abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142743767
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 08:45 schreef Karrs het volgende:

[..]

Zolang er "Vernietig de staat Israël" in de statuten van Hamas staat, zal Hamas terrorisme bedrijven.

Hamas is geen Westers, fatsoenlijk land dat ophoudt met vechten zodra er geen werkelijke, aardse aanleiding meer is.
Israël ook niet.
pi_142743864
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 10:48 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Israël ook niet.
Naar mijn weten is Israël erg westers? Landen kunnen een voorbeeld nemen aan hun technologische ontwikkelingen :).
pi_142743873
http://www.volkskrant.nl/(...)onflict-Israel.dhtml

Ik hoop dat de haatzaaiers blij zijn hier.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_142743919
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 10:57 schreef Jano9 het volgende:

[..]

Naar mijn weten is Israël erg westers? Landen kunnen een voorbeeld nemen aan hun technologische ontwikkelingen :).
Israël is geen beschaafd westerse land. Doel je op hun geavanceerde wapens die ze hebben mogen uittesten op onschuldige burgers? Ja, laten we dat supporten.
pi_142743976
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 11:00 schreef Clashy het volgende:

[..]

Israël is geen beschaafd westerse land. Doel je op hun geavanceerde wapens die ze hebben mogen uittesten op onschuldige burgers? Ja, laten we dat supporten.
Haha, ik zou zeggen lees je eens onafhankelijk in over Israël :'). Het is het enige beschaafde land in het MO.
pi_142743977
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 10:57 schreef Jano9 het volgende:

[..]

Israël is geen fatsoenlijk land. Het wordt dan wel een soevereine, "democratische" staat genoemd, maar er is tussen Israël en Hamas geen onderscheid wat betreft moraliteit. Sterker nog, als je er dan in beginsel vanuit gaat dat Israël hogere standaarden heeft, weegt het breken van bepaalde codes natuurlijk ook zwaarder dan voor Hamas.
pi_142744181
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 11:04 schreef Jano9 het volgende:

[..]

Haha, ik zou zeggen lees je eens onafhankelijk in over Israël :'). Het is het enige beschaafde land in het MO.
In welk opzicht is het precies beschaafd?
pi_142744605
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 11:04 schreef Jano9 het volgende:

[..]

Ja hoor, erg beschaafd
http://www.dci-palestine.org/content/settler-violence

Dat is een gemiddelde van bijna 26 kinderen per jaar! En voor je aankomt met 'ja maar verdediging' en zo, wat deed die jongen dan die verbrandt werd door deze beschaafde mensen?

Daarnaast kan je een land dat overduidelijk lak heeft aan de conventies van Genève en gewoon stug door blijft gaan met het bouwen van nederzettingen op bezet gebied (en cq de lokale bevolking blijft provoceren) nou niet echt beschaafd noemen.
pleased to meet you
pi_142744923
Israel heeft de oorlog in 67 gewonnen en het is tijd dat de Palestijnen en anderen dat eens accepteren. Stel dat er anno 2014 nog steeds af en toe beschietingen vanuit Duitsland gedaan zouden worden door hardcore Nazi's die de strijd niet willen opgeven? Dan gaan we die toch ook met man en macht te lijf.

Israel heeft destijds de legers van Egypte, Jordanie en Syrie in de pan gehakt, die landen (met name Jordanie) hebben toen besloten om niet hun bevolking te evacueren uit de frontlinie met Israel. Daarnaast hebben de inwoners van de Gaza strook het redelijk goed als je het vergelijkt met andere minderheden in het Midden Oosten, zoals Christenen in dat fantasie-kalifaat waar sommige van de anti-Israel mensen aanhangers van zijn.

Je kunt Israel niet aanpakken als je hen telkens een reden geeft om militair in te grijpen. Als de raketten niet meer over de muur vliegen, de TV in Gaza niet 24/7 anti-Israel propaganda uitzend en kinderen in Gaza een vak leren in plaats van bommen maken krijgt Netanyahu de hele wereld over zich heen als hij lukraak op Hamas begint te schieten. Meer gematigde politieke stromingen hebben door dit geweld in Israel geen schijn van kans.

Hamas heeft Netanyahu nodig, anders kunnen ze geen Jihad meer uitvechten en gaat de bevolking van Gaza zich afvragen, waarom Gaza zo'n pauperbende is onder Hamas. Netanyahu heeft Hamas nodig, want anders kan hij Gaza niet bombarderen. Ze kunnen niet met en zonder elkaar.
pi_142744928
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 10:58 schreef truthortruth het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)onflict-Israel.dhtml

Ik hoop dat de haatzaaiers blij zijn hier.
zullen wij de moslims eens viseren nav al hun extreem geweld wereldwijd ??
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_142745204
Shejaiya Gaza:
  zaterdag 26 juli 2014 @ 12:17:58 #212
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142745464
pi_142745566
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 11:54 schreef Nintex het volgende:
Je kunt Israel niet aanpakken als je hen telkens een reden geeft om militair in te grijpen.
Dat kan Hamas sowieso niet. Lees dit maar eens. Het is veel te simplistisch en bovendien nogal onzinnig om te suggereren dat Israël alleen maar reageert.

quote:
Als de raketten niet meer over de muur vliegen, de TV in Gaza niet 24/7 anti-Israel propaganda uitzend en kinderen in Gaza een vak leren in plaats van bommen maken krijgt Netanyahu de hele wereld over zich heen als hij lukraak op Hamas begint te schieten.
Dat krijgt-ie nu al gezien het aantal burgerslachtoffers en het buitenproportionele geweld.

quote:
Hamas heeft Netanyahu nodig, anders kunnen ze geen Jihad meer uitvechten en gaat de bevolking van Gaza zich afvragen, waarom Gaza zo'n pauperbende is onder Hamas. Netanyahu heeft Hamas nodig, want anders kan hij Gaza niet bombarderen. Ze kunnen niet met en zonder elkaar.
En Netanyahu heeft hamas nodig om zo verdeeldheid en geweld in de regio te kunnen legitimeren.
pi_142745611
quote:
99s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 12:17 schreef Yi-Long het volgende:
[ afbeelding ]
:')
pi_142745661
http://www.telegraaf.nl/b(...)loot_voor_IDF__.html

Leuke community.. wil geen partij kiezen in dit conflict, maar zou zomaar kunnen dat de joodse vrouwen het mooiste zijn O+
pi_142745662
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 11:04 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Israël is geen fatsoenlijk land. Het wordt dan wel een soevereine, "democratische" staat genoemd, maar er is tussen Israël en Hamas geen onderscheid wat betreft moraliteit. Sterker nog, als je er dan in beginsel vanuit gaat dat Israël hogere standaarden heeft, weegt het breken van bepaalde codes natuurlijk ook zwaarder dan voor Hamas.
In Israël zelf is het anders fijn leven en daar gaat het om.
pi_142745689
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 12:26 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Voor wie precies, voor joden? Leuk, maar de mate van beschaving meet je wat mij betreft niet af aan hoe men met "eigen volk" om gaat.
pi_142745691
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 12:26 schreef Pleun2011 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)loot_voor_IDF__.html

Leuke community.. wil geen partij kiezen in dit conflict, maar zou zomaar kunnen dat de joodse vrouwen het mooiste zijn O+
Ik vraag mij af of dat wel echt Joden zijn.
pi_142745698
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 12:27 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Voor wie precies, voor joden? Leuk, maar de mate van beschaving meet je wat mij betreft niet af hoe men met "eigen volk" om gaat.
Nee, ook als Nederlander kun je het daar heel fijn hebben.
pi_142745711
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 12:28 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nee, ook als Nederlander kun je het daar heel fijn hebben.
Als toerist? Tja, leuk.
pi_142745730
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 12:29 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Als toerist? Tja, leuk.
Nee, als je je erheen zou emigreren.

Israël is een prachtig land.
pi_142745744
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 12:30 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nee, als je je erheen zou emigreren.

Israël is een prachtig land.
Dat zal vast, maar dat maakt het nog geen beschaafd land.
pi_142745758
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 12:31 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat zal vast, maar dat maakt het nog geen beschaving.
Want?

Het gaat erom hoe een land functioneert, dat ze niet altijd zo lief zijn voor de Palestijnen is volkomen irrelevant.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 12:33:26 #224
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142745775
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 12:26 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Is dat zo? En als vrouw krijg je geen gezeik wanneer je voor in de bus gaat zitten enzo... ? En als arabier geen last... ? en als christen geen gezeik....?
pi_142745793
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 12:27 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Voor wie precies, voor joden? Leuk, maar de mate van beschaving meet je wat mij betreft niet af aan hoe men met "eigen volk" om gaat.
Ga dan meten in Israël joh.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')