Operation Protective Edgequote:Op maandag 21 juli 2014 19:43 schreef timmmmm het volgende:
Basisschoolniveau hier, met je 'uitgeluld'. Vanaf nu gaan we hier strenger modden. Ik wil weer échte discussies kunnen houden, zonder users die persoonlijk worden of je aanvallen. De regels zijn zo simpel: ga fatsoenlijk met elkaar om, doe normaal
Toch schijnt dat niet zo simpel te zijn, dus ik zal het specificeren:
1 Het moment dat je iets over een user zegt, in plaats van (inhoudelijk!) over wat hij zegt, zit je fout
2 Niet schelden
3 Val andere users niet persoonlijk aan. Diploma niet gehaald, andere jijbakken, nergens voor nodig. Niet alleen zet je jezelf voor lul, je maakt de discussie onmogelijk
4 Ook al ben je het niet met elkaar eens: aan de andere kant van de computer zitten ook mensen. Als je het 'in het echt' niet tegen iemand zou zeggen, dan hier ook niet.
Er gaan hier meer posts verdwijnen als ze niet aan het bovenstaande voldoen. Kinderachtig zo, ik weet het, maar ik wil graag weer enig niveau terugbrengen.
.... nee, dat heet je niet in discussies mengen wanneer je er geen reet vanaf weet.quote:[quote]Op zaterdag 26 juli 2014 13:22 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Dat heet subjectiviteit. De reden waarom je dan het Israel-Palestina conflict kiest zal ik maar in het midden laten.
Ik wist niet wie dat was, dus ik keek op wiki...quote:
Dit soort mensen quoten is gewoon haatzaaien. De enige hoop op een oplossing is zelf beschaafd te blijven, je te onthouden van geweld, haatzaaien, propaganda etc. Het enige wat dat als resultaat heeft is een escalatie. Wat we nu al zien in Europa waar sommige gewone mensen bedreigd, vermoord en beschermd moeten worden. Dit gaat echt veel te ver.quote:Vervolgens publiceerde David Icke in 1999 het boek The Biggest Secret, waarin hij beweerde dat een aantal machtige leiders in de wereld zouden afstammen van de zogenaamde Reptilians, een bepaald ras van buitenaardse wezens.
Het ging me meer om de quote die er staat, dan om wie het zegt.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:26 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Ik wist niet wie dat was, dus ik keek op wiki...
[..]
Dit soort mensen quoten is gewoon haatzaaien. De enige hoop op een oplossing is zelf beschaafd te blijven, je te onthouden van geweld, haatzaaien, propaganda etc. Het enige wat dat als resultaat heeft is een escalatie. Wat we nu al zien in Europa waar sommige gewone mensen bedreigd, vermoord en beschermd moeten worden. Dit gaat echt veel te ver.
Iemand met zoveel haat in zich kan mij niet kwetsen. Selectief een conflict kiezen is subjectiviteit en in jouw geval is de motivatie haat.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:24 schreef Yi-Long het volgende:
.... nee, dat heet je niet in discussies mengen wanneer je er geen reet vanaf weet.
Hoe moeilijk is dat voor je om zoiets te snappen!? Oh wacht, zoiets begrijp jij dus idd niet.Letterlijk niet.
Jij gaat je mengen in iedere discussie waar je inhoudelijk te weinig vanaf weet... ?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:27 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Iemand met zoveel haat in zich kan mij niet kwetsen. Selectief een conflict kiezen is subjectiviteit en in jouw geval is de motivatie haat.
Nee, jij post liever quotes van mensen die in Reptilians geloven, kom op zeg.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:29 schreef Yi-Long het volgende:
Jij gaat je mengen in iedere discussie waar je inhoudelijk te weinig vanaf weet... ?
Blijkbaar wel dus.
Tja, ik niet. Ik vind Syrië heel erg, vooral wat betreft de onschuldige slachtoffers, maar meer kan ik er niet over zeggen, behalve dat ik hoop dat de schuldigen gestraft worden. Maar goed, dat is Jip en Janneke posting, en daar doe ik liever niet aan...
De quote klopt. Kan me niet schelen of dat door Icke, Ghandi, of Bassie de Clown wordt gezegd.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:29 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Nee, jij post liever quotes van mensen die in Reptilians geloven, kom op zeg.
Hoe denk jij over Hamas?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:33 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
De quote klopt. Kan me niet schelen of dat door Icke, Ghandi, of Bassie de Clown wordt gezegd.
..... waarschijnlijk post jij voornamelijk quotes van mensen die in een idioot sprookjesboekwezen genaamd 'God' geloven'.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:29 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Nee, jij post liever quotes van mensen die in Reptilians geloven, kom op zeg.
De politieke tak of de terroristische tak?quote:
Hamas is niets meer dan een terroristische organisatie he.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:36 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
De politieke tak of de terroristische tak?
Ik zie dat Hamas al vele jaren probeert om puur politiek te strijden voor een beter en onafhankelijk Palestijns gebied. Uiteraard zullen er binnen die organisatie ook extremisten zitten, maar tegenwoordig wordt zo'n beetje alles in de schoenen geschoven van Hamas, zelfs wanneer dat dan achteraf niet blijkt te kloppen...
Tot nog toe heb ik alleen maar Israel en Zionisten horen beweren dat Hamas kinderen als levend schild gebruikt. Kom maar eens met bewijs. Niet met simpele cartoons, maar met foto's en video!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:39 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hamas is niets meer dan een terroristische organisatie he.
Ze richten raketten op burgerdoelen, gebruiken kinderen als menselijk schild enz.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:41 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Tot nog toe heb ik alleen maar Israel en Zionisten horen beweren dat Hamas kinderen als levend schild gebruikt. Kom maar eens met bewijs. Niet met simpele cartoons, maar met foto's en video!
Want hulpverleners in het gebied geven aan dat ze dat nog nooit hebben zien gebeuren.
WEL zijn er meerdere foto's en video's te vinden dat ISRAEL Palestijnse kinderen gebruikt als levend schild. Gebonden aan de voorkant van hun auto/jeep, of om huizen te doorzoeken.
Dus kom nou maar eens met bewijs dat Hamas kinderen als levend schild gebruikt.
Haaretz is geen bron voor jou ben ik bang, het is een gegeven feit dat Hamas wapendepots in scholen heeft etc.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:41 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Tot nog toe heb ik alleen maar Israel en Zionisten horen beweren dat Hamas kinderen als levend schild gebruikt. Kom maar eens met bewijs. Niet met simpele cartoons, maar met foto's en video!
Want hulpverleners in het gebied geven aan dat ze dat nog nooit hebben zien gebeuren.
WEL zijn er meerdere foto's en video's te vinden dat ISRAEL Palestijnse kinderen gebruikt als levend schild. Gebonden aan de voorkant van hun auto/jeep, of om huizen te doorzoeken.
Het wordt een beetje vermoeiend. Je grossiert in domme aannames, ik ben zo atheïstisch als de pest.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:34 schreef Yi-Long het volgende:
..... waarschijnlijk post jij voornamelijk quotes van mensen die in een idioot sprookjesboekwezen genaamd 'God' geloven'.
http://www.dagelijksestan(...)oorlog-voert-in-gazaquote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:41 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Bewijs dat eens ???quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:39 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ze richten raketten op burgerdoelen, gebruiken kinderen als menselijk schild enz.
De hoeveelheid burgerslachtoffers als argument gebruiken..quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:46 schreef klawie het volgende:
[..]
Bewijs dat eens ???
Volgens mij hadden de pallesteinen 28 militairen gedood en 3 burgers
De mensen uit israel hadden iets van 175 burgers ofzo na een 5 dagen
Ik gaf aan, foto's en video. Arme Palestijnen hebben steeds genoeg bewijsmateriaal dat Israel kinderen gebruikt als levend schild. Je gaat nnu beweren dat een rijk modern land/leger als Israel dan die bewijzen niet heeft...?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:44 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]
[..]
Haaretz is geen bron voor jou ben ik bang, het is een gegeven feit dat Hamas wapendepots in scholen heeft etc.
Hoe wil je dat goed praten ?
Niet effectiviteit: Ratio. De verhouding burgers en militairen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:47 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Effectiviteit als argument gebruiken..![]()
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:46 schreef klawie het volgende:
[..]
Bewijs dat eens ???
Volgens mij hadden de pallesteinen 28 militairen gedood en 3 burgers
De mensen uit israel hadden iets van 175 burgers ofzo na een 5 dagen
Eo en likud als bronquote:
Natuurlijk...quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:49 schreef klawie het volgende:
[..]
Eo en likud als bron![]()
Maar op dat youtube filmpje worden ze niet als schild gebruikt de kids kijken mee ik kan mij van israelsche kant herineren dat de kids de rakketen beschilderde
Dus als je raketten op burgerdoelen afvuurt, ben je een terrorist. Exact. Dank je wel dat je nu toegeeft dat israel staatsterreur pleegt.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:49 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]![]()
Wat een non argumentatie, dat zegt toch helemaal niks die statistiek!
Dat Hamas een terroristische organistatie is, is een feit.
Dat zij raketten puur op burgerdoelen vuren is een feit.
Israël vuurt raketten op burgerdoelen af, dat kan je lastig ontkennen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:50 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dus als je raketten op burgerdoelen afvuurt, ben je een terrorist. Exact. Dank je wel dat je nu toegeeft dat israel staatsterreur pleegt.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:50 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dus als je raketten op burgerdoelen afvuurt, ben je een terrorist. Exact. Dank je wel dat je nu toegeeft dat israel staatsterreur pleegt.
Ik weet niet maar ik sta heel neutraal in dit conflict, ik kies geen partij zoals jij.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:50 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hier je bewijs:quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:41 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Er is wel sprake van genocide, zoals ik EN VELE ANDEREN beweren. Net zoals er sprake is van Apartheid.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Israël vuurt raketten op burgerdoelen af, dat kan je lastig ontkennen.
Maar er is geen sprake van genocide zoals jij beweerd.
Ik zie kinderen die meekijken terwijl iemand een raket afvuurt. Dat is geen levend schild, vriend.quote:
Kijk ff een post boven jouw post.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:54 schreef klawie het volgende:
[..]de eo en likud zijn overduidelijk pro joods daar hoef je niet eens over te praten
''To Nasrallah with love.''quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:49 schreef klawie het volgende:
[..]
Maar op dat youtube filmpje worden ze niet als schild gebruikt de kids kijken mee ik kan mij van israelsche kant herineren dat de kids de rakketen beschilderde
Die tunnels zijn de enige manier om bepaalde zaken binnen het gebied te krijgen, dus voedsel, bouwmaterialen, etc etc. Israel laat al jaren geen glas, cement, beton, metaal, etc etc toe.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:52 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet maar ik sta heel neutraal in dit conflict, ik kies geen partij zoals jij.
Hamas staat aangemerkt als terroristische organisatie, die tunnels die gevonden zijn door het IDF dienden als doel om te infiltreren in Israel en daar bomaanslagen te gaan plegen, hier kun je niet omheen ook al ben je pro Palestina.
Keiharde cijfers zijn datquote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:49 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]![]()
Wat een non argumentatie, dat zegt toch helemaal niks die statistiek!
Dat Hamas een terroristische organistatie is, is een feit.
Dat zij raketten puur op burgerdoelen vuren is een feit.
Dus Hitler pleegde geen genocide, want er zijn nog joden...?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:55 schreef theunderdog het volgende:
Als er sprake was van genocide, dan bestonden er al geen Palestijnen meer.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:57 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dus Hitler pleegde geen genocide, want er zijn nog joden...?
Nee, ik gebruikte zijn argument.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:59 schreef theunderdog het volgende:
[..]![]()
Zo,n opzet systematisch plan vergelijken met dit conflict.
Is dat boek van hem een beetje goed?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:03 schreef klawie het volgende:
http://wijblijvenhier.nl/(...)rek-gaza-was-horror/
Mijn opa was een bevrijder (Amerikaan) maar dat maakt verder niet uit knul.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:57 schreef klawie het volgende:
[..]
Keiharde cijfers zijn dat
Hamas is een groep vrijheid strijders net als dat jou opa en oma tegen de duitsers vochten
Ik wil wel eens zijn hoe jij daar aan komt gezien de cijfers iets anders zeggen
We discussieren ik laat jou zien dat jou uitspraken niet klopen door een vergelijking te maken die dichter bij jou staat om mij punt begrijpbaar te maken dat jij daar door op ie pik bent getrapt is niet mijn probleenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:03 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]
Mijn opa was een bevrijder (Amerikaan) maar dat maakt verder niet uit knul.
Hoe haal jij het in je hooft om een vergelijking te maken met WW2 ? en Hamas te vergelijken met mijn grootvader ? Ik kan je melden dat jij jezelf echt belachelijk maakt met deze uitspraak.
Deze vergelijking slaat de plank volledig mis, zowel Europa als Amerika heeft Hamas aangemerkt als terroristische organisatie, dat is een feit.
Die rakketbeschietingen van Hamas dienen maar een doel, slachtoffers maken, jammer dat Israel een iron dome heeft en hun burgers goed kan beschermen.
Dat jij een grondoffensief (oorlog) en eenzijdige rakketbeschietingen niet uit elkaar kan houden is jou probleem.
Ik vondt het een boek die de waarheid ook vsn de andere kant laat zien en moedig van de schrijver zelf om iets te schrijven van tegen de rest is met zijn statusquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Is dat boek van hem een beetje goed?
Wat ben jij een debiel.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:57 schreef klawie het volgende:
[..]
Keiharde cijfers zijn dat
Hamas is een groep vrijheid strijders net als dat jou opa en oma tegen de duitsers vochten
Ik wil wel eens zijn hoe jij daar aan komt gezien de cijfers iets anders zeggen
Wat jij doet heeft weinig te maken met discussieren.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:07 schreef klawie het volgende:
[..]
We discussieren ik laat jou zien dat jou uitspraken niet klopen door een vergelijking te maken die dichter bij jou staat om mij punt begrijpbaar te maken dat jij daar door op ie pik bent getrapt is niet mijn probleen
Europa likt ballen van amerika amerika likt ballen van israel dat probeer ok duidelijk te maken
Rutte zit in hetzelfde kamp als de grote westerse war-mongers, dus destijds Blair, Bush, Balkenende, Cheney, Rumsfeld, etc etc, en nu dus Obama, Cameron, etc etc.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:03 schreef klawie het volgende:
http://wijblijvenhier.nl/(...)rek-gaza-was-horror/
Feit is ook dat Israël zich structureel niet houdt aan verdragen waardoor ze regelmatig op de vingers getikt worden door de VN, EU en Internationaal strafhof omdat ze bereid zijn resoluties te overschrijden die juist na de Tweede Wereldoorlog zijn opgesteld om mensenrechten te garanderen. Ik heb het niet over raketschietende Hamasstrijders, maar bijvoorbeeld al die Palestijnse vrouwen en kinderen die dagelijks worden gedood.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:03 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]
Deze vergelijking slaat de plank volledig mis, zowel Europa als Amerika heeft Hamas aangemerkt als terroristische organisatie, dat is een feit.
Nogmaals ik sta neutraal in dit conflict, dus vanwaar deze persoonlijke aanval ? lees mijn posts eens terug voordat je een oordeel geeft.quote:
Lees mijn laatste posts van gisteren eens terug.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Feit is ook dat Israël zich structureel niet houdt aan verdragen waardoor ze regelmatig op de vingers getikt worden door de VN, EU en Internationaal strafhof omdat ze bereid zijn resoluties te overschrijden die juist na de Tweede Wereldoorlog zijn opgesteld om mensenrechten te garanderen. Ik heb het niet over raketschietende Hamasstrijders, maar bijvoorbeeld al die Palestijnse vrouwen en kinderen die dagelijks worden gedood.
Hamas kan op de officiele terreurlijst staan, Israël heeft dikke schijt aan mondiale officiële afspraken als het ze uitkomt.
Nee?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:13 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]
Lees mijn laatste posts van gisteren eens terug.
Je zou je ook kunnen afvragen wat iemand er toe drijft om zoiets te doen. Welke gebeurtenissen of situatie is zo verschrikkelijk, dat je bereid bent om jezelf op te blazen voor zoiets...?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat ben jij een debiel.
Dit soort ongedierte vergelijken met verzetstrijders uit de tweede wereld oorlog:
[ afbeelding ]
Laat ik het nog makkelijker doen, ik ben het in grote lijnen met je eens.quote:
Jij doet verontwaardigd dat iemand de vergelijking maakt tussen de verzetsstrijders van vroeger, toen wij EEN PAAR JAAR BEZET WERDEN, en het verzet in Gaza, DAT AL MEER DAN 50 JAAR BEZET EN ONDERDRUKT WORDT.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:11 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]
Nogmaals ik sta neutraal in dit conflict, dus vanwaar deze persoonlijke aanval ? lees mijn posts eens terug voordat je een oordeel geeft.
Verontwaardigd ? ik ben beledigd tot op het bot mafkees.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:16 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Jij doet verontwaardigd dat iemand de vergelijking maakt tussen de verzetsstrijders van vroeger, toen wij EEN PAAR JAAR BEZET WERDEN, en het verzet in Gaza, DAT AL MEER DAN 50 JAAR BEZET EN ONDERDRUKT WORDT.
Dus ja, als jij gaat lopen patsen met je opa die in de 2de w.o. zijn leven riskeerde voor onze bevrijding, dan vraag ik me af wat hij zou denken als zijn kleinzoon het nu opneemt voor een nieuw groot onrecht in de wereld tegen een onderdrukt volk...
Ik kan mijn menning heel goed onderbouwen heb ik meerdere keren gedaan in dit topic en zal ik voor jou nog een keer doenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:11 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]
Wat jij doet heeft weinig te maken met discussieren.
Ik argumenteer en jij laat mij helemaal niks zien, mijn uitspraken zijn gebasseerd op feiten, dat dat niet in jou mening / rijtje past is inderdaad gewoon jou probleem.
Europa likt de ballen van Amerikaoh mannetje wat moet jij nog veel leren in het leven, je hebt totaal geen idee waar je over praat, en lult maar een eind mee.
Ik kan prima inhoudelijke discussies voeren met bijvoorbeeld Isaac, die zijn argumentatie goed onderbouwd en zich volwassen gedraagd, neem een voorbeeld aan hem en lees je eens in, voordat je ongefundeerd begint te roepen, kleuter.
Saddam viel zelf Koeweit binnen, lapte na verlies van de eerste golf oorlog de no-fly zone aan zijn laars, ging door met het bewapenen van zijn leger in plaats van het voeden van de bevolking.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:20 schreef klawie het volgende:
[..]
Ik kan mijn menning heel goed onderbouwen heb ik meerdere keren gedaan in dit topic en zal ik voor jou nog een keer doen
Ik neem voor het gemak effe het afganistan en irak conflict amerika roept dat ze daar bevolking helpen iedereen stuur van alles behalve wat nodig is uiteindelijk blijkt amerika zijn huiswerk niet goed te hebben gedaan en omdat europa zomaar mee is gegaan zijn zij ook de bietenbrug op gegaan als europa eerst zijn huiswerk had gedaan waren hun er toch ook al achter gekomen dat amerika fout zat toch maar omdat alles zomaar wordt aangenomen denken ze nergens aan en volgen ze gewoon gecolg is dat ze onnodig mensen hebben gemoord een groter terringzooi hebben achtergelatrn en uiteindelijk niet wisten hoe gauw ze hun Spullen weer moesten oppakken om naar huis te gaan dits is maar 1 van de 100000 voorbeelden
Jawel, net zoals Israel ook meer is dan de terroristische organisatie die met bomaanslagen en moordcommando's de basis voor deze staat legde.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:39 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Moet je even pagina 5/6 van het laatste topic doornemen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:22 schreef ntm het volgende:
Zag een berichtje dat die 3 Israëlische tieners helemaal niet door Hamas bleken te zijn ontvoerd. Wie weet hier meer over?
Israel is niet verantwoordelijk dat 500.000 mensen 1.8 miljoen mensen geworden zijn. Als iedere Palestijn 4 tot 6 kinderen heeft gaat het mis ja, zie ook Afirka. Als wij in Nederland met zijn allen 10 kinderen nemen loopt het hier ook vol en zijn onze voorzieningen ook niet toereikend. We kunnen dan ook niet bij de Duitsers aankloppen voor een beetje 'lebensraum'.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:24 schreef klawie het volgende:
1,8 miljoen op een stuk dat niet een 2 keer texel is dat is toch onmenselijk kom op en dsn ook nog alles afsluiten geen inport vsn veel goederen mogen etc
Jou reacties op mijn posts waren allesbehalve onderbouwd.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:20 schreef klawie het volgende:
[..]
Ik kan mijn menning heel goed onderbouwen heb ik meerdere keren gedaan in dit topic en zal ik voor jou nog een keer doen
Ik neem voor het gemak effe het afganistan en irak conflict amerika roept dat ze daar bevolking helpen iedereen stuur van alles behalve wat nodig is uiteindelijk blijkt amerika zijn huiswerk niet goed te hebben gedaan en omdat europa zomaar mee is gegaan zijn zij ook de bietenbrug op gegaan als europa eerst zijn huiswerk had gedaan waren hun er toch ook al achter gekomen dat amerika fout zat toch maar omdat alles zomaar wordt aangenomen denken ze nergens aan en volgen ze gewoon gecolg is dat ze onnodig mensen hebben gemoord een groter terringzooi hebben achtergelatrn en uiteindelijk niet wisten hoe gauw ze hun Spullen weer moesten oppakken om naar huis te gaan dits is maar 1 van de 100000 voorbeelden
En hiervoor is het gerechtigd om zo'n 50000 mensen te doden die er niks mee te maken hebbenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:21 schreef Nintex het volgende:
In het geval van Afghanistan boden de Afghanen en hun Taliban-leiders onderdak aan de terorrist verantwoordelijk voor 9/11.
Klopt maar dat neemt niet weg dat land mag stelen omdat hun het toch niet reddenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:26 schreef Nintex het volgende:
[..]
Israel is niet verantwoordelijk dat 500.000 mensen 1.8 miljoen mensen geworden zijn. Als iedere Palestijn 4 tot 6 kinderen heeft gaat het mis ja, zie ook Afirka. Als wij in Nederland met zijn allen 10 kinderen nemen loopt het hier ook vol en zijn onze voorzieningen ook niet toereikend. We kunnen dan ook niet bij de Duitsers aankloppen voor een beetje 'lebensraum'.
Niemand betwist de 1ste golfoorlog, behalve dan wellicht dat we daar de strijders die aan onze kant stonden aan hun lot overlieten wanneer we te vroeg vertrokken, en ze overlieten aan Saddam.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:21 schreef Nintex het volgende:
De schaal van WW2 is vele malen groter dan de schaal van het Gaza conflict. Wanneer dringt dat nu eens door. Mede door de economische vooruitgang in het gebied na de oorlog van '67 reisden ook andere arabieren af naar Gaza en de Westbank en wonen er intussen niet 500.000, zoals in '67, maar 5 miljoen Palestijnen in het gebied. Die worden nu bezet en onderdrukt door Hamas die aan de macht kwam door het winnen van een burgeroorlog tegen de meer gematigde Palestijnen.
[..]
Saddam viel zelf Koeweit binnen, lapte na verlies van de eerste golf oorlog de no-fly zone aan zijn laars, ging door met het bewapenen van zijn leger in plaats van het voeden van de bevolking.
De tweede golfoorlog is een uitwas van de eerste.
In het geval van Afghanistan boden de Afghanen en hun Taliban-leiders onderdak aan de terorrist verantwoordelijk voor 9/11.
De bevolkingsgroei van de Palestijnen loopt redelijk gelijk met die in Israel.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:26 schreef Nintex het volgende:
[..]
Israel is niet verantwoordelijk dat 500.000 mensen 1.8 miljoen mensen geworden zijn. Als iedere Palestijn 4 tot 6 kinderen heeft gaat het mis ja, zie ook Afirka. Als wij in Nederland met zijn allen 10 kinderen nemen loopt het hier ook vol en zijn onze voorzieningen ook niet toereikend. We kunnen dan ook niet bij de Duitsers aankloppen voor een beetje 'lebensraum'.
Ik onderbouw hem net jij zei dat ik nog veel te leren had ik onderbouw mij mening door een voorbeeld op te gooienquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:26 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]
Jou reacties op mijn posts waren allesbehalve onderbouwd.
Dat jij nu weer een achterlijke vergelijking maakt met een heel ander conflict zegt genoeg.
Het gaat hier om Palestina / Israel, niet om WW2 en niet over Amerika / Europa in Afghanistan.
Daarbij is jou argumentatie van zo'n slecht niveau dat ik geen discussie meer wens als jij je niet normaal kan gedragen. Dan discussier ik liever met mensen als Isaac, Yi-Long, en anderen, die hun mening wel fatsoenlijk onderbouwen en niet overdreven persoonlijk worden.
Ik heb de cijfers voor Afghanistan opgezocht, Taliban strijders / jihadisten 20.000 tot 35.000 gesneuveld.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:28 schreef klawie het volgende:
[..]
En hiervoor is het gerechtigd om zo'n 500000 mensen te doden die er niks mee te maken hebben
Kan er niks over vinden, alleen het standaard pro-israelisch riedeltje dat het neerknallen van burgers begrijpelijk is en het allemaal de schuld is van Hamas. Alle Palestijnse kinderen die angstig in hun slaapkamer zitten, het is jullie eigen schuld jaquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:23 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Moet je even pagina 5/6 van het laatste topic doornemen.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:24 schreef klawie het volgende:
1,8 miljoen op een stuk dat niet een 2 keer texel is dat is toch onmenselijk kom op en dsn ook nog alles afsluiten geen inport vsn veel goederen mogen etc
Sorry maar heb idd een 0 teveel ingetikt zal mij post effe editenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:33 schreef Nintex het volgende:
[..]
Ik heb de cijfers voor Afghanistan opgezocht, Taliban strijders / jihadisten 20.000 tot 35.000 gesneuveld.
Burgers: 15.000 tot 20.000 tussen 2001 en 2013.
50.000 slachtoffers is in mijn ogen al veel te veel, maar 500.000 slaat nergens op dus daar graag een bron van.
Onzin onzin onzin.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:28 schreef klawie het volgende:
[..]
En hiervoor is het gerechtigd om zo'n 500000 mensen te doden die er niks mee te maken hebben
En nog beweren dat je het land binnen valt om het mensenlijker te maken en zirgen voor veiligheid ziekenhuis en scholen
Sorry maar dit vindt ik gewoon pure moord
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:35 schreef ntm het volgende:
[..]
Kan er niks over vinden, alleen het standaard pro-israelisch riedeltje dat het neerknallen van burgers begrijpelijk is en het allemaal de schuld is van Hamas. Alle Palestijnse kinderen die angstig in hun slaapkamer zitten, het is jullie eigen schuld ja.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 04:14 schreef rakotto het volgende:
http://nymag.com/daily/in(...)teens-after-all.html
It Turns Out Hamas Didn’t Kidnap and Kill the 3 Israeli Teens After All
Zei ik niet dat Israel Hamas beschuldigd zonder enig bewijs een paar weken terug?
Dat jij een mening als onderbouwing ziet zegt natuurlijk alles, wat jij schetst met betrekking tot de Afghanistan oorlog is een mening, niet feitelijke onderbouwing.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:31 schreef klawie het volgende:
[..]
Ik onderbouw hem net jij zei dat ik nog veel te leren had ik onderbouw mij mening door een voorbeeld op te gooien
Vindt je dit dom en kan je er niet tegen moet je hier niet posten
Doden zijn aan beide kanten voor niks gevallen maar de militairen hadden ook dienst kunnen weigeren net als de andere 2 de militairen hebben idd slecht werk geleverd (ik noem het heel anders normaal)quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:37 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]
Onzin onzin onzin.
Er is heel veel fout gegaan in de Afghanistan oorlog, helemaal waar.
Maar om te beweren dat er alleen maar slecht werk is geleverd, daar doe je de onder andere de Nederlandse strijdkrachten die 26 leven hebben gegeven echt tekort mee.
Er is daar ontzettend goed werk vericht, en de Afghaanse bevolking had het er dan ook heel moeilijk mee toen de Nederlandse militairen moesten vertrekken.
Dit komt door de Nederlandse politiek, waar er te weinig draagvlak was om de missie te verlengen.
Het is zonde en jammer dat de klus daar niet is afgemaakt.
Dat jij alle doden in Afghanistan toeschrijft aan Amerika en Europa zegt alles over jou kennis met betrekking tot de Afghanistan oorlog, die is namelijk zo goed als 0.
Het getuigd daarintegen van ontzettend weinig respect naar militairen die daar hun leven hebben gegeven en geriskeerd, om de bevolking aldaar te helpen tegen de terreur van Taliban.
De rede om Afghanistan binnen te vallen had direct te maken met de aanslag van 9-11, wat een directe aanval was op Amerika, wie ben jij dan om te bepalen dat zij zichzelf niet mogen verdedigen ?
Nogmaals je moet nog heel veel leren voordat je met volwassenen een discussie voert, zorg dat je een beetje kennis opdoet in het vervolg.
Bedankt.
Het is zeker niet dat ik jou wil neerhalenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:39 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]
Dat jij een mening als onderbouwing ziet zegt natuurlijk alles, wat jij schetst met betrekking tot de Afghanistan oorlog is een mening, niet feitelijke onderbouwing.
Ik kan niet tegen persoonlijke aanvallen, het is een discussieforum niet een bash JayDeeNow forum.
Ik wilde het net even opzoeken voor je, maar zag dat iemand anders me al voor is geweestquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:35 schreef ntm het volgende:
[..]
Kan er niks over vinden, alleen het standaard pro-israelisch riedeltje dat het neerknallen van burgers begrijpelijk is en het allemaal de schuld is van Hamas. Alle Palestijnse kinderen die angstig in hun slaapkamer zitten, het is jullie eigen schuld ja.
Ja ik ook.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:49 schreef jamesdeen het volgende:
"http://nymag.com/daily/in(...)teens-after-all.html
It Turns Out Hamas Didn’t Kidnap and Kill the 3 Israeli Teens After All"
De enige bron van dat artikel is deze tweet: https://twitter.com/sheeraf/status/492680742301106176
Het zou goed mogelijk zijn, maar ik wacht nog even af tot er betrouwbaardere bronnen komen.
Nope, maar je hoeft het ook niet te verwachten op de FP. Ook het debunken van dat ISIS-gelul is achterwege gebleven, net als de submit over die Israelische politicus die opriep tot het uitmoorden van alle Palestijnen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:52 schreef ntm het volgende:
http://www.demorgen.be/dm(...)o-tegen-Israel.dhtml, dit al gedeeld?
Lekker selectieve reactie, had niet anders verwacht.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:47 schreef klawie het volgende:
[..]
Doden zijn aan beide kanten voor niks gevallen maar de militairen hadden ook dienst kunnen weigeren net als de andere 2 de militairen hebben idd slecht werk geleverd (ik noem het heel anders normaal)
Bevolking helpen tegen terreur die er niet is ???? De beschaving daar loopt gewoon achyer en dan is de oplossing niet door met een pistool ye gaan zwaaien
Amerika mag ik zeker wel verdedigen maar dan moeten ze het wel tegen de juiste doen en niet tegen mrnsen die er niks mee te maken hebben
Ik heb in mijn inzicht voldoende kennis als ik ergens op reageer heb ik die niet reageer ik niet
De woorden kunnen hard zijn maar zo is de waarheid nou af en toe
Wederom bullshit, je had nooit aan mijn grootvader moeten refereren, hele foute opmerking.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:50 schreef klawie het volgende:
[..]
Het is zeker niet dat ik jou wil neerhalen
Mij mening is feitelijk onderbouwd amerika heeft niks behaalt waar voor het kwam op papier en nederland is daar xomaar in mee gegaan
Jawel, en die bronnen en uitlatingen zijn al meerdere malen voorbij gekomen. Daarnaast noemen ook steeds meer joden zelf het beestje bij zijn naam, en noemen het genocide...quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:01 schreef jamesdeen het volgende:
Geen enkele professor of politicus heeft opgeroepen tot het uitmoorden/verkrachten van Palestijnen.
Mvr. Shaked:quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:12 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Jawel, en die bronnen en uitlatingen zijn al meerdere malen voorbij gekomen.
De heer Kedar:quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:06 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Hier https://www.facebook.com/(...)osts/596568183794945 & http://www.jewishpress.co(...)tortions/2014/07/16/
Kijk zelf maar wat je ermee doet.
Je doet maar gewoon normaal met je persoonlijke aanvallen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:16 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Jij doet verontwaardigd dat iemand de vergelijking maakt tussen de verzetsstrijders van vroeger, toen wij EEN PAAR JAAR BEZET WERDEN, en het verzet in Gaza, DAT AL MEER DAN 50 JAAR BEZET EN ONDERDRUKT WORDT.
Dus ja, als jij gaat lopen patsen met je opa die in de 2de w.o. zijn leven riskeerde voor onze bevrijding, dan vraag ik me af wat hij zou denken als zijn kleinzoon het nu opneemt voor een nieuw groot onrecht in de wereld tegen een onderdrukt volk...
Jammer dat Netanyahu geen zelfmoord heeft gepleegdquote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:35 schreef Bredemug het volgende:
“Netanyahu’s is mad and he can not be cured,” said his psychiatrist and committed suicide
http://www.thenewstribe.c(...)d-committed-suicide/
Joh, iedereen met een halve brein weet dat hij een Psychopaat is.
Wat is er precies persoonlijk aan die aanval? Het lijkt mij een verdomd eerlijke observatie. Zijn opa riskeert zijn leven voor het bevrijden van ons en een heel volk. Alle kudos. Vervolgens gaat zijn kleinzoon het verzet van Palestijnen bekritiseren door ze alleen maar weg te zetten als 'terroristen', terwijl die al 50 jaar onderdrukt worden, en zij net als ons destijds, vechten tegen die onderdrukking en bezetting.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je doet maar gewoon normaal met je persoonlijke aanvallen.
Ik kan ook je moeder overal bij gaan betrekken, wordt het topic ook niet beter van.
Dat is een stukje humor, en niet echt. Satire. Om aan te tonen hoe idioot de positie/het gedrag van Israel/Netanyahu is...quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:35 schreef Bredemug het volgende:
“Netanyahu’s is mad and he can not be cured,” said his psychiatrist and committed suicide
http://www.thenewstribe.c(...)d-committed-suicide/
Joh, iedereen met een halve brein weet dat hij een Psychopaat is.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:43 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Wat is er precies persoonlijk aan die aanval?
Als je de OP leest staat er dit:quote:Zijn opa
Lijkt me duidelijk.quote:1 Het moment dat je iets over een user zegt, in plaats van (inhoudelijk!) over wat hij zegt, zit je fout
2 Niet schelden
3 Val andere users niet persoonlijk aan. Diploma niet gehaald, andere jijbakken, nergens voor nodig. Niet alleen zet je jezelf voor lul, je maakt de discussie onmogelijk
4 Ook al ben je het niet met elkaar eens: aan de andere kant van de computer zitten ook mensen. Als je het 'in het echt' niet tegen iemand zou zeggen, dan hier ook niet.
Het was inhoudelijk, ik schold niet, ik ben zelf inmiddels al tientallen keren hier weggezet als anti-semiet en israel-hater (waar was je, modje?) zonder enige argumentatie, en ik besef heel goed dat de andere persoon een mens is, en dus ALS we dan vergelijkingen gaan maken met het verzet in de 2de w.o. en het verzet van de Palestijnen, en iemand haalt zijn opa erbij die destijds meevocht in de oorlog, en daar terecht trots op is, maar dan vervolgens wel ongenuanceerd alle Hamas-leden puur en alleen wegzet als 'terroristen', terwijl de feiten anders liggen, dan mag ik dat volgens mij best aanstippen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
Als je de OP leest staat er dit:
[..]
Lijkt me duidelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |