abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142757240
quote:
99s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 19:41 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

'Jodenhaters'. Nou modje, waar ben je dan?

We hebben trouwens al genoeg berichten gelinked waarin wel opgeroepen werd tot het uitmoorden van de Palestijnen. Dan lees je maar 1-2 topics terug. Maar dan blijkt er weer geen waarde aan gehecht te mogen worden, vanwege de bron, of 'nietzeggende politicus' of whatever.
Mongooltje, ik heb je net bronnen gegeven die jouw claims onderuit halen. Ben je Oost-Indisch doof?
pi_142757254
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 19:31 schreef Bredemug het volgende:
Beautiful dream of Israel has become a nightmare

Joodse Holocaust survivor, verteld zijn verhaal hoe Isreal een Nachtmerie is.

http://www.thestar.com/op(...)ome_a_nightmare.html

Niet verbazingwekkend, veel joden die de holocaust hebben overleefd vergelijken Isreal met de nazi regime. En dan moet je je voorstellen dat mensen die totaal geen ervaring hebben met oorlog of wat dan ook Isreal zijn daden proberen goed te praten.

Als de joden zelf Isreal een schurkenstaat vinden, dan zegt dat al meer dan genoeg. Ervaring spreekt rijker dan een student die een psychopathische staat als Isreal verdedigt. Ik weet wel waar ik liever naar luister.
En het is niet de 1ste holocaust overlever die dat zegt. :Y

quote:
99s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 19:38 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik zei ook niet 'altijd'. Ik zei 'meestal'.

En ik ben gewoon een blanke kaaskop.
:P
pi_142757260
quote:
99s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 19:41 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

'Jodenhaters'. Nou modje, waar ben je dan?

We hebben trouwens al genoeg berichten gelinked waarin wel opgeroepen werd tot het uitmoorden van de Palestijnen. Dan lees je maar 1-2 topics terug. Maar dan blijkt er weer geen waarde aan gehecht te mogen worden, vanwege de bron, of 'nietzeggende politicus' of whatever.
Joh ik heb hier nog geen Pro-Israël/Moslimhaat demo gezien.
pi_142757267
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 19:40 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

En daar heb je de jaloezie.
Nee hoor, verachting.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_142757301
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 19:43 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nee hoor, verachting.
Whatever, allebei een voedingsbodem voor Jodenhaat.
pi_142757303
De mensen die stug volhouden dat Joden zichzelf als superieur zien tegenover niet-Joden zijn van hetzelfde kaliber als de mensen die menen dat elke Moslim een ISIS-aanhanger is of hier in Nederland Sharia door willen drukken.
pi_142757361
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 19:44 schreef jamesdeen het volgende:
De mensen die stug volhouden dat Joden zichzelf als superieur zien tegenover niet-Joden zijn van hetzelfde kaliber als de mensen die menen dat elke Moslim een ISIS-aanhanger is of hier in Nederland Sharia door willen drukken.
Tsja, van mensen die anderen verachten, hoef je niet veel te verwachten.
pi_142757366
quote:

Niet verbazingwekkend, veel joden die de holocaust hebben overleefd vergelijken Isreal met de nazi regime. En dan moet je je voorstellen dat mensen die totaal geen ervaring hebben met oorlog of wat dan ook Isreal zijn daden proberen goed te praten.

Als de joden zelf Isreal een schurkenstaat vinden, dan zegt dat al meer dan genoeg. Ervaring spreekt rijker dan een student die een psychopathische staat als Isreal verdedigt. Ik weet wel waar ik liever naar luister.
Dat argument gaat dan beide kanten op:

"Als de Palestijnen zelf Israel geen schurkenstaat vinden, dan zegt dat al meer dan genoeg."

En reken maar dat die er zijn.
pi_142757394
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 19:43 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

En het is niet de 1ste holocaust overlever die dat zegt. :Y

[..]

:P
Ja maar er zijn ook veel Joden die zeggen dat wat Israël doet wel goed is. Wat nu? Of dat telt weer niet?
pi_142757453
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 19:47 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

"Als de Palestijnen zelf Israel geen schurkenstaat vinden, dan zegt dat al meer dan genoeg."

En als er Palestijnen zijn die in Israël willen wonen, zegt dat al meer dan genoeg.
pi_142757493
quote:

[..]

De meerwaarde van een joodse overlever die door een nachtmerrie is gegaan heeft meer inzicht in hoe zo een nachtmerrie ontstaat en eruit ziet. Er is een reden waarom men zegt;

History will always repeat itself.

Ik kan me trouwens moeilijk voorstellen dat er Palestijnen zijn die Israel een engel vinden? Heb je goede bronnen? Ben nu wel nieuwsgierig.
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
pi_142757526
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 19:48 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Ja maar er zijn ook veel Joden die zeggen dat wat Israël doet wel goed is. Wat nu? Of dat telt weer niet?
quote:

[..]

bron?
  zaterdag 26 juli 2014 @ 19:54:00 #213
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142757540
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 19:23 schreef Bredemug het volgende:
Je weet dat je als mensheid gefaald hebt als je de massamoord op kinderen politiek correct probeert goed te praten.

Triest.
Soortgelijk:
  zaterdag 26 juli 2014 @ 19:54:22 #214
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142757550
quote:
15s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 19:43 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Mongooltje, ik heb je net bronnen gegeven die jouw claims onderuit halen. Ben je Oost-Indisch doof?
Misschie kijk ik er dan overheen, maar waar precies gaf jij die bronnen?

http://electronicintifada(...)sands-facebook-likes
pi_142757608
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 19:52 schreef Bredemug het volgende:
History will always repeat itself.
Ja, men blijft onterecht de Joden haten, met alle gevolgen van dien.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 19:57:33 #216
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142757629
:') :') :')
pi_142757650
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 19:53 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

[..]

bron?
Uit m'n hoofd weet ik zo even Musab Hassan Youssef te noemen.

Verder zijn er tig filmpjes op internet waar Palestijnen in Israel worden geïnterviewd (de channel van Corey Gil-Shuster schiet mij te binnen), Palestijnen in de regering die een hoge pet van Israel op hebben enzo..

Ik kan ook mijn eigen ervaringen in Israel gaan beschrijven, maar dat is natuurlijk niet gelijk te verifiëren.
pi_142757678
quote:
99s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 19:54 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Misschie kijk ik er dan overheen, maar waar precies gaf jij die bronnen?

http://electronicintifada(...)sands-facebook-likes
klik
pi_142757701
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 19:24 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Is dat niet logisch? Als het een ander land is geworden, zijn er dus landsgrenzen. Dus waarom mensen zomaar binnen laten? Kan je dat werkelijk onderdrukking noemen? Gewoon niet Israël gaan als Palestijn. Men wilde onafhankelijk en nu ineens slachtoffertje spelen dat ze Israël niet binnen mogen. Maar wel met zijn alle Hamas stemmen. Joh, gek hé dat Israël dan kiest voor de veiligheid van haar burgers?
Het is niet alleen dat de grenzen dicht zijn gegooid.
pi_142757704
quote:

Ik heb het artikel gelezen, maar dat haal ik er niet uit. Hij noemt daar niet dat Israel een Nazi-staat is, maar brengt een heel ander moreel dilemma. Waarom bepaald Benjamin Netanyahu wie er meer waarde hecht aan leven. Wat zijn de redenen dat Obama, Harper etc. de aanvallen steunen? Dat is het falen van de mensheid wat hij niet snapt gezien de historie die hij zelf en anderen hebben mee gemaakt.

Hij is eerder bedroefd dat Israel het niet 'beter' heeft gedaan dan andere staten dan dat hij direct de link legt tussen een Nazi-staat en Israel.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 20:01:27 #221
176916 Karrs
2007-2017
pi_142757741
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 18:39 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Fosforbommen gooien is drie stappen verder dan Hamas in de kaart spelen.
:? Er zijn helemaal geen fosforbommen in gebruik? Waar heb jij - oh wacht, je bedoelt nog steeds die fosfor-rookgranaten die in 2010 en 2012 werden gebruikt. Die waren zó nieuw dat Pallywood twee volle dagen nodig had om acteurs van geloofwaardige fosforblaar-makeup te voorzien. :P
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_142757818
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 19:42 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Je kan het niet zo zwart-wit stellen denk ik.. in mijn beleving vinden moslims de Islam namelijk ook superieur aan andere religies en bevat Palestina veel voor hen heilige plekken..
Dit gaat niet over religie, dat wil ook altijd wel wat spanningen geven, maar om een bedreiging van hun zelfbeschikking. Het is een soort kolonialisme in zijn lompste vorm.

quote:
Ik zie het gewoon als 2 partijen die evenveel schuld hebben, waarbij Israël het minst verstandig is van de 2.. en het meest gluiperig.
Dat is niet gewoon maar nogal bijzonder, aangezien de ene partij er helemaal niet was. Dat is net zoiets als stellen dat de bezetting van Nederland een kwestie was van 2 partijen die evenveel schuld hebben.

quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 19:44 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Whatever, allebei een voedingsbodem voor Jodenhaat.
Integendeel. De uitverkoren volk-gedachte of de Herrenvolkgedachte zijn immers persoonlijke keuzes. Ik ken genoeg joden die zichzelf niet op basis van hun bloed superieur achten en voorrechten opeisen, en ik ken ook genoeg ariers die dat niet in hun hoofd halen. Dan is het dus slechts een voedingsbodem voor neonazi-haat en zionistenhaat.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_142757822
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 19:52 schreef Bredemug het volgende:

[..]

De meerwaarde van een joodse overlever die door een nachtmerrie is gegaan heeft meer inzicht in hoe zo een nachtmerrie ontstaat en eruit ziet.
Er is een grotere groep holocaust survivors die Israël geen schurkenstaat vinden dan andersom en de meerwaarde van een grote groep overstijgt vanzelfsprekend die van een kleinere groep. Wat nu?
pi_142757901
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 20:04 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Er is een grotere groep holocaust survivors die Israël geen schurkenstaat vinden dan andersom en de meerwaarde van een grote groep overstijgt vanzelfsprekend die van een kleinere groep. Want nu?
Heb je bronnen? Ik wil die verhalen van ze namelijk wel lezen. Dat vind ik interessant. Ik ben er tot nu toe nog geen 1 tegengekomen namelijk.
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
  zaterdag 26 juli 2014 @ 20:08:35 #225
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142757924
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 19:59 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

klik
Dat betekent toch niet dat ze het niet gezegd hebben? Ik ga op mijn Facebook toch ook niet quotes van Goebbels en Hitler zetten, om zogenaamd wat 'wijze woorden' te verspreiden over hoe we 'de joden' (zionisten) zouden moeten aanpakken, en dan vervolgens zeker beweren: Ja, maar inhoudelijk ben ik het uiteraard niet eens met dat artikel en de voorstellen daarin, ook al is het allemaal nog steeds relevant vandaag de dag, en zijn ze allemaal onze vijanden...

Wat een lachwekkend excuus.

En wat betreft de professor: Hij noemt de enige oplossing die zou werken (volgens hem, want hij is een idioot) tegen terroristen en suicide-bombers, om de zussen en moeders van de daders te verkrachten,. Als ze zouden weten dat dat de consequentie is, dan zouden ze wel stoppen. Dat is de enige oplossing, en zou absoluut werken, maar uiteraard pleit hij daar niet voor. Dat zou hij nooooiiit doen. Toch? En dat laatste brengt hij dan nog via een woordvoerdster naar buiten ook.... (!)

Dus als Iran zou zeggen dat de enige oplossing voor de regio zou zijn dat ze Israel van de map vegen, "maar natuurlijk zouden ze dat nooit doen", dan ok, dan zien we dat ook alleen maar als aangedragen 'optie' en openlijk brainstormen... !? :')

Niet dat Iran ooit heeft verklaard dat Israel van de map geveegd moet worden.
pi_142757960
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 20:04 schreef Weltschmerz het volgende:
Integendeel. De uitverkoren volk-gedachte of de Herrenvolkgedachte zijn immers persoonlijke keuzes. Ik ken genoeg joden die zichzelf niet op basis van hun bloed superieur achten en voorrechten opeisen, en ik ken ook genoeg ariers die dat niet in hun hoofd halen. Dan is het dus slechts een voedingsbodem voor neonazi-haat en zionistenhaat.
Iemand voelt zich speciaal vanwege een boek en jij veracht zulke mensen? Dan heb je echt problemen met jezelf.
pi_142757970
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 20:04 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Er is een grotere groep holocaust survivors die Israël geen schurkenstaat vinden dan andersom en de meerwaarde van een grote groep overstijgt vanzelfsprekend die van een kleinere groep. Want nu?
Sowieso is de conclusie van de Anti-Israel aanhangers. Israel = een schurkenstaat, dus Israel moet vernietigd / opgeheven worden en Palestina moet terug en als dat niet 'vredig' kan moeten de joden dood, want.

Het ligt natuurlijk veel genuanceerder, zijn ze bijvoorbeeld tegen het bestaan van de staat Israel, zoals Hamas of zijn ze tegen de huidige regering en het beleid van Netanyahu.

Laten we wel zijn, niemand keurt aanvallen op onschuldige burgers goed, maar als terroristen zich schuilhouden onder de bevolking en raketten afschieten vanuit scholen en/of ziekenhuizen is het moeilijk om met een tegenaanval geen onschuldige burgers te raken. Israel heeft die muur ook niet voor de lol gebouwd, die staat daar, omdat er dagelijks mensen met bomvesten over de grens renden. De Iron Dome staat er, omdat er honderden raketten op Israel werden geschoten.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 20:10:41 #228
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142758050
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 19:23 schreef Bredemug het volgende:
Je weet dat je als mensheid gefaald hebt als je de massamoord op kinderen politiek correct probeert goed te praten.

Triest.
Precies. De moord op de onschuldige burgers door Arabieren.

Alleen al in Syrie zijn 100 duizend onschuldige slachtoffers gevallen aan Arabische handen, en dan heb ik het niet eens over Irak...
#freefrederike
pi_142758123
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 20:07 schreef Bredemug het volgende:

[..]

Heb je bronnen? Ik wil die verhalen van ze namelijk wel lezen. Dat vind ik interessant. Ik ben er tot nu toe nog geen 1 tegengekomen namelijk.
Verhalen van wat? Als ik een bejaarde zou zijn die het prima vertoeven vindt in Israel, waarom zou ik daar dan verhalen over gaan publiceren? Je doet je mond meestal open bij kritiek, als je geen kritiek hebt ga je rustig door met leven...
pi_142758208
Eigenlijk wel apart dat er na 150 draadjes en 60 jaar conflict nog steeds mensen zijn die zwart-wit over de Palestijnen en Israeli's denken.. er is gewoon geen good guy en bad guy in dit conflict.
pi_142758217
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 20:17 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Verhalen van wat? Als ik een bejaarde zou zijn die het prima vertoeven vindt in Israel, waarom zou ik daar dan verhalen over gaan publiceren? Je doet je mond meestal open bij kritiek, als je geen kritiek hebt ga je rustig door met leven...
Apart, dus je haalt die onzin uit je hoed? Ok. dan is dat ook duidelijk. Bedankt.
pi_142758231
Pauze.

Wat persoonlijke gedoe weggehaald.
Eigenlijk zijn jullie best wel lief tegen elkaar, O+.

[ Bericht 75% gewijzigd door Specularium op 26-07-2014 22:41:40 ]
pi_142762715
Hier verder.
pi_142762969
En Hamas begint weer met schieten ondanks het bestand..... Wat moet je daar nou mee.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_142762973
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 20:21 schreef Bredemug het volgende:

[..]

Apart, dus je haalt die onzin uit je hoed? Ok. dan is dat ook duidelijk. Bedankt.
Tientallen ontmoet, ze zitten ook in de familie. Daar moet je het verder mee doen.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 22:49:26 #237
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_142763000
alexhart7 twitterde op zaterdag 26-07-2014 om 19:59:41 Anti war protest in Tel Aviv getting huge. Smaller pro war rally in distance. Riot police everywhere. http://t.co/RiUAXJdent reageer retweet
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_142763054
Ik las dat Israël zo lang door is gegaan met hun militaire actie om het aantal gesneuvelden te rechtvaardigen.. daar kan ik me iets bij voorstellen

40 inmiddels.. dat is best veel voor IDF begrippen
  zaterdag 26 juli 2014 @ 22:55:04 #239
369021 tfors
gaarne wijzigen naar #ANONIEM
pi_142763183
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 20:21 schreef Pleun2011 het volgende:
Eigenlijk wel apart dat er na 150 draadjes en 60 jaar conflict nog steeds mensen zijn die zwart-wit over de Palestijnen en Israeli's denken.. er is gewoon geen good guy en bad guy in dit conflict.
Als meer mensen dit zich gaan realiseren is er vrede mogelijk.
pi_142763247
Dat Haaretz is wel een gierige krant trouwens.. je moet betalen om hun artikelen te kunnen lezen. Maar ja, joden en geld..
pi_142763324
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 22:55 schreef tfors het volgende:

[..]

Als meer mensen dit zich gaan realiseren is er vrede mogelijk.
Dat denk ik ook, alleen ben ik een nuchtere buitenstaander en zijn de mensen die een einde aan het conflict kunnen maken allesbehalve nuchter. :{
  zaterdag 26 juli 2014 @ 22:58:56 #242
431691 JayDeeNow
JayDee here!
pi_142763329
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 16:28 schreef klawie het volgende:

[..]

De taliban onderdrukt? Hahaha dat zeiden ze om hun invallen hoed te keuren de mensen lopen idd achter tot 100 miss zelfs 50 jaar geleden was het in nederland bv ook normaal dat meisjes thuis bleven en niet naar school gingen dat werd ook door de kerk ondersteund

Toen werd toch ook niemand onderdrukt ? Of wel

Tussen 'strijders' en burger zit een groot verschil hoor al noem je ze anders is het niet gelijk goed wat je hebt gedaan hoor

Moet je daar maar eens goed gaan kijken dan zie je dat het een nog grotere zooitje is geworden sinds ze daar zijn geweest
Echt waar haal je het vandaan, de aanslagen van 9-11 waren al genoeg rede om binnen te vallen denk je ook niet ? zonder meer weer een bullshit verhaaltje dus.
Dat ik daar moet gaan kijken ? ik ben er meerdere malen geweest, en heb er kenissen en bekenden wonen, ben jij er al eens geweest ?
Wederom vergelijk je twee landen die totaal niet te vergelijken zijn, Afghanistan :') met Nederland.
Daar zit wel een wezenlijk verschil in, hier werden anders denkenden in ieder geval niet onthoofd of iets in die strekking.
Wat ik al aanhaalde ik ga graag de discussie met je aan, enkel niet in dit topic.
Wat als een paal boven water staat, is dat jou vergelijkingen de plank volledig misslaan.

quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 16:38 schreef klawie het volgende:

[..]

Alles waren feiten en al zie jij dat anders tja jou probleem ik heb het al een paar keer herhaalt maar kan het beter tegen de muur zeggen
Oh really ? dan mag je die wel eens gaan onderbouwen, want er klopt echt helemaal niks van.
Wat jij herhaalt is jou eigen waarheid, jou mening, dat mag maar dring ze alsjeblieft niet op alsof het de waarheid is, ik ben geen kind van 5 die je alles wijs kunt maken kom op zeg.
Ik ben nieuw hier! play it fair!
pi_142764592
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 22:58 schreef JayDeeNow het volgende:

[..]

Echt waar haal je het vandaan, de aanslagen van 9-11 waren al genoeg rede om binnen te vallen denk je ook niet ? zonder meer weer een bullshit verhaaltje dus.
Dat ik daar moet gaan kijken ? ik ben er meerdere malen geweest, en heb er kenissen en bekenden wonen, ben jij er al eens geweest ?
Wederom vergelijk je twee landen die totaal niet te vergelijken zijn, Afghanistan :') met Nederland.
Daar zit wel een wezenlijk verschil in, hier werden anders denkenden in ieder geval niet onthoofd of iets in die strekking.
Wat ik al aanhaalde ik ga graag de discussie met je aan, enkel niet in dit topic.
Wat als een paal boven water staat, is dat jou vergelijkingen de plank volledig misslaan.

[..]

Oh really ? dan mag je die wel eens gaan onderbouwen, want er klopt echt helemaal niks van.
Wat jij herhaalt is jou eigen waarheid, jou mening, dat mag maar dring ze alsjeblieft niet op alsof het de waarheid is, ik ben geen kind van 5 die je alles wijs kunt maken kom op zeg.
Geweldig dit in nederland hebben de katholieken en de christenen elkaar niet afgeslacht omdat ze ander dachten dan elkaar??? Jij vindt dat ik de plank mis sla dat is heel wat anders ik ben er idd nog nooit geweest maar omdat ik nauw betrokken ben met een project weet ik echt wel wat er speelt daar dat hoef je mij niet uit te leggen

Ik heb alles onderbouwd met diverse voorbeelden miss moet je eerst me posts lezen ipv gelijk roepen klopt niet / ik ben geen vijf dus mij kan je niet alles wijs maken :')
pi_142764765
quote:
The Turkish humanitarian relief organisation (IHH) is currently organising a "Freedom Flotilla II" which will carry humanitarian aid to the besieged Gaza Strip, IHH chairman Bulent Yildrim said Thursday.

In statements to Gulf Online, Yildrim said that his organisation has embarked on legal procedures and paperwork required to obtain a permit for the trip. As soon as a final permit is issued, the IHH along with other international organisations will immediately set up the convoy.

The chairman of IHH, a major organiser of the Gaza Freedom Flotilla I, said that Turkish army troops will accompany the ships to protect it from any potential attack, pointing out that his organisation demanded the government to provide protection for them as Turkish citizens.

Maze Keheil, the president of the European Campaign for Lifting the Siege on Gaza, confirmed his campaign's intention to take part in the new flotilla, as it did in first one in 2010.
https://www.middleeastmon(...)dom-flotilla-to-gaza

:o
pi_142765022
quote:
En weer een lont in een kruitvat, Gaat Erdogan straks artikel 5 bij de NAVO aanroepen, is de NAVO in oorlog met Israel. :')

De naam "Freedom Flotilla II" vind ik wel mooi, had zo uit de koker van Bush kunnen komen. Eeuwig zonde dat hij Operation Infinite Justice op het laatste moment veranderde naar Operation Enduring Freedom.

[ Bericht 8% gewijzigd door Nintex op 26-07-2014 23:54:55 ]
pi_142765342
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 23:47 schreef Nintex het volgende:

[..]

En weer een lont in een kruitvat, Gaat Erdogan straks artikel 5 bij de NAVO aanroepen, is de NAVO in oorlog met Israel. :')
Wanneer er een clash tussen de Israel en Turkije is zal het wel de NAVO zijn die zich spoedig er in wil mengen en beide partijen tot bedaren brengen, gezien ze beiden nogal belangrijk zijn voor de NAVO.
pi_142765492
quote:
Het westen trapt in de val van Netanyahu (door Dries Lesage)

za 26/07/2014 - 09:04 In de propagandaoorlog omtrent Gaza lijkt de Israëlische regering-Netanyahu aan de winnende hand. Israël en Gaza worden voorgesteld als buren, waarbij één zo onverdraagzaam is dat hij alsmaar raketten afvuurt, waarop de andere zich logischerwijs verdedigt. Dit was bijvoorbeeld helemaal het discours van de Israëlische studiogast Tomer Eilon in Terzake afgelopen vrijdag. In dezelfde trant vergelijkt de Israëlische overheid Hamas met Al Qaeda, ISIS, Boko Haram en andere jihadistische bewegingen. En dan stelt zich de ‘interessante’ vraag wat je als staat mag doen om dergelijke groepen te bestrijden. Dat is precies waar Netanyahu ons wil hebben.
Lees hier verder:

http://deredactie.be/cm/v(...)israel-gaza-standard
pi_142765593
quote:
Aardig artikel, gooit dan zijn eigen glazen in door te zeuren met de eeuwige drogreden 'Ja maar er is meer aandacht voor MH17'. Wanner snappen 'columnisten' nu eens dat de MH17 aanslag en het conflict Israel / Palestina niets met elkaar te maken hebben?
  zondag 27 juli 2014 @ 00:02:23 #250
148823 znarch
ondertitel
pi_142765617
Nieuws net (weet niet hoe oud het is)

- Israel gaat ondanks de beschietingen van hamas toch akkoord met een verlenging van een wapenstilstand.

- Pro Palestina demonstratie in Parijs loopt uit de hand.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')