abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 juli 2014 @ 22:43:09 #1
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_142700150
Vooral omdat ik 23 ben, en nog nooit een vriendin heb gehad.

Afgelopen maandag zijn we vanuit onze kerk begonnen met een sportproject, waarbij er verschillende groepjes in verschillende wijken van de stad met de lokale kinderen gaan sporten. Het meisje wat ik leuk vind zat in mijn groepje (daarvoor vond ik haar overigens niet leuk).

Of ze mij ook leuk vindt weet ik natuurlijk niet zeker, maar ik denk dat ze me in ieder geval wel ziet zitten.
Waar het in feite op neerkomt is dat nu ik me echt bewust ben dat ik haar leuk vind ik toch wel bang ben om verdere stappen te ondernemen. Wat ik in ieder geval probeer is het zo luchtig mogelijk te houden en niets probeer te forceren, maar dat dat me ook juist doet afvragen of ik dan misschien te afstandelijk ben, en dat ze de indruk krijgt dat ik haar niet zo interessant vind. Ik weet niet of ik de juiste balans aandacht-afstandelijkheid heb gevonden of niet.

Ik had vandaag een gedichtje van 10 regels in haar 'postvakje' (muur met voor iedere deelnemer een envelop, bedoeld voor complimenten) gestopt, maar zit nu weer met de gedachte van 'wat als zij nou niets weet om terug te doen'. Waarschijnlijk werkt het zo niet, maar het is wel heel irritant.

Maargoed, ik ben dus nooit echt zo goed met meisjes geweest, en ook omdat er niet zoveel leuke christelijke meisjes maakt dat het juist bedrukkender.

Tips/visies?

[ Bericht 10% gewijzigd door Ypmaha op 24-07-2014 22:50:46 ]
pi_142701005
Huh? Je bent bang om verdere stappen te ondernemen, je denkt dat je misschien te afstandelijk bent maar je hebt wel een gedicht in haar postvakje gedaan? Oke. Als je je naam er onder hebt gezet dan heeft ze nu zeker wel door dat je haar ziet zitten. Ik zou even afwachten wat haar reactie is.
pi_142701017
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2014 22:43 schreef Ypmaha het volgende:
Vooral omdat ik 23 ben, en nog nooit een vriendin heb gehad.

Afgelopen maandag zijn we vanuit onze kerk begonnen met een sportproject, waarbij er verschillende groepjes in verschillende wijken van de stad met de lokale kinderen gaan sporten. Het meisje wat ik leuk vind zat in mijn groepje (daarvoor vond ik haar overigens niet leuk).

Of ze mij ook leuk vindt weet ik natuurlijk niet zeker, maar ik denk dat ze me in ieder geval wel ziet zitten.
Waar het in feite op neerkomt is dat nu ik me echt bewust ben dat ik haar leuk vind ik toch wel bang ben om verdere stappen te ondernemen. Wat ik in ieder geval probeer is het zo luchtig mogelijk te houden en niets probeer te forceren, maar dat dat me ook juist doet afvragen of ik dan misschien te afstandelijk ben, en dat ze de indruk krijgt dat ik haar niet zo interessant vind. Ik weet niet of ik de juiste balans aandacht-afstandelijkheid heb gevonden of niet.

Ik had vandaag een gedichtje van 10 regels in haar 'postvakje' (muur met voor iedere deelnemer een envelop, bedoeld voor complimenten) gestopt, maar zit nu weer met de gedachte van 'wat als zij nou niets weet om terug te doen'. Waarschijnlijk werkt het zo niet, maar het is wel heel irritant.

Maargoed, ik ben dus nooit echt zo goed met meisjes geweest, en ook omdat er niet zoveel leuke christelijke meisjes maakt dat het juist bedrukkender.

Tips/visies?
Ik ben geen meisje en wil geen relatie met je, maar ik wordt nu al zenuwachtig van je verhaal. Ook gewoon contact leggen, zonder mannetje-vrouwtje verhaal is het wel fijn als je een beetje relaxed bent. Als je nu eens wat rustiger wordt in je hoofd. Dat zou al een stuk schelen.
pi_142701080
Je weet ook dat vrouwen afknappen op onzekere knaapjes? Een beetje zelfvertrouwen kan geen kwaad!
pi_142701136
Euh je hebt haar een gedicht geschreven, dus afwachten op haar reactie, lijkt me. En heb wat zelfvertrouwen.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_142701185
Relax, en wees vooral niet te opdringerig.
  donderdag 24 juli 2014 @ 23:10:56 #7
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_142701614
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 22:59 schreef alunaeve het volgende:
Huh? Je bent bang om verdere stappen te ondernemen, je denkt dat je misschien te afstandelijk bent maar je hebt wel een gedicht in haar postvakje gedaan? Oke. Als je je naam er onder hebt gezet dan heeft ze nu zeker wel door dat je haar ziet zitten. Ik zou even afwachten wat haar reactie is.
Ja, ik had van tevoren tegen haar gezegd dat ik wat voor haar had gemaakt, en dat ze de volgende dag in haar postvakje moest kijken.

Overigens klink ik hier zenuwachtiger dan ik me daar overdag gedraag. Maar pas 's avonds als ik niets te doen heb ga ik erover nadenken.

Maar gewoon wachten tot ze een reactie erop geeft dus? zat er nog over te denken te vragen wat ze van het gedichtje vond maar dat doe ik maar niet.
pi_142701857
Aah oke. Dan ben je niet bang om stappen te ondernemen hoor, ik vind dit al heel wat! :p
Even afwachten is het beste ja.
pi_142701872
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2014 23:10 schreef Ypmaha het volgende:

[..]

Ja, ik had van tevoren tegen haar gezegd dat ik wat voor haar had gemaakt, en dat ze de volgende dag in haar postvakje moest kijken.

Overigens klink ik hier zenuwachtiger dan ik me daar overdag gedraag. Maar pas 's avonds als ik niets te doen heb ga ik erover nadenken.

Maar gewoon wachten tot ze een reactie erop geeft dus? zat er nog over te denken te vragen wat ze van het gedichtje vond maar dat doe ik maar niet.
Jij denkt veel te veel na.
  donderdag 24 juli 2014 @ 23:18:41 #10
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_142701969
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 23:16 schreef IBAZ het volgende:

[..]

Jij denkt veel te veel na.
Vroeger was het nog erger :P Maar bedankt, nog minder nadenken dus
  donderdag 24 juli 2014 @ 23:21:25 #11
65918 IBAZ
broeinest
pi_142702088
Hou me ten goede, veel nadenken is niet verkeerd, maar in de liefde is de ratio niet de beste leidraad.
Jezelf overgeven aan vertrouwen is het fundament van liefde. Geldt overigens niet alleen voor een relatie met je eventuele partner, maar ook met de rest van de wereld.
OK, kijk maar wat je doet.
pi_142702343
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2014 23:10 schreef Ypmaha het volgende:

Ja hoor gewoon wachten op haar reactie.
  donderdag 24 juli 2014 @ 23:51:28 #13
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_142703365
Het is inderdaad afwachten nu. Wanneer zie je haar weer?
pi_142703461
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2014 22:43 schreef Ypmaha het volgende:

Tips/visies?
Afwachten?
  vrijdag 25 juli 2014 @ 00:18:59 #15
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_142704691
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 23:51 schreef Hexagon het volgende:
Het is inderdaad afwachten nu. Wanneer zie je haar weer?
Morgen, en anders zondag in de kerk
  vrijdag 25 juli 2014 @ 08:24:33 #16
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_142709497
Vraag haar wat ze van het gedichtje vond.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 11:05:30 #17
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_142712539
De grootste vijand van de mens is zijn eigen brein in dit soort zaken.
Beter om gewoon niet te veel te analyseren en nergens op vooruit te lopen.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_142712633
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 11:05 schreef 2NutZ het volgende:
De grootste vijand van de mens is zijn eigen brein in dit soort zaken.
Beter om gewoon niet te veel te analyseren en nergens op vooruit te lopen.
:Y

''Een mens lijdt het meest door het leed dat hij vreest''
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 11:12:42 #19
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_142712730
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 11:09 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

:Y

''Een mens lijdt het meest door het leed dat hij vreest''
Mooi/beter verwoord.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_142712806
Je mag sowieso pas verdere stappen zetten als je getrouwd bent.... :p
Whatever...
  vrijdag 25 juli 2014 @ 11:26:58 #21
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_142713071
Aandoenlijk topic! Een gedichtje! O+

...en TS: afwachten houdt dus niet in dat je in de tussentijd niet normaal met haar om hoeft te gaan...gewoon relaxed blijven kletsen...als ze het leuk vond zegt ze er wel iets van...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 23:08:04 #22
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_142735215
Ik denk niet dat het wat gaat worden. Fietste toevallig naast haar onderweg naar het sportveld, en merkte een duidelijk verschil in haar gedrag, terwijl ik niet eens naar dat gedicht had gevraagd.

Wellicht komt het door het (te) grote leeftijdsverschil (ik ben 23, zij 18), maar dat weet ik natuurlijk niet zeker. Ik ben in ieder geval allang blij dat ik mezelf niet voor lul heb gezet, en dat ik mijn eigenwaarde heb weten te behouden.
pi_142739094
Schattig O+

Was de tekst in het gedichtje misschien tè?
pi_142739171
Leeftijd maakt niet uit, als je elkaar leuk vind ga je er voor.

Het ging eigenlijk al gelijk mis in de OP, na het woordje kerk.

Grgr
pi_142739564
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 01:14 schreef ChefvanOekels het volgende:
Leeftijd maakt niet uit, als je elkaar leuk vind ga je er voor.

Het ging eigenlijk al gelijk mis in de OP, na het woordje kerk.

Grgr
:')
  zaterdag 26 juli 2014 @ 08:52:39 #26
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_142742606
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 01:10 schreef Oognip het volgende:
Schattig O+

Was de tekst in het gedichtje misschien tè?
Het ergste wat ik had geschreven was een vergelijking met 'een zonnebloem in een verlaten veld' (we hadden gevoetbald), en dat ze 'met een gulle lach menig halfje speld' verkoopt (ze werkt in een bakkerij).

Verder was het vooral meer grappig dan serieus geschreven. Alsof iemand anders uit onze groep het ook zou kunnen hebben geschreven zeg maar.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 09:47:29 #27
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_142743078
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 08:52 schreef Ypmaha het volgende:

[..]

Het ergste wat ik had geschreven was een vergelijking met 'een zonnebloem in een verlaten veld' (we hadden gevoetbald), en dat ze 'met een gulle lach menig halfje speld' verkoopt (ze werkt in een bakkerij).

Verder was het vooral meer grappig dan serieus geschreven. Alsof iemand anders uit onze groep het ook zou kunnen hebben geschreven zeg maar.
Behalve dan dat niemand anders uit de groep ooit van z'n leven een gedichtje in haar postvak zou doen...de volgende keer dat je iemand wil vragen om een keer samen wat te gaan doen, vraag haar dan gewoon of ze zin heeft om een keer iets samen te doen...'kay?
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 10:01:23 #28
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_142743192
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 23:08 schreef Ypmaha het volgende:
Ik denk niet dat het wat gaat worden. Fietste toevallig naast haar onderweg naar het sportveld, en merkte een duidelijk verschil in haar gedrag, terwijl ik niet eens naar dat gedicht had gevraagd.

Wellicht komt het door het (te) grote leeftijdsverschil (ik ben 23, zij 18), maar dat weet ik natuurlijk niet zeker. Ik ben in ieder geval allang blij dat ik mezelf niet voor lul heb gezet, en dat ik mijn eigenwaarde heb weten te behouden.
18-23 gaat best, werd zelfs beter geaccepteerd in mijn omgeving dan het eerdere kleinere leeftijdsverschil. Het ligt meer aan de persoon :P.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  zaterdag 26 juli 2014 @ 10:11:38 #29
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_142743308
Stiekem hoop ik natuurlijk dat ze me later wel leuk gaat vinden... maarja dat komt misschien nog wel. wel raar hoe mijn gevoelens voor haar in een week zoveel kunnen veranderen. zaterdag kende ik haar nog amper, de dagen erna bleef ik vaak aan haar denken, maar nu is ze opeens een stuk minder belangrijk.
pi_142743357
Wat doe je moeilijk man. Als God het wil gebeurt het, hoef je niet eens moeite voor te doen. Lekker makkelijk toch.
pi_142743370
Een excuusgedichtje maken en in haar postvakje stoppen dan maar
  zaterdag 26 juli 2014 @ 10:27:40 #32
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_142743500
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 10:11 schreef Ypmaha het volgende:
Stiekem hoop ik natuurlijk dat ze me later wel leuk gaat vinden... maarja dat komt misschien nog wel. wel raar hoe mijn gevoelens voor haar in een week zoveel kunnen veranderen. zaterdag kende ik haar nog amper, de dagen erna bleef ik vaak aan haar denken, maar nu is ze opeens een stuk minder belangrijk.
En dat weet zij ook, dus misschien vindt ze het te snel gaan (met dat gedichtje ook en zo). Het kan nog best komen, haar gevoelens hebben meer tijd nodig. Al denk ik zelf dat ze nu nog meer rationeel aan het nadenken is over je.

Naar mijn mening kan het nog alle kanten op. Gewoon afwachten.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_142746474
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 09:47 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Behalve dan dat niemand anders uit de groep ooit van z'n leven een gedichtje in haar postvak zou doen...de volgende keer dat je iemand wil vragen om een keer samen wat te gaan doen, vraag haar dan gewoon of ze zin heeft om een keer iets samen te doen...'kay?

Dit.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 17:14:44 #34
385968 LompeWorst
Mijn huid, wat doe je D:
pi_142753377
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 23:00 schreef IBAZ het volgende:
ik wordt
Als ik een hommo was, had ik je nu de deur gewezen
Op woensdag 3 oktober 2012 23:33 schreef Fopje het volgende:
Ik ben nu gewoon serieus bang dat de worst uit het bakje tot leven in gekomen en een account heeft aangemaakt. Fuck.
Op zaterdag 29 maart 2014 00:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik mag jou _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')