Ik dacht dat mijn vlees zwak was als het om koopjes ging, maar ik heb geloof ik mijn evenbeeld gevondenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:34 schreef AwayTL het volgende:
I am not going to click. Anders ga ik kopen![]()
.
Zijn echt heel erg leuk sq!
+1, behalve de kussenhoezenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:32 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het trouwens echt knap Sugar, dat je zo'n jumpsuitje in elkaar zet! Lijkt me zo leuk om te kunnen!
Ik kom niet verder dan kussenhoezen van stijve stofmisschien volgend jaar eens een cursusje naaien zoeken
Hop, kleine GM-dame, laat eens even aan iedereen zien dat je hele mooie dans-moves kunt doen in mama's buik!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
na 10 min met de echo te hebben gekeken wilde madame niet bewegen, nu verplicht iets zoets eten en even drinken en weer kijken...
Nou, dat!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:36 schreef Malteser het volgende:
[..]
Hop, kleine GM-dame, laat eens even aan iedereen zien dat je hele mooie dans-moves kunt doen in mama's buik!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
Oh ja, wij wonen natuurlijk in dezelfde stadquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:38 schreef Sugarsnap het volgende:
SQ, ik wil je ook wel een keer aan de gang helpen.
GM-beeb, laat zien wat je kunt!
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik dacht dat mijn vlees zwak was als het om koopjes ging, maar ik heb geloof ik mijn evenbeeld gevonden
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:40 schreef mignonne het volgende:
Go GM-baby Go!show je moves.
hoe staat het verder met de dekentjes enzo? SQ? jij ging toch een deken haken? En spees?
mijn deken voor de jongste komt steeds meer af. 2 kleurtjes roze en dan nog een witte sierrand eromheen en dan vind k het mooi geweest.Heel leuk zeg, die kleuren!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spees is volgens mij gaan breien uiteindelijk, ik zag laatst in d'r kast-showcase wel gebreide dekentjes liggen
Mijn dekentjes vorderen gestaag, alleen was ik m'n ripple even beu, dus ben ik nu de draadjes van mijn scallop stitch wiegendeken maar gaan wegwerken ()
Ik heb dus nog een berg paars en roze merino liggen waar ik een corner to corner mee ga maken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Dat haken is best snel onder de knie te krijgenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:44 schreef AwayTL het volgende:
Hej over burgerlijk gesproken he.. /iseigenlijkvreselijkjaloersopjulliecreaties
Heb je hoekje gezien in jullie verbouwtopic! Nog niet met schommelstoel trouwens.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:48 schreef mignonne het volgende:
Ik heb zelfs een schommelstoel erbij Away! Mn vriend noemt het mijn 80+ hoekje![]()
ik hou gewoon van dingen met naald en draad. Naaimachines, haken, breien, hechten, borduren. You name it
Z0mg sq!!je wolletjes
![]()
mijn deken heeft straks ruim een jaar geduurd om af te makenNiet omdat het zo vreselijk moeilijk is maar wel omdat het vreselijk saai is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |