Lastig bij haar. Ik weet niet of ik zin heb in het daaropvolgende dramaquote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:19 schreef Razztwizzle het volgende:
Fijn GM, ik merkte gisteren hoe stressvol het kan zijn als je de baby haast niet voelt, dus elke geruststelling is waardevol!
Kwak - wat een horkvriendin zeg. Ik probeer bij sommige mensen het onderwerp zwanger/kinderen ook wat te vermijden, en zal nooit eisen van anderen dat ze helpen, maar de meeste mensen snappen echt wel wat ongeveer netjes is om aan te bieden. Dit is wel heel suf hoor! Kan je dat niet met haar bespreken?
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ik heb er wel van gehoord! Kloppen de maten daar redelijk?
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:28 schreef kwakz0r het volgende:
Oh jongens ik ben zo blij, morgen mag ik me allesie, me sgatjuh ophalen op Schiphol. En door mijn achterlijk slome ochtend is dat al bijna!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Zeker, daarom ben ik de hele tijd ook haar aan t bevestigen en tegemoet komen...quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:50 schreef mignonne het volgende:
Kwak, afgezien van dat het aso is dat ze niet even helpt met afwassen of opruimen... zou het zo kunnen zijn dat je vriendin bang is dat ze jou ook kwijt raakt? Dat ze daarom zulke bokkensprongen maakt? En doordat jij erin mee gaat omdat je je niet durft uit te spreken, dat ze zelf het gevoel heeft dat ze dus zich helemaal kan en mag laten gaan wat negativiteit betreft?
Ja, dat probeerde ik gisteren dus, en ik merk nu dat ik er een rotgevoel aan heb overgehouden... En dat voelt dan weer egoïstisch van mezelf, want ik weet hoe moeilijk ze het heeft, en ik weet ook dat veel meiden die ze als vriendin beschouwt/beschouwde zo stilletjes aan zijn afgehaakt zonder uit te leggen hoe of wat...quote:Ik vind dat je gelijk hebt hoor, dat vooropmaar even als je vanuit haar zou kijken zeg maar. Misschien kun je daar nog wat mee, een keertje tegen haar zeggen dat ze daar niet bang voor hoeft te zijn of dat jij je best ervoor gaat doen ofzo? I don't know. Zoiets.
Io ben zelf ook niet altijd t zonnetje in huid. Een paar jaar geleden leken we wel meer op elkaar. Het heeft mij destijds veel pijn gedaan dat ze openlijk mijn eerste vriend afkeurde (ze gad wel gelijk daar niet vsn). Ik ben anders geworden de afgelopen jaren dat wel... Ik zonniger, zij bitterder over veel dingen. Maar ik kan t niet over MN hart verkrijgen haar helemaal te laten vallen ofzo...quote:En mja je hebt gewoon mensen die rasechte negativo's zijn, altijd wat zeiken zeg maar. Van die zuigers. En je hebt ook mensen die tot op het irritante positief zijn, overal altijd maar the bright side van zoeken. t zal ook wel een stukje karakter zijn.
Lakentjes?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:58 schreef Sugarsnap het volgende:
Pfff, wat een gedoe KwakMaar fijn dat je je vriend morgen weer op kan halen !
Ik heb de wikkeldeken voor de maxicosi maar afgemaakt. Die lag al een tijdje te wachten op het maken van de gaten voor de gordeltjes. En nu ik weer achter mijn naaimachine zit, ben ik op zoek naar een volgend projectje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn man heeft me net een halve meloen zo ongeveer gedwangvoederd. Was niet lekker maar mijn maag verdraagt t wel.![]()
Jumpsuitje heb ik al eens gemaaktquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:04 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Lakentjes?
Op kiind.nl staan veel leuke patroontjes voor romper/kruippakje, zittinghoes voor Tripp trappen, speelgoed, etc...
Oh wat snoezig!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:15 schreef Sugarsnap het volgende:
[..]
Jumpsuitje heb ik al eens gemaakt
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |