blauw ftwquote:Op zondag 27 juli 2014 12:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Geen half bruine, half grijze ogen hebben.
toto weetquote:
Klopt.quote:
quote:Op zondag 27 juli 2014 12:31 schreef supersof het volgende:
vanmiddag afgesproken met een vriend maar heb geen zin om met hem wat te eten en we hebben afgesproken om 14:30 en hij doet er 1,5 uur over om daar te komen. Dus is het raar als ik zeg dat ik 's avonds al wat anders heb als hij zolang reist erover en dus maar voor paar uurtjes komt??
quote:Op zondag 27 juli 2014 12:29 schreef Etsu het volgende:
Het bed is net opgehaald en die mensen hadden een vaas met twee bloemen in de auto liggen. Hadden ze even eruit gehaald en vergeten terug in de auto te doen. Kreeg net een sms dat ze nu voor mij zijn![]()
M'n eerste vaas
pics van de vaasquote:Op zondag 27 juli 2014 12:29 schreef Etsu het volgende:
Het bed is net opgehaald en die mensen hadden een vaas met twee bloemen in de auto liggen. Hadden ze even eruit gehaald en vergeten terug in de auto te doen. Kreeg net een sms dat ze nu voor mij zijn![]()
M'n eerste vaas
ben ik onduidelijkquote:
Nee hoor. Kan primaquote:Op zondag 27 juli 2014 12:31 schreef supersof het volgende:
vanmiddag afgesproken met een vriend maar heb geen zin om met hem wat te eten en we hebben afgesproken om 14:30 en hij doet er 1,5 uur over om daar te komen. Dus is het raar als ik zeg dat ik 's avonds al wat anders heb als hij zolang reist erover en dus maar voor paar uurtjes komt??
- vriend komt naar nijmegen en doet daar 1,5 uur overquote:
oke dan doe ik datquote:
ahquote:Op zondag 27 juli 2014 12:32 schreef supersof het volgende:
[..]
- vriend komt naar nijmegen en doet daar 1,5 uur over
- 14;30 afgesproken
- geen zin om met hem te eten ergens
- dan zou hij na paar uur alweer weg moeten en dat terwijl hij zolang er over reist
nee want kan wel gewoon wat drinken ergensquote:
Ze hoeft het toch niet af te zeggenquote:
Jij bent vannacht ook volgeluld toch?quote:
dat was niet afgesproken maar misschien gaat hij daar van uitquote:
nicequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |