abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142803465
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 07:50 schreef B4CO het volgende:

[..]

Boehoe Israel krijgt geld en wij niet :(
Hoe zou dat komen?
Vanwege de grote invloed van 'de Joodse lobby' in de V.S.? Er zijn veel rijke Joden in de V.S. en veel Joden die zich in de politieke krijgen begeven. Daarnaast zijn moslims, ondanks dat er veel in de V.S. wonen, niet echt populair daar sinds 2001.
Grootverdiener die ook de kleintjes Est.
  maandag 28 juli 2014 @ 08:59:12 #227
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_142803493
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 04:54 schreef sp3c het volgende:
anyways ...

let ff op de bloederige foto's pls

als ze iets toevoegen wil ik het hier en daar best toestaan (liefst achter een spoiler) maar discussies in de trent van 'kijk partij X is slecht want dit kindje bloed uit zijn hoofd' zit niemand op te wachten
Als je post dat er kindjes dood zijn gegaan geloven zionisten en hamas-terroristenaanhangers het niet. Die zien het dan als propaganda. Als er echter plaatjes gepost worden worden deze beweringen geloofwaardiger. Op deze manier voorkomen we samen meer burgerslachtoffers. Dus vandaar dat het misschien toch een uitzondering gemaakt kan worden?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_142803776
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 08:59 schreef Maanvis het volgende:

Als je post dat er kindjes dood zijn gegaan geloven zionisten en hamas-terroristenaanhangers het niet. Die zien het dan als propaganda. Als er echter plaatjes gepost worden worden deze beweringen geloofwaardiger. Op deze manier voorkomen we samen meer burgerslachtoffers. Dus vandaar dat het misschien toch een uitzondering gemaakt kan worden?
Ik geloof het wel hoor.
Maar bij hamas is het een propaganda oorlog aan het worden.
Zelf continu proberen burgerslachtoffers te maken met hun raketten, maar als het niet lukt wel met foto's van eigen slachtoffers zwaaien.
Terwijl ze verdomd goed weten dat ze voor elke raket die ze nutteloos afvuren, er een terugkrijgen die wel raak inslaat.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  maandag 28 juli 2014 @ 09:40:36 #229
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_142804110
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 09:20 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Ik geloof het wel hoor.
Zelf continu proberen burgerslachtoffers te maken met hun raketten, maar als het niet lukt wel met foto's van eigen slachtoffers zwaaien.
Terwijl ze verdomd goed weten dat ze voor elke raket die ze nutteloos afvuren, er een terugkrijgen die wel raak inslaat.
Tja toch moeten zulke slachtoffers niet onbesproken blijven. :)
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_142804815
intifada twitterde op maandag 28-07-2014 om 10:10:15 Tel Aviv University giving free tuition to students who take part in Gaza massacre http://t.co/8UW3CvT6qP http://t.co/f1lqZNpMOa reageer retweet
-
pi_142805996
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 22:58 schreef JayDeeNow het volgende:
Echt waar haal je het vandaan, de aanslagen van 9-11 waren al genoeg rede om binnen te vallen denk je ook niet ? zonder meer weer een bullshit verhaaltje dus.
Dat ik daar moet gaan kijken ? ik ben er meerdere malen geweest, en heb er kenissen en bekenden wonen, ben jij er al eens geweest ?
Natuurlijk ben je meerdere malen in Afghanistan geweest, als soldaat welteverstaan. Toch Toofastforyou21, EdmundReid c.q. kloon van gebande. :W
-
pi_142806563
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 08:11 schreef UncleScorp het volgende:
Waarom de Arabische wereld toekijkt terwijl Gaza brandt...

"De grootste protesten tegen het Israëlische offensief in Gaza vinden niet in het Midden Oosten, maar in Europa plaats. Dat is vooral te wijten aan de politieke situatie, goed drie jaar na het begin van de Arabische Lente," schrijft de Duitse krant Der Tagesspiegel:

"De regio raakt steeds meer verdeeld tussen hyper-autoritaire politiestaten aan een kant en gebroken staten aan de andere kant..

Geabsorbeerd als ze worden door hun eigen val, hebben landen als Syrië, Irak, Libanon en Libië meer dan voldoende aan hun eigen problemen. Autoritaire staten zoals Egypte, Saoedi-Arabië, Koeweit en de Emiraten tolereren vandaag niet het minste meningsverschil.

Tegelijkertijd doen hun leiders al wat ze kunnen om de islamitische bewegingen, die ze als de belangrijkste reden voor de val van de regio en de grootste bedreiging voor hun eigen heerschappij beschouwen, in de kiem te smoren."

”De door bloedige conflicten getroffen moslimlanden en ook andere, kwamen vorige week samen bij de Verenigde Naties, in een poging Israël te laten veroordelen voor hun zogenaamde agressie in Gaza," schrijft BreakingIsraelnews.

"Doch in het kader van de steeds veranderende geopolitieke realiteit in het Midden Oosten, bewijzen ze hun Palestijnse broeders eens te meer enkel lippendienst. Sterker nog, de Arabische wereld heeft er belang bij dat het Israëlische leger de activiteiten van Hamas ernstig hindert.

Op dagbasis zijn ze er getuige van hoe islamisten in Irak en Syrië wreedheden begaan en slachtpartijen organiseren. Ze beginnen zich dan ook af te vragen of deze beweging de belangen van de Arabieren en moslims wereldwijd wel dient. Een steeds grotere groep Arabieren en moslims heeft het volledig gehad met de islamterroristen die hun terreurbewind opdringen en de Arabische wereld intimideren."

"Hamas en vele Palestijnen zijn nu overtuigd dat ze nooit op hun Arabische broeders moeten rekenen voor welke hulp dan ook," schrijft Mustafa al-Sawwaf op Palinfo.com.

"Een steeds groeiend aantal Palestijnen plaatst enkele Arabische landen nu al aan Israëls kant. Sommige Arabische regimes zijn tegenstanders liever kwijt dan rijk. De Palestijnse zaak is een last geworden die de stabiliteit van hun regimes in gevaar brengt."
Laten we hopen dat dit doorzet. Als er geen draagvlak meer is voor extremisten zoals Hamas in het midden-oosten dan kunnen er eindelijk stappen naar vrede worden gezet. Dan vervalt ook het draagvlak voor de extremisten in Israel en kunnen er stappen gemaakt worden tegen nieuwe nederzettingen in de westbank.... And we will happily live ever after. *;

Roze bril, ik weet het, maar het zou zo mooi kunnen zijn.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_142806662
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 09:20 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Ik geloof het wel hoor.
Aah, nu gebleken is dat Hamas niets te maken had met die vermoorde tieners, dus dat valt weg als excuus, gaan we gewoon door over hun raketten die bijna nooit iets raken maar blijkbaar toch zo erg zijn dat het massamoord op burgers rechtvaardigt. En dat Israël in de tussentijd vrolijk doorgaat met het bouwen van nederzettingen op bezet gebied, ach, dat negeren we gewoon, deze al decennia doorlopende provocatie hebben de Palestijnen maar te pikken.
pleased to meet you
  maandag 28 juli 2014 @ 11:38:04 #234
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142806760
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 11:35 schreef moussie het volgende:

[..]

Aah, nu gebleken is dat Hamas niets te maken had met die vermoorde tieners, dus dat valt weg als excuus, gaan we gewoon door over hun raketten die bijna nooit iets raken maar blijkbaar toch zo erg zijn dat het massamoord op burgers rechtvaardigt. En dat Israël in de tussentijd vrolijk doorgaat met het bouwen van nederzettingen op bezet gebied, ach, dat negeren we gewoon, deze al decennia doorlopende provocatie hebben de Palestijnen maar te pikken.
Nok daar gewoon mee dan! Je schiet er niets mee op, behalve een tegenaanval!
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 28 juli 2014 @ 11:41:31 #235
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_142806867
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 11:38 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Het doel van hamas is niet om israël te laten stoppen met aanvallen, het doel van hamas is juist om aanvallen uit te lokken van israël.
Een gedicht over Maanvis
pi_142806893
quote:
Hamas schiet er wel degelijk wat mee op. Zo kan iedereen de vinger wijzen met hoe verschrikkelijk Israel wel niet is. Dat is de enige doelstelling en het werkt, hoeveel mensenlevens en ellende het kost maakt ze echt niets uit.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  maandag 28 juli 2014 @ 11:43:29 #237
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142806927
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 11:42 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Hamas schiet er wel degelijk wat mee op. Zo kan iedereen de vinger wijzen met hoe verschrikkelijk Israel wel niet is. Dat is de enige doelstelling en het werkt, hoeveel mensenlevens en ellende het kost maakt ze echt niets uit.
Dat bedoel ik dus, dus Hamas is gewoon de hoofdschuldige hier, dat de raketten niet zoveel uitrichten is totaal en 100% irrelevant.
Get woke, go broke!
  Moderator maandag 28 juli 2014 @ 11:44:23 #238
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_142806953
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 08:59 schreef Maanvis het volgende:

[..]

nee

en klets niet zo stom :')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_142807106
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 07:50 schreef B4CO het volgende:

[..]

Boehoe Israel krijgt geld en wij niet :(
Hoe zou dat komen?
Ook Palestina krijgt geld hoor. En heel veel. Vooral vanuit de EU-landen!
pi_142807196
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 04:54 schreef sp3c het volgende:
anyways ...

let ff op de bloederige foto's pls

als ze iets toevoegen wil ik het hier en daar best toestaan (liefst achter een spoiler) maar discussies in de trent van 'kijk partij X is slecht want dit kindje bloed uit zijn hoofd' zit niemand op te wachten
Zijn gewoon acteurs hoor.
pi_142807265
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 11:51 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

:')
pi_142807292
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 11:43 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus, dus Hamas is gewoon de hoofdschuldige hier, dat de raketten niet zoveel uitrichten is totaal en 100% irrelevant.
Hamas verantwoordelijk houden voor het absurd aantal doden in Palestina? Ga je lekker? In de war on drugs tussen de VS en mexico komen jaarlijks meer amerikanen om het leven dan de afgelopen paar jaar in Israel. Zie je de VS mexico al binnen vallen? Het geweld van Israel is buiten alle proporties en dat mensen dat nog steeds niet inzien verbaast me echt enorm.
  maandag 28 juli 2014 @ 11:57:04 #243
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142807353
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 11:54 schreef Fes1-2 het volgende:

[..]

Hamas verantwoordelijk houden voor het absurd aantal doden in Palestina? Ga je lekker? In de war on drugs tussen de VS en mexico komen jaarlijks meer amerikanen om het leven dan de afgelopen paar jaar in Israel. Zie je de VS mexico al binnen vallen? Het geweld van Israel is buiten alle proporties en dat mensen dat nog steeds niet inzien verbaast me echt enorm.
Ik ga prima ja.

Dat jij nou nog steeds in dat soort praatjes gelooft verbaast me echt enorm.
Get woke, go broke!
pi_142807356
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 08:56 schreef Alan_Bastard het volgende:

[..]

Vanwege de grote invloed van 'de Joodse lobby' in de V.S.? Er zijn veel rijke Joden in de V.S. en veel Joden die zich in de politieke krijgen begeven. Daarnaast zijn moslims, ondanks dat er veel in de V.S. wonen, niet echt populair daar sinds 2001.
De moslims die je op TV ziet daar zijn dan meestal ook pro-Israel of neutraal, omdat ze meer waarde hechten aan hun Amerikaanse staatsburgerschap en de welvaart die dat voor hen meebrengt dan een groepje terroristen in Gaza die het voor de bevolking verziekt.

Vergeet ook niet dat Hamas na een burgeroorlog (lees: gewapende coup) aan de macht is gekomen dat vergeten de mensen die gezellig meelopen in een demonstratie.
pi_142807375
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 11:57 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik ga prima ja.

Dat jij nou nog steeds in dat soort praatjes gelooft verbaast me echt enorm.
Sinds 2001 t/m juli 2014 zijn er 28 doden gevallen in israel door raket aanvallen.
Even doorlinken naar de originele bron: http://mondoweiss.net/2014/07/rocket-deaths-israel.html
pi_142807395
quote:

[..]

En als je in Oslo je handtekening onder een vredesakkoord zet schiet je er ook niets mee op, het bouwen van nederzettingen gaat gewoon door.
pleased to meet you
  maandag 28 juli 2014 @ 11:59:05 #247
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142807408
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 11:58 schreef Fes1-2 het volgende:

[..]

Sinds 2001 t/m juli 2014 zijn er 28 doden gevallen in israel door raket aanvallen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Palestinian_rocket_attacks_on_Israel
En ze hebben er een paar duizend afgeschoten, dat ze er nou heel erg slecht in zijn wil niet zeggen dat het dan maar ok is.

Hamas begint, daar gaat het gewoon om. Wat er daarna gebeurt is 100% hun eigen verantwoording.
Get woke, go broke!
pi_142807410
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 11:58 schreef Fes1-2 het volgende:

[..]

Even doorlinken naar de originele bron: http://mondoweiss.net/2014/07/rocket-deaths-israel.html
Hier nog een filmpje van zo'n top raket van hamas... (pas op: niet schokkend)
  maandag 28 juli 2014 @ 12:00:06 #249
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_142807434
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 11:51 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Daarom hebben we dus foto's nodig sp3c anders gelooft onze CynicusRomanticusRob het niet :D
Een gedicht over Maanvis
pi_142807490
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 11:59 schreef HeatWave het volgende:

Hamas begint, daar gaat het gewoon om. Wat er daarna gebeurt is 100% hun eigen verantwoording.
Zitten ook heel veel kinderen bij hamas of niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')