Het ergste wat ik had geschreven was een vergelijking met 'een zonnebloem in een verlaten veld' (we hadden gevoetbald), en dat ze 'met een gulle lach menig halfje speld' verkoopt (ze werkt in een bakkerij).quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:10 schreef Oognip het volgende:
Schattig
Was de tekst in het gedichtje misschien tè?
Behalve dan dat niemand anders uit de groep ooit van z'n leven een gedichtje in haar postvak zou doen...de volgende keer dat je iemand wil vragen om een keer samen wat te gaan doen, vraag haar dan gewoon of ze zin heeft om een keer iets samen te doen...'kay?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 08:52 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Het ergste wat ik had geschreven was een vergelijking met 'een zonnebloem in een verlaten veld' (we hadden gevoetbald), en dat ze 'met een gulle lach menig halfje speld' verkoopt (ze werkt in een bakkerij).
Verder was het vooral meer grappig dan serieus geschreven. Alsof iemand anders uit onze groep het ook zou kunnen hebben geschreven zeg maar.
18-23 gaat best, werd zelfs beter geaccepteerd in mijn omgeving dan het eerdere kleinere leeftijdsverschil. Het ligt meer aan de persoonquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:08 schreef Ypmaha het volgende:
Ik denk niet dat het wat gaat worden. Fietste toevallig naast haar onderweg naar het sportveld, en merkte een duidelijk verschil in haar gedrag, terwijl ik niet eens naar dat gedicht had gevraagd.
Wellicht komt het door het (te) grote leeftijdsverschil (ik ben 23, zij 18), maar dat weet ik natuurlijk niet zeker. Ik ben in ieder geval allang blij dat ik mezelf niet voor lul heb gezet, en dat ik mijn eigenwaarde heb weten te behouden.
En dat weet zij ook, dus misschien vindt ze het te snel gaan (met dat gedichtje ook en zo). Het kan nog best komen, haar gevoelens hebben meer tijd nodig. Al denk ik zelf dat ze nu nog meer rationeel aan het nadenken is over je.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 10:11 schreef Ypmaha het volgende:
Stiekem hoop ik natuurlijk dat ze me later wel leuk gaat vinden... maarja dat komt misschien nog wel. wel raar hoe mijn gevoelens voor haar in een week zoveel kunnen veranderen. zaterdag kende ik haar nog amper, de dagen erna bleef ik vaak aan haar denken, maar nu is ze opeens een stuk minder belangrijk.
Dit.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 09:47 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Behalve dan dat niemand anders uit de groep ooit van z'n leven een gedichtje in haar postvak zou doen...de volgende keer dat je iemand wil vragen om een keer samen wat te gaan doen, vraag haar dan gewoon of ze zin heeft om een keer iets samen te doen...'kay?
Als ik een hommo was, had ik je nu de deur gewezenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |