Israël ook niet.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 08:45 schreef Karrs het volgende:
[..]
Zolang er "Vernietig de staat Israël" in de statuten van Hamas staat, zal Hamas terrorisme bedrijven.
Hamas is geen Westers, fatsoenlijk land dat ophoudt met vechten zodra er geen werkelijke, aardse aanleiding meer is.
Naar mijn weten is Israël erg westers? Landen kunnen een voorbeeld nemen aan hun technologische ontwikkelingenquote:
Israël is geen beschaafd westerse land. Doel je op hun geavanceerde wapens die ze hebben mogen uittesten op onschuldige burgers? Ja, laten we dat supporten.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 10:57 schreef Jano9 het volgende:
[..]
Naar mijn weten is Israël erg westers? Landen kunnen een voorbeeld nemen aan hun technologische ontwikkelingen.
Haha, ik zou zeggen lees je eens onafhankelijk in over Israëlquote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:00 schreef Clashy het volgende:
[..]
Israël is geen beschaafd westerse land. Doel je op hun geavanceerde wapens die ze hebben mogen uittesten op onschuldige burgers? Ja, laten we dat supporten.
Israël is geen fatsoenlijk land. Het wordt dan wel een soevereine, "democratische" staat genoemd, maar er is tussen Israël en Hamas geen onderscheid wat betreft moraliteit. Sterker nog, als je er dan in beginsel vanuit gaat dat Israël hogere standaarden heeft, weegt het breken van bepaalde codes natuurlijk ook zwaarder dan voor Hamas.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 10:57 schreef Jano9 het volgende:
[..]
Naar mijn weten is Israël erg westers? Landen kunnen een voorbeeld nemen aan hun technologische ontwikkelingen.
In welk opzicht is het precies beschaafd?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:04 schreef Jano9 het volgende:
[..]
Haha, ik zou zeggen lees je eens onafhankelijk in over Israël. Het is het enige beschaafde land in het MO.
Ja hoor, erg beschaafdquote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:04 schreef Jano9 het volgende:
[..]
Haha, ik zou zeggen lees je eens onafhankelijk in over Israël. Het is het enige beschaafde land in het MO.
zullen wij de moslims eens viseren nav al hun extreem geweld wereldwijd ??quote:Op zaterdag 26 juli 2014 10:58 schreef truthortruth het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)onflict-Israel.dhtml
Ik hoop dat de haatzaaiers blij zijn hier.
Dat kan Hamas sowieso niet. Lees dit maar eens. Het is veel te simplistisch en bovendien nogal onzinnig om te suggereren dat Israël alleen maar reageert.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:54 schreef Nintex het volgende:
Je kunt Israel niet aanpakken als je hen telkens een reden geeft om militair in te grijpen.
Dat krijgt-ie nu al gezien het aantal burgerslachtoffers en het buitenproportionele geweld.quote:Als de raketten niet meer over de muur vliegen, de TV in Gaza niet 24/7 anti-Israel propaganda uitzend en kinderen in Gaza een vak leren in plaats van bommen maken krijgt Netanyahu de hele wereld over zich heen als hij lukraak op Hamas begint te schieten.
En Netanyahu heeft hamas nodig om zo verdeeldheid en geweld in de regio te kunnen legitimeren.quote:Hamas heeft Netanyahu nodig, anders kunnen ze geen Jihad meer uitvechten en gaat de bevolking van Gaza zich afvragen, waarom Gaza zo'n pauperbende is onder Hamas. Netanyahu heeft Hamas nodig, want anders kan hij Gaza niet bombarderen. Ze kunnen niet met en zonder elkaar.
In Israël zelf is het anders fijn leven en daar gaat het om.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:04 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Israël is geen fatsoenlijk land. Het wordt dan wel een soevereine, "democratische" staat genoemd, maar er is tussen Israël en Hamas geen onderscheid wat betreft moraliteit. Sterker nog, als je er dan in beginsel vanuit gaat dat Israël hogere standaarden heeft, weegt het breken van bepaalde codes natuurlijk ook zwaarder dan voor Hamas.
Voor wie precies, voor joden? Leuk, maar de mate van beschaving meet je wat mij betreft niet af aan hoe men met "eigen volk" om gaat.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:26 schreef theunderdog het volgende:
[..]
In Israël zelf is het anders fijn leven en daar gaat het om.
Ik vraag mij af of dat wel echt Joden zijn.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:26 schreef Pleun2011 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)loot_voor_IDF__.html
Leuke community.. wil geen partij kiezen in dit conflict, maar zou zomaar kunnen dat de joodse vrouwen het mooiste zijn
Nee, ook als Nederlander kun je het daar heel fijn hebben.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:27 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Voor wie precies, voor joden? Leuk, maar de mate van beschaving meet je wat mij betreft niet af hoe men met "eigen volk" om gaat.
Als toerist? Tja, leuk.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:28 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, ook als Nederlander kun je het daar heel fijn hebben.
Dat zal vast, maar dat maakt het nog geen beschaafd land.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:30 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, als je je erheen zou emigreren.
Israël is een prachtig land.
Want?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:31 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat zal vast, maar dat maakt het nog geen beschaving.
Is dat zo? En als vrouw krijg je geen gezeik wanneer je voor in de bus gaat zitten enzo... ? En als arabier geen last... ? en als christen geen gezeik....?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:26 schreef theunderdog het volgende:
[..]
In Israël zelf is het anders fijn leven en daar gaat het om.
Ga dan meten in Israël joh.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:27 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Voor wie precies, voor joden? Leuk, maar de mate van beschaving meet je wat mij betreft niet af aan hoe men met "eigen volk" om gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |