zo veel witquote:Op zondag 26 juni 2016 20:45 schreef Pino112 het volgende:
De Avondetappe is er dit jaar weer, met Herman en Dione. Dus gewoon hier verder lijkt me.
Promo met een lelijke tafel: http://moby.to/0z2rvl

Ga je mond spoelen. Ben niet eens kwaad. De treurige post. De onwetende, die de schoonheid van het leven niet kan waarderen.quote:

De partner van SUnfield mag wmb ook wel aanschuiven.. Jojannekequote:Op maandag 27 juni 2016 12:21 schreef showtimer het volgende:
Komen die andere kapiteins dan ook om de dag? Neef Danny, emotionele Rob en Sunfield.

Bert Wagendorp moet eerst nog iedereen toeschrijven over #Brexit.quote:Op maandag 27 juni 2016 15:30 schreef Szura het volgende:
Hopelijk nodigen ze David Walsh nog eens uit, met Burt Carvillage ernaast, en zagen ze hem helemaal door over Sky.

Had ooit lekkere tie....quote:

Ik vrees van wel, maar hoop uiteraard van niet. Anders zal ze wel weer op pad zijn om telkens weer te melden dat ze niemand kan vinden voor een interviewquote:Op dinsdag 28 juni 2016 00:59 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ze zit toch niet ook echt aan de tafel he? Zou zonde zijn!!

Dat zou minder erg zijn, dan kunnen ze tenminste wegschakelenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 12:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vrees van wel, maar hoop uiteraard van niet. Anders zal ze wel weer op pad zijn om telkens weer te melden dat ze niemand kan vinden voor een interview

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |