dan zal ik niet zeggen dat het 70-68 is gewordenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ach, uitslag is mij niet bekend, dus
Hij was buitengesloten zoals Andreu werd buitengesloten?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:19 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Klopt, bij zijn tweede comeback. Toen was hij opeens de laatste die Armstrong geloofde terwijl hij daarvoor juist als enige Amerikaan werd buitengesloten. Denk dat hij vooral reageerde op het bekennen voor eigen gewin.
Overigens vertrouw ik Horner net zo goed niet, daar gaat het niet om.
Dit idd.quote:
nee, hij vond het de beste tour van de laatste jaren (10 jaar ofzo)quote:
'Speciale dank gaat uit naar m'n bloedbroeder en motivator Vino, zonder hem had ik hier niet gestaan.'quote:
Blijf ik toch een van de mooiste, en misschien wel het mooiste volkslied vindenquote:
Hoe lang kunnen we lullen voordat het filmpje met Mollema wordt gestart.quote:
Het is erg moeilijk allemaal of niet?quote:Op zondag 27 juli 2014 20:12 schreef Maver24 het volgende:
[..]
uh nee, want daar staat gewoon studio sport tot half 9 en daarna journaal
quote:Op zondag 27 juli 2014 20:12 schreef Maver24 het volgende:
[..]
uh nee, want daar staat gewoon studio sport tot half 9 en daarna journaal
Gewoon opnemen, anders is het niet mogelijk om alle 3 de programma's te volgen.quote:
Nee, gaat niet lukken . Denk dat ik van alle drie een stukje kijk en wat jij zegt: de rest opneem.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gewoon opnemen, anders is het niet mogelijk om alle 3 de programma's te volgen.
Paar duizend?quote:Op zondag 27 juli 2014 20:47 schreef TargaFlorio het volgende:
Hoeveel zou Boom krijgen per criterium?
10K?quote:Op zondag 27 juli 2014 20:47 schreef TargaFlorio het volgende:
Hoeveel zou Boom krijgen per criterium?
Ja zeg . Statement.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:48 schreef Mani89 het volgende:
Boom draait expres zijn Belkin pet om, die gaat dus ook weg.
Ik weet niet of dat gaat werken.quote:Op maandag 28 juli 2014 15:17 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
Misschien eens een duo presentatie proberen?
zo veel witquote:Op zondag 26 juni 2016 20:45 schreef Pino112 het volgende:
De Avondetappe is er dit jaar weer, met Herman en Dione. Dus gewoon hier verder lijkt me.
Promo met een lelijke tafel: http://moby.to/0z2rvl
Ga je mond spoelen. Ben niet eens kwaad. De treurige post. De onwetende, die de schoonheid van het leven niet kan waarderen.quote:
De partner van SUnfield mag wmb ook wel aanschuiven.. Jojannekequote:Op maandag 27 juni 2016 12:21 schreef showtimer het volgende:
Komen die andere kapiteins dan ook om de dag? Neef Danny, emotionele Rob en Sunfield.
Bert Wagendorp moet eerst nog iedereen toeschrijven over #Brexit.quote:Op maandag 27 juni 2016 15:30 schreef Szura het volgende:
Hopelijk nodigen ze David Walsh nog eens uit, met Burt Carvillage ernaast, en zagen ze hem helemaal door over Sky.
Had ooit lekkere tie....quote:
Ik vrees van wel, maar hoop uiteraard van niet. Anders zal ze wel weer op pad zijn om telkens weer te melden dat ze niemand kan vinden voor een interviewquote:Op dinsdag 28 juni 2016 00:59 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ze zit toch niet ook echt aan de tafel he? Zou zonde zijn!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |