quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:56 schreef Bos81 het volgende:
Ook maar even hier
Wat bizar...Jeetje man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sterkte.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
heb eens een bizar incident gehad dat een takelwagen de bocht om ging en zo'n poot die ze uitklappen als er vracht geladen moet worden losschiet en vervolgens twee geparkeerde auto's de stoep op lanceerde. Vlak bij een school die net een kwartier begonnen was. Half uur eerder had de stoep volgestaan met kinderen en ouders. Nu hoefde maar 1 iemand de bosjes in te duiken...quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:09 schreef Bos81 het volgende:
Dank jullie. Ik heb wel gewoon erg veel geluk gehad, het had veel erger kunnen aflopen...
dat is wel gaafquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:54 schreef Againzender het volgende:
Gisteren tijdens een speciale borrel met onze afdeling kennisgemaakt met onze nieuwe bestuursvoorzitter.
Zij was iets vertraagd, wij stonden al rustig een biertje te drinken. Wordt er naast mij op de tafel een notitieblok, telefoon, tablet en personeelspas gelegd, en daarna de mededeling: ik pak even wat drinken, en dan kom ik naar jullie toe.
Gewoon iedereen afgegaan en een praatje gemaakt. Wie je bent, wat je doet, wat je zou doen als je op haar plaats zat. Werd erg gezellig. Er was anderhalf uur voor uitgetrokken, maar dat werd wat langer
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:56 schreef Bos81 het volgende:
Ook maar even hier
Wat bizar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hopelijk valt t me met je knie
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Ja, toffe actiequote:
veel plezierquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:49 schreef borisz het volgende:
Ik zag startersplekken voorbij komen bij op vleesboek van je werkgever. Maandag maar even meer aandacht aan besteden.
Vanavond eerst naar Telstar - Roda.
Zo kijken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:29 schreef borisz het volgende:
goud 1 van mogelijk vier binnen. Al kunnen we Broersen denk ik doorstrepen voor goud.
Roda tegen wiequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:27 schreef borisz het volgende:
Nu op TV en vanaf de andere kant bekeken is het niet eens een strafschop voor Roda
quote:
quote:
Zo hard gaat Hools niet tong, wel een beetje blijven oplettenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:49 schreef borisz het volgende:
Ik zag startersplekken voorbij komen bij op vleesboek van je werkgever. Maandag maar even meer aandacht aan besteden.
Vanavond eerst naar Telstar - Roda.
Ook bij de tijd blijven ?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
Zo hard gaat Hools niet tong, wel een beetje blijven opletten
volgens mij staan ze bovenaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |