Herkenbaar. Bij iets moois twijfel ik altijd. Geniet dan met restriksies.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:45 schreef Againzender het volgende:
Maar waarom zit ik steeds in paniek, het idee dat alles fout kan gaan?
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:04 schreef borisz het volgende:
En ook Ferry Weertman pakt goud in het open water
wat heeft de dierenarts allemaal gedaan dan?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:14 schreef Ole het volgende:
[ afbeelding ]
Gato is nog een beetje van slag na het bezoekje aan de dierenarts gister.
Hij krijgt nu wel lekker rosbief om zijn pilletjes mee in te nemen. Dat is dan wel weer een beetje meegenomen voor hem
Oortje bekeken, schoongemaakt, prikje gegeven, pilletje gegeven. temperatuur gemeten.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat heeft de dierenarts allemaal gedaan dan?
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:38 schreef Ole het volgende:
[..]
Oortje bekeken, schoongemaakt, prikje gegeven, pilletje gegeven. temperatuur gemeten.
Maar ook de weg er naartoe was een hele belevenis!
ik wist niet dat hij zohard kan gillenquote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:46 schreef Ole het volgende:
[..]
ik wist niet dat hij zohard kan gillen
Ben al een hele tijd aan het genieten van het snelwandelen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 08:57 schreef borisz het volgende:
Tong zit je al klaar voor het leukste onderdeel van het EK Atletiek?
Wereldrecordquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben al een hele tijd aan het genieten van het snelwandelen.
Goeiemorgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:56 schreef Bos81 het volgende:
Ook maar even hier
Wat bizar...schrikken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SterkteOp woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:56 schreef Bos81 het volgende:
Ook maar even hier
Wat bizar...Dat is schrikken! Sterkte ermee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |