Dan moet je wel gaan. London is tof.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ook nooit in Londen geweest
Alleen Belgiëland en Parijs
#Teamwatishetdichtsbijquote:Op zondag 27 juli 2014 12:56 schreef Amarantha het volgende:
Zijn jullie #teamJumbo of #teamAlbertHeijn. Merk echt dat mijn huisgenoten bijv. een sterke voorkeur hebben voor één van de twee winkels. Ik ben sowieso teamAH
Bij mij maakt het niks uitquote:
is waarschijnlijk maar kleine kamer hequote:
forever and always AHquote:Op zondag 27 juli 2014 12:56 schreef Amarantha het volgende:
Zijn jullie #teamJumbo of #teamAlbertHeijn. Merk echt dat mijn huisgenoten bijv. een sterke voorkeur hebben voor één van de twee winkels. Ik ben sowieso teamAH
wil wel een keertjequote:
roomwarming?quote:Op zondag 27 juli 2014 12:58 schreef supersof het volgende:
[..]
is waarschijnlijk maar kleine kamer he
Ja klopt, ik wil buik billen en benenquote:Op zondag 27 juli 2014 12:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee klopt.
Maar beetje goed gevormde armen en buik vind ik wel mooi bij vrouw. Evenals goede borst.
Gouden?quote:Op zondag 27 juli 2014 12:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wil wel een keertje
Sowieso keer gouden door Europa of usa
Best chill, mocht laatst een 1,5 liter fles Coca Cola zero gratis proberen met mijn bonuskaartquote:
tourenquote:
heb er een jaar gewerkt en vond het daarvoor ook al fijnere winkel. Vind jumbo's altijd zo donker ofzo??quote:
hey vaquote:
Dan ga ik meequote:
Ik kan bij de Jumbo slecht vinden wat ik zoek (en ik vind de aanbiedingen uit de bonus bij de AH ook fijn)quote:Op zondag 27 juli 2014 13:00 schreef supersof het volgende:
[..]
heb er een jaar gewerkt en vond het daarvoor ook al fijnere winkel. Vind jumbo's altijd zo donker ofzo??
Halloquote:
Hoe is de leef? Wanneer ga je naar sziget?quote:
AH heeft naar mijn idee ook veel meer eigen merken en dan heb je AH basic en ook nog AH huismerk. veel meer keuzequote:Op zondag 27 juli 2014 13:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kan bij de Jumbo slecht vinden wat ik zoek (en ik vind de aanbiedingen uit de bonus bij de AH ook fijn)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |