Klopt, maar dat is bij Mollema en (vooral) Gesink ook gezegd, bij Gesink werd er min of meer op gerekend..quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Van verwachtingen gaan geen mensen dood. Hij rijdt gewoon erg goed, op niet al te moeilijke klimmen kan hij (soms) met de besten mee en heeft een goede tijdrit, het ziet er allemaal goed uit voor de toekomst. Als mensen dan zeggen dat hij ooit podium zou kunnen rijden vind ik dat niet zo vreemd.
Jaquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:24 schreef TargaFlorio het volgende:
Ze hebben Diekstra gewoon op stang proberen te jagen.
Rekenen op een podiumplek is nooit goed natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is bij Mollema en (vooral) Gesink ook gezegd, bij Gesink werd er min of meer op gerekend..
Haha, hij heeft je pooltje verpestquote:
Heeft natuurlijk wel al goed gereden in Spanje vorig jaar.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:30 schreef TargaFlorio het volgende:
Ook nog maar afwachten of Konig dit niveau vol kan houden.
Valt mee, ik sta virtueel eerste! Concurrent had Martin niet.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Haha, hij heeft je pooltje verpest
Die had ik ook nietquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Valt mee, ik sta virtueel eerste! Concurrent had Martin niet.
Gesink heeft dat ook wel eens gedaan.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft natuurlijk wel al goed gereden in Spanje vorig jaar.
Maar die is daarna zwaar gevallen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:33 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Gesink heeft dat ook wel eens gedaan.
Ducrot blijkbaar ook op de fietsquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ducrot en Dijkstra vertellen soms onzin.
Was maar een voorbeeld.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar die is daarna zwaar gevallen.
Joh?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh, absoluut waar hoorquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:38 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Was maar een voorbeeld.
Het ziet er goed uit voor Konig maar het blijft afwachten. Het is niet de eerste keer dat een renner succes heeft in een grote ronde maar uiteindelijk toch tegenvalt. Voordeel van Konig is misschien dat hij niet meer zo jong is en dus stabieler.
Is het ook wel een beetje.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:39 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik dacht dat Merida een cheap merk was.
soms?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou wel weer een keer de Agnel willen zienquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:42 schreef franklop het volgende:
Alpe dHuez is overrated als zware col
Als in, er zijn nog veel meer andere leuke klimmen, zwaarder ook, om in de Tour te gebruiken
Met uitzondering van de Berg van Zonneveld natuurlijk...?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die 'bekende' bergen hoeven voor mij niet.
Gewoon op 35 km de koers beginnen en dan finishen na de afdaling van de Galibierquote:
Niks voor Mollema natuurlijk, kan ie niet in een wiel zittenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ventoux moet gewoon eens in de vijf jaar, en eens in de vier keer als klimtijdrit ofzo
Herstel '88 met Theunisse en Rooks:quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:00 schreef Maver24 het volgende:
Puy de Dôme, wanneer is deze voor het laatst in de tour geweest. kan me het niet herinneren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |