quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:01 schreef Maver24 het volgende:
Wanneer begint de Vuelta weer? Wordt zeker uitgezonden op Sporza?
quote:
denk dat hij ook wel bij giant blijft. Die gaat normaal gesproken qua salaris niet ver achter Degenkolb en Kittel zitten, als ze slim zijn bij Giantquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:02 schreef marcodej het volgende:
Als hij goede tijdritten wil blijven rijden moet hij juist niet naar LBL-Roompot.
Eind augustus, jaquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:01 schreef Maver24 het volgende:
Wanneer begint de Vuelta weer? Wordt zeker uitgezonden op Sporza?
Ik ben fan van de manier van rijden van Kelderman, en daarom terecht dat hij wordt geprezen. Heb het idee dat hij niet zo veel last heeft van verwachtingen, hopelijk blijft dat zo.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Gesink had op de leeftijd van Kelderman nu al veel meer laten zien, maar dat lijkt iedereen alweer te zijn vergeten. Ik hoop dat Kelderman alle verwachtingen waarmaakt, maar het is (opnieuw) weer een enorme druk voor zo'n jonge renner..
Het grote publiek kent Kelderman nog niet, maar afgaand op de reacties hier op FOK vind ik de verwachtingen al behoorlijk hoog.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik ben fan van de manier van rijden van Kelderman, en daarom terecht dat hij wordt geprezen. Heb het idee dat hij niet zo veel last heeft van verwachtingen, hopelijk blijft dat zo.
Komende zaterdag alweerquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:07 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Nice. Gelukkig niet zo lang wachten totdat er weer wielrennen is op tv
Ik vraag me wel af hoe ver hij had kunnen komen in de Tour met zijn Giro vorm.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:11 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Het grote publiek kent Kelderman nog niet, maar afgaand op de reacties hier op FOK vind ik de verwachtingen al behoorlijk hoog.
Voorbeeldjes van wat allemaal nog voor de Vuelta komt;quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:07 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Nice. Gelukkig niet zo lang wachten totdat er weer wielrennen is op tv
Ooh nog genoeg te zien. Ronde van Utah heb ik vorig jaar nog gezien op eurosport. Komt dat nu weer?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:13 schreef franklop het volgende:
[..]
Voorbeeldjes van wat allemaal nog voor de Vuelta komt;
02 Clasica San Sebastian (Spa) WT
03-09 Ronde van Polen (Pol) WT
06-10 Ronde van Denemarken (Den) 2.BC
04-10 Ronde van Utah (VS) 2.1
13-17 Arctic Race of Norway (Noo) 2.1 (nieuw)
11-17 Eneco Tour WT
22 Dutch Food Valley Classic (Ned) 1.1
en het meeste ook nog op TV
Zo te zien wel:quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:18 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ooh nog genoeg te zien. Ronde van Utah heb ik vorig jaar nog gezien op eurosport. Komt dat nu weer?
Van verwachtingen gaan geen mensen dood. Hij rijdt gewoon erg goed, op niet al te moeilijke klimmen kan hij (soms) met de besten mee en heeft een goede tijdrit, het ziet er allemaal goed uit voor de toekomst. Als mensen dan zeggen dat hij ooit podium zou kunnen rijden vind ik dat niet zo vreemd.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:11 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Het grote publiek kent Kelderman nog niet, maar afgaand op de reacties hier op FOK vind ik de verwachtingen al behoorlijk hoog.
Ze lezen mee.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:22 schreef marcodej het volgende:
Winnen rijdt hier net zo lelijk als Mollema.
Recent ja (volgens iemand in het Avondetappe topic). Maar omdat hij zei dat scheiden er bij hoort, terwijl ik dacht dat hij altijd bij zijn eerste vrouw is geweest.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:20 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Z'n vrouw is overleden toch? Dacht dat Genee dat zei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |