abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142729934
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 20:49 schreef Karrs het volgende:

[..]

Over de nederzettingen wel. Maar over de rest bepaald niet.
Welke rest?

Israël moet stoppen met de nederzettingen, hamas moet stoppen met het terrorisme.
Heel veel complexer is dit conflict niet .
  vrijdag 25 juli 2014 @ 20:52:34 #102
176916 Karrs
2007-2017
pi_142730003
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 20:50 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Welke rest?

Israël moet stoppen met de nederzettingen, hamas moet stoppen met het terrorisme.
Heel veel complexer is dit conflict niet .
Klopt als een bus. :)

De rest kun je nalezen in al Yi-Longs eenzijdige gezwets over genocide, racisme en meer van dat soort projectie van Palestijnse waarden op Israël.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_142730038
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 20:52 schreef Karrs het volgende:

[..]

Klopt als een bus. :)

De rest kun je nalezen in al Yi-Longs eenzijdige gezwets over genocide, racisme en meer van dat soort projectie van Palestijnse waarden op Israël.
Het punt is alleen: je kan moeilijk verwachten dat de Palestijnen de bezetters welkom heten met bloemetjes en een knuffel.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 20:53:51 #104
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142730049
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 20:50 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Welke rest?

Israël moet stoppen met de nederzettingen, hamas moet stoppen met het terrorisme.
Heel veel complexer is dit conflict niet .
Niet allene stoppen met de nederzettingen, maar stoppen met de algehele onderdrukking van de Palestijnen. Stoppen met de bestaande Apartheid. Stoppen met de restricties, zoals de invoer van beton, glas, metaal en cement, stoppen met het gekloot met water en stroom, stoppen met het afslachten van dieren en vernietigen van groente en fruit etc etc.

En uiteraard stoppen met het afslachten van onschuldige burgers.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 20:54:18 #105
176916 Karrs
2007-2017
pi_142730069
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 20:53 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Het punt is alleen: je kan moeilijk verwachten dat de Palestijnen de bezetters welkom heten met bloemetjes en een knuffel.
... eh?
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
  vrijdag 25 juli 2014 @ 20:54:27 #106
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142730071
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 20:53 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Het punt is alleen: je kan moeilijk verwachten dat de Palestijnen de bezetters welkom heten met bloemetjes en een knuffel.
Karrs komt ongetwijfeld uit een familie die destijds de Duitse bezetters met open armen ontvingen....
pi_142730090
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 20:45 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Blijkbaar lees je dan alleen maar wat je wilt lezen, want ik heb nooit gezegd dat Israel vernietigd hoort te worden, of dat ze geen eigen land mogen hebben.

Nooit.

Waar ik, telkens weer, kritiek op uit, is HET FEIT dat de Palestijnen geen onafhankelijke staat hebben. dat er APARTHEID is in Israel tegen de Palestijnen. Dat ze onderdrukt worden. Dat Israel zich geen reet aantrekt van internationale afspraken en mensenrechten. En dat er genocide plaats vindt op Palestijnen. Vele honderden onschuldige doden. Bewust. Moord. Niets minder dan moord. Op onschuldige mensen. MENSEN.

Dus je kunt steeds terugvallen in simpele dooddoeners als 'Anti-semiet!' of 'je wilt Israel vernietigd zien!', maar als dat serieus het enige weerwoord is dat je hebt, dan zegt dat natuurlijk al genoeg over waar jij staat in deze hele discussie, en hoe hopeloos die positie is.
Dat de Palestijnen geen onafhankelijke staat hebben is aan hun zelf en het verraad van de arabische landen aan hun. Zij hebben in het verleden meerdere keren Israel aangevallen en Israel heeft terug geslagen en is als winnaar uit de bus gekomen. Daarnaast is fatah en hamas zo corrupt als wat.

Er bestaat geen apartheid in Israel tegen palestijnen. Palestijnen zijn vertegenwoordigd in alle lagen van de samenleving en mogen gewoon naar elke universiteit of school die zij willen. Daarnaast mogen ze hun taal spreken en hun geloof uiten. Probeer dat als een jood in Cairo.

Mocht Israel zich niet aan internationale wetten en rechten houden zoals jij stelt en door bombardementen aan moord doet, dan zijn de geallieerden in tweede wereldoorlog niks beters dan wat Israel nu doet. Hitler beschoot London met raketten. Reactie van Churchill? Gooi Duitse steden plat en daarnaast werd Dresden nog even plat gegooid nadat het zich had over gegeven.
Israel reageert net als London toendertijd op raketten van Hamas. Daarnaast doet Israel niet aan carpetbombing maar aan precision bombing.

Ik weet niet of het volgende filmpje al eens hier voorbij is gekomen maar daar zie je dat hamas wel degelijk raketten verstopt in ziekenhuizen of in burgerhuizen. Dit kan je zien aan de vele secondary explosions.

pi_142730093
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 20:53 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Niet allene stoppen met de nederzettingen, maar stoppen met de algehele onderdrukking van de Palestijnen. Stoppen met de bestaande Apartheid. Stoppen met de restricties, zoals de invoer van beton, glas, metaal en cement, stoppen met het gekloot met water en stroom, stoppen met het afslachten van dieren en vernietigen van groente en fruit etc etc.

En uiteraard stoppen met het afslachten van onschuldige burgers.
1: Dit valt allemaal onder de bezettingen.

2: Hetzelfde voor Hamas.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 20:55:09 #109
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142730098
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 20:48 schreef theunderdog het volgende:

[..]

:')

Met dit, maak je je hele post belachelijk.
Oh ja? Verklaar je nader, ipv alleen 1 simpele dooddoener waardoor je verder geen inhoudelijke reactie hoeft te geven...?
pi_142730103
quote:
15s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 20:54 schreef Karrs het volgende:

[..]

... eh?
Je bent tegen hamas toch?
pi_142730107
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 20:33 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik geef je ontelbare bronnen, video's, quotes, oogverslaggetuigen, ex-militairen die toegeven dat ze oorlogsmisdaden pleegden en Palestijnen kapot maakten, etc etc.

Het enige wat jij en de rest van je zionistische vriendjes hier er tegenin brengen is: Ja, dat klopt niet, ja is propaganda, ja die bron is onbetrouwbaar, ja je haat gewoon alle joden, etc etc.

Het is lachwekkend, en dieptriest. Iedereen met een hart zou zich doodschamen om systematische kindermoord en staatsterrorisme te verdedigen (of zelfs toe te juichen, zoals sommigen in dit topic), maar blijkbaar heb je daar een bepaald verstandelijk vermogen voor nodig, wat niet aanwezig lijkt te zijn...

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Het is natuurlijk diep en diep triest wat daar gebeurt, maar systematische kindermoord ziet er wel iets anders uit.

Waarom veroordeel jij Hamas niet?
pi_142730124
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 20:55 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Oh ja? Verklaar je nader, ipv alleen 1 simpele dooddoener waardoor je verder geen inhoudelijke reactie hoeft te geven...?
Er is geen genocide, klaar.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Genocide
  vrijdag 25 juli 2014 @ 20:56:50 #113
176916 Karrs
2007-2017
pi_142730158
Mag ik ook eens een relevant plaatje posten? *O*

Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
  vrijdag 25 juli 2014 @ 21:02:24 #114
176916 Karrs
2007-2017
pi_142730344
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 20:55 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Het is natuurlijk diep en diep triest wat daar gebeurt, maar systematische kindermoord ziet er wel iets anders uit.

Waarom veroordeel jij Hamas niet?
Confirmation Bias, cognitieve dissonantie en al dat soort dure termen, die erop neerkomen dat Yi-Long totaal immuun is geworden voor alle informatie die niet strookt met zijn eigen beeld van de wereld.

Er is geen macht ter wereld die Yi-Long ervan kan overtuigen dat er daar geen genocide plaatsvindt. Yi-Long zegt dat er daar genocide is, dus is daar genocide. Yi-Long zegt immers dat daar genocide is.

Het is eigenlijk gewoon zielig.

Er zijn trouwens meer mensen in dit topic die daar last van hebben.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
  vrijdag 25 juli 2014 @ 21:06:11 #115
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142730468
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 20:54 schreef Djibril het volgende:

[..]

Dat de Palestijnen geen onafhankelijke staat hebben is aan hun zelf en het verraad van de arabische landen aan hun. Zij hebben in het verleden meerdere keren Israel aangevallen en Israel heeft terug geslagen en is als winnaar uit de bus gekomen. Daarnaast is fatah en hamas zo corrupt als wat.

Uit (o.a.) de post die ik vanmiddag al plaatste, blijkt al dat veel conflciten door Israel uitgelokt worden.
http://www.digital-resist(...)-truth-about-israel/

Dat blijkt trouwens keer op keer op keer, en al vernomen uit zeer veel bronnen. Youtube staat vol met 'confessions' van ex-IDF over hoe het werkt daar.

(start om vage reden niet bij het begin van het filmpje)

Niet dat ik enige illusie heb dat iemand dit gaat lezen of bekijken.

quote:
Er bestaat geen apartheid in Israel tegen palestijnen. Palestijnen zijn vertegenwoordigd in alle lagen van de samenleving en mogen gewoon naar elke universiteit of school die zij willen. Daarnaast mogen ze hun taal spreken en hun geloof uiten. Probeer dat als een jood in Cairo.
Die Apartheid is er wel. Daar zijn al talloze artikelen over verschenen. Doe gewoon een google-search naar Israel en Apartheid, en je vindt alles wat je wilt weten. Ik ga niet telkens moeite daar in steken. Als jij serieus denkt dat Palestijnen en Israeliërs gelijke rechten hebben, dan kun je beter meteen weggaan uit dit topic, want dan weet je van niets.

quote:
Mocht Israel zich niet aan internationale wetten en rechten houden zoals jij stelt en door bombardementen aan moord doet, dan zijn de geallieerden in tweede wereldoorlog niks beters dan wat Israel nu doet. Hitler beschoot London met raketten. Reactie van Churchill? Gooi Duitse steden plat en daarnaast werd Dresden nog even plat gegooid nadat het zich had over gegeven.
Israel reageert net als London toendertijd op raketten van Hamas. Daarnaast doet Israel niet aan carpetbombing maar aan precision bombing.
De geallieerden hebben zich ook beestachtig gedragen tijdens 'de bevrijding', en talloze onschuldige burgers afgemaakt. Dat zij het deden, maakt het niet opeens OK. Beide was absoluut verkeerd.

quote:
Ik weet niet of het volgende filmpje al eens hier voorbij is gekomen maar daar zie je dat hamas wel degelijk raketten verstopt in ziekenhuizen of in burgerhuizen. Dit kan je zien aan de vele secondary explosions.

Dat zal best. Het is een idioot klein gebied. Het is overduidelijk dat ze wapens nodig hebben om zichzelf te verdedigen, als je naar alle agressie vanuit israel kijkt. Het is lachwekkend om het over 'menselijke schilden' te hebben, of dat soort nonsens. Israel schiet met groot plezier op die 'menselijke schilden'.

"Hey, ik kom vandaag je huis afbranden. Als ik jou was zou ik gewoon weggaan, maar hey, als je er toch bent, en ik sla je eerst dood, of je verbrandt mee in je huis, dan is het je eigen schuld, want blijkbaar ben je een levend schild...."
pi_142730596
10:01 P.M. John Kerry: Benjamin Netanyahu agreed to give a "down payment" of a 12-hour pause in Gaza. (Barak Ravid)

9:50 P.M. John Kerry: We still have some terminology in the context of the framework to work through, but we are confident it will ultimately work.

9:48 P.M. John Kerry: We are working towards a brief, seven-day humanitarian cease-fire to try to create a more durable, sustainable cease-fire.

9:45 P.M. Egyptian Foreign Minister Sameh Shoukry: More efforts needed to get all parties to agree to a cease-fire proposal. (Barak Ravid)

ha'aretz

quote:
17s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 20:56 schreef Karrs het volgende:
Mag ik ook eens een relevant plaatje posten? *O*

[ afbeelding ]
Altijd. O+
pi_142730681
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 20:56 schreef Karrs het volgende:
Mag ik ook eens een relevant plaatje posten? *O*

[ afbeelding ]
Bij deze ben ik ook van Hamas, waar is ze te vinden?
pi_142730741
quote:
9s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 21:02 schreef Karrs het volgende:

[..]

Confirmation Bias, cognitieve dissonantie en al dat soort dure termen, die erop neerkomen dat Yi-Long totaal immuun is geworden voor alle informatie die niet strookt met zijn eigen beeld van de wereld.

Er is geen macht ter wereld die Yi-Long ervan kan overtuigen dat er daar geen genocide plaatsvindt. Yi-Long zegt dat er daar genocide is, dus is daar genocide. Yi-Long zegt immers dat daar genocide is.

Het is eigenlijk gewoon zielig.

Er zijn trouwens meer mensen in dit topic die daar last van hebben.
Heel sneu inderdaad. ;(
pi_142730784
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 21:06 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Die Apartheid is er wel. Daar zijn al talloze artikelen over verschenen. Doe gewoon een google-search naar Israel en Apartheid, en je vindt alles wat je wilt weten. Ik ga niet telkens moeite daar in steken. Als jij serieus denkt dat Palestijnen en Israeliërs gelijke rechten hebben, dan kun je beter meteen weggaan uit dit topic, want dan weet je van niets.

[..]

De geallieerden hebben zich ook beestachtig gedragen tijdens 'de bevrijding', en talloze onschuldige burgers afgemaakt. Dat zij het deden, maakt het niet opeens OK. Beide was absoluut verkeerd.

[..]

Dat zal best. Het is een idioot klein gebied. Het is overduidelijk dat ze wapens nodig hebben om zichzelf te verdedigen, als je naar alle agressie vanuit israel kijkt. Het is lachwekkend om het over 'menselijke schilden' te hebben, of dat soort nonsens. Israel schiet met groot plezier op die 'menselijke schilden'.

"Hey, ik kom vandaag je huis afbranden. Als ik jou was zou ik gewoon weggaan, maar hey, als je er toch bent, en ik sla je eerst dood, of je verbrandt mee in je huis, dan is het je eigen schuld, want blijkbaar ben je een levend schild...."
Onzin. Er zal gediscrimineerd worden door bepaalde Israelische burgers jegens Israelische Palestijnen maar dat zul je altijd hebben. Overal in de wereld heb je dat. Echter doet de Israelische staat niet aan apartheid. Misschien moet je meer moeite hierin steken en informatie erover gaan zoeken.

Ik spreek ook het gedrag van de geallieerden niet goed ik maak een vergelijking. Als je met raketten begint te schieten kan je erop rekenen dat de andere kant erop terug reageert. Daarnaast maakt Israel wel onderscheid tussen brugerdoelen en militaire doelen iets wat hamas niet doet en nooit aan heeft gedaan. Dat hamas mensen als schild gebruikt en hierbij burgers dus overlijden is totaal toe te schrijven aan hamas.

Daarnaast is de pronk stuk van hamas in Qatar te rusten in plaats van in gaza mee te strijden met zijn volk.


pi_142730794
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 20:54 schreef Djibril het volgende:

[..]

Dat de Palestijnen geen onafhankelijke staat hebben is aan hun zelf en het verraad van de arabische landen aan hun. Zij hebben in het verleden meerdere keren Israel aangevallen en Israel heeft terug geslagen en is als winnaar uit de bus gekomen. Daarnaast is fatah en hamas zo corrupt als wat.

Er bestaat geen apartheid in Israel tegen palestijnen. Palestijnen zijn vertegenwoordigd in alle lagen van de samenleving en mogen gewoon naar elke universiteit of school die zij willen. Daarnaast mogen ze hun taal spreken en hun geloof uiten. Probeer dat als een jood in Cairo.

Mocht Israel zich niet aan internationale wetten en rechten houden zoals jij stelt en door bombardementen aan moord doet, dan zijn de geallieerden in tweede wereldoorlog niks beters dan wat Israel nu doet. Hitler beschoot London met raketten. Reactie van Churchill? Gooi Duitse steden plat en daarnaast werd Dresden nog even plat gegooid nadat het zich had over gegeven.
Israel reageert net als London toendertijd op raketten van Hamas. Daarnaast doet Israel niet aan carpetbombing maar aan precision bombing.

Ik weet niet of het volgende filmpje al eens hier voorbij is gekomen maar daar zie je dat hamas wel degelijk raketten verstopt in ziekenhuizen of in burgerhuizen. Dit kan je zien aan de vele secondary explosions.

Deze reactie _O_
  vrijdag 25 juli 2014 @ 21:22:33 #121
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142731041
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 21:14 schreef Djibril het volgende:

[..]

Onzin. Er zal gediscrimineerd worden door bepaalde Israelische burgers jegens Israelische Palestijnen maar dat zul je altijd hebben. Overal in de wereld heb je dat. Echter doet de Israelische staat niet aan apartheid. Misschien moet je meer moeite hierin steken en informatie erover gaan zoeken.

Ik spreek ook het gedrag van de geallieerden niet goed ik maak een vergelijking. Als je met raketten begint te schieten kan je erop rekenen dat de andere kant erop terug reageert. Daarnaast maakt Israel wel onderscheid tussen brugerdoelen en militaire doelen iets wat hamas niet doet en nooit aan heeft gedaan. Dat hamas mensen als schild gebruikt en hierbij burgers dus overlijden is totaal toe te schrijven aan hamas.

Daarnaast is de pronk stuk van hamas in Qatar te rusten in plaats van in gaza mee te strijden met zijn volk.


Praat geen onzin. In de Palestijnse gebieden heeft de bevolking aanzienlijk minder rechten dan de Israelische bevolking, en ja, dat wordt bepaald door Israel.

pi_142731116
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 21:22 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Praat geen onzin. In de Palestijnse gebieden heeft de bevolking aanzienlijk minder rechten dan de Israelische bevolking, en ja, dat wordt bepaald door Israel.

Dat zijn toch geen bronnen man.

Een of ander wijf dat op een wat creepy manier dingen verteld.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 21:28:17 #123
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142731276
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 21:24 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dat zijn toch geen bronnen man.

Een of ander wijf dat op een wat creepy manier dingen verteld.
Filmpjes van Memri(!) zijn idd een veel betrouwbaardere bron dan een meisje dat feiten oprakelt.
pi_142731387
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 21:28 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Filmpjes van Memri(!) zijn idd een veel betrouwbaardere bron dan een meisje dat feiten oprakelt.
Zeg ik dat soms?

Maar goed, ik zie al dat er niet met je te discussiëren valt.
pi_142731471
quote:
9s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 21:02 schreef Karrs het volgende:

[..]

Confirmation Bias, cognitieve dissonantie en al dat soort dure termen, die erop neerkomen dat Yi-Long totaal immuun is geworden voor alle informatie die niet strookt met zijn eigen beeld van de wereld.

Er is geen macht ter wereld die Yi-Long ervan kan overtuigen dat er daar geen genocide plaatsvindt. Yi-Long zegt dat er daar genocide is, dus is daar genocide. Yi-Long zegt immers dat daar genocide is.

Het is eigenlijk gewoon zielig.

Er zijn trouwens meer mensen in dit topic die daar last van hebben.
pi_142731492
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 21:15 schreef Jano9 het volgende:

[..]

Deze reactie _O_
Inderdaad. Het is niet fijn wat Israël nu doet, maar wel begrijpelijk.
pi_142731504
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 21:06 schreef Yi-Long het volgende:
Die Apartheid is er wel. Daar zijn al talloze artikelen over verschenen. Doe gewoon een google-search naar Israel en Apartheid, en je vindt alles wat je wilt weten. Ik ga niet telkens moeite daar in steken. Als jij serieus denkt dat Palestijnen en Israeliërs gelijke rechten hebben, dan kun je beter meteen weggaan uit dit topic, want dan weet je van niets.
pi_142731523
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 21:22 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Praat geen onzin. In de Palestijnse gebieden heeft de bevolking aanzienlijk minder rechten dan de Israelische bevolking, en ja, dat wordt bepaald door Israel.

Israelische staat doet niet aan apartheid dan mag je dat wel vinden maar je argumenten zijn ongegrond.

Je bron is ook niet goed.
Verschil met Memri? Het zijn de hamasleden die zeggen dat ze human shields gebruikt niet Memri.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 21:35:25 #129
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142731608
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 21:30 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Zeg ik dat soms?

Maar goed, ik zie al dat er niet met je te discussiëren valt.
Dit meisje somt feiten op. Je kunt ze gewoon opzoeken. Daarnaast post ik getuigenissen van Israelische ex-soldaten, mensen die daar in gaza waren, mensen van mensenrechtenorganisaties, etc etc.

Dus je kunt prima lopen zeiken over 'wat zijn dat nou voor bronnen, man?', maar dit zijn bronnen die daar zijn, of waren, velen zelf Joods en Israelisch. En jij gaat al die 'bronnen' even naast je neerleggen met "Tja.... leugens. Allemaal leugens".

Prima, kom jij dan maar met onafhankelijke bronnen die getuigen dat die kinderen op dat strand idd wapens beschermden, of dat er op de 3de verdieping van dat ziekenhuis wapens en raketten verstopt waren. Of dat in dat volle VN gebouw raketten lagen. Etc etc etc.
pi_142731626
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 20:54 schreef Djibril het volgende:
Er bestaat geen apartheid in Israel tegen palestijnen. Palestijnen zijn vertegenwoordigd in alle lagen van de samenleving en mogen gewoon naar elke universiteit of school die zij willen. Daarnaast mogen ze hun taal spreken en hun geloof uiten. Probeer dat als een jood in Cairo.
Je hebt het tegen iemand die niet weet wat apartheid is.
pi_142731693
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 21:35 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Dit meisje somt feiten op. Je kunt ze gewoon opzoeken. Daarnaast post ik getuigenissen van Israelische ex-soldaten, mensen die daar in gaza waren, mensen van mensenrechtenorganisaties, etc etc.

Dus je kunt prima lopen zeiken over 'wat zijn dat nou voor bronnen, man?', maar dit zijn bronnen die daar zijn, of waren, velen zelf Joods en Israelisch. En jij gaat al die 'bronnen' even naast je neerleggen met "Tja.... leugens. Allemaal leugens".

Prima, kom jij dan maar met onafhankelijke bronnen die getuigen dat die kinderen op dat strand idd wapens beschermden, of dat er op de 3de verdieping van dat ziekenhuis wapens en raketten verstopt waren. Of dat in dat volle VN gebouw raketten lagen. Etc etc etc.
Ik hoef niet met die bronnen te komen, want ik ben niet Pro-Israel.

Ik ben Pro bevolking, en die willen niets meer dan vrede (op wat achterlijke rechtsextremisten na dan). Israël moet stoppen met de nederzettingen en Hamas moet stoppen met hun doelbewuste terroristische acties.

Maja, mensen en macht he.......
  vrijdag 25 juli 2014 @ 21:38:03 #132
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142731707
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 21:35 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Je hebt het tegen iemand die niet weet wat apartheid is.
Volgens de definitie van Apartheid is het gewoon apartheid. Een volk wordt stelselmatig onderdrukt, geïntimideerd, en heeft minder rechten dan de normale burgers. Ook meer dan genoeg politieke gevangenen in Israelische cellen.
pi_142731777
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 21:06 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

[..]

[..]

De geallieerden hebben zich ook beestachtig gedragen tijdens 'de bevrijding', en talloze onschuldige burgers afgemaakt. Dat zij het deden, maakt het niet opeens OK. Beide was absoluut verkeerd.


Natuurlijk, maar we horen jou niet over de terreudaden van je grote voorbeeld Hamas die haar eigen bevolking meesleeptnin dood en verderf.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 21:40:36 #134
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142731798
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 21:37 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ik hoef niet met die bronnen te komen, want ik ben niet Pro-Israel.

Ik ben Pro bevolking, en die willen niets meer dan vrede (op wat achterlijke rechtsextremisten na dan). Israël moet stoppen met de nederzettingen en Hamas moet stoppen met hun doelbewuste terroristische acties.

Maja, mensen en macht he.......
Als jij gaat lopen zeiken op de bronnen die ik aangeef voor mijn argumenten, keer op keer op keer, en die naar mijn mening zeer betrouwbaar zijn, want o.a. ex-IDF, of internationale journalisten of werkend bij mensenrechtenorganisaties die daar ter plekke zijn, vaak al jaren trouwens....

... dan ja, dan lever je OF bronnen die mijn ongelijk bewijzen, OF je geeft bronnen waaruit blijkt dat de mijne niet kloppen of betrouwbaar zijn, OF je gaat niet lopen janken op mijn bronnen. Heel simpel.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 21:42:04 #135
16715 Mylene
*schatje*
pi_142731848
Dat ene filmpje, mensen gaan gewoon het dak op als het IDF ze waarschuwt voor aanvallen, om hun huis te verdedigen en ze blijven daar tenzij Allah anders wil of zoiets. Ik denk dat het een ingeburgerd iets is.
pi_142731875
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 21:22 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Praat geen onzin. In de Palestijnse gebieden heeft de bevolking aanzienlijk minder rechten dan de Israelische bevolking, en ja, dat wordt bepaald door Israel.

Geef die apen meer ruimte en er vinden overal in Israël weer aanslagen plaats. Actie reactie.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 21:42:48 #137
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142731882
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 21:40 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar we horen jou niet over de terreudaden van je grote voorbeeld Hamas die haar eigen bevolking meesleeptnin dood en verderf.
Dat hoor je wel, want ik heb al meerdere malen in de geschiedenis van dit topic en de FP aangegeven dat iedere terrorist wat mij betreft afgechoten en/of vervolgd mag worden.

Aanslagen op onschuldige burgers valt niet goed te praten. Ik heb dat ook nog nooit gedaan. De meesten van jullie praten nu al weken de staatsterreur en honderden moorden op onschuldige burgers, door Israel, WEL goed. Keer op keer op keer.
pi_142731909
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 21:40 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Als jij gaat lopen zeiken op de bronnen die ik aangeef voor mijn argumenten, keer op keer op keer, en die naar mijn mening zeer betrouwbaar zijn, want o.a. ex-IDF, of internationale journalisten of werkend bij mensenrechtenorganisaties die daar ter plekke zijn, vaak al jaren trouwens....

... dan ja, dan lever je OF bronnen die mijn ongelijk bewijzen, OF je geeft bronnen waaruit blijkt dat de mijne niet kloppen of betrouwbaar zijn, OF je gaat niet lopen janken op mijn bronnen. Heel simpel.
Dude.... :') :')
  vrijdag 25 juli 2014 @ 21:44:08 #139
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142731926
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 21:42 schreef Mylene het volgende:
Dat ene filmpje, mensen gaan gewoon het dak op als het IDF ze waarschuwt voor aanvallen, om hun huis te verdedigen en ze blijven daar tenzij Allah anders wil of zoiets. Ik denk dat het een ingeburgerd iets is.
Of ze doen het om aan te tonen dat er onschuldige kinderen en vrouwen aanwezig zijn. Naief als ze zijn.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 21:44:24 #140
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142731943
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 21:43 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dude.... :') :')
Wederom, prima response... :')
  vrijdag 25 juli 2014 @ 21:44:38 #141
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142731949
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 21:43 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dude.... :') :')
jij selecteert 3 random woorden en daar reageer je op?
pi_142731968
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 20:45 schreef Yi-Long het volgende:
Waar ik, telkens weer, kritiek op uit, is HET FEIT dat de Palestijnen geen onafhankelijke staat hebben. dat er APARTHEID is in Israel tegen de Palestijnen. Dat ze onderdrukt worden. Dat Israel zich geen reet aantrekt van internationale afspraken en mensenrechten. En dat er genocide plaats vindt op Palestijnen. Vele honderden onschuldige doden. Bewust. Moord. Niets minder dan moord. Op onschuldige mensen. MENSEN.
De Palestijnen hebben geen onafhankelijke staat, omdat ze dat meerdere malen niet wilden toen ze daar de kans voor kregen.
Er is geen APARTHEID in Israel tegen de Palestijnen. (Later zeg je dat die apartheid weer alleen in de Palestijnse gebieden is?)
Palestijnen worden in Israël niet onderdrukt. Tenzij je de zelfmoordvrijheid om zoveel mogelijk Joden mee de dood in te krijgen meetelt.

Israël houdt zich wel aan internationale afspraken en mensenrechten. Het zijn juist de Palestijnen die dat niet doen.

Er vindt geen genocide plaats op Palestijnen.

Vele honderden onschuldige doden? Geen idee of ze allemaal onschuldige waren, maar dat de mensen dood zijn is minstens ook de schuld van de Palestijnen zelf. Ze hadden immers meerdere malen de kans om vrede te krijgen, en ze kozen voor oorlog.
pi_142731987
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 21:44 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

jij selecteert 3 random woorden en daar reageer je op?
Zijn post kun je samenvatten in: "ik wil niet dat anders mensen zeggen dat mijn bronnen niet goed zijn"..
pi_142732018
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 21:38 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Volgens de definitie van Apartheid is het gewoon apartheid. Een volk wordt stelselmatig onderdrukt, geïntimideerd, en heeft minder rechten dan de normale burgers. Ook meer dan genoeg politieke gevangenen in Israelische cellen.
Ja je weet niet wat apartheid is, dat was mij al duidelijk. En je verdraait de feiten, dat wist ik ook al.
pi_142732081
Aan de mensen die stellen dat Israël alleen het op militaire doelen heeft gemunt: die Israëlische tanks waren 4x niet aan het richten op die school?
pi_142732240
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 21:48 schreef theunderdog het volgende:
Aan de mensen die stellen dat Israël alleen het op militaire doelen heeft gemunt: die Israëlische tanks waren 4x niet aan het richten op die school?
Er zijn jammer genoeg ook net 13 doden gevallen in een door de UN gerunde opvang:

http://www.aljazeera.com/(...)472413198190287.html
pi_142732261
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 21:51 schreef kipknots het volgende:

[..]

Er zijn jammer genoeg ook net 13 doden gevallen in een door de UN gerunde opvang:

http://www.aljazeera.com/(...)472413198190287.html
Dat is geen antwoord op mijn vraag.........
  vrijdag 25 juli 2014 @ 21:53:17 #148
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142732310
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 21:46 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Ja je weet niet wat apartheid is, dat was mij al duidelijk. En je verdraait de feiten, dat wist ik ook al.
Wat is Apartheid volgens jou dan. Oh, en de Palestijnse gebieden liggen IN ISRAEL. Ze hebben geen onafhankelijkheid, weet je nog!? Oftewel, die openlucht-gevangenissen, je weet wel, met die grote hekken eromheen, en 'grenswachten', en speciale regels met pasjes en ander getreiter, etc etc... dat is een toonbeeld van apartheid.

Of jij dat nou een vervelende en confronterende statement vindt of niet.
pi_142732342
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 21:53 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Wat is Apartheid volgens jou dan. Oh, en de Palestijnse gebieden liggen IN ISRAEL. Ze hebben geen onafhankelijkheid, weet je nog!? Oftewel, die openlucht-gevangenissen, je weet wel, met die grote hekken eromheen, en 'grenswachten', en speciale regels met pasjes en ander getreiter, etc etc... dat is een toonbeeld van apartheid.

Of jij dat nou een vervelende en confronterende statement vindt of niet.
Heb je de video al gezien en geluisterd?
  vrijdag 25 juli 2014 @ 21:55:17 #150
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142732401
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 21:51 schreef kipknots het volgende:

[..]

Er zijn jammer genoeg ook net 13 doden gevallen in een door de UN gerunde opvang:

http://www.aljazeera.com/(...)472413198190287.html
16 doden staat er in het artikel, en is dit de beschieting van gisteren, want toen werd er ook al een UN-opvang bewust geraakt, of is dit de 2de aanval op een UN opvang in 2 dagen...?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')