Ja ga er ook niet heen voor de sushi dusquote:Op zondag 27 juli 2014 13:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Sumo is echt 1 van de mindere zakenuit eigen ervaring that is
Varg heeft wel spijt hoor, spijt dat hij zijn chauffeur ook niet op diezelfde avond vermoordde.quote:
Ik vond het best te etenquote:Op zondag 27 juli 2014 13:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
fok-it is zelf een mindere zaakquote:Op zondag 27 juli 2014 13:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nee want de wok is 9/10 keer troepquote:
Scherp.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Varg heeft wel spijt hoor, spijt dat hij zijn chauffeur ook niet op diezelfde avond vermoordde.
Klopt. En onbeperkt bier drinkenquote:
vreselijkquote:Op zondag 27 juli 2014 13:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Klopt. En onbeperkt bier drinken
Niet alleen voedsel plebquote:Op zondag 27 juli 2014 13:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik vond het best te eten
Maar ben voedsel pleb
Ben gauw tevreden
Het is echt precies hetzelfde concept hoorquote:Op zondag 27 juli 2014 13:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Niet alleen voedsel pleb![]()
Het is ook niet heel slecht maar bij shabu shabu krijg je binnen 20 sec je bestelling al
Noem je Fera nou een ultieme pleb?quote:Op zondag 27 juli 2014 13:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Het is ook niet heel slecht maar bij shabu shabu krijg je binnen 20 sec je bestelling al
Ik doop VBL er spoedig toe om. Voetbal is toch kut en niets toevoegend.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lr, wanneer komt er een Varg subforum?
Sumo = papiertjequote:Op zondag 27 juli 2014 13:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is echt precies hetzelfde concept hoor
hjbquote:Op zondag 27 juli 2014 13:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik was bij Shabu shabu en dat ging via papiertje.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Sumo = papiertje
Shabu shabu = via een ipad die alles meteen doorgeeft. Ook wanneer je wil betalen of drinken wilt
Papiertje is juist leukquote:Op zondag 27 juli 2014 13:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Sumo = papiertje
Shabu shabu = via een ipad die alles meteen doorgeeft. Ook wanneer je wil betalen of drinken wilt
jij leest zeker ook op ipad ipv boekenquote:Op zondag 27 juli 2014 13:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Sumo = papiertje
nee wat danquote:Op zondag 27 juli 2014 13:29 schreef Fylax het volgende:
Hebben jullie het onderwerp van vannacht in GRTD gelezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |