Deze lijst ik inquote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:59 schreef HeatWave het volgende:
Nederland en Israel hebben al eeuwen een goeie band. Mocht het ooit zover komen zullen we bondgenoten zijn iig.
Ouwe flamebaitert.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
zit je wel met een stuk of 6 miljoen vluchtelingen maar die komen lang niet allemaal naar NL natuurlijk
Als het hele jodendom je gestolen kan worden, op welke basis hebben ze dan "gelijk" ?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:04 schreef HeatWave het volgende:
Oh begrijp me verder niet verkeerd hoor, het hele jodendom zelf kan me gestolen worden verder.
Ze hebben alleen gewoon gelijk in dit conflict.
In jou heb ik gewoon helemaal geen zin.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:06 schreef gelly het volgende:
[..]
Als het hele jodendom je gestolen kan worden, op welke basis hebben ze dan "gelijk" ?
waaaaaaat das gewoon realistisch, die blijven daar echt niet wonen als israel omvalt, die komen met treinladingen tegelijk naar Europaquote:
Nou, dan neem ik maar aan dat je voor de joden bent omdat je zelf uit Amsterdam komt.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In jou heb ik gewoon helemaal geen zin.
story of his lifequote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In jou heb ik gewoon helemaal geen zin.
can't allways get what we wantquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:11 schreef gelly het volgende:
Ik zou liever zien dat je ophoudt dit topic te verzieken.
Vast geronseld door radicale rabbi's in synagogen, hard aanpakken.quote:'Trek Nederlandse jongeren terug uit Israëlische leger'
Honderden Nederlandse jongeren sloten zich over de jaren heen aan bij Israëlische leger … Ook worden jongeren actief 'geronseld' om in het leger te dienen
Honderden Nederlandse jongeren hebben zich over de jaren heen aangesloten bij het Israëlische leger. Ook worden buitenlandse jongeren actief 'geronseld' om als vrijwilliger in het leger te dienen. Phd-student Hanine Hassan betoogt op Al Jazeera dat Nederland als Europees land de plicht heeft aan de internationale gemeenschap om Israël sancties op te leggen gezien de mensenrechtenschendingen. En daarbij zou ook een militair embargo afgedwongen moeten worden, vindt ze.
Nog geen maand geleden verhoogde de AIVD de kosten vanwege het gevaar van radicaliserende moslimjongeren die na hun vrijwillige gevechtsdeelname in Syrië zouden terugkeren naar Nederland. Hassan meent dat Nederlandse strijders die in de naam van Israël, in bezet Palestina meevechten net zo goed 'jihadisten' zijn.
Hassan doet aan de Universiteit van Columbia onderzoek naar de effecten van langdurige vernedering als middel van Israëlische onderdrukking in de bezette Palestijnse gebieden. In haar uitleg komt de naam van Katie naar boven. Dit Nederlandse meisje werd begin dit jaar door de Nieuwe Revu nog uitgeroepen als 'het lekkerste meisje in het leger'. Omdat ze een dubbele nationaliteit heeft (haar vader is een Israëliër) moet ze verplicht twee jaar in het Israëlische leger dienen. En dus sloot ze zich aan bij de marine.
Idd, ze zullen als geradicaliseerde joden terugkomen, ik gok dat ze daarna zeker 2 a 3 keer zoveel overlast veroorzaken als nu. Even rekenen:quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:14 schreef Reki het volgende:
[..]
Vast geronseld door radicale rabbi's in synagogen, hard aanpakken.
Ik vraag me af wat Wilders van deze israel-gangers vindt, en van dubbele paspoorten
Hij was simpelweg briljantquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:11 schreef sp3c het volgende:
zagen jullie mijn godwinnetje trouwens?
hij was stiekem maar wel supergoed
kun je lachen maar er draaien wel eens (ex)militairen door, zeker als de nazorg niet goed isquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, ze zullen als geradicaliseerde joden terugkomen, ik gok dat ze daarna zeker 2 a 3 keer zoveel overlast veroorzaken als nu. Even rekenen:
2 tot 3 keer 0, 2 onthouden, 3 keer woordwaarde=NUL
.
Natuurlijk, niemand moet oorlog voeren natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
kun je lachen maar er draaien wel eens (ex)militairen door, zeker als de nazorg niet goed is
beter voor hen en iedereen om hen heen als daar toch wat aandacht heengaat lijkt mij
ik ben vooral geinteresseerd in de Nederlandse kant, wat de Turken doen kan me niet zo heel veel schelenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:24 schreef HeatWave het volgende:
Van Israel weet ik het niet, maar Turkije laat geloof ik 0 toe mbt de dienstplicht, dienen, dokken of anders nooit meer naar Turkije gaan.
Ja, maar aan een verplichte dubbele nationaliteit doe je niet zoveel, het zijn dus voor Turkije geen Nederlanders, dus niets illegaals aan.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ben vooral geinteresseerd in de Nederlandse kant, wat de Turken doen kan me niet zo heel veel schelen
volgens mij is het namelijk gewoonweg illegaal om in het buitenland oorlogje te spelen voor Nederlanders
complotten kunnen in BNWquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Natuurlijk, niemand moet oorlog voeren natuurlijk.
Maar dit is echt zo'n gezocht artikeltje, er is zoiets aan de hand met Moslims, dus snel we verzinnen een Joodse tegenhanger!
Komop Sp3cje, het gaat ten eerste al over Belgie, ten 2de hebben we nog NOOIT iets gehoord over ronselen onder Joden, en nu opeens wel, dat is me echt veels te toevallig.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
complotten kunnen in BNW
punt dat gemaakt werd is gewoon geldig, valt in principe niet in mijn straatje maar ik zie het probleem niet verder
voor Nederland maakt het niet uit hoe de Turken of de Israepi's of de Fransen het zienquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar aan een verplichte dubbele nationaliteit doe je niet zoveel, het zijn dus voor Turkije geen Nederlanders, dus niets illegaals aan.
Nogmaals, geen idee hoe Israel dat doet.
Ja, maar zo makkelijk ligt het voor een Turk niet denk ik, die wil nog wel gewoon op vakantie willen kunnen naar zijn vaderland natuurlijk. En als jij niet dient of dokt kan je dat wel vergeten.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
voor Nederland maakt het niet uit hoe de Turken of de Israepi's of de Fransen het zien
de hamvraag is of Nederlanders het daadwerkelijk mogen doen van Nederland
ik meen van niet maar er zijn uitzonderingen mogelijk zoals schijnbaar in het geval van Frankrijk maar de details weet ik niet meer
En toen ging de wekker.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een strijder in het leger van Israel strijdt voor (oa) Nederland hoor.
dit is gewoon algemeen bekend hoorquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Komop Sp3cje, het gaat ten eerste al over Belgie, ten 2de hebben we nog NOOIT iets gehoord over ronselen onder Joden, en nu opeens wel, dat is me echt veels te toevallig.
het is speculeren dat het misschien, evt, we weten het niet, ook zou KUNNEN gebeuren in de synagogen.
straf is of was het afpakken van de nederlandse nationaliteit, als je dat gaat naleven dan gaat het mensen wel boeien jaquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar zo makkelijk ligt het voor een Turk niet denk ik, die wil nog wel gewoon op vakantie willen kunnen naar zijn vaderland natuurlijk. En als jij niet dient of dokt kan je dat wel vergeten.
Dus ik denk dat nederland wel weer eens zoveel kan willen, maar het boeit niemand iets.
Lijkt me een goed begin dan iig.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
straf is of was het afpakken van de nederlandse nationaliteit, als je dat gaat naleven dan gaat het mensen wel boeien ja
Correct.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:49 schreef sp3c het volgende:
je wil ook niet echt dat jan en alleman met een Nederlands paspoort op zak overal ter wereld gaat lopen vechten en evt na een paar deftige oorlogsmisdaden op het vliegtuig naar veilig Nederland stapt zonder ooit ergens verantwoording voor af te leggen
Jij weet dat je dat met een luttelige paar euro dat afbetaalt?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:13 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Het is jou onbekend dat vele hier woonachtige Turken met een Nederlandse nationaliteit hun dienstplicht in het Turkse leger vervullen?
In Turkije kan je dienstplicht afkopen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:17 schreef Karrs het volgende:
Ik neem toch aan dat dit Nederlanders met een dubbel paspoort zijn.
Zijn er afspraken met dergelijke landen (zoals o.a. Turkije) over de dienst(plicht)?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |