Wat vindt je in het kort van al die meningen over Israël dat er apartheid zou zijn, genocide, onderdrukking, etc?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:59 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Hier is er eentje. Vraag maar raak.
whut??quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:59 schreef Reki het volgende:
[..]
Klopt, Israël zal zich dit keer wel 2 keer bedenken voordat ze weer oorlog gaan voeren met Hezbollah na die afstraffing in 2006Ik weet nog dat Israël uit paniek en wanhoop Libanon platbombardeerde, voornamelijk burgerdoelen.
Volgens jou ja, maar dat is dus niet zo.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:00 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
.... ik loop volgens mij een redelijke kans op een Israelische bom op mijn hoofd, of een sniperkogel in mijn rug...
Je vergeet alleen even dat de Islam een eeuwenlange GOEDE relatie had met de Joden, en het was Europa/het westen die daar iets meer problemen mee hadden...quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:59 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja en iedereen die van die gedachten afwijkt........
Precies.
Ik had het over ISIS, die iedereen afslacht die het niet eens is met hun interpretatie van de islam.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:02 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je vergeet alleen even dat de Islam een eeuwenlange GOEDE relatie had met de Joden, en het was Europa/het westen die daar iets meer problemen mee hadden...
... of dacht je serieus dat Hitler degene was die anti-semitisme populair maakte...?
Afgaan op wat je daar ziet is gewoon een stuk minder betrouwbaar dan analyses van mensen die er al geruime tijd wonen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:58 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Ja je zit echt op de beste plek hier op FOK om te kunnen oordelen over Israël
Dat is het bericht vanuit de westerse media, en we weten dat we wel vaker 'klaargestoomd' moeten worden dmv propaganda om een nieuwe oorlog te kunnen goedpraten.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:03 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik had het over ISIS, die iedereen afslacht die het niet eens is met hun interpretatie van de islam.
Dat is niet wat de westerse media zegt.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:05 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat is het bericht vanuit de westerse media, en we weten dat we wel vaker 'klaargestoomd' moeten worden dmv propaganda om een nieuwe oorlog te kunnen goedpraten.
Ik zeg niet dat het niet gebeurt, maar ik zou wel iets meer informatie willen hebben voordat we weer op basis van eentonige berichtgeving een oorlog starten. Nog even los van het feit dat momenteel op alle partijen in die strijd daar iets aan te merken valt. Het zijn allemaal moordzuchtige hufters.
Je weet toch, in Nederland zitten overal hoeren achter rode ramen, rookt iedereen weed op straat, en is 'hip' en 'jong'. Ik zag het met mijn eigen ogen, in Amsterdam!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:03 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Afgaan op wat je daar ziet is gewoon een stuk minder betrouwbaar dan analyses van mensen die er al geruime tijd wonen.
Relatief goede analyse van Nederland inderdaad.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:06 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je weet toch, in Nederland zitten overal hoeren achter rode ramen, rookt iedereen weed op straat, en is 'hip' en 'jong'. Ik zag het met mijn eigen ogen, in Amsterdam!
Voor de onderdrukking van de Palestijnen in vnl. Gaza is er best een punt te maken, ze worden door Israel namelijk ernstig beperkt in bijv. hun recht om zich te verplaatsen buiten Gaza.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:00 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Wat vindt je in het kort van al die meningen over Israël dat er apartheid zou zijn, genocide, onderdrukking, etc?
.... maar zoals ik al aangaf IK weet daar nog te weinig over, mede door een desinteresse van mijn kant, want alles wat ik erover lees toont alleen maar aan dat daar alle groepen zich schandalig misdragen, dus dan geef ik er geen reet om wanneer ze elkaar afmaken.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:06 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat is niet wat de westerse media zegt.
Dat is in elke media terug te vinden, behalve in Noord Korea dan.
Dit zegt toch alles, het meerendeel dat daar doodgaat zijn ook burgers Yi-Long.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:12 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
.... maar zoals ik al aangaf IK weet daar nog te weinig over, mede door een desinteresse van mijn kant, want alles wat ik erover lees toont alleen maar aan dat daar alle groepen zich schandalig misdragen, dus dan geef ik er geen reet om wanneer ze elkaar afmaken.
2quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:12 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
.... maar zoals ik al aangaf IK weet daar nog te weinig over, mede door een desinteresse van mijn kant, want alles wat ik erover lees toont alleen maar aan dat daar alle groepen zich schandalig misdragen, dus dan geef ik er geen reet om wanneer ze elkaar afmaken.
Ik had 1-2 pagina's geleden al vrij duidelijk aangetoond dat je gewoon mag spreken over APARTHEID, op basis van de definities en voorbeelden die daarvoor gegeven worden door Wikipedia (een link die iemand me gaf om aan te tonen dat het GEEN apartheid is...)quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:10 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Voor de onderdrukking van de Palestijnen in vnl. Gaza is er best een punt te maken, ze worden door Israel namelijk ernstig beperkt in bijv. hun recht om zich te verplaatsen buiten Gaza.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:15 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik had 1-2 pagina's geleden al vrij duidelijk aangetoond dat je gewoon mag spreken over APARTHEID, op basis van de definities en voorbeelden die daarvoor gegeven worden door Wikipedia (een link die iemand me gaf om aan te tonen dat het GEEN apartheid is...)
[ afbeelding ]
.... dus ik hoopte dat we daar inmiddels overeenstemming over hadden bereikt. Dit is aantoonbaar Apartheid.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:14 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Dit zegt toch alles, het meerendeel dat daar doodgaat zijn ook burgers Yi-Long.
... dat klopt, en dat is verschrikkelijk. Alleen we kunnen moeilijk 150 topics vullen met alleen maar statements hoe verschrikkelijk het is. Je wilt hier toch discussieren, en daarvoor weet ik te weinig over ISIS en Syrië en die situatie daar.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:15 schreef theunderdog het volgende:
[..]
2
De bevolking in Irak en Syrië zullen boeten voor hun daden !!!!!
En gaza is gezuiverd van joden dus daar is apartheid niet eens meer mogelijk?!?!?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:15 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik had 1-2 pagina's geleden al vrij duidelijk aangetoond dat je gewoon mag spreken over APARTHEID, op basis van de definities en voorbeelden die daarvoor gegeven worden door Wikipedia (een link die iemand me gaf om aan te tonen dat het GEEN apartheid is...)
.... dus ik hoopte dat we daar inmiddels overeenstemming over hadden bereikt. Dit is aantoonbaar Apartheid.
Nu geef je dus zelf toe dat je subjectief een conflict uitkiest en daar dan haat over gaat zaaien.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:17 schreef Yi-Long het volgende:
... dat klopt, en dat is verschrikkelijk. Alleen we kunnen moeilijk 150 topics vullen met alleen maar statements hoe verschrikkelijk het is. Je wilt hier toch discussieren, en daarvoor weet ik te weinig over ISIS en Syrië en die situatie daar.
Dus, i.t.t. tot sommigen hier, hou ik me er dan buiten, wanneer ik er geen fuck vanaf weet.
Ah, we gaan het omdraaien? Dus in de Warchau ghetto's deden de joden ook aan ethnic cleansing en apartheid...!? In Zuid-Afrika deden de negers in hun eigen 'staten' ook aan het buiten sluiten van blanken? Dat was ene keuze van hen...?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:17 schreef truthortruth het volgende:
[..]
En gaza is gezuiverd van joden dus daar is apartheid niet eens meer mogelijk?!?!?
Nee ik geef aan dat ik me alleen meng in discussies waar ik daadwerkelijk iets vanaf weet. Israel-Gaza volg ik al vele jaren. Syrië is redelijk onbekend voor mij. Volgens mij nu al de 3de of 4de keer dat ik dat vrij duidelijk aangeef.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:18 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Nu geef je dus zelf toe dat je subjectief een conflict uitkiest en daar dan haat over gaat zaaien.
Gaza is geen kamp of een ghetto. Joden zijn daar niet vrijwillig vertrokken.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:19 schreef Yi-Long het volgende:
Ah, we gaan het omdraaien? Dus in de Warchau ghetto's deden de joden ook aan ethnic cleansing en apartheid...!? In Zuid-Afrika deden de negers in hun eigen 'staten' ook aan het buiten sluiten van blanken? Dat was ene keuze van hen...?
Wat een hufters, die onderdrukte negers in Zuid-Afrika... (!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |