Ik begin te denken dat het huidige concept, de huidige vorm van TRU, gewoonweg niet meer werkt in deze tijd, na al die jaren.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:51 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Hij is nog eens 1 keer teruggekeerd met de melding dat Fok blijkbaar nationaal en internationaal meer wou gaan groeien, en kwam hij op Tru om ook dat nieuw leven in te blazen met de bedoeling vele nieuwe users aan te trekken ...
maar uiteindelijk is ook dat doodgebloed...
Beginnen met meer aanwezig te zijn? Gewoon regelmatig meeposten in de topics.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:28 schreef Natalie het volgende:
Dat denk ik ook, Drentsche.
Maar hoe zorgen we dat het weer goed gaat lopen? Da's de vraag, denk ik. Hoe zorgen we dat het weer aantrekkelijk wordt voor de users en houden we tegelijkertijd het niveau hoog.
Dat ben ik. De diehard last man standing & dan ben ik nog sceptisch ookquote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:39 schreef Drentsche het volgende:
Is er nog een harde kern van TRU-bezoekers, als die iig uit 5 a 6 personen bestaat kunnen we misschien nog wat beginnen door wat bait voor discussies te posten moet dan wel quality bait zijn maar als dit al resultaat op zou leveren is het maar de vraag hoe lang/duurzaam het is.
Laat die koeien nou maar lekker in de sloot he.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:05 schreef Bastard het volgende:
Dit verloop is nou precies waar ik mij eind juli/begin augustus 2012(!) om druk heb gemaakt en al zag aankomen.
Maar dat commentaar werd toen gezien als trollen, treiteren van de huidige moderatie of whatever, geintopics moesten ook gewoon kunnen. Nou, you reap what you sow wanneer je de believers vogelvrij verklaard toch? Dan ga je gewoon geen persoonlijke ervaringen meer posten, een heel logisch gevolg.
Hmm, ik zie hier weinig nieuws. Strenger, dat roepen er meer. Ik ook.quote:Hoe dan misschien verder?
Meer aanwezigheid van moderators
Strenger modden mbt 'geinen' (schep een respectvolle sfeer.)
Affiniteit met onderwerpen hebben als mod is een pre.
Ga actief meeposten, kom ook eens met een andere invalshoek, zoek eens achtergrondinfo.
Zorg dat je 1 geintopic over hebt maar de andere clean houdt voor mijn part.
Organiseer weer eens een spooktocht in een bos.
Zelfbeheersing & reflectie is niets magisch hoorquote:TRU is altijd wel een apart hoekje geweest op FOK!, ergens in de donkere krochten. Er is een tijd geweest dat men hier graag kwam posten en discussiëren, dat je welkom was met je aparte visie op het leven en erna. Ik denk dat het ook nog steeds een interessant forum kan zijn het vergt alleen een snuf magie.
Zoiets ja. Soort kickstartquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:07 schreef Natalie het volgende:
Misschien een 'team' vormen die gericht samenwerkt om TRU uit het slop te trekken? Overleggen over de richting, plannen maken, overleggen, topics bedenken, andere invalshoeken etc. Klinkt als een survivalteam, maar wellicht is dat het ook wel.
Maar jij was toch tot voor kort nog mod? Heb je toen ook al geprobeerd de boel weer een beetje op te schudden?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:07 schreef Natalie het volgende:
Misschien een 'team' vormen die gericht samenwerkt om TRU uit het slop te trekken? Overleggen over de richting, plannen maken, overleggen, topics bedenken, andere invalshoeken etc. Klinkt als een survivalteam, maar wellicht is dat het ook wel.
Uhhh, ik probeer mee te denken, zoals iedereen hier. Heb je daar een probleem mee?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar jij was toch tot voor kort nog mod? Heb je toen ook al geprobeerd de boel weer een beetje op te schudden?
Btw, de mod van TRU is op vakantie. Is het niet beter om te wachten tot hij terug is en dan dit soort gesprekken voeren?
Erg leuk hoor die nostalgische terugblikken , maar het gaat om het hier en nu.
Nou nee. Ik vind het alleen wel fijn als de mod van nu er ook bij is om te overleggen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:03 schreef Natalie het volgende:
[..]
Uhhh, ik probeer mee te denken, zoals iedereen hier. Heb je daar een probleem mee?
Zo komt het namelijk wel over. En da's ook een manier om je users weg te jagen
Zoals Natalie het voorstelt, ja.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:57 schreef Lavenderr het volgende:
<snip>
Btw, de mod van TRU is op vakantie. Is het niet beter om te wachten tot hij terug is en dan dit soort gesprekken voeren?
Nieuwe topics zijn altijd leuk. Zijn er nog ergens onverklaarbaar bewegende schommels?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:27 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Zoals Natalie het voorstelt, ja.
... maar ik zie verder geen rede om deze discussie nu ineens stil te leggen omdat E_O op vakantie is. Dit gaat iedereen aan en een eventueel herstel zal toch vanuit de "liefhebbers" moeten komen.
Ik vrees dat anders dit topic ook weer doodbloed, zonder resultaat. Waarmee je het lot van TRU min of meer bezegeld.
Nou dat wil ik niet op mijn geweten hebben hoorquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:27 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Zoals Natalie het voorstelt, ja.
... maar ik zie verder geen rede om deze discussie nu ineens stil te leggen omdat E_O op vakantie is. Dit gaat iedereen aan en een eventueel herstel zal toch vanuit de "liefhebbers" moeten komen.
Ik vrees dat anders dit topic ook weer doodbloed, zonder resultaat. Waarmee je het lot van TRU min of meer bezegeld.
Dat probleem had ik ook, paar topics gemaakt, probleem is een beetje BNW gerelateerde zaken komen vaker voor dan voor Truth.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 07:46 schreef Rica het volgende:
Je zit nu alleen op TRU Enneacanthus_Obesus? (heb je naam maar eens opgezocht want geen idee wat het was.)
Misschien er (eventueel tijdelijk) iemand naast nemen die helpt met nieuwe topics te starten? Ook omdat je zegt dat je het moeilijk vind onderwerpen te vinden.
En voor de laatste zijn TRU-gerelateerd nieuwssites misschien best handig. Ik noemde al Graham Hancock. Daar staat bijna dagelijks nieuws op.
http://www.grahamhancock.com/news/
Een paar headlines van de afgelopen dagen:
- Close Encounters Of The Radio Kind? Mystery Bursts Baffle Astronomers
- lnside the mysterious Yamal crater
- Oldest Medical Report of Near-Death Experience Discovered
- The Mysterious Moving Coffins of Barbados
- Our Alien DNA
- Crowdsourcing The Search For Alien Artifacts
- Mysteries of medieval graffiti in England's churches
enz
Een ordinaire nieuwsdump zoals vaak in NWS gebeurt is niet mooi maar als het werkt? Kan evengoed een lopend topic opleveren.
Ja lach maar, maar ik maak me zorgen over iemand die hier ook geregeld poste, kent iemand ratelslangetje nog? hoe zou het met haar zijn? haar laatste post is uit mei en ze moest toen weer naar het ziekenhuis, daarna niets meer van haar vernomenquote:
quote:
ogh jeequote:Op woensdag 30 juli 2014 02:59 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ja lach maar, maar ik maak me zorgen over iemand die hier ook geregeld poste, kent iemand ratelslangetje nog? hoe zou het met haar zijn? haar laatste post is uit mei en ze moest toen weer naar het ziekenhuis, daarna niets meer van haar vernomen![]()
iemand ?
Die is overledenquote:Op woensdag 30 juli 2014 02:59 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ja lach maar, maar ik maak me zorgen over iemand die hier ook geregeld poste, kent iemand ratelslangetje nog? hoe zou het met haar zijn? haar laatste post is uit mei en ze moest toen weer naar het ziekenhuis, daarna niets meer van haar vernomen![]()
iemand ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |