Zo jammer dat je bevestigd dat het je niet om vrede gaat.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:09 schreef Charismatisch het volgende:
Men blijft zich verzetten tegen de Israëlische bezetting, ook als Hamas niet meer bestaat, zie de geschiedenis toen linkse militanten het verzet domineerden en niet de islamisten.
Net als de vorige keer. En de keer daarvoor.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Euh heb je de protesten in Israël zelf niet gezien? Ze verliezen zelfs support in hun eigen land.
http://www.haaretz.com/news/national/1.607311
Dat zijn dus duizenden mensen die in tel aviv demonstreren tegen de aanvallen op de gaza strook. Mensen, die wekelijks een aantal keren in schuilkelders moeten vanwege aanvallen vanuit de gazastrook en in angst leven van een raket op hun huis, zelfs zij demonstreren tegen de manier waarop Israël nu bezig is.
Die raketten treffen nauwelijks doel. Daar hebben ze die Iron Dome tenslotte voor opgezet.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is wel een probleem denk ik ja, het is heel lastig om dat soort organisaties uit te schakelen.
Maar niets doen is geen optie als je elke dag raketten te verwerken krijgt, al was het alleen maar uit oogpunt van de kosten.
36 doden tegenover meer dan 1000.. Dat valt mee?quote:Op maandag 28 juli 2014 12:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Na zoveel jaar vind ik dat wel meevallen. Als een kind na een paar keer normale straffen niet wil luisteren moet je ook over op de drastische maatregelen.
Of het lukt weet ik niet, maar ik snap best dat ze nu een grondoffensief inzetten om er voor eens en altijd gewoon een eind aan te maken, dat Hamas.
Dat is voor Israel beter, maar ook voor de duizenden wel onschuldige palestijnen.
Irrelevant. De intentie is zoveel mogelijk Israeliers doden. Verhouding is scheef, maar dat komt gewoon omdat Israel gewoon beter is in oorlog voeren.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:17 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
36 doden tegenover meer dan 1000.. Dat valt mee?
Vrede met bezettersquote:Op maandag 28 juli 2014 12:17 schreef truthortruth het volgende:
Zo jammer dat je bevestigd dat het je niet om vrede gaat.
Dus wil je zoiets zeggen als 'waait wel over'? Ik hoop het voor iedereen.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:17 schreef Karrs het volgende:
[..]
Net als de vorige keer. En de keer daarvoor.
Ik zei toch dat in Westerse landen wordt gemord en gemopperd? Israël hoort daar zelf ook bij.
Precies vrede bah! Lekker veel doden en ellende, kan je weer lekker bloedige plaatjes posten, .quote:Op maandag 28 juli 2014 12:18 schreef Charismatisch het volgende:
Vrede met bezettersWaar zie je mij voor aan, Vichy
Dat valt allemaal wel mee, Israël heeft het vizier niet echt op scherp.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Irrelevant. De intentie is zoveel mogelijk Israeliers doden. Verhouding is scheef, maar dat komt gewoon omdat Israel gewoon beter is in oorlog voeren.
Nee, omdat Israël veel meer middelen heeft. Ik zou Hamas gezien de omstandigheden de betere partij willen noemen, die houden het tenslotte met veel minder middelen en minder steun al jarenlang uit tegen een partij waar ze eigenlijk niet tegen zijn opgewassen.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Irrelevant. De intentie is zoveel mogelijk Israeliers doden. Verhouding is scheef, maar dat komt gewoon omdat Israel gewoon beter is in oorlog voeren.
De intentie van die 1000 onschuldigen was inderdaad zoveel mogelijk israeliers doden.. Empathisch vermogen van een baksteen jij of wat?quote:Op maandag 28 juli 2014 12:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet 'waait wel over'. Je zei dat Israël zichzelf vernietigt doordat de publieke opinie zich tegen hen keert en vóór Hamas. Van dat laatste is totaal geen sprake en dat eerste valt ook reuze mee.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dus wil je zoiets zeggen als 'waait wel over'? Ik hoop het voor iedereen.
Domme opmerking. Israel kan heel Gaza plaatgooien, ze doen het alleen niet. Het is niet een kwestie van niet kunnen.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:20 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, omdat Israël veel meer middelen heeft. Ik zou Hamas gezien de omstandigheden de betere partij willen noemen, die houden het tenslotte met veel minder middelen en minder steun al jarenlang uit tegen een partij waar ze eigenlijk niet tegen zijn opgewassen.
Nee, maar blijkbaar wel een stuk beter vermogen om logisch te kunnen nadenken en niet mijn emoties de boventoon te laten voeren.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:20 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
De intentie van die 1000 onschuldigen was inderdaad zoveel mogelijk israeliers doden.. Empathisch vermogen van een baksteen jij of wat?
Je logica hield stand tot het moment het Israelische geweld buiten proportioneel werd. Ben je dat vermogen daarna verloren dan?quote:Op maandag 28 juli 2014 12:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar blijkbaar wel een stuk beter vermogen om logisch te kunnen nadenken en niet mijn emoties de boventoon te laten voeren.
Het is irrelevant, wel deel van dat woord snap je niet?quote:Op maandag 28 juli 2014 12:24 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Je logica hield stand tot het moment het Israelische geweld buiten proportioneel werd. Ben je dat vermogen daarna verloren dan?
Daarom zeg ik ook: gezien de omstandigheden en het aantal jaren dat Hamas het al volhoudt tegen Israël zijn ze toch de betere partij.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:21 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Domme opmerking. Israel kan heel Gaza plaatgooien, ze doen het alleen niet. Het is niet een kwestie van niet kunnen.
Jouw definitie van 'beter' is anders dan de mijne.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:25 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook: gezien de omstandigheden en het aantal jaren dat Hamas het al volhoudt tegen Israël zijn ze toch de betere partij.
Dat mag.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:25 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Jouw definitie van 'beter' is anders dan de mijne.
No justice, no peace. En ik heb nooit bloederige plaatjes gepost, wel bij de les blijvenquote:Op maandag 28 juli 2014 12:20 schreef truthortruth het volgende:
Precies vrede bah! Lekker veel doden en ellende, kan je weer lekker bloedige plaatjes posten, monster.
jij ook, beiden zijn weg, is ook klaar nu mag ik hopenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |