oh jij was nu op vakantie toch? of heb k de verkeerde voor me? Is er niet een masseur/fysiotherapeut in het hotel ofzo aanwezig die de boel even los kan masseren?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:44 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Thanks mignonne! K ga nog 1 fiets poging doen. Mijn maat te groot wandelschoenen pas ik ook al niet meer![]()
en maandag bel ik de fysiotherapeut!
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:44 schreef mignonne het volgende:
Deze moest ik heel hard om gnorkenHemaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Succes GM!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:46 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Niet bijgelezen, doe ik straks
Echo gehad, wel.iets meer beweging maar niet denderend.... Nu even overleg met de dokter... En dan horen wij t zo weer
oh! zie je welquote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:47 schreef Stormqueen het volgende:
Mignonne, je zit dnd en dad door elkaar te halen
Zoals Mignonne aangeeft: symmetrisch bewegen. Mij hielp 'netjes' zitten (op zitbotjes ipv hangen, evt kussen in het holletje van je rug), goed op 2 benen staan (ik leun vaak een beetje op 1 van de 2, probeer ik nu af te leren), in bed liggen met voedingskussen onder mijn benen en tijdens staan af en toe bewust je bilspieren aanspannen en weer ontspannen (daarmee duw je volgens mijn cesar-mevrouw je bekken weer even netjes in vorm). Ik had een week of 5, 6 behoorlijke klachten, nu gaat het al een week ofzo een heel stuk beter. Maar inderdaad: dit zijn tips die voor mij werken, een pro bellen voor advies op maat lijkt me een goed plan!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:35 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Zijn er dames met rottige bekkens die mij een paar tips kunnen geven? Zoals fietsen, wel of niet. Liever hard of zacht zitten. En wel of niet overal tegenaan trappen omdat je de pest in hebt omdat je steeds het gevoel hebt dat je foef eronder uitvalt!
Toitoitoi!!!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:46 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Echo gehad, wel.iets meer beweging maar niet denderend.... Nu even overleg met de dokter... En dan horen wij t zo weer
Nog even onzeker dus. Succesquote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:46 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Hoi.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:45 schreef mignonne het volgende:
[..]
oh jij was nu op vakantie toch? of heb k de verkeerde voor me? Is er niet een masseur/fysiotherapeut in het hotel ofzo aanwezig die de boel even los kan masseren?
En kun je zwemmen daar? Dat is vaak ook wel fijn om een beetje gewichtloos te dobberen/bewegen.
Ja, die dacht natuurlijk "als je toch bezig bent met dweilen... " *flats* .. "dan kan dat er ook nog wel bij"quote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:02 schreef AwayTL het volgende:
Ik ga nooit meer de vloer dweilen als vriend het eigenlijk zou doen, direct een vol glas ranja over de vloer door mini.
Bummer! Maar zoals je zelf al zegt, jij bent daar op de beste plek. Succes en sterkte GM!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Moet weer blijven...![]()
![]()
Vanavond hartfilmpje en morgenochtend weer echo... Te grote verandering in dr bewegingspatroon...
Baal als n stekker en maak me zorgen, maar voor mup ben ik op de beste plaats...
Batterij bijna leeg dus lees vanavond bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |