Ik vind het ideaal, voor het eerst dat ik iets betaal voor iets op internet.quote:
Ik snap niet wat Koens bedoelt met terug. De Berkut is al vanaf het moment van de crash aanwezig op de site. Let wel: Berkut=Russisch tegenwoordig.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:45 schreef marcodej het volgende:
De Berkut is terug:
http://instagram.com/p/q6byclyrO2/
Betalen voor iets op het internet vind ik per definitie niet ideaal.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik vind het ideaal, voor het eerst dat ik iets betaal voor iets op internet.
Wel als je voor hetzelfde op papier veel meer moet betalen voor iets wat je slechts gedeeltelijk gebruikt.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Betalen voor iets op het internet vind ik per definitie niet ideaal.
Ik heb net mijn proefabonnementje VK geactiveerd, gratis.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:57 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wel als je voor hetzelfde op papier veel meer moet betalen voor iets wat je slechts gedeeltelijk gebruikt.
twitter:Politie twitterde op zaterdag 26-07-2014 om 14:58:54Tonight 19:00 (07:00 PM, local time) in Charkov: pressbriefing Dutch Forensic Team. #MH17 reageer retweet
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:03 schreef Webschip het volgende:
Het valt me op dat de aandacht in de media enorm aan het verslappen is.
Ook niet ideaal.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik heb net mijn proefabonnementje VK geactiveerd, gratis.
Dat zeg ik ook al 2 dagen hier op fok maar de meeste mensen sturen liever militairen heen met alle gevolgen van dien.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:29 schreef Vallon het volgende:
Wat ik niet goed begrijp waarom NL er een militair tintje aan geeft. Geeft alleen maar ellende.
Buiten materieel (vliegtuigen voor transport) is dat nergens voor nodig wanneer je onderzoek en repatriëring vanaf de site wilt doen. Desnoods zet je (opnieuw) de mijnwerkers in die al wat/veel van het werk hebben gedaan en de omgeving kennen. Laat je die mensen ook in hun waarde.
Er is op het moment ook niet veel te melden eerlijk gezegd. Wel over het conflict zelf, maar de Nederlandse pers is notoir voor het negeren van buitenlands nieuws.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:03 schreef Webschip het volgende:
Het is hard, maar over een week hoor je er vast haast niemand meer over.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:07 schreef DeJori het volgende:
[..]
Er is op het moment ook niet veel te melden eerlijk gezegd. Wel over het conflict zelf, maar de Nederlandse pers is notoir voor het negeren van buitenlands nieuws.
Ik denk het niet. De experts die er nu zijn mogen er ook niet op.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:06 schreef Idanue het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook al 2 dagen hier op fok maar de meeste mensen sturen liever militairen heen met alle gevolgen van dien.
Als ze 50 extra onderzoekers hadden gestuurd was het een stuk beter geweest volgens mij.
Dat zal afhankelijk zijn van hoe het de Nederlandse onderzoekers (incl. marechaussee) afgaat.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:09 schreef Webschip het volgende:
[..]
Het is hard, maar over een week hoor je er vast haast niemand meer over.
Walgelijk eigenlijk, terwijl we weten dat nog niet alle lichaamsdelen geborgen zijn. Waar is gvd onze eigenwaarde? Moeilijk, moeilijk, diplomatie, rationeel helemaal okee, maar emotioneel voelt het heel fout.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:03 schreef Webschip het volgende:
Mooi artikel.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:31 schreef marcodej het volgende:
Goed stuk over de week van Timmermans in VK vandaag:
https://blendle.nl/?#item/bnl-vkn-20140726-3402753
Blendle
Mijn vrouw zegt een compilatie van wat hij gedaan heeft de laatste anderhalf week?quote:
Yep, van dag tot dag.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mijn vrouw zegt een compilatie van wat hij gedaan heeft de laatste anderhalf week?
Ik ga hem zo lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |