In Rusland zijn ze niet achterlijk.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:25 schreef Felixa het volgende:
[..]
Probeer dat maar 's uit te leggen aan zo'n benevelde, bewapende oproerkraaier.
Nee, makkelijker maakt het zeker niet.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet de telegraaf niet zulke dingen gaan roepen en de media in Rusland het niet gaan verdraaien. Dat gaat het er niet makkelijker op maken allemaal...
Haha, ik verwacht er sowieso weinig van. Loopt allemaal gewoon rustig af straks. Alleen die dingen die af en toe geroepen worden denk ik, shut up!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:27 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, makkelijker maakt het zeker niet.
Maar ik heb toch aan alle sensatiezoekers de tip er niet teveel van te verwachten.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Artikel_100-briefquote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:11 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het mooie is dat de kamer niks te zeggen heeft over militaire inzet, gewapend of niet. Inzet van het leger is een beslissing van de regering. Instemming van de kamer is slechts politiek gewenst, maar geen verplichting. De regering heeft enkel een informatieplicht, dat is de 'artikel 100 brief' waarover al vaker gesproken is
Kan ook niet.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit kan best weleens heel erg vies gaan worden dit.
Volgens mij hebben zij zelf geen lichamen geborgen. Dat was een bergingsteam en wat ingezette mijnwerkers. Toch?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:34 schreef Andromache het volgende:
Ik begrijp niet dat de rebellen niet nu ook op eigen houtje de resterende lichamen bergen, met vertraging lukt het hen ook bij de 227 kisten tot nu toe.
Ja ik ken een oorlog waar dit niet zo wasquote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:28 schreef Re het volgende:
telegraaf wil oorlog voor zijn lezers lijkt me, staan ze ook eens aan de goede kant
Ik denk dat je je verkijkt op het aantal complete lichamen op vindbare plaatsen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:34 schreef Andromache het volgende:
Ik begrijp niet dat de rebellen niet nu ook op eigen houtje de resterende lichamen bergen, met vertraging lukt het hen ook bij de 227 kisten tot nu toe.
Dat was het al toen er een burgervliegtuig uit de lucht werd geschoten.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit kan best weleens heel erg vies gaan worden dit.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:40 schreef Jano9 het volgende:
[..]
Ja ik ken een oorlog waar dit niet zo was. In deze tijden moet je niet naar het 'volk' luisteren waar de emotie regeert.
Dat is gewoon hun werk. Idioot.quote:Ik ben trots op mijn mensen die zonder kikken hun gezin achterlaten op de camping en staan voor hun taak."
Maar de rebellen lijken dat geregeld te hebben, met de lokale gemeenschap. Dat sommige resten slecht herkenbaar en vindbaar zijn, ok, maar we lezen ook berichten over lijkengeur, en gevonden lichaamsdelen. Dan moet het toch niet zo moeilijk zijn om er een zak om heen te doen en ergens te koelen en weg te voeren? Er staan ergens nog nagenoeg lege koelwagons...quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:38 schreef Felixa het volgende:
[..]
Volgens mij hebben zij zelf geen lichamen geborgen. Dat was een bergingsteam en wat ingezette mijnwerkers. Toch?
Lijkt mij ook. Letterlijk inpakken en wegwezen. Ik snap ook niet dat ze de gevonden delen niet meteen meenemen. Foto's maken en daarna inpakken.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:48 schreef Andromache het volgende:
[..]
Maar de rebellen lijken dat geregeld te hebben, met de lokale gemeenschap. Dat sommige resten slecht herkenbaar en vindbaar zijn, ok, maar we lezen ook berichten over lijkengeur, en gevonden lichaamsdelen. Dan moet het toch niet zo moeilijk zijn om er een zak om heen te doen en ergens te koelen en weg te voeren? Er staan ergens nog nagenoeg lege koelwagons...
Weer naar ome vladimir? Lijkt niet te helpen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:37 schreef Re het volgende:
't is ook een enorme spagaat waar we inzitten, de onmenselijke vertragingstactieken vs het veiligstellen van de restanten van slachtoffers en de schuldvraag... ik zou het niet weten wat er nu gedaan moet worden
Blendequote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:31 schreef marcodej het volgende:
Goed stuk over de week van Timmermans in VK vandaag:
https://blendle.nl/?#item/bnl-vkn-20140726-3402753
Blendle
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |