Klopt, maar dat is bij Mollema en (vooral) Gesink ook gezegd, bij Gesink werd er min of meer op gerekend..quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Van verwachtingen gaan geen mensen dood. Hij rijdt gewoon erg goed, op niet al te moeilijke klimmen kan hij (soms) met de besten mee en heeft een goede tijdrit, het ziet er allemaal goed uit voor de toekomst. Als mensen dan zeggen dat hij ooit podium zou kunnen rijden vind ik dat niet zo vreemd.
Jaquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:24 schreef TargaFlorio het volgende:
Ze hebben Diekstra gewoon op stang proberen te jagen.
Rekenen op een podiumplek is nooit goed natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is bij Mollema en (vooral) Gesink ook gezegd, bij Gesink werd er min of meer op gerekend..
Haha, hij heeft je pooltje verpestquote:
Heeft natuurlijk wel al goed gereden in Spanje vorig jaar.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:30 schreef TargaFlorio het volgende:
Ook nog maar afwachten of Konig dit niveau vol kan houden.
Valt mee, ik sta virtueel eerste! Concurrent had Martin niet.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Haha, hij heeft je pooltje verpest
Die had ik ook nietquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Valt mee, ik sta virtueel eerste! Concurrent had Martin niet.
Gesink heeft dat ook wel eens gedaan.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft natuurlijk wel al goed gereden in Spanje vorig jaar.
Maar die is daarna zwaar gevallen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:33 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Gesink heeft dat ook wel eens gedaan.
Ducrot blijkbaar ook op de fietsquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ducrot en Dijkstra vertellen soms onzin.
Was maar een voorbeeld.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar die is daarna zwaar gevallen.
Joh?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ducrot en Dijkstra vertellen soms onzin.
Oh, absoluut waar hoorquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:38 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Was maar een voorbeeld.
Het ziet er goed uit voor Konig maar het blijft afwachten. Het is niet de eerste keer dat een renner succes heeft in een grote ronde maar uiteindelijk toch tegenvalt. Voordeel van Konig is misschien dat hij niet meer zo jong is en dus stabieler.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |