
[..]
Nee, heb er geen verstand van. Ben meer de computerman. (Voordat ik mee ging posten iphone van een vriend gereset. Hij wist niet hoe dat moest en was serieus zijn pincode vergeten:'))
Dat snap ik, maar bij mij gaat het niet samen. Ik weet dat Ajax amsterdam is en Feyenoord Rotterdam. Veel verder kom ik niet.quote:Op zondag 27 juli 2014 05:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eerder een middagmerrie. Hahahaha.
Computers en voetbal kunnen best samengaan hoor
Ach alleen Ajax is belangrijk in Nederland.quote:Op zondag 27 juli 2014 05:13 schreef Drabit het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar bij mij gaat het niet samen. Ik weet dat Ajax amsterdam is en Feyenoord Rotterdam. Veel verder kom ik niet.
Had al verwacht dat je voor Ajax was, aangezien je UI.quote:Op zondag 27 juli 2014 05:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach alleen Ajax is belangrijk in Nederland.
Inderdaadquote:
Ik ben altijd erg subtiel.quote:Op zondag 27 juli 2014 05:16 schreef Drabit het volgende:
[..]
Had al verwacht dat je voor Ajax was, aangezien je UI.
Oeh.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb vernomen dat er een McDonald's gaat openen dichtbij mijn huis.
Gevaarlijk, dit.
Hoezo? McD kon jij nooit heel warm van worden toch?quote:Op zondag 27 juli 2014 12:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb vernomen dat er een McDonald's gaat openen dichtbij mijn huis.
Gevaarlijk, dit.
Komt omdat de friet altijd koud is.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo? McD kon jij nooit heel warm van worden toch?
Daarom patat bestellenquote:
het heet daar gewoon frites hoor ;squote:
Wajooh, werk je bij Macdonalds ofzo?;squote:
nee kom er gewn te vaak togquote:
Gaat het alweer beter?quote:
Klopt. Maar wel verleidelijk om er een ijsje of zo'n ding met chocola er door te halen. Hoe heet dat ding?quote:Op zondag 27 juli 2014 12:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo? McD kon jij nooit heel warm van worden toch?
mcflurryquote:Op zondag 27 juli 2014 12:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Maar wel verleidelijk om er een ijsje of zo'n ding met chocola er door te halen. Hoe heet dat ding?
Ja die ja.quote:
iehhhhhhquote:Op zondag 27 juli 2014 12:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja die ja.
Daar paar keer een met Oreo gehad toen ik naast de Mac in Oegstgeest woonde.
Flurryquote:Op zondag 27 juli 2014 12:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Maar wel verleidelijk om er een ijsje of zo'n ding met chocola er door te halen. Hoe heet dat ding?
Jij weetquote:
die neem ik altijdquote:
Pretty Green Eyes is leukerquote:
nee blauwe ogen beste ogenquote:
blauw ftwquote:Op zondag 27 juli 2014 12:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Geen half bruine, half grijze ogen hebben.
toto weetquote:
Klopt.quote:
quote:Op zondag 27 juli 2014 12:31 schreef supersof het volgende:
vanmiddag afgesproken met een vriend maar heb geen zin om met hem wat te eten en we hebben afgesproken om 14:30 en hij doet er 1,5 uur over om daar te komen. Dus is het raar als ik zeg dat ik 's avonds al wat anders heb als hij zolang reist erover en dus maar voor paar uurtjes komt??
quote:Op zondag 27 juli 2014 12:29 schreef Etsu het volgende:
Het bed is net opgehaald en die mensen hadden een vaas met twee bloemen in de auto liggen. Hadden ze even eruit gehaald en vergeten terug in de auto te doen. Kreeg net een sms dat ze nu voor mij zijn![]()
M'n eerste vaas
pics van de vaasquote:Op zondag 27 juli 2014 12:29 schreef Etsu het volgende:
Het bed is net opgehaald en die mensen hadden een vaas met twee bloemen in de auto liggen. Hadden ze even eruit gehaald en vergeten terug in de auto te doen. Kreeg net een sms dat ze nu voor mij zijn![]()
M'n eerste vaas
ben ik onduidelijkquote:
Nee hoor. Kan primaquote:Op zondag 27 juli 2014 12:31 schreef supersof het volgende:
vanmiddag afgesproken met een vriend maar heb geen zin om met hem wat te eten en we hebben afgesproken om 14:30 en hij doet er 1,5 uur over om daar te komen. Dus is het raar als ik zeg dat ik 's avonds al wat anders heb als hij zolang reist erover en dus maar voor paar uurtjes komt??
- vriend komt naar nijmegen en doet daar 1,5 uur overquote:
oke dan doe ik datquote:
ahquote:Op zondag 27 juli 2014 12:32 schreef supersof het volgende:
[..]
- vriend komt naar nijmegen en doet daar 1,5 uur over
- 14;30 afgesproken
- geen zin om met hem te eten ergens
- dan zou hij na paar uur alweer weg moeten en dat terwijl hij zolang er over reist
nee want kan wel gewoon wat drinken ergensquote:
Ze hoeft het toch niet af te zeggenquote:
Jij bent vannacht ook volgeluld toch?quote:
dat was niet afgesproken maar misschien gaat hij daar van uitquote:
nicequote:
Fikkie plsquote:
ik las homotourquote:Op zondag 27 juli 2014 12:34 schreef supersof het volgende:
etsu ga je hometour doen van je nieuwe huisje?
Ja watquote:
Ik las homotourquote:Op zondag 27 juli 2014 12:34 schreef supersof het volgende:
Ja incl de koelkastinhoudquote:Op zondag 27 juli 2014 12:34 schreef supersof het volgende:
quote:
dit is geen gmtaquote:
jaquote:
ik kijk er naar uitquote:Op zondag 27 juli 2014 12:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Is goed, zal pas over 2 weken zijn want dan komen nieuwe meubels
quote:
Dat zeggen jullie alleen maar omdat Etsu het lekker vindt om in zijn reet genomen te worden, zeker?quote:
Het spijt ons meneer Kaneel.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Dat zeggen jullie alleen maar omdat Etsu het lekker vindt om in zijn reet genomen te worden, zeker?
Walgelijke gedrag van jullie.
Inb4: etsu die claimt top te zijnquote:Op zondag 27 juli 2014 12:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Dat zeggen jullie alleen maar omdat Etsu het lekker vindt om in zijn reet genomen te worden, zeker?
Wel, ik zit mobielquote:
I regret nothing.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Bijna wel.quote:
trufaxquote:Op zondag 27 juli 2014 12:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Officiële powerrankings qua seksuele dominantie GRTD:
1. Heppie
2. Johannes_Vermeer
3. Paxcon
4.Toto
5. Fikkie
6. Aldo
7. Inso
9001: Etsu
quote:Op zondag 27 juli 2014 12:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
1. Heppie
2. Johannes_Vermeer
3. Paxcon
4.Toto
5. Fikkie
6. Aldo
7. Inso
quote:Op zondag 27 juli 2014 12:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
1. Heppie
2. Johannes_Vermeer
3. Paxcon
4.Toto
5. Fikkie
6. Aldo
7. Inso
Nee dan krijg ik klappen.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:46 schreef Fok-it het volgende:
En wie durft een lijstje te maken met seksuele onderdanigheid van vrouwelijke grtd'ers
bij wat?quote:Op zondag 27 juli 2014 12:48 schreef Fok-it het volgende:
Van Fera? Die staat laag op de lijstevenals Sof
jij bovenaan tochquote:Op zondag 27 juli 2014 12:48 schreef Fok-it het volgende:
Zie hierbovenquote:
quote:
vind je mij niet onderdanig?quote:
dem gainsquote:Op zondag 27 juli 2014 12:49 schreef supersof het volgende:
spierpijnmaar toch vanavond weer. no pain no gain
Neequote:
oh is dat iets goeds of slechtsquote:
Ik maakte gisteren een 40-45 grap die niet begrepen werd. Toen moest ik huilen.quote:
ja heppiequote:
Beide niet.quote:
maak m nog eensquote:Op zondag 27 juli 2014 12:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik maakte gisteren een 40-45 grap die niet begrepen werd. Toen moest ik huilen.
never 75 kilo gekquote:Op zondag 27 juli 2014 12:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sof gaat bulken.
Straks 75 kilo 8% bf
morgen beginnen met sportschoolquote:Op zondag 27 juli 2014 12:51 schreef supersof het volgende:
[..]
ja heppie
moet vandaag ook maar eens wat oefeningen doen naast het hardlopen
ik weet nietquote:Op zondag 27 juli 2014 12:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beide niet.
Is gewoon iets wat je bent of niet.
Maar ik denk dat jij niet heel onderdanig bent in bed
Vrouwelijke Zyzz allesquote:Op zondag 27 juli 2014 12:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sof gaat bulken.
Straks 75 kilo 8% bf
na verhaaltje over iemand die te snel klaarkwamquote:
jij of ik?quote:Op zondag 27 juli 2014 12:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
morgen beginnen met sportschool
Minstens 4 keer per week
Klaarstomen om het leger in te gaan
inb4 "daar komen we maar op 1 manier achterquote:
Oh het ging dus weer over seks :squote:Op zondag 27 juli 2014 12:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
na verhaaltje over iemand die te snel klaarkwam
persoon 1: Hoe lang moet het dan ongeveer duren?
ik: Mwah, minuut of 40-45.
persoon 3: Is dat met of zonder voorspel?
quote:Op zondag 27 juli 2014 12:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
na verhaaltje over iemand die te snel klaarkwam
persoon 1: Hoe lang moet het dan ongeveer duren?
ik: Mwah, minuut of 40-45.
persoon 3: Is dat met of zonder voorspel?
quote:Op zondag 27 juli 2014 12:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
inb4 "daar komen we maar op 1 manier achter"
Daarom wilde je naar London ouwe viespeukquote:Op zondag 27 juli 2014 12:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
inb4 "daar komen we maar op 1 manier achter"
Ja wel toch. Overal spieren.quote:
Sof is love, sof is life.quote:
ikquote:Op zondag 27 juli 2014 12:53 schreef supersof het volgende:
[..]
jij of ik?
want ik ga niet hier naar sportschool. misschien in utrecht wel
nee dat vind ik niet mooi bij een vrouw, overalquote:Op zondag 27 juli 2014 12:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja wel toch. Overal spieren.
[..]
Sof is love, sof is life.
Niet mijn schuld.quote:
Hahahah, ow wow. Deze had ik gisteren moet zeggen.quote:
na de zomer ofzo denk ikquote:
Maar ik zou Fera meenemenquote:Op zondag 27 juli 2014 12:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom wilde je naar London ouwe viespeuk
quote:Op zondag 27 juli 2014 12:54 schreef supersof het volgende:
[..]
nee dat vind ik niet mooi bij een vrouw, overal
Als je alleen zou gaan wel jaquote:Op zondag 27 juli 2014 12:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar ik zou Fera meenemen
Die zou mijn nek breken
housewarming?quote:
Nee klopt.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:54 schreef supersof het volgende:
[..]
nee dat vind ik niet mooi bij een vrouw, overal
ook nooit in Londen geweestquote:
alleen AH in de buurtquote:Op zondag 27 juli 2014 12:56 schreef Amarantha het volgende:
Zijn jullie #teamJumbo of #teamAlbertHeijn. Merk echt dat mijn huisgenoten bijv. een sterke voorkeur hebben voor één van de twee winkels. Ik ben sowieso teamAH
Dan moet je wel gaan. London is tof.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ook nooit in Londen geweest
Alleen Belgiëland en Parijs
#Teamwatishetdichtsbijquote:Op zondag 27 juli 2014 12:56 schreef Amarantha het volgende:
Zijn jullie #teamJumbo of #teamAlbertHeijn. Merk echt dat mijn huisgenoten bijv. een sterke voorkeur hebben voor één van de twee winkels. Ik ben sowieso teamAH
Bij mij maakt het niks uitquote:
is waarschijnlijk maar kleine kamer hequote:
forever and always AHquote:Op zondag 27 juli 2014 12:56 schreef Amarantha het volgende:
wil wel een keertjequote:
roomwarming?quote:Op zondag 27 juli 2014 12:58 schreef supersof het volgende:
[..]
is waarschijnlijk maar kleine kamer he
Ja klopt, ik wil buik billen en benenquote:Op zondag 27 juli 2014 12:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee klopt.
Maar beetje goed gevormde armen en buik vind ik wel mooi bij vrouw. Evenals goede borst.
Gouden?quote:Op zondag 27 juli 2014 12:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wil wel een keertje
Sowieso keer gouden door Europa of usa
Best chill, mocht laatst een 1,5 liter fles Coca Cola zero gratis proberen met mijn bonuskaartquote:
tourenquote:
heb er een jaar gewerkt en vond het daarvoor ook al fijnere winkel. Vind jumbo's altijd zo donker ofzo??quote:
hey vaquote:
Dan ga ik meequote:
Ik kan bij de Jumbo slecht vinden wat ik zoek (en ik vind de aanbiedingen uit de bonus bij de AH ook fijn)quote:Op zondag 27 juli 2014 13:00 schreef supersof het volgende:
[..]
heb er een jaar gewerkt en vond het daarvoor ook al fijnere winkel. Vind jumbo's altijd zo donker ofzo??
Halloquote:
Hoe is de leef? Wanneer ga je naar sziget?quote:
AH heeft naar mijn idee ook veel meer eigen merken en dan heb je AH basic en ook nog AH huismerk. veel meer keuzequote:Op zondag 27 juli 2014 13:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kan bij de Jumbo slecht vinden wat ik zoek (en ik vind de aanbiedingen uit de bonus bij de AH ook fijn)
doen wequote:
alles oke?quote:
dat lijkt me vetquote:
Ik moet vandeweek 35 uur werken. Alleen de hamsterweken zijn kutter dan route 99quote:Op zondag 27 juli 2014 13:02 schreef Amarantha het volgende:
Het is volgende week weer Route 99 bij de AH
Alleen het vlees is irritant qua keuze vergeleken bij een c1000. Het lijkt altijd alsof ze alleen maar van die luxueuze kerstpakketten hebbenquote:Op zondag 27 juli 2014 13:03 schreef supersof het volgende:
[..]
AH heeft naar mijn idee ook veel meer eigen merken en dan heb je AH basic en ook nog AH huismerk. veel meer keuze
ik voel jequote:Op zondag 27 juli 2014 13:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik moet vandeweek 35 uur werken. Alleen de hamsterweken zijn kutter dan route 99
Hamsterweken!quote:Op zondag 27 juli 2014 13:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik moet vandeweek 35 uur werken. Alleen de hamsterweken zijn kutter dan route 99
fokmeet tochquote:Op zondag 27 juli 2014 13:03 schreef supersof het volgende:
[..]
dat lijkt me vetzo'n camper
wil ik ook nog keer doen
jij maakt ook van alles een fokmeet hequote:
Nice.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja klopt, ik wil buik billen en benen
armen vind ik al best gespierd![]()
(voor een vrouw dan)
doe ik ook eens sociaalquote:Op zondag 27 juli 2014 13:05 schreef supersof het volgende:
[..]
jij maakt ook van alles een fokmeet he
soppen tog xDquote:Op zondag 27 juli 2014 13:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nice.
Waar komen die gespierde armen dan door?
fapfapfapquote:Op zondag 27 juli 2014 13:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nice.
volleybal ofzo? benen zijn daardoor ook best gespierd, kuiten enzoquote:Op zondag 27 juli 2014 13:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nice.
Volleybalde jij?quote:Op zondag 27 juli 2014 13:07 schreef supersof het volgende:
[..]
volleybal ofzo? benen zijn daardoor ook best gespierd, kuiten enzo
ja, zes jaar langquote:
Nou nouquote:Op zondag 27 juli 2014 13:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Sof, je bent niet gespierd, maar heel dun, daarom is het beter te zien
bij mijn armen zie je het wel hoor vind ikquote:Op zondag 27 juli 2014 13:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Sof, je bent niet gespierd, maar heel dun, daarom is het beter te zien
quote:
Viespeukjes.quote:
Hmm, zou kunnen. Meeste volleyballers die ik ken zijn opzich niet zo gespierd. Meer lang en dun.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:07 schreef supersof het volgende:
[..]
volleybal ofzo? benen zijn daardoor ook best gespierd, kuiten enzo
Je bent wel dunquote:Op zondag 27 juli 2014 13:09 schreef supersof het volgende:
[..]
bij mijn armen zie je het wel hoor vind ik
en ik ben niet heel dun
Moest lachen.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:48 schreef Fok-it het volgende:
Iedereen heeft spierenquote:Op zondag 27 juli 2014 13:11 schreef supersof het volgende:
misschien is gespierd niet goede woordmaar het is niet zo dat ik geen spieren heb ofzo
Iedereen heeft spierenquote:Op zondag 27 juli 2014 13:11 schreef supersof het volgende:
misschien is gespierd niet goede woordmaar het is niet zo dat ik geen spieren heb ofzo
ja ikquote:
Dun en mager zit verschil in hoorquote:
iedereen kent die tochquote:
Dat sowieso maar dun kan nog gezond zijn, mager niet meerquote:Op zondag 27 juli 2014 13:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, klein verschil, maar dun vind ik weer dunner dan slank.
ja iddquote:Op zondag 27 juli 2014 13:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Slank klinkt als gezond, dun klinkt ongezond.
Uiteraard.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat sowieso maar dun kan nog gezond zijn, mager niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op zondag 27 juli 2014 13:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Na deze week moet ik een midweek op een kat passen aan de andere kant van het land.je zit weer in Rotterdam dus straks?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
heb je al geld overgemaakt?quote:
quote:
quote:
Gleufjes tellen.quote:
quote:
Hehequote:
ga je doenquote:Op zondag 27 juli 2014 13:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Altijd vakantieVanaf eind volgende maand weer naar school
Zullen we keertje sumo'en met z'n allen?quote:
koi?quote:
Ok, jij niet danquote:
binnenkort?quote:Op zondag 27 juli 2014 13:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zullen we keertje sumo'en met z'n allen?
wat is dat nou weer lullig doenquote:Op zondag 27 juli 2014 13:23 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zeker de enige zaak waar je hebt gegeten
Jaquote:
Ja ga er ook niet heen voor de sushi dusquote:Op zondag 27 juli 2014 13:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Sumo is echt 1 van de mindere zakenuit eigen ervaring that is
Varg heeft wel spijt hoor, spijt dat hij zijn chauffeur ook niet op diezelfde avond vermoordde.quote:
Ik vond het best te etenquote:Op zondag 27 juli 2014 13:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
fok-it is zelf een mindere zaakquote:Op zondag 27 juli 2014 13:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nee want de wok is 9/10 keer troepquote:
Scherp.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Varg heeft wel spijt hoor, spijt dat hij zijn chauffeur ook niet op diezelfde avond vermoordde.
Klopt. En onbeperkt bier drinkenquote:
vreselijkquote:Op zondag 27 juli 2014 13:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Klopt. En onbeperkt bier drinken
Niet alleen voedsel plebquote:Op zondag 27 juli 2014 13:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik vond het best te eten
Maar ben voedsel pleb
Ben gauw tevreden
Het is echt precies hetzelfde concept hoorquote:Op zondag 27 juli 2014 13:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Niet alleen voedsel pleb![]()
Het is ook niet heel slecht maar bij shabu shabu krijg je binnen 20 sec je bestelling al
Noem je Fera nou een ultieme pleb?quote:Op zondag 27 juli 2014 13:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Het is ook niet heel slecht maar bij shabu shabu krijg je binnen 20 sec je bestelling al
Ik doop VBL er spoedig toe om. Voetbal is toch kut en niets toevoegend.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lr, wanneer komt er een Varg subforum?
Sumo = papiertjequote:Op zondag 27 juli 2014 13:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is echt precies hetzelfde concept hoor
hjbquote:Op zondag 27 juli 2014 13:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik was bij Shabu shabu en dat ging via papiertje.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Sumo = papiertje
Shabu shabu = via een ipad die alles meteen doorgeeft. Ook wanneer je wil betalen of drinken wilt
Papiertje is juist leukquote:Op zondag 27 juli 2014 13:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Sumo = papiertje
Shabu shabu = via een ipad die alles meteen doorgeeft. Ook wanneer je wil betalen of drinken wilt
jij leest zeker ook op ipad ipv boekenquote:Op zondag 27 juli 2014 13:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Sumo = papiertje
nee wat danquote:Op zondag 27 juli 2014 13:29 schreef Fylax het volgende:
Hebben jullie het onderwerp van vannacht in GRTD gelezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |