Onzin onzin onzin.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:28 schreef klawie het volgende:
[..]
En hiervoor is het gerechtigd om zo'n 500000 mensen te doden die er niks mee te maken hebben
En nog beweren dat je het land binnen valt om het mensenlijker te maken en zirgen voor veiligheid ziekenhuis en scholen
Sorry maar dit vindt ik gewoon pure moord
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:35 schreef ntm het volgende:
[..]
Kan er niks over vinden, alleen het standaard pro-israelisch riedeltje dat het neerknallen van burgers begrijpelijk is en het allemaal de schuld is van Hamas. Alle Palestijnse kinderen die angstig in hun slaapkamer zitten, het is jullie eigen schuld ja.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 04:14 schreef rakotto het volgende:
http://nymag.com/daily/in(...)teens-after-all.html
It Turns Out Hamas Didn’t Kidnap and Kill the 3 Israeli Teens After All
Zei ik niet dat Israel Hamas beschuldigd zonder enig bewijs een paar weken terug?
Dat jij een mening als onderbouwing ziet zegt natuurlijk alles, wat jij schetst met betrekking tot de Afghanistan oorlog is een mening, niet feitelijke onderbouwing.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:31 schreef klawie het volgende:
[..]
Ik onderbouw hem net jij zei dat ik nog veel te leren had ik onderbouw mij mening door een voorbeeld op te gooien
Vindt je dit dom en kan je er niet tegen moet je hier niet posten
Doden zijn aan beide kanten voor niks gevallen maar de militairen hadden ook dienst kunnen weigeren net als de andere 2 de militairen hebben idd slecht werk geleverd (ik noem het heel anders normaal)quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:37 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]
Onzin onzin onzin.
Er is heel veel fout gegaan in de Afghanistan oorlog, helemaal waar.
Maar om te beweren dat er alleen maar slecht werk is geleverd, daar doe je de onder andere de Nederlandse strijdkrachten die 26 leven hebben gegeven echt tekort mee.
Er is daar ontzettend goed werk vericht, en de Afghaanse bevolking had het er dan ook heel moeilijk mee toen de Nederlandse militairen moesten vertrekken.
Dit komt door de Nederlandse politiek, waar er te weinig draagvlak was om de missie te verlengen.
Het is zonde en jammer dat de klus daar niet is afgemaakt.
Dat jij alle doden in Afghanistan toeschrijft aan Amerika en Europa zegt alles over jou kennis met betrekking tot de Afghanistan oorlog, die is namelijk zo goed als 0.
Het getuigd daarintegen van ontzettend weinig respect naar militairen die daar hun leven hebben gegeven en geriskeerd, om de bevolking aldaar te helpen tegen de terreur van Taliban.
De rede om Afghanistan binnen te vallen had direct te maken met de aanslag van 9-11, wat een directe aanval was op Amerika, wie ben jij dan om te bepalen dat zij zichzelf niet mogen verdedigen ?
Nogmaals je moet nog heel veel leren voordat je met volwassenen een discussie voert, zorg dat je een beetje kennis opdoet in het vervolg.
Bedankt.
Het is zeker niet dat ik jou wil neerhalenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:39 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]
Dat jij een mening als onderbouwing ziet zegt natuurlijk alles, wat jij schetst met betrekking tot de Afghanistan oorlog is een mening, niet feitelijke onderbouwing.
Ik kan niet tegen persoonlijke aanvallen, het is een discussieforum niet een bash JayDeeNow forum.
Ik wilde het net even opzoeken voor je, maar zag dat iemand anders me al voor is geweestquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:35 schreef ntm het volgende:
[..]
Kan er niks over vinden, alleen het standaard pro-israelisch riedeltje dat het neerknallen van burgers begrijpelijk is en het allemaal de schuld is van Hamas. Alle Palestijnse kinderen die angstig in hun slaapkamer zitten, het is jullie eigen schuld ja.
Ja ik ook.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:49 schreef jamesdeen het volgende:
"http://nymag.com/daily/in(...)teens-after-all.html
It Turns Out Hamas Didn’t Kidnap and Kill the 3 Israeli Teens After All"
De enige bron van dat artikel is deze tweet: https://twitter.com/sheeraf/status/492680742301106176
Het zou goed mogelijk zijn, maar ik wacht nog even af tot er betrouwbaardere bronnen komen.
Nope, maar je hoeft het ook niet te verwachten op de FP. Ook het debunken van dat ISIS-gelul is achterwege gebleven, net als de submit over die Israelische politicus die opriep tot het uitmoorden van alle Palestijnen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:52 schreef ntm het volgende:
http://www.demorgen.be/dm(...)o-tegen-Israel.dhtml, dit al gedeeld?
Lekker selectieve reactie, had niet anders verwacht.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:47 schreef klawie het volgende:
[..]
Doden zijn aan beide kanten voor niks gevallen maar de militairen hadden ook dienst kunnen weigeren net als de andere 2 de militairen hebben idd slecht werk geleverd (ik noem het heel anders normaal)
Bevolking helpen tegen terreur die er niet is ???? De beschaving daar loopt gewoon achyer en dan is de oplossing niet door met een pistool ye gaan zwaaien
Amerika mag ik zeker wel verdedigen maar dan moeten ze het wel tegen de juiste doen en niet tegen mrnsen die er niks mee te maken hebben
Ik heb in mijn inzicht voldoende kennis als ik ergens op reageer heb ik die niet reageer ik niet
De woorden kunnen hard zijn maar zo is de waarheid nou af en toe
Wederom bullshit, je had nooit aan mijn grootvader moeten refereren, hele foute opmerking.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:50 schreef klawie het volgende:
[..]
Het is zeker niet dat ik jou wil neerhalen
Mij mening is feitelijk onderbouwd amerika heeft niks behaalt waar voor het kwam op papier en nederland is daar xomaar in mee gegaan
Jawel, en die bronnen en uitlatingen zijn al meerdere malen voorbij gekomen. Daarnaast noemen ook steeds meer joden zelf het beestje bij zijn naam, en noemen het genocide...quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:01 schreef jamesdeen het volgende:
Geen enkele professor of politicus heeft opgeroepen tot het uitmoorden/verkrachten van Palestijnen.
Mvr. Shaked:quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:12 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Jawel, en die bronnen en uitlatingen zijn al meerdere malen voorbij gekomen.
De heer Kedar:quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:06 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Hier https://www.facebook.com/(...)osts/596568183794945 & http://www.jewishpress.co(...)tortions/2014/07/16/
Kijk zelf maar wat je ermee doet.
Je doet maar gewoon normaal met je persoonlijke aanvallen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:16 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Jij doet verontwaardigd dat iemand de vergelijking maakt tussen de verzetsstrijders van vroeger, toen wij EEN PAAR JAAR BEZET WERDEN, en het verzet in Gaza, DAT AL MEER DAN 50 JAAR BEZET EN ONDERDRUKT WORDT.
Dus ja, als jij gaat lopen patsen met je opa die in de 2de w.o. zijn leven riskeerde voor onze bevrijding, dan vraag ik me af wat hij zou denken als zijn kleinzoon het nu opneemt voor een nieuw groot onrecht in de wereld tegen een onderdrukt volk...
Jammer dat Netanyahu geen zelfmoord heeft gepleegdquote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:35 schreef Bredemug het volgende:
“Netanyahu’s is mad and he can not be cured,” said his psychiatrist and committed suicide
http://www.thenewstribe.c(...)d-committed-suicide/
Joh, iedereen met een halve brein weet dat hij een Psychopaat is.
Wat is er precies persoonlijk aan die aanval? Het lijkt mij een verdomd eerlijke observatie. Zijn opa riskeert zijn leven voor het bevrijden van ons en een heel volk. Alle kudos. Vervolgens gaat zijn kleinzoon het verzet van Palestijnen bekritiseren door ze alleen maar weg te zetten als 'terroristen', terwijl die al 50 jaar onderdrukt worden, en zij net als ons destijds, vechten tegen die onderdrukking en bezetting.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je doet maar gewoon normaal met je persoonlijke aanvallen.
Ik kan ook je moeder overal bij gaan betrekken, wordt het topic ook niet beter van.
Dat is een stukje humor, en niet echt. Satire. Om aan te tonen hoe idioot de positie/het gedrag van Israel/Netanyahu is...quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:35 schreef Bredemug het volgende:
“Netanyahu’s is mad and he can not be cured,” said his psychiatrist and committed suicide
http://www.thenewstribe.c(...)d-committed-suicide/
Joh, iedereen met een halve brein weet dat hij een Psychopaat is.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:43 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Wat is er precies persoonlijk aan die aanval?
Als je de OP leest staat er dit:quote:Zijn opa
Lijkt me duidelijk.quote:1 Het moment dat je iets over een user zegt, in plaats van (inhoudelijk!) over wat hij zegt, zit je fout
2 Niet schelden
3 Val andere users niet persoonlijk aan. Diploma niet gehaald, andere jijbakken, nergens voor nodig. Niet alleen zet je jezelf voor lul, je maakt de discussie onmogelijk
4 Ook al ben je het niet met elkaar eens: aan de andere kant van de computer zitten ook mensen. Als je het 'in het echt' niet tegen iemand zou zeggen, dan hier ook niet.
Het was inhoudelijk, ik schold niet, ik ben zelf inmiddels al tientallen keren hier weggezet als anti-semiet en israel-hater (waar was je, modje?) zonder enige argumentatie, en ik besef heel goed dat de andere persoon een mens is, en dus ALS we dan vergelijkingen gaan maken met het verzet in de 2de w.o. en het verzet van de Palestijnen, en iemand haalt zijn opa erbij die destijds meevocht in de oorlog, en daar terecht trots op is, maar dan vervolgens wel ongenuanceerd alle Hamas-leden puur en alleen wegzet als 'terroristen', terwijl de feiten anders liggen, dan mag ik dat volgens mij best aanstippen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
Als je de OP leest staat er dit:
[..]
Lijkt me duidelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |