Lastig bij haar. Ik weet niet of ik zin heb in het daaropvolgende dramaquote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:19 schreef Razztwizzle het volgende:
Fijn GM, ik merkte gisteren hoe stressvol het kan zijn als je de baby haast niet voelt, dus elke geruststelling is waardevol!
Kwak - wat een horkvriendin zeg. Ik probeer bij sommige mensen het onderwerp zwanger/kinderen ook wat te vermijden, en zal nooit eisen van anderen dat ze helpen, maar de meeste mensen snappen echt wel wat ongeveer netjes is om aan te bieden. Dit is wel heel suf hoor! Kan je dat niet met haar bespreken?
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ik heb er wel van gehoord! Kloppen de maten daar redelijk?
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:28 schreef kwakz0r het volgende:
Oh jongens ik ben zo blij, morgen mag ik me allesie, me sgatjuh ophalen op Schiphol. En door mijn achterlijk slome ochtend is dat al bijna!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Zeker, daarom ben ik de hele tijd ook haar aan t bevestigen en tegemoet komen...quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:50 schreef mignonne het volgende:
Kwak, afgezien van dat het aso is dat ze niet even helpt met afwassen of opruimen... zou het zo kunnen zijn dat je vriendin bang is dat ze jou ook kwijt raakt? Dat ze daarom zulke bokkensprongen maakt? En doordat jij erin mee gaat omdat je je niet durft uit te spreken, dat ze zelf het gevoel heeft dat ze dus zich helemaal kan en mag laten gaan wat negativiteit betreft?
Ja, dat probeerde ik gisteren dus, en ik merk nu dat ik er een rotgevoel aan heb overgehouden... En dat voelt dan weer egoïstisch van mezelf, want ik weet hoe moeilijk ze het heeft, en ik weet ook dat veel meiden die ze als vriendin beschouwt/beschouwde zo stilletjes aan zijn afgehaakt zonder uit te leggen hoe of wat...quote:Ik vind dat je gelijk hebt hoor, dat vooropmaar even als je vanuit haar zou kijken zeg maar. Misschien kun je daar nog wat mee, een keertje tegen haar zeggen dat ze daar niet bang voor hoeft te zijn of dat jij je best ervoor gaat doen ofzo? I don't know. Zoiets.
Io ben zelf ook niet altijd t zonnetje in huid. Een paar jaar geleden leken we wel meer op elkaar. Het heeft mij destijds veel pijn gedaan dat ze openlijk mijn eerste vriend afkeurde (ze gad wel gelijk daar niet vsn). Ik ben anders geworden de afgelopen jaren dat wel... Ik zonniger, zij bitterder over veel dingen. Maar ik kan t niet over MN hart verkrijgen haar helemaal te laten vallen ofzo...quote:En mja je hebt gewoon mensen die rasechte negativo's zijn, altijd wat zeiken zeg maar. Van die zuigers. En je hebt ook mensen die tot op het irritante positief zijn, overal altijd maar the bright side van zoeken. t zal ook wel een stukje karakter zijn.
Lakentjes?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:58 schreef Sugarsnap het volgende:
Pfff, wat een gedoe KwakMaar fijn dat je je vriend morgen weer op kan halen !
Ik heb de wikkeldeken voor de maxicosi maar afgemaakt. Die lag al een tijdje te wachten op het maken van de gaten voor de gordeltjes. En nu ik weer achter mijn naaimachine zit, ben ik op zoek naar een volgend projectje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn man heeft me net een halve meloen zo ongeveer gedwangvoederd. Was niet lekker maar mijn maag verdraagt t wel.![]()
Jumpsuitje heb ik al eens gemaaktquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:04 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Lakentjes?
Op kiind.nl staan veel leuke patroontjes voor romper/kruippakje, zittinghoes voor Tripp trappen, speelgoed, etc...
Oh wat snoezig!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:15 schreef Sugarsnap het volgende:
[..]
Jumpsuitje heb ik al eens gemaakt
[ afbeelding ]
Ik dacht dat mijn vlees zwak was als het om koopjes ging, maar ik heb geloof ik mijn evenbeeld gevondenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:34 schreef AwayTL het volgende:
I am not going to click. Anders ga ik kopen![]()
.
Zijn echt heel erg leuk sq!
+1, behalve de kussenhoezenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:32 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het trouwens echt knap Sugar, dat je zo'n jumpsuitje in elkaar zet! Lijkt me zo leuk om te kunnen!
Ik kom niet verder dan kussenhoezen van stijve stofmisschien volgend jaar eens een cursusje naaien zoeken
Hop, kleine GM-dame, laat eens even aan iedereen zien dat je hele mooie dans-moves kunt doen in mama's buik!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
na 10 min met de echo te hebben gekeken wilde madame niet bewegen, nu verplicht iets zoets eten en even drinken en weer kijken...
Nou, dat!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:36 schreef Malteser het volgende:
[..]
Hop, kleine GM-dame, laat eens even aan iedereen zien dat je hele mooie dans-moves kunt doen in mama's buik!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
Oh ja, wij wonen natuurlijk in dezelfde stadquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:38 schreef Sugarsnap het volgende:
SQ, ik wil je ook wel een keer aan de gang helpen.
GM-beeb, laat zien wat je kunt!
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik dacht dat mijn vlees zwak was als het om koopjes ging, maar ik heb geloof ik mijn evenbeeld gevonden
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:40 schreef mignonne het volgende:
Go GM-baby Go!show je moves.
hoe staat het verder met de dekentjes enzo? SQ? jij ging toch een deken haken? En spees?
mijn deken voor de jongste komt steeds meer af. 2 kleurtjes roze en dan nog een witte sierrand eromheen en dan vind k het mooi geweest.Heel leuk zeg, die kleuren!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spees is volgens mij gaan breien uiteindelijk, ik zag laatst in d'r kast-showcase wel gebreide dekentjes liggen
Mijn dekentjes vorderen gestaag, alleen was ik m'n ripple even beu, dus ben ik nu de draadjes van mijn scallop stitch wiegendeken maar gaan wegwerken ()
Ik heb dus nog een berg paars en roze merino liggen waar ik een corner to corner mee ga maken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Dat haken is best snel onder de knie te krijgenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:44 schreef AwayTL het volgende:
Hej over burgerlijk gesproken he.. /iseigenlijkvreselijkjaloersopjulliecreaties
Heb je hoekje gezien in jullie verbouwtopic! Nog niet met schommelstoel trouwens.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:48 schreef mignonne het volgende:
Ik heb zelfs een schommelstoel erbij Away! Mn vriend noemt het mijn 80+ hoekje![]()
ik hou gewoon van dingen met naald en draad. Naaimachines, haken, breien, hechten, borduren. You name it
Z0mg sq!!je wolletjes
![]()
mijn deken heeft straks ruim een jaar geduurd om af te makenNiet omdat het zo vreselijk moeilijk is maar wel omdat het vreselijk saai is
Tip: begin nièt met een deken van 1.50 bij 2.10quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:58 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Heb je hoekje gezien in jullie verbouwtopic! Nog niet met schommelstoel trouwens.
Leren naaien lijkt mij wel heel leuk. Toch maar eens een cursusje gaan zoeken in de buurt. En als jullie zeggen dat haken goed te doen is ga ik dat ook eens proberen. 'Mocht' van vriend niet meer zoveel internetten
.
stoel staat beneden in de woonkamerquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:58 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Heb je hoekje gezien in jullie verbouwtopic! Nog niet met schommelstoel trouwens.
Leren naaien lijkt mij wel heel leuk. Toch maar eens een cursusje gaan zoeken in de buurt. En als jullie zeggen dat haken goed te doen is ga ik dat ook eens proberen. 'Mocht' van vriend niet meer zoveel internetten
.
Wat ontzettend leuk en mooi! Dat is gebreid denk ik?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:12 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
pas op hoor nieuwe dames. Je word hier zo aangestoken!![]()
[ afbeelding ]
gehaakt. Ik kon nog niet breien dus heb het gehaakt. Ben nu bezig met truitjes en die kon ikniet vinden voor haken dus heb ik maar breien geleerdquote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat ontzettend leuk en mooi! Dat is gebreid denk ik?
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:48 schreef mignonne het volgende:
Ik heb zelfs een schommelstoel erbij Away! Mn vriend noemt het mijn 80+ hoekje![]()
ik hou gewoon van dingen met naald en draad. Naaimachines, haken, breien, hechten, borduren. You name it
Z0mg sq!!je wolletjes
![]()
mijn deken heeft straks ruim een jaar geduurd om af te makenNiet omdat het zo vreselijk moeilijk is maar wel omdat het vreselijk saai is
fotooooooooooquote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:21 schreef kwakz0r het volgende:
[..]![]()
Ik ben ook aan het haken, ledikantdekentje.
Ja, die heb ik wel gezien. Naast de kast bij het kleedjequote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:00 schreef mignonne het volgende:
[..]
stoel staat beneden in de woonkamer![]()
Haken is heel prima te leren. Uiteindelijk is het niet meer dan een draad op een bepaalde manier door een gat trekken
En wat sq zegt, ik zou relatief klein beginnenop www.ravelry.com staan veel (gratis) patronen enzo.
Oh die is leuk! Als de deken af is wil ik een vosje maken. Waar woon je? Anders wil ik t je best proberen te leren.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:01 schreef Radyhyn het volgende:
Haken zou ik ook wel graag willen leren... en dan van die super kawaii Amigurumi beestjes maken![]()
[ afbeelding ]
Zo gaaf die zelfgemaakte dingen die hier voorbij komen
Ohja daar heb ik de kangoeroe van gemaakt voor mijn nichtje. Zo duuuur alleen...quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:27 schreef mignonne het volgende:
Ik vind die lala dingespoppen ook erg leuk om te haken![]()
En vreselijk offtopic maar dehell?er zit een slimmerik bij zeeman marketing volgens mij haha, zo fout dat t goed is zullen ze wel denken, ik vind het echt te droog
http://www.zeemanshop.com(...)shop?navigation=head
Jaaahhh een zwanger-haak-freubel-meetquote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:23 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Oh die is leuk! Als de deken af is wil ik een vosje maken. Waar woon je? Anders wil ik t je best proberen te leren.
ja! dat weet k nog, je kon ze toen gratis bestellen ook ofzo en dat was in no time 'uitverkocht'quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:37 schreef Stormqueen het volgende:
Die zeeman hype is al een tijdje bezig, dat is begonnen met een paar van die boxershorts op de huishoudbeurs een aantal jaar terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
oh jij was nu op vakantie toch? of heb k de verkeerde voor me? Is er niet een masseur/fysiotherapeut in het hotel ofzo aanwezig die de boel even los kan masseren?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:44 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Thanks mignonne! K ga nog 1 fiets poging doen. Mijn maat te groot wandelschoenen pas ik ook al niet meer![]()
en maandag bel ik de fysiotherapeut!
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:44 schreef mignonne het volgende:
Deze moest ik heel hard om gnorkenHemaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Succes GM!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:46 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Niet bijgelezen, doe ik straks
Echo gehad, wel.iets meer beweging maar niet denderend.... Nu even overleg met de dokter... En dan horen wij t zo weer
oh! zie je welquote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:47 schreef Stormqueen het volgende:
Mignonne, je zit dnd en dad door elkaar te halen
Zoals Mignonne aangeeft: symmetrisch bewegen. Mij hielp 'netjes' zitten (op zitbotjes ipv hangen, evt kussen in het holletje van je rug), goed op 2 benen staan (ik leun vaak een beetje op 1 van de 2, probeer ik nu af te leren), in bed liggen met voedingskussen onder mijn benen en tijdens staan af en toe bewust je bilspieren aanspannen en weer ontspannen (daarmee duw je volgens mijn cesar-mevrouw je bekken weer even netjes in vorm). Ik had een week of 5, 6 behoorlijke klachten, nu gaat het al een week ofzo een heel stuk beter. Maar inderdaad: dit zijn tips die voor mij werken, een pro bellen voor advies op maat lijkt me een goed plan!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:35 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Zijn er dames met rottige bekkens die mij een paar tips kunnen geven? Zoals fietsen, wel of niet. Liever hard of zacht zitten. En wel of niet overal tegenaan trappen omdat je de pest in hebt omdat je steeds het gevoel hebt dat je foef eronder uitvalt!
Toitoitoi!!!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:46 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Echo gehad, wel.iets meer beweging maar niet denderend.... Nu even overleg met de dokter... En dan horen wij t zo weer
Nog even onzeker dus. Succesquote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:46 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Hoi.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:45 schreef mignonne het volgende:
[..]
oh jij was nu op vakantie toch? of heb k de verkeerde voor me? Is er niet een masseur/fysiotherapeut in het hotel ofzo aanwezig die de boel even los kan masseren?
En kun je zwemmen daar? Dat is vaak ook wel fijn om een beetje gewichtloos te dobberen/bewegen.
Ja, die dacht natuurlijk "als je toch bezig bent met dweilen... " *flats* .. "dan kan dat er ook nog wel bij"quote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:02 schreef AwayTL het volgende:
Ik ga nooit meer de vloer dweilen als vriend het eigenlijk zou doen, direct een vol glas ranja over de vloer door mini.
Bummer! Maar zoals je zelf al zegt, jij bent daar op de beste plek. Succes en sterkte GM!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Moet weer blijven...![]()
![]()
Vanavond hartfilmpje en morgenochtend weer echo... Te grote verandering in dr bewegingspatroon...
Baal als n stekker en maak me zorgen, maar voor mup ben ik op de beste plaats...
Batterij bijna leeg dus lees vanavond bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |