SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Op dinsdag 12 maart 2013 20:02 schreef Drakire het volgende:
Held _O_ kan deze gast niet een award krijgen of zo.
God zet je raam open en laat de blaadjes naar buiten waaien.quote:Op zondag 27 juli 2014 04:56 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik ga nu gelijk dit gesprek uitprinten! Als ik dan deze post zie weet ik dat onze hersenen gewist zijn.
Daarom normaal doen en zorgen dat mensen niet weten dat je rijk bent.quote:Op zondag 27 juli 2014 04:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen die weten dat je rijk bent en alles van je proberen te regelen. Mensen die je niet altijd als vrienden kan beschouwen omdat ze misschien alleen bij je zijn voor je bankrekening.
Oei, er is niet omheen te komen... Pffquote:Op zondag 27 juli 2014 04:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
God zet je raam open en laat de blaadjes naar buiten waaien.
Ik had geen goede, daarom maar dit.quote:Op zondag 27 juli 2014 04:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jammer ik had ook wel leuke TT nav ons goede gesprek
We worden morgen wakker met een kater, dat zal ons leren.quote:Op zondag 27 juli 2014 04:58 schreef Drabit het volgende:
[..]
Daarom normaal doen en zorgen dat mensen niet weten dat je rijk bent.
[..]
Oei, er is niet omheen te komen... Pff
God of the Big Bang? Thats the question!quote:Op zondag 27 juli 2014 04:58 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik had geen goede, daarom maar dit.
Welke had jij in gedachte?
Het bier was op thuisquote:Op zondag 27 juli 2014 05:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We worden morgen wakker met een kater, dat zal ons leren.
Mijn tt is een korte samenvatting daarvanquote:Op zondag 27 juli 2014 05:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
God of the Big Bang? Thats the question!
Ik heb maar één biertje opquote:Op zondag 27 juli 2014 05:04 schreef Drabit het volgende:
[..]
Het bier was op thuis
Maar ik snap wat je bedoelt
[..]
Mijn tt is een korte samenvatting daarvan
FM?quote:Op zondag 27 juli 2014 05:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
En nog steeds niet moe genoeg om te slapen. Ik start FM maar op denk ik
Ik droomde over boterhammen met kaas. Maar niet zoals expectedquote:Op zondag 27 juli 2014 05:05 schreef Drabit het volgende:
Ik heb honger, even boterham met kaas eten. (Als ik beneden kom.)
Met zombies.quote:Op zondag 27 juli 2014 05:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik droomde over boterhammen met kaas. Maar niet zoals expected
Aha, niets voor mijquote:Op zondag 27 juli 2014 05:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Football Manager.
Beste game ooit.
Ajacied422 is het met mij eens.
Klinkt als een nachtmerrie (Op de kaas na dan)quote:Op zondag 27 juli 2014 05:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
en jankende verwende kinderen en waarin ik fucking goed kon skateboarden ofzo
Nee, heb er geen verstand van. Ben meer de computerman. (Voordat ik mee ging posten iphone van een vriend gereset. Hij wist niet hoe dat moest en was serieus zijn pincode vergeten:'))quote:
Eerder een middagmerrie. Hahahaha.quote:Op zondag 27 juli 2014 05:11 schreef Drabit het volgende:
[..]
Klinkt als een nachtmerrie (Op de kaas na dan)
[..]
Nee, heb er geen verstand van. Ben meer de computerman. (Voordat ik mee ging posten iphone van een vriend gereset. Hij wist niet hoe dat moest en was serieus zijn pincode vergeten:'))
Dat snap ik, maar bij mij gaat het niet samen. Ik weet dat Ajax amsterdam is en Feyenoord Rotterdam. Veel verder kom ik niet.quote:Op zondag 27 juli 2014 05:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eerder een middagmerrie. Hahahaha.
Computers en voetbal kunnen best samengaan hoor
Ach alleen Ajax is belangrijk in Nederland.quote:Op zondag 27 juli 2014 05:13 schreef Drabit het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar bij mij gaat het niet samen. Ik weet dat Ajax amsterdam is en Feyenoord Rotterdam. Veel verder kom ik niet.
Had al verwacht dat je voor Ajax was, aangezien je UI.quote:Op zondag 27 juli 2014 05:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach alleen Ajax is belangrijk in Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |