abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 juli 2014 @ 13:04:27 #201
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_142715853
Kunnen we die babies niet naar buiten jompelen?

*O* baby Twinkle baby roomsnoes en baby sugar kom eens buiten spelen! *O*
Kwak
pi_142715870
Iemand tips voor beginnende bekkenpijn? Ik ben bang dat ik er ook aan moet gaan geloven binnenkort. Echt zeer doet het(nog) niet, maar het voelt wel vervelend. Ergens had ik het wel verwacht, heb namelijk volgens mij al een scheef bekken van mezelf. Lichte scoliose ook. Dus ik had er al op geanticipeerd.
Ik wilde net een wandeling maken, maar het begon te regenen en mijn moeheid speelde ook weer op. Wat kan ik dan gaan doen? Mijn zwemclubje begint weer als de scholen beginnen. Is dat te laat? Is dat uberhaupt wel handig? Kan ik hier mijn vk mee lastig vallen? Of is het een huisarts iets? Weekend afwachten?
Sowieso blijven bewegen he?

Ik ben trouwens ook plaatsvervangend zenuwachtig voor cygne. Ik zat gisteren ook halfjankend in de wachtkamer. Hopelijk alles goed. Als ik je een knuffel kon komen geven dan deed ik dat. :*
pi_142715904
moppie zet (voor wat ik nu kan zien en voel) mama lekker voor lul, heel niet erg... t gerommel is geloof ik vals alarm!
S. 2014
J. 2016
pi_142716139
Draakje, dat meisje van jou, gm.

Lief, risu. :*
pi_142716218
liever zo dan dat mn ongerustheid terecht blijkt!

succes straks! :* ik duim
S. 2014
J. 2016
pi_142716340
Fijn GM, ik merkte gisteren hoe stressvol het kan zijn als je de baby haast niet voelt, dus elke geruststelling is waardevol!

Kwak - wat een horkvriendin zeg :{ . Ik probeer bij sommige mensen het onderwerp zwanger/kinderen ook wat te vermijden, en zal nooit eisen van anderen dat ze helpen, maar de meeste mensen snappen echt wel wat ongeveer netjes is om aan te bieden. Dit is wel heel suf hoor! Kan je dat niet met haar bespreken?

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 25-07-2014 13:20:16 ]
pi_142716533
Nee Kwak, zou dat ook heel vervelend vinden. Heb ook een vriendin die op ongeveer vergelijkbaar niveau wat moeilijk in elkaar steekt en die zoek ik dan automatisch ook minder op. Afwassen had ik trouwens gewoon gedaan waar ze dan bij was, doe ik op verjaardag ook altijd, ga ik gewoon beginnen met afwassen. Ten eerste is het dan maar gedaan, ten tweede merkt de ander sneller dat het toch wel raar is om te blijven zitten (maar zij misschien niet als ik dit zo lees }:| ). Ik zou haar dan de eerste tijd toch maar wat vermijden en niet afspreken inderdaad.

En hier sinds tijden een hormonale huilbui/aanvaring met (8> waar hij totaal geen gelijk had :6
  vrijdag 25 juli 2014 @ 13:27:35 #208
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_142716570
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 13:19 schreef Razztwizzle het volgende:
Fijn GM, ik merkte gisteren hoe stressvol het kan zijn als je de baby haast niet voelt, dus elke geruststelling is waardevol!

Kwak - wat een horkvriendin zeg :{ . Ik probeer bij sommige mensen het onderwerp zwanger/kinderen ook wat te vermijden, en zal nooit eisen van anderen dat ze helpen, maar de meeste mensen snappen echt wel wat ongeveer netjes is om aan te bieden. Dit is wel heel suf hoor! Kan je dat niet met haar bespreken?
Lastig bij haar. Ik weet niet of ik zin heb in het daaropvolgende drama ;)
Kwak
  vrijdag 25 juli 2014 @ 13:28:52 #209
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_142716616
Oh jongens ik ben zo blij, morgen mag ik me allesie, me sgatjuh ophalen op Schiphol. En door mijn achterlijk slome ochtend is dat al bijna!
Kwak
  vrijdag 25 juli 2014 @ 13:44:09 #210
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_142717081
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 10:26 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ja, ik heb er wel van gehoord! Kloppen de maten daar redelijk?
:Y
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_142717150
Ow Kwak, wat ben ik blij voor je. Eindelijk je vriend (man?) weer lekker bij je! En wat die vriendin betreft.... Is het echt zo'n goede vriendin :@? Iemand waar ik zo bij op zou moeten passen wat ik zeg/voel/vind en die het verder vooral over zichzelf kan hebben, is in mijn ogen geen gelijkwaardige, gezellige vriendin. Of ben ik nu te hard? Nou ja, ik snap het in ieder geval heel goed dat je niet zo blij was met haar gedrag.

Cygne, nog eventjes. Succes!!
pi_142717166
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 13:28 schreef kwakz0r het volgende:
Oh jongens ik ben zo blij, morgen mag ik me allesie, me sgatjuh ophalen op Schiphol. En door mijn achterlijk slome ochtend is dat al bijna!
*O*
pi_142717280
Kwak, afgezien van dat het aso is dat ze niet even helpt met afwassen of opruimen... zou het zo kunnen zijn dat je vriendin bang is dat ze jou ook kwijt raakt? Dat ze daarom zulke bokkensprongen maakt? En doordat jij erin mee gaat omdat je je niet durft uit te spreken, dat ze zelf het gevoel heeft dat ze dus zich helemaal kan en mag laten gaan wat negativiteit betreft?

Ik vind dat je gelijk hebt hoor, dat voorop ;) maar even als je vanuit haar zou kijken zeg maar. Misschien kun je daar nog wat mee, een keertje tegen haar zeggen dat ze daar niet bang voor hoeft te zijn of dat jij je best ervoor gaat doen ofzo? I don't know. Zoiets.

En mja je hebt gewoon mensen die rasechte negativo's zijn, altijd wat zeiken zeg maar. Van die zuigers. En je hebt ook mensen die tot op het irritante positief zijn, overal altijd maar the bright side van zoeken. t zal ook wel een stukje karakter zijn.
:)
  vrijdag 25 juli 2014 @ 13:52:10 #214
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_142717315
Vriend :P we zijn verloofd maar er kwam een baby tussendoor ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwak
  vrijdag 25 juli 2014 @ 13:56:57 #215
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_142717453
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 13:50 schreef mignonne het volgende:
Kwak, afgezien van dat het aso is dat ze niet even helpt met afwassen of opruimen... zou het zo kunnen zijn dat je vriendin bang is dat ze jou ook kwijt raakt? Dat ze daarom zulke bokkensprongen maakt? En doordat jij erin mee gaat omdat je je niet durft uit te spreken, dat ze zelf het gevoel heeft dat ze dus zich helemaal kan en mag laten gaan wat negativiteit betreft?
Zeker, daarom ben ik de hele tijd ook haar aan t bevestigen en tegemoet komen...
quote:
Ik vind dat je gelijk hebt hoor, dat voorop ;) maar even als je vanuit haar zou kijken zeg maar. Misschien kun je daar nog wat mee, een keertje tegen haar zeggen dat ze daar niet bang voor hoeft te zijn of dat jij je best ervoor gaat doen ofzo? I don't know. Zoiets.
Ja, dat probeerde ik gisteren dus, en ik merk nu dat ik er een rotgevoel aan heb overgehouden... En dat voelt dan weer egoïstisch van mezelf, want ik weet hoe moeilijk ze het heeft, en ik weet ook dat veel meiden die ze als vriendin beschouwt/beschouwde zo stilletjes aan zijn afgehaakt zonder uit te leggen hoe of wat...
quote:
En mja je hebt gewoon mensen die rasechte negativo's zijn, altijd wat zeiken zeg maar. Van die zuigers. En je hebt ook mensen die tot op het irritante positief zijn, overal altijd maar the bright side van zoeken. t zal ook wel een stukje karakter zijn.
Io ben zelf ook niet altijd t zonnetje in huid. Een paar jaar geleden leken we wel meer op elkaar. Het heeft mij destijds veel pijn gedaan dat ze openlijk mijn eerste vriend afkeurde (ze gad wel gelijk daar niet vsn). Ik ben anders geworden de afgelopen jaren dat wel... Ik zonniger, zij bitterder over veel dingen. Maar ik kan t niet over MN hart verkrijgen haar helemaal te laten vallen ofzo...
Kwak
  vrijdag 25 juli 2014 @ 13:58:19 #216
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_142717496
Pfff, wat een gedoe Kwak -O- Maar fijn dat je je vriend morgen weer op kan halen !

Ik heb de wikkeldeken voor de maxicosi maar afgemaakt. Die lag al een tijdje te wachten op het maken van de gaten voor de gordeltjes. En nu ik weer achter mijn naaimachine zit, ben ik op zoek naar een volgend projectje.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 14:04:37 #217
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_142717698
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 13:58 schreef Sugarsnap het volgende:
Pfff, wat een gedoe Kwak -O- Maar fijn dat je je vriend morgen weer op kan halen !

Ik heb de wikkeldeken voor de maxicosi maar afgemaakt. Die lag al een tijdje te wachten op het maken van de gaten voor de gordeltjes. En nu ik weer achter mijn naaimachine zit, ben ik op zoek naar een volgend projectje.
Lakentjes?
Op kiind.nl staan veel leuke patroontjes voor romper/kruippakje, zittinghoes voor Tripp trappen, speelgoed, etc...
Kwak
pi_142717880
Oeh zo herkenbaar Kwak! Ik zou het contact wat met rust laten (niet verbreken) en haar niet zelf op zoeken maar jou laten opzoeken zeg maar, laat het maar vanuit haar komen en verder het wat laten rusten. Het contact verbreken kan altijd nog, maar dat zou ik echt doen als je helemaal totaal niets meer met die vriendschap kan. Een beetje scheve vriendschap is niet altijd een mislukte vriendschap.
pi_142718096
Kwak,

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn man heeft me net een halve meloen zo ongeveer gedwangvoederd. Was niet lekker maar mijn maag verdraagt t wel. *O*
  vrijdag 25 juli 2014 @ 14:15:24 #220
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_142718115
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 14:04 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Lakentjes?
Op kiind.nl staan veel leuke patroontjes voor romper/kruippakje, zittinghoes voor Tripp trappen, speelgoed, etc...
Jumpsuitje heb ik al eens gemaakt
  vrijdag 25 juli 2014 @ 14:18:03 #221
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_142718207
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 14:15 schreef Sugarsnap het volgende:

[..]

Jumpsuitje heb ik al eens gemaakt
[ afbeelding ]
Oh wat snoezig! O+
Kwak
  vrijdag 25 juli 2014 @ 14:22:51 #222
149959 SQ
snelle trees
pi_142718374
Kwak, een vriendschap waarin je allebei heel anders in het leven staat kan, weet ik uit ervaring, knap lastig zijn. Wat wel helpt denk ik is je verwachtingspatroon naar elkaar toe bijstellen. Je kan dat anders toch niet forceren. Dus niet verwachten dat zij superenthousiast mee gaat in jouw babygeluk. Als je dat kunt, kun je toch best je vriendschap maintainen. En anders eieren voor je geld kiezen.
disclaimer
  vrijdag 25 juli 2014 @ 14:25:01 #223
149959 SQ
snelle trees
pi_142718451
En wat een leuke creabea dingen weer!
Ik kwam online nog een andere leuke wikkeldoek tegen, dus die heb ik ook maar besteld :@

gisteren deze al besteld:

Kunnen we Henka straks fashy wrappen :P
disclaimer
  vrijdag 25 juli 2014 @ 14:27:19 #224
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_142718535
Die zijn wel heel leuk, SQ!
pi_142718613
oeeeeh de met die kersjes <3 <3 <3
:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo