Je bedoelt die rappende idioot? Gedeeltelijk gezien. Is dat je bewijs dat het geen apartheid iss, omdat de joodse mensen er 2000 jaar geleden ook al leefden...!? Serieus?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:54 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Heb je de video al gezien en geluisterd?
Was een beetje een les om je te leren wat apartheid is (maar dan moet je wel alles kijken/luisteren).quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:56 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je bedoelt die rappende idioot? Gedeeltelijk gezien. Is dat je bewijs dat het geen apartheid iss, omdat de joodse mensen er 2000 jaar geleden ook al leefden...!? Serieus?
Ik hoopte dat je een grapje maakte...
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:59 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Was een beetje een les om je te leren wat apartheid is (maar dan moet je wel alles kijken/luisteren).
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]![]()
Toch wel heerlijk om te zien dat Yi-long komt met gelul dat er apartheid is in israel (waarvan geen sprake is), maar dat jij het tegendeel gaat proberen te bewijzen met een dom rap filmpje.
Alsof het moeilijk is om Yi-long zijn beweringen met valide argumenten te weerleggen.
Oh yeah, dat hebben ze.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:08 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Hezbollah die Hamas gaat helpen,kan nog eens leuk worden.
Hopelijk heeft IDF wat geleerd van hun faal in 2006.
Hezbollah is veel te veel verspreid op dit moment. Vecht mee in Syrie, Irak en straks ook Gaza. De Israeliers hebben deze aanval niet voor niets door gezet. Alle Jihadisten zijn vertrokken om elders te vechten en haal je niet zomaar terug uit een anders oorlogsgebied.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:13 schreef Karrs het volgende:
(Psst! Hou het nou maar bij de actualiteit... tegen elkaar op proberen te discussiëren is totaal nutteloos)
[..]
Oh yeah, dat hebben ze.
Ben heel benieuwd wat Hezbollah wil gaan doen. Wordt in elk geval een stuk interessanter strijd dan tegen Hamas.
Johquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:13 schreef Karrs het volgende:
(Psst! Hou het nou maar bij de actualiteit... tegen elkaar op proberen te discussiëren is totaal nutteloos)
[..]
Oh yeah, dat hebben ze.
Ben heel benieuwd wat Hezbollah wil gaan doen. Wordt in elk geval een stuk interessanter strijd dan tegen Hamas.
Tenzij ze slechts raketjes gaan schieten en dan hopen dat Israël nog eens in hun perfect voorbereide defensieve stellingen loopt.quote:
Hezbollah is echt geen Hamas.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:19 schreef Karrs het volgende:
[..]
Tenzij ze slechts raketjes gaan schieten en dan hopen dat Israël nog eens in hun perfect voorbereide defensieve stellingen loopt.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]![]()
Toch wel heerlijk om te zien dat Yi-long komt met gelul dat er apartheid is in israel (waarvan geen sprake is), maar dat jij het tegendeel gaat proberen te bewijzen met een dom rap filmpje.
Alsof het moeilijk is om Yi-long zijn beweringen met valide argumenten te weerleggen.
Doe dat dan. Dit was mijn argument dat het Apartheid is.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]![]()
... dus tja, leg maar uit wat daar niet aan klopt...quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:53 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Wat is Apartheid volgens jou dan. Oh, en de Palestijnse gebieden liggen IN ISRAEL. Ze hebben geen onafhankelijkheid, weet je nog!? Oftewel, die openlucht-gevangenissen, je weet wel, met die grote hekken eromheen, en 'grenswachten', en speciale regels met pasjes en ander getreiter, etc etc... dat is een toonbeeld van apartheid.
Of jij dat nou een vervelende en confronterende statement vindt of niet.
tuurlijk joh ... hoop maar op nog meer oorlogquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:08 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Het eenzijdig afslachten van onschuldige burgers had je geen problemen mee, maar nu er een oorlog dreigt, ga je de moraalridder uithangen?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:03 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
tuurlijk joh ... hoop maar op nog meer oorlog
moslim zeker ?
![]()
Ik ben christelijk protestant.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:03 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
tuurlijk joh ... hoop maar op nog meer oorlog
moslim zeker ?
![]()
Echt he.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:05 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Het eenzijdig afslachten van onschuldige burgers had je geen problemen mee, maar nu er een oorlog dreigt, ga je de moraalridder uithangen?
Niet dat ik Hezbollah erg veel kans geef btw.
och ... of de meer dan 100000 moslims die elkaar afslachten en onthoofden in syrie, of die zichzelf opblazen op drukke markten in irak en aghanistan ?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:05 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Het eenzijdig afslachten van onschuldige burgers had je geen problemen mee, maar nu er een oorlog dreigt, ga je de moraalridder uithangen?
Niet dat ik Hezbollah erg veel kans geef btw.
Als Hezbollah mee gaat vechten schakelt de IDF zowel Hamas als Hezbollah uit en hoeven ze niet in te gaan op een staakt het vuren.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Echt he.
Hezbollah schijnt sterker te zijn dan de militaire macht van Lebanon.
Ja, dat klopt wel. Maar is dat van belang? Waarom moet er een eenduidige staat zijn om een volk te vormen? De meeste huidige staten zijn ontstaan uit bepaald niet eenduidige grondgebieden of bevolkingsgroepen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:07 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Klopt best allemaal, maar er was geen eenduidige Palestijnse staat op dat gebied.
Oh, er woonde geen hond? Waar komen dan al die Palestijnen vandaan die er nu wonen?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:10 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik bedoel de Gazastrook.
En Jeruzalem is altijd een stad geweest met talloze religieuze groeperingen, die allemaal vinden dat zij het uitverkorene volk zijn
Klopt, Israël zal zich dit keer wel 2 keer bedenken voordat ze weer oorlog gaan voeren met Hezbollah na die afstraffing in 2006quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:08 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Nou ja oorlog? Israel valt Gaza aan. En vernietigt daar van alles. Een beetje zoals de Duitsers indertijd hier huishielden. Ik hoop dat in een vergelijkbaar geval mijn kinderen niet hetzelfde doen. Ik zou het hen verbieden, iig.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:03 schreef Karrs het volgende:
[..]
Zou het daar misschien oorlog zijn? Nederlandse kinderen zouden in een vergelijkbaar geval hetzelfde doen.
Ik heb geen idee over welke Nederlandse kinderen met ISIS-vlaggen je het hebt. Werkelijk niet. En bovendien is dat buiten dit onderwerp.quote:Is het hier ook oorlog? Nee. Dus moeten wij dergelijke praktijken verafschuwen (wat terecht is). Maar waarom lopen die Nederlandse kinderen dan met ISIS-vlaggen...
En erger: waarom veroordeel je dat niet gewoon, in plaats van alweer te gaan vingerwapperen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |