SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gasten
Maandag 14 juli
Gert Jakobs en Blaudzun
Dinsdag 15 juli
Wielrenner Wilco Kelderman
Schaatscoach Jillert Anema
Woensdag 16 juli
Ex-wielrenner Rob Harmeling
Politicus Emile Roemer
Donderdag 17 juli
Ex-wielrenner Leontien van Moorsel
Journalist en schrijver Edwin Winkels
Vrijdag 18 juli
Zwemmer Pieter van den Hoogenband
Zaterdag 19 juli
Ex-wielrenner Michel Cornelisse
Schrijver en journalist Bas Steman
Zondag 20 juli
Ex-wielrenner Gert Jakobs
Tv-regisseur Jef Rademakers
Shit! Gemist!?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
Eén tegenvallende dag en hij wordt ook afgeschreven.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:58 schreef Marcoss het volgende:
Kelderman is absoluut een groot talent, maar hij wordt nu wel écht enorm de hoogte in gepraat/geschreven zeg
Terecht wel.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:58 schreef Marcoss het volgende:
Kelderman is absoluut een groot talent, maar hij wordt nu wel écht enorm de hoogte in gepraat/geschreven zeg
Gesink had op de leeftijd van Kelderman nu al veel meer laten zien, maar dat lijkt iedereen alweer te zijn vergeten. Ik hoop dat Kelderman alle verwachtingen waarmaakt, maar het is (opnieuw) weer een enorme druk voor zo'n jonge renner..quote:
Zou het fijn vinden als hij naar een andere formatie gaat. Je ziet dat ze bij Belkin/Rabo telkens net de laatste stap kunnen maken. Misschien dat dat elders wel luktquote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:01 schreef Maver24 het volgende:
Wanneer begint de Vuelta weer? Wordt zeker uitgezonden op Sporza?
quote:
denk dat hij ook wel bij giant blijft. Die gaat normaal gesproken qua salaris niet ver achter Degenkolb en Kittel zitten, als ze slim zijn bij Giantquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:02 schreef marcodej het volgende:
Als hij goede tijdritten wil blijven rijden moet hij juist niet naar LBL-Roompot.
Eind augustus, jaquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:01 schreef Maver24 het volgende:
Wanneer begint de Vuelta weer? Wordt zeker uitgezonden op Sporza?
Ik ben fan van de manier van rijden van Kelderman, en daarom terecht dat hij wordt geprezen. Heb het idee dat hij niet zo veel last heeft van verwachtingen, hopelijk blijft dat zo.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Gesink had op de leeftijd van Kelderman nu al veel meer laten zien, maar dat lijkt iedereen alweer te zijn vergeten. Ik hoop dat Kelderman alle verwachtingen waarmaakt, maar het is (opnieuw) weer een enorme druk voor zo'n jonge renner..
Het grote publiek kent Kelderman nog niet, maar afgaand op de reacties hier op FOK vind ik de verwachtingen al behoorlijk hoog.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik ben fan van de manier van rijden van Kelderman, en daarom terecht dat hij wordt geprezen. Heb het idee dat hij niet zo veel last heeft van verwachtingen, hopelijk blijft dat zo.
Komende zaterdag alweerquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:07 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Nice. Gelukkig niet zo lang wachten totdat er weer wielrennen is op tv
Ik vraag me wel af hoe ver hij had kunnen komen in de Tour met zijn Giro vorm.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:11 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Het grote publiek kent Kelderman nog niet, maar afgaand op de reacties hier op FOK vind ik de verwachtingen al behoorlijk hoog.
Voorbeeldjes van wat allemaal nog voor de Vuelta komt;quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:07 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Nice. Gelukkig niet zo lang wachten totdat er weer wielrennen is op tv
Ooh nog genoeg te zien. Ronde van Utah heb ik vorig jaar nog gezien op eurosport. Komt dat nu weer?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:13 schreef franklop het volgende:
[..]
Voorbeeldjes van wat allemaal nog voor de Vuelta komt;
02 Clasica San Sebastian (Spa) WT
03-09 Ronde van Polen (Pol) WT
06-10 Ronde van Denemarken (Den) 2.BC
04-10 Ronde van Utah (VS) 2.1
13-17 Arctic Race of Norway (Noo) 2.1 (nieuw)
11-17 Eneco Tour WT
22 Dutch Food Valley Classic (Ned) 1.1
en het meeste ook nog op TV
Zo te zien wel:quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:18 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ooh nog genoeg te zien. Ronde van Utah heb ik vorig jaar nog gezien op eurosport. Komt dat nu weer?
Van verwachtingen gaan geen mensen dood. Hij rijdt gewoon erg goed, op niet al te moeilijke klimmen kan hij (soms) met de besten mee en heeft een goede tijdrit, het ziet er allemaal goed uit voor de toekomst. Als mensen dan zeggen dat hij ooit podium zou kunnen rijden vind ik dat niet zo vreemd.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:11 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Het grote publiek kent Kelderman nog niet, maar afgaand op de reacties hier op FOK vind ik de verwachtingen al behoorlijk hoog.
Ze lezen mee.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:22 schreef marcodej het volgende:
Winnen rijdt hier net zo lelijk als Mollema.
Recent ja (volgens iemand in het Avondetappe topic). Maar omdat hij zei dat scheiden er bij hoort, terwijl ik dacht dat hij altijd bij zijn eerste vrouw is geweest.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:20 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Z'n vrouw is overleden toch? Dacht dat Genee dat zei.
Klopt, maar dat is bij Mollema en (vooral) Gesink ook gezegd, bij Gesink werd er min of meer op gerekend..quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Van verwachtingen gaan geen mensen dood. Hij rijdt gewoon erg goed, op niet al te moeilijke klimmen kan hij (soms) met de besten mee en heeft een goede tijdrit, het ziet er allemaal goed uit voor de toekomst. Als mensen dan zeggen dat hij ooit podium zou kunnen rijden vind ik dat niet zo vreemd.
Jaquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:24 schreef TargaFlorio het volgende:
Ze hebben Diekstra gewoon op stang proberen te jagen.
Rekenen op een podiumplek is nooit goed natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is bij Mollema en (vooral) Gesink ook gezegd, bij Gesink werd er min of meer op gerekend..
Haha, hij heeft je pooltje verpestquote:
Heeft natuurlijk wel al goed gereden in Spanje vorig jaar.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:30 schreef TargaFlorio het volgende:
Ook nog maar afwachten of Konig dit niveau vol kan houden.
Valt mee, ik sta virtueel eerste! Concurrent had Martin niet.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Haha, hij heeft je pooltje verpest
Die had ik ook nietquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Valt mee, ik sta virtueel eerste! Concurrent had Martin niet.
Gesink heeft dat ook wel eens gedaan.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft natuurlijk wel al goed gereden in Spanje vorig jaar.
Maar die is daarna zwaar gevallen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:33 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Gesink heeft dat ook wel eens gedaan.
Ducrot blijkbaar ook op de fietsquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ducrot en Dijkstra vertellen soms onzin.
Was maar een voorbeeld.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar die is daarna zwaar gevallen.
Joh?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh, absoluut waar hoorquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:38 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Was maar een voorbeeld.
Het ziet er goed uit voor Konig maar het blijft afwachten. Het is niet de eerste keer dat een renner succes heeft in een grote ronde maar uiteindelijk toch tegenvalt. Voordeel van Konig is misschien dat hij niet meer zo jong is en dus stabieler.
Is het ook wel een beetje.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:39 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik dacht dat Merida een cheap merk was.
soms?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou wel weer een keer de Agnel willen zienquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:42 schreef franklop het volgende:
Alpe dHuez is overrated als zware col
Als in, er zijn nog veel meer andere leuke klimmen, zwaarder ook, om in de Tour te gebruiken
Met uitzondering van de Berg van Zonneveld natuurlijk...?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die 'bekende' bergen hoeven voor mij niet.
Gewoon op 35 km de koers beginnen en dan finishen na de afdaling van de Galibierquote:
Niks voor Mollema natuurlijk, kan ie niet in een wiel zittenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ventoux moet gewoon eens in de vijf jaar, en eens in de vier keer als klimtijdrit ofzo
Herstel '88 met Theunisse en Rooks:quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:00 schreef Maver24 het volgende:
Puy de Dôme, wanneer is deze voor het laatst in de tour geweest. kan me het niet herinneren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |