abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 24 juli 2014 @ 20:47:12 #1
149959 SQ
snelle trees
pi_142694325
Zwangerschap & geboorte

2014

27 juli: Twinkle20 (jommetje)

3 augustus: Sugarsnap
8 augustus: marel88
8 augustus: Amsel (meisje)
16 augustus: gewoonmezelf87 (meisje)
17 augustus: geppie (meisje)
22 augustus: rebel-angel (meisje)
30 augustus: Mangostine (meisje)

18 september: Razztwizzle (meisje)
23 september: Tante_Soesa (meisje)
23 september: Vue
30 september: Hilmo (jongen)

5 oktober: Spees_Eend (meisje)
7 oktober: DagenNachtdromer (jongetje)
9 oktober: Skittles (meisje)
***9 oktober: Stormqueen & bleiblei*** (meisje)
12 oktober: Loj
18 oktober: Fee-nix (meisje)
22 oktober: kwakz0r (jongen)
23 oktober: Little_Miss_Naughty

3 november: krijgerrtje (meisje)
10 november: DevilsAndDust (jongen)
15 november: JufMariska (jongen)
16 november: Heliotrope (meisje)
22 november: Zoë23 (tweeling)
23 november: LadyTagliatelle (meisje)
29 november: Sicilia (jongen)

2 december: AwayTL (jongen)
2 december: Radyhyn (jongen)
8 december: Cleany (papa)
15 december: Crumpette (jongen)
19 december: snoenk (meisje)
26 december: roellie80 (papa)
26 december: StarDust_ (jongen)

2015

15 januari: NotTheSame
20 januari: diemux (papa)

21 februari: Danaa
23 februari: Malteser
24 februari: Phaidra
28 februari: Risu

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door SQ op 25-07-2014 09:27:49 ]
disclaimer
  donderdag 24 juli 2014 @ 20:47:55 #2
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_142694363
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 20:44 schreef Sugarsnap het volgende:
Is er iemand nog van plan erwtensoep ofzo te gaan maken? Ik heb nl 2 varkenspootjes in de aanbieding. Mèn, wat hou ik opeens een vocht vast....
Ik moest dit echt 3x lezen voordat ik door had dat je het niet echt over varkenspootjes had :X :@
Dacht al.. wie eet er nou snert in de zomer 8)7

Koud voetenbadje misschien een idee? (zonder erwtjes dan hé)
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  donderdag 24 juli 2014 @ 20:48:27 #3
149959 SQ
snelle trees
pi_142694384
Risu, wil je d'r al in?
disclaimer
  donderdag 24 juli 2014 @ 20:51:01 #4
149959 SQ
snelle trees
pi_142694498
ik blijf het trouwens een freakshow vinden, dat mijn buik nu echt zo duidelijk aan de buitenkant beweegt :')
disclaimer
  donderdag 24 juli 2014 @ 20:51:22 #5
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_142694515
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 20:47 schreef Radyhyn het volgende:

[..]

Ik moest dit echt 3x lezen voordat ik door had dat je het niet echt over varkenspootjes had :X :@
Dacht al.. wie eet er nou snert in de zomer 8)7

Koud voetenbadje misschien een idee? (zonder erwtjes dan hé)
Ga ik dadelijk idd doen, lekker koud badje mét bevroren erwtjes ;) :+ :+

En snert kun je me altijd voor wakker maken, maar dan alleen die van mijn moeder of schoonmoeder!
pi_142694624
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 20:51 schreef Sugarsnap het volgende:

[..]

Ga ik dadelijk idd doen, lekker koud badje mét bevroren erwtjes ;) :+ :+

En snert kun je me altijd voor wakker maken, maar dan alleen die van mijn moeder of schoonmoeder!
laat het ze allebei maar niet horen _O-
pi_142694646
Maar even in spoiler want tijdens mijn negapost ging t topic dicht en de discussie lijkt een beetje gesloten. Korte samenvatting: ik ben heus geen onmens dat denkt dat alle thuis moeders profiteurs zijn, maar er zitten financiële kanten aan waar niet iedereen daarbij rekent (zoals wat groifsjen en zolena aanhaalden).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwak
pi_142694659
Fijn Cygne morgen echo, dan krijg je duidelijkheid! :) nog heel even volhouden!
  donderdag 24 juli 2014 @ 20:57:51 #9
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_142694848
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 20:54 schreef Crumpette het volgende:

[..]

laat het ze allebei maar niet horen _O-
Ik vind juist die van moeder en schoonmoeder lekker! Andere hoef ik niet.
  donderdag 24 juli 2014 @ 21:01:02 #10
149959 SQ
snelle trees
pi_142695007
ik hang dus zo op de bank, met mijn bovenarm leunend op mijn rechterzij, en die arm wordt dus steeds weggetrapt :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, die pousse leeft nog :{w
disclaimer
  donderdag 24 juli 2014 @ 21:03:00 #11
149959 SQ
snelle trees
pi_142695117
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 20:57 schreef Sugarsnap het volgende:

[..]

Ik vind juist die van moeder en schoonmoeder lekker! Andere hoef ik niet.
mijn vader kan ook hele lekkere maken. Is ook meteen het enige dat ie kan maken naast een tosti hamkaas, maar :9~
Huisgemaakte snert *;
disclaimer
pi_142695121
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 20:57 schreef Sugarsnap het volgende:

[..]

Ik vind juist die van moeder en schoonmoeder lekker! Andere hoef ik niet.
lijkt me wel omslachtig als ze het steeds samen moeten bereiden :P ;)

mijn vriendje kan ook lekkere snert maken overigens :D heel fijn
  donderdag 24 juli 2014 @ 21:06:39 #13
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_142695325
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 21:03 schreef Crumpette het volgende:

[..]

lijkt me wel omslachtig als ze het steeds samen moeten bereiden :P ;)

mijn vriendje kan ook lekkere snert maken overigens :D heel fijn
Tjah, helemaal lastig omdat ze zo'n 230 kilometer uit elkaar wonen :P
pi_142695335
kunnen we nou stoppen met praten over geld? -O- ik weet zo ondertussen niet meer of ik me aangevallen of schuldig moet voelen, en ik heb al helemaal geen zin om me te verdedigen op de interwebs :{w :')
  donderdag 24 juli 2014 @ 21:07:34 #15
149959 SQ
snelle trees
pi_142695366
huh, het ging toch al helegaar niet meer over geld?
Volgens mij ging het sowieso niet over geld toch? :D
disclaimer
pi_142695378
Hoop dat het allemaal gewoon goed is, Razz en dat dit gewoon een extra mogelijkheid is om te gluren naar je baby. *; .

Sterke meid, SQ! Ik heb een paar keer gehad dat I. precies tegen de hand van de vk aan schopte als die aan mijn buik voelde. O+ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  donderdag 24 juli 2014 @ 21:08:39 #17
149959 SQ
snelle trees
pi_142695438
quote:
2s.gif Op donderdag 24 juli 2014 21:07 schreef Franny_G het volgende:
Hoop dat het allemaal gewoon goed is, Razz en dat dit gewoon een extra mogelijkheid is om te gluren naar je baby. *; .

Sterke meid, SQ! Ik heb een paar keer gehad dat I. precies tegen de hand van de vk aan schopte als die aan mijn buik voelde. O+ .
:D schoppende babies O+
disclaimer
pi_142695504
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 21:07 schreef Stormqueen het volgende:
huh, het ging toch al helegaar niet meer over geld?
Volgens mij ging het sowieso niet over geld toch? :D
nouja, tuurlijk wel. Werk en geld gaan hand in hand, niet? Zo niet doen we iets verkeerd :'). Maar, goed, niks gezegd dan. :D

heel iets anders, bij het engelse familiebezoek volgende maand om The Bump te showen, hebben we net ook een paar dagen in cornwall geboekt *; babymoon!
  donderdag 24 juli 2014 @ 21:12:03 #19
149959 SQ
snelle trees
pi_142695651
desalniettemin: geld O+

Oh, lekker Crumpette! Even samen er tussenuit O+
disclaimer
  donderdag 24 juli 2014 @ 21:15:22 #20
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_142695852
pi_142695870
quote:
_O- *;
pi_142695883
Razz, ik hoop dat je gerustgesteld kan worden :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_142696031
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 21:06 schreef Crumpette het volgende:
kunnen we nou stoppen met praten over geld? -O- ik weet zo ondertussen niet meer of ik me aangevallen of schuldig moet voelen, en ik heb al helemaal geen zin om me te verdedigen op de interwebs :{w :')
+1
pi_142696178
Heerlijk Crumpette!!

Voorspellende-gave-vraagje: met Kerst staat een wintersportvakantie gepland met schoonouders. Dat ik met 32 weken niet meer kan skiën lijkt me duidelijk. Maar ik kan toch, mits ik me goed voel, wel mee naar Oostenrijk? Of is dat naïef?
Mijn gedachte: als ik me goed voel, kan het best. Bovendien worden in Oostenrijk ook baby's geboren.
Mijn moeder vroeg heel overtuigend: "De wintersport met Kerst laat je nu toch wel achterwege?! Zo ver weg nog met 32 weken..."
Mijn reactie: "Laten we niet op de zaken vooruit lopen en eerst maar eens de 32 weken halen. Als ik me goed genoeg voel tegen die tijd, zie ik geen bezwaren."

Maar nu ben ik dus diep in conclaaf met mezelf. Wil er niet te makkelijk over denken, want ik besef me wel degelijk dat er voors en tegens zijn en dat niet iedere zwangerschap hiep hoi leuk is maar is mijn gedachtegang heel gek?
Misschien denk ik er over een paar maanden ook heel anders over.... Maar tot zover een klein kijkje in mijn hersenspinsels.
pi_142696296
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 21:22 schreef Malteser het volgende:
Heerlijk Crumpette!!

Voorspellende-gave-vraagje: met Kerst staat een wintersportvakantie gepland met schoonouders. Dat ik met 32 weken niet meer kan skiën lijkt me duidelijk. Maar ik kan toch, mits ik me goed voel, wel mee naar Oostenrijk? Of is dat naïef?
Mijn gedachte: als ik me goed voel, kan het best. Bovendien worden in Oostenrijk ook baby's geboren.
Mijn moeder vroeg heel overtuigend: "De wintersport met Kerst laat je nu toch wel achterwege?! Zo ver weg nog met 32 weken..."
Mijn reactie: "Laten we niet op de zaken vooruit lopen en eerst maar eens de 32 weken halen. Als ik me goed genoeg voel tegen die tijd, zie ik geen bezwaren."

Maar nu ben ik dus diep in conclaaf met mezelf. Wil er niet te makkelijk over denken, want ik besef me wel degelijk dat er voors en tegens zijn en dat niet iedere zwangerschap hiep hoi leuk is maar is mijn gedachtegang heel gek?
Misschien denk ik er over een paar maanden ook heel anders over.... Maar tot zover een klein kijkje in mijn hersenspinsels.
hoe wil je reizen? niet alle vliegtuigmaatschappijen nemen je nog mee geloof ik na 32/34 weken, wanneer ga je terug? En in het geval van auto, kun je dan wel uuuuuuren zitten in dezelfde positie? en om de hoeveel km moet je plassen? :P lijkt me typisch een gevalletje "denken we nog even over na" :Y je hoeft niet nu al te beslissen toch?
  donderdag 24 juli 2014 @ 21:25:16 #26
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_142696335
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 21:22 schreef Malteser het volgende:
Heerlijk Crumpette!!

Voorspellende-gave-vraagje: met Kerst staat een wintersportvakantie gepland met schoonouders. Dat ik met 32 weken niet meer kan skiën lijkt me duidelijk. Maar ik kan toch, mits ik me goed voel, wel mee naar Oostenrijk? Of is dat naïef?
Mijn gedachte: als ik me goed voel, kan het best. Bovendien worden in Oostenrijk ook baby's geboren.
Mijn moeder vroeg heel overtuigend: "De wintersport met Kerst laat je nu toch wel achterwege?! Zo ver weg nog met 32 weken..."
Mijn reactie: "Laten we niet op de zaken vooruit lopen en eerst maar eens de 32 weken halen. Als ik me goed genoeg voel tegen die tijd, zie ik geen bezwaren."

Maar nu ben ik dus diep in conclaaf met mezelf. Wil er niet te makkelijk over denken, want ik besef me wel degelijk dat er voors en tegens zijn en dat niet iedere zwangerschap hiep hoi leuk is maar is mijn gedachtegang heel gek?
Misschien denk ik er over een paar maanden ook heel anders over.... Maar tot zover een klein kijkje in mijn hersenspinsels.
Poeh, dat is ook wel een lastige om nu al over te beslissen Malteser... Het is echt niet te zeggen hoe je je met 32 weken gaat voelen inderdaad. Krijg je bekkenklachten? Andere fysieke problemen? Fiets je er doorheen? Ik had vorige zwangerschap bij 32 weken misschien wel de keuze gemaakt om mee te gaan, nu zou ik er niet aan moeten denken om over 2-3 weken zo lang in de auto te zitten, om te vliegen, of om überhaupt zoiets te ondernemen. Als het enigszins mogelijk is, zou ik me in ieder geval niet vastleggen voorlopig.
pi_142696405
Maf hè, SQ, die bewegende buik, ik vind het nog steeds superbijzonder en ook nog onvoorstelbaar dat een mini-baby die kracht heeft...

En razz, ik hoop dat je gerustgesteld wordt!

Cygne, fijn dat je morgen een echo hebt. Dat spugen klinkt echt heftig, dwars door de medicatie heen... Hoop dat het inderdaad niet voor niks is.

En lekker, Crumoette, een paar daagjes Cornwall in het vooruitzicht!

En wat betreft keuzes werken/thuis blijven: was het maar zo'n simpel rekensommetje... Maar er komt een hoop emotie bij kijken, dat maakt het zo lastig. Wat kan je als persoon aan, wat heeft je kind nodig, wat heb je zelf voor ervaringen met thuiszijnde/afwezige ouders? Allemaal belangrijk, en vaak belangrijker dan geld en maatschappelijke kosten. En wat dacht je dat kinderen met gedragsproblemen omdat ze thuis niet de aandacht krijgen die ze nodig hebben, de maatschappij kosten...

Wij hebben de afgelopen drie jaar allebei 4 dagen gewerkt en vonden dat hectisch, komend jaar ga ik 3 en m'n man 4 dagen werken, beetje rust in de tent. Daarna zien we wel weer!
pi_142696448
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 21:24 schreef Crumpette het volgende:

[..]

hoe wil je reizen? niet alle vliegtuigmaatschappijen nemen je nog mee geloof ik na 32/34 weken, wanneer ga je terug? En in het geval van auto, kun je dan wel uuuuuuren zitten in dezelfde positie? lijkt me typisch een gevalletje "denken we nog even over na" :Y je hoeft niet nu al te beslissen toch?
Auto inderdaad. En ik hoef ook nog niet te beslissen maar die gekke mama van mij heeft me aan het denken gezet. Ik reageerde heel snel en adrem (ook om mama gerust te stellen) maar ging er vervolgens thuis heel diepzinnig over nadenken ;).
pi_142696536
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 21:25 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Poeh, dat is ook wel een lastige om nu al over te beslissen Malteser... Het is echt niet te zeggen hoe je je met 32 weken gaat voelen inderdaad. Krijg je bekkenklachten? Andere fysieke problemen? Fiets je er doorheen? Ik had vorige zwangerschap bij 32 weken misschien wel de keuze gemaakt om mee te gaan, nu zou ik er niet aan moeten denken om over 2-3 weken zo lang in de auto te zitten, om te vliegen, of om überhaupt zoiets te ondernemen. Als het enigszins mogelijk is, zou ik me in ieder geval niet vastleggen voorlopig.
Dank je! Mijn gevoel zegt ook: eerst maar eens zover zien te komen en tegen die tijd kijken hoe ik me voel.

Maar ik kom niet van een andere planeet dat ik het nu niet meteen al cancel?
  donderdag 24 juli 2014 @ 21:29:52 #30
149959 SQ
snelle trees
pi_142696554
Inderdaad malteser, gewoon even afwachten. Is nu echt nog niks van te zeggen :)

quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2014 21:29 schreef Malteser het volgende:

[..]

Dank je! Mijn gevoel zegt ook: eerst maar eens zover zien te komen en tegen die tijd kijken hoe ik me voel.

Maar ik kom niet van een andere planeet dat ik het nu niet meteen al cancel?
Nee hoor, al zou ik me wel even afvragen hoe je je dagen gaat vullen daar. Je kan niet met de rest mee skieen, apres skieen zal het ook niet worden, en lange sneeuwwandelingen in de bergen ook niet. Dus als je jezelf goed kan vermaken: doen, anders zou ik gewoon thuis blijven. Wintersport is toch wel even wat anders dan een huisje in spanje zeg maar ;)
disclaimer
pi_142696599
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 20:48 schreef Stormqueen het volgende:
Risu, wil je d'r al in?
Ja :D 28 februari maar he.
pi_142696617
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 21:29 schreef Stormqueen het volgende:
Inderdaad malteser, gewoon even afwachten. Is nu echt nog niks van te zeggen :)
Oké, thanks!
Ik had er ook nog geen moment aan gedacht maar die moeder van mij... Het is net Tefal, die denkt ook aan alles...
  donderdag 24 juli 2014 @ 21:32:26 #33
149959 SQ
snelle trees
pi_142696701
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2014 21:31 schreef Malteser het volgende:

[..]

Oké, thanks!
Ik had er ook nog geen moment aan gedacht maar die moeder van mij... Het is net Tefal, die denkt ook aan alles...
'k heb nog even een edit gedaan O-)

quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 21:30 schreef Risu het volgende:

[..]

Ja :D 28 februari maar he.
Done!
disclaimer
pi_142696713
Malteser, kun je onder voorbehoud van mee? Ik zou het niet al gaan vast leggen idd. Je weet nu nog niet hoe je je dan voelt. Ik hoop natuurlijk voor jou toppie joppie ^O^ . Maar misschien zit je lichamelijk dan wel helemaal in de kreukels :{
pi_142696793
Waaah kijk nou, ik sta erin. Nu is het echt :P
  donderdag 24 juli 2014 @ 21:35:46 #36
149959 SQ
snelle trees
pi_142696877
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 21:34 schreef Risu het volgende:
Waaah kijk nou, ik sta erin. Nu is het echt :P
:D
Kom maar door met die 2015 babies O+
disclaimer
pi_142696913
Reactie op de edit:
We gaan met het complete gezin dus ook gehandicapt gezinslid gaat mee. Vaak gaat de 'jeugd' skiën van 08.30 uur tot 16.00 uur en daarna is het gezamenlijk eten en spelletjes en zulks. Dus niet iedereen gaat richting piste overdag. En van après-ski is geen sprake. Bovendien gaat het om 5 dsgen inclusief de 2 reisdagen. Dus effectief maar 3 dagen daar.
De skivakantie met après-ski hebben we altijd met carnaval, dan gaan we met vrienden ;).
pi_142696928
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 21:34 schreef Risu het volgende:
Waaah kijk nou, ik sta erin. Nu is het echt :P
*O*
pi_142696937
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 21:22 schreef Malteser het volgende:
Heerlijk Crumpette!!

Voorspellende-gave-vraagje: met Kerst staat een wintersportvakantie gepland met schoonouders. Dat ik met 32 weken niet meer kan skiën lijkt me duidelijk. Maar ik kan toch, mits ik me goed voel, wel mee naar Oostenrijk? Of is dat naïef?
Mijn gedachte: als ik me goed voel, kan het best. Bovendien worden in Oostenrijk ook baby's geboren.
Mijn moeder vroeg heel overtuigend: "De wintersport met Kerst laat je nu toch wel achterwege?! Zo ver weg nog met 32 weken..."
Mijn reactie: "Laten we niet op de zaken vooruit lopen en eerst maar eens de 32 weken halen. Als ik me goed genoeg voel tegen die tijd, zie ik geen bezwaren."

Maar nu ben ik dus diep in conclaaf met mezelf. Wil er niet te makkelijk over denken, want ik besef me wel degelijk dat er voors en tegens zijn en dat niet iedere zwangerschap hiep hoi leuk is maar is mijn gedachtegang heel gek?
Misschien denk ik er over een paar maanden ook heel anders over.... Maar tot zover een klein kijkje in mijn hersenspinsels.
stel je zelf eens voor in een paardenslee met een lekkere deken over je benen. Of voor een knapperend haardvuur met een boek, met een heel mooi uitzicht door het raam! Ik zou gaan. Maar wel goede sschoenen hoor, heel goed anti slip!
  donderdag 24 juli 2014 @ 21:37:05 #40
149959 SQ
snelle trees
pi_142696942
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 21:36 schreef Malteser het volgende:
Reactie op de edit:
We gaan met het complete gezin dus ook gehandicapt gezinslid gaat mee. Vaak gaat de 'jeugd' skiën van 08.30 uur tot 16.00 uur en daarna is het gezamenlijk eten en spelletjes en zulks. Dus niet iedereen gaat richting piste overdag. En van après-ski is geen sprake. Bovendien gaat het om 5 dsgen inclusief de 2 reisdagen. Dus effectief maar 3 dagen daar.
De skivakantie met après-ski hebben we altijd met carnaval, dan gaan we met vrienden ;).
Oh, dan zou ik het zeker nog open laten!
disclaimer
pi_142696991
Wintersport, ik zou het zelf niet doen. Ik vind skieen namelijk super gaaf en als ik dan niet mee kon doen zou ik daar maar een beetje sipjes bij kijken. Als je daar wel tegen kan, moet je bij jezelf bedenken wat je zou gaan doen als de rest wel bergje op bergje af gaat terwijl je aan de gluwein warme chocomel zit. En of je daar dan gelukkig van wordt. (Daarbij bedenk ik me dat mijn wintersportvakanties van tig jaar geleden altijd alleen maar skieen was, en thats it. Ik was pas 18 toen.) Dat natuurlijk naast het feit dat je inderdaad lang moet zitten, of vliegen of naja wat anderen al genoemd hebben. Maar dat zijn mijn 2-cents.
pi_142697044
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 21:32 schreef Twinkle20 het volgende:
Malteser, kun je onder voorbehoud van mee? Ik zou het niet al gaan vast leggen idd. Je weet nu nog niet hoe je je dan voelt. Ik hoop natuurlijk voor jou toppie joppie ^O^ . Maar misschien zit je lichamelijk dan wel helemaal in de kreukels :{
Kamers zijn al geboekt (in april al :@ ). Maar ongetwijfeld hebben schoonouders begrip voor de situatie. Zijn lieve mensen dus dat komt wel goed O+.
pi_142697046
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 21:36 schreef Malteser het volgende:
Reactie op de edit:
We gaan met het complete gezin dus ook gehandicapt gezinslid gaat mee. Vaak gaat de 'jeugd' skiën van 08.30 uur tot 16.00 uur en daarna is het gezamenlijk eten en spelletjes en zulks. Dus niet iedereen gaat richting piste overdag. En van après-ski is geen sprake. Bovendien gaat het om 5 dsgen inclusief de 2 reisdagen. Dus effectief maar 3 dagen daar.
De skivakantie met après-ski hebben we altijd met carnaval, dan gaan we met vrienden ;).
Ah kijk, dan is mijn post al niet meer relevant natuurlijk. Dan zou ik het wel overwegen.
  donderdag 24 juli 2014 @ 21:40:45 #44
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_142697132
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2014 21:37 schreef DagenNachtdromer het volgende:

[..]

stel je zelf eens voor in een paardenslee met een lekkere deken over je benen. Of voor een knapperend haardvuur met een boek, met een heel mooi uitzicht door het raam! Ik zou gaan. Maar wel goede sschoenen hoor, heel goed anti slip!
Hahaha :D Sorry, deels ben ik het wel met je eens. Het kán ter plaatse heel leuk en mooi zijn. En een leuk verzetje. Maar je moet er ook komen he, is best ver rijden. Met bekkenpijn lang in de auto zitten is echt niét tof. Als je je echt crappy voelt kan het zomaar ineens helemaal niet zo leuk zijn om zo ver te reizen, niet in je eigen bed te slapen, etc.

Nogmaals, áls. Het kan net zo goed prima gaan allemaal maar dat zou ik gewoon even afwachten tot je wat meer in de buurt van die 32 weken komt.
pi_142697140
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 21:37 schreef Risu het volgende:
Wintersport, ik zou het zelf niet doen. Ik vind skieen namelijk super gaaf en als ik dan niet mee kon doen zou ik daar maar een beetje sipjes bij kijken. Als je daar wel tegen kan, moet je bij jezelf bedenken wat je zou gaan doen als de rest wel bergje op bergje af gaat terwijl je aan de gluwein warme chocomel zit. En of je daar dan gelukkig van wordt. (Daarbij bedenk ik me dat mijn wintersportvakanties van tig jaar geleden altijd alleen maar skieen was, en thats it. Ik was pas 18 toen.) Dat natuurlijk naast het feit dat je inderdaad lang moet zitten, of vliegen of naja wat anderen al genoemd hebben. Maar dat zijn mijn 2-cents.
Sowieso warme chocomel voor mij, ik drink nooit alcohol ;).
Maar komt goed! Ik wacht het gewoon maar eens af.
pi_142697198
Dank allemaal.
Zoals ik zelf al dacht: eerst maar eens de 32 weken bereiken en kijken in welke conditie ik dan verkeer.
Thanks voor jullie input!
pi_142697324
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 21:40 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Hahaha :D Sorry, deels ben ik het wel met je eens. Het kán ter plaatse heel leuk en mooi zijn. En een leuk verzetje. Maar je moet er ook komen he, is best ver rijden. Met bekkenpijn lang in de auto zitten is echt niét tof. Als je je echt crappy voelt kan het zomaar ineens helemaal niet zo leuk zijn om zo ver te reizen, niet in je eigen bed te slapen, etc.

Nogmaals, áls. Het kan net zo goed prima gaan allemaal maar dat zou ik gewoon even afwachten tot je wat meer in de buurt van die 32 weken komt.
das natuurlijk ook waar. Maar het is zo mooi daar.

maar wel verstandig om later te kiezen of gaan een goed idee is. Ik ga zondag naar het dolfinarium en weet nog steeds niet of het wel een goed plan is :@ maar ik wil zo graag
pi_142697987
waarom zou je niet gaan? ( heb k ws overheen gelezen :@ )
S. 2014
J. 2016
  donderdag 24 juli 2014 @ 21:58:31 #49
149959 SQ
snelle trees
pi_142698028
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2014 21:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
waarom zou je niet gaan? ( heb k ws overheen gelezen :@ )
Was jij met 32 weken nog 12 uur in de auto gaan zitten?
disclaimer
pi_142698049
Alles in orde O+ gelukkig toch een goede hartslag, genoeg beweging en het vruchtwater was ook in orde. Ze ligt mooi met haar hoofdje beneden, nog niet ingedaald.

Excuse me als ik nu even instort. Blijkbaar toch erg gestresst vandaag :{ .
Bedankt voor alle lieve posts, fijn topic is dit toch!
  donderdag 24 juli 2014 @ 21:59:40 #51
149959 SQ
snelle trees
pi_142698087
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2014 21:59 schreef Razztwizzle het volgende:
Alles in orde O+ gelukkig toch een goede hartslag, genoeg beweging en het vruchtwater was ook in orde. Ze ligt mooi met haar hoofdje beneden, nog niet ingedaald.

Excuse me als ik nu even instort. Blijkbaar toch erg gestresst vandaag :{ .
Bedankt voor alle lieve posts, fijn topic is dit toch!
ah, wat fijn om te horen Razz, super! En nu lekker slapen :*
disclaimer
pi_142698129
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 21:09 schreef Crumpette het volgende:

[..]

nouja, tuurlijk wel. Werk en geld gaan hand in hand, niet? Zo niet doen we iets verkeerd :'). Maar, goed, niks gezegd dan. :D

heel iets anders, bij het engelse familiebezoek volgende maand om The Bump te showen, hebben we net ook een paar dagen in cornwall geboekt *; babymoon!
Babymoon!

Nou zo was t niet bedoeld crumpette, echt niet. :*
Kwak
pi_142698140
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 21:58 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Was jij met 32 weken nog 12 uur in de auto gaan zitten?
hoe ga jij 12 uur rijden naar dolfinarium?
;) t sneeuwuitje zou ik niet meer redden, maar ik zou t idd afwachten...
S. 2014
J. 2016
  donderdag 24 juli 2014 @ 22:01:00 #54
149959 SQ
snelle trees
pi_142698158
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2014 22:00 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

hoe ga jij 12 uur rijden naar dolfinarium?
;) t sneeuwuitje zou ik niet meer redden, maar ik zou t idd afwachten...
Oh crap, ìk las weer over het dolfinarium heen... :')
disclaimer
pi_142698165
quote:
w0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 21:34 schreef Risu het volgende:
Waaah kijk nou, ik sta erin. Nu is het echt :P
*O*

En dan sta ik niet meer onderaan! :D ;)
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_142698239
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 22:01 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Oh crap, ìk las weer over het dolfinarium heen... :')
als je wil kan je daar best 12 uur over doen.. :P

ik vind 10 min met de bus al een hel tegenwoordig dus ik oordeel nergens over, maar heb gemist of DnD ook bekkenklachten oid heeft.
S. 2014
J. 2016
pi_142698255
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2014 21:59 schreef Razztwizzle het volgende:
Alles in orde O+ gelukkig toch een goede hartslag, genoeg beweging en het vruchtwater was ook in orde. Ze ligt mooi met haar hoofdje beneden, nog niet ingedaald.

Excuse me als ik nu even instort. Blijkbaar toch erg gestresst vandaag :{ .
Bedankt voor alle lieve posts, fijn topic is dit toch!
Fijn! Gelukkig! (Niet het instort gedeelte)
Kwak
pi_142698266
Wat een opluchting Razz, begrijpelijk dat je er even van bij moet komen.

Jeej voor 2015 baby's in het lijstje!
pi_142698565
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2014 21:59 schreef Razztwizzle het volgende:
Alles in orde O+ gelukkig toch een goede hartslag, genoeg beweging en het vruchtwater was ook in orde. Ze ligt mooi met haar hoofdje beneden, nog niet ingedaald.

Excuse me als ik nu even instort. Blijkbaar toch erg gestresst vandaag :{ .
Bedankt voor alle lieve posts, fijn topic is dit toch!
Gelukkig! Nu idd lekker op de bank / in bed ploffen :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_142698635
Ik heb net even het laatste stukkie vorig topic doorgelezen. Wat een mooie tuinen hebben jullie _O_

Razz, fijn dat het allemaal goed blijkt te zijn. Lekker slapen lijkt me een top plan. Dan kom je weer helemaal tot rust, ook in je hoofd enzo.
Ik duik er ook in. Het is weer mooi geweest voor vandaag.
pi_142698668
Wat een opluchting razz!
pi_142698781
Fijn Razz! O+ een hele opluchting
pi_142698785
wat fijn Razz! nu lekker slapen :*
S. 2014
J. 2016
pi_142698818
Fijn, Razz. Slaap lekker!
  donderdag 24 juli 2014 @ 22:18:26 #65
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_142699043
Knuf voor Razz, fijn meis :)
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_142699185
http://www.newyorker.com/(...)mbid=social_facebook

Mooi filmpje over de cultuur van keizersnede in de VS en een vrouw die tegen de stroom in kiest voor een tweede kind via natuurlijke bevalling na een eerste keizersnede.

Ook dokters aan t woord over het waarom (volgens hen) van de vele keizersnede. Ik vond t vet interessant en t einde is zo mooi, als ze dr kindje heeft O+
Kwak
pi_142699278
yay voor Razz! dat is een geruststelling.
  donderdag 24 juli 2014 @ 22:36:40 #68
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_142699856
Jeumig, anders posten jullie gewoon ff gauw het topic dicht en alweer drie nieuwe pagina's terwijl ik pizza eet en Orange is the New Black kijk :D.

Crumpette, spannend morgen!! Succes en plezier :).

Cygne, rot dat je zo misselijk en tegelijkertijd bang bent. Knuf :* .

Razz wat fijn dat het toch goed was. Spannend avondje zo :* .

Malteser ik zou t ook afwachten... /spuitelf.

Verder zag ik mooie tuinen voorbij komen! Dat hoekje van Radyhyn, ziet er heerlijk uit zeg!

En dat was het denk ik weer. Kwak, ik stuur je een PM :).
pi_142699901
Wat fijn dat alles goed is Razz!

Ik voel af en toe steken in m'n liezen. Als dat maar geen voorbode is van beenweeën :o Zal wel niks zijn hoor, ik ben van plan om pas ergens in week 41 spontaan te gaan bevallen 8-)
pi_142700042
Opluchting, razz, fijn! *O* ik vind 't ook lastig, want ben nu ver van huis en als ik de baby dan even niet genoeg voel... Wat dan? Hopelijk is ze morgen weer lekker druk bezig :)


Ennnn jompel, want lektetten *O* Ze doen het!
en verklaart waarom kat steeds aan m'n boobs zit te snuffelen enzo _O-
pi_142700580
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 22:41 schreef krijgerrtje het volgende:
Opluchting, razz, fijn! *O* ik vind 't ook lastig, want ben nu ver van huis en als ik de baby dan even niet genoeg voel... Wat dan? Hopelijk is ze morgen weer lekker druk bezig :)


Ennnn jompel, want lektetten *O* Ze doen het!
en verklaart waarom kat steeds aan m'n boobs zit te snuffelen enzo _O-
Die van mij wou laatst ook likken :o maar heb nog geen druppels gezien :N

Ieuwl! Borstvoedingskat...
Kwak
pi_142700657
daar komen dus al die dromen vandaan! _O-
  donderdag 24 juli 2014 @ 23:00:54 #73
149959 SQ
snelle trees
pi_142701057
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 22:53 schreef Crumpette het volgende:
daar komen dus al die dromen vandaan! _O-
gmta :')
disclaimer
  donderdag 24 juli 2014 @ 23:03:58 #74
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_142701238
:D dat hebben mijn katten nog nooit gedaan! Gelukkig!

Mijn jongste zoontje prikt wel steeds met zijn vinger (hard) in mijn tetten en vraagt dan 'mama, zit daar geen baby in?'. Ja, ik krijg een drieling :P. (Nee come on, ze zijn gegroeid, maar zoooo erg nou ook weer niet :P).
pi_142701241
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 22:37 schreef Amsel het volgende:
Wat fijn dat alles goed is Razz!

Ik voel af en toe steken in m'n liezen. Als dat maar geen voorbode is van beenweeën :o Zal wel niks zijn hoor, ik ben van plan om pas ergens in week 41 spontaan te gaan bevallen 8-)
indalen! :Y)
S. 2014
J. 2016
pi_142701485
Razz, fijn dat alles goed bleek! Nu eerst even lekker bijkomen.

Over werken, ik zou er niet aan moeten denken om niet aan het werk te zijn. Ik ga straks drie dagen werken, maar wel met de kanttekening dat de vier die ik nu werk in de praktijk eigenlijk altijd vijf zijn. Op alleen het salaris van mijn vriend zouden we het ook niet redden. (Ik vraag me dan ook altijd af wat die kerels van anderen verdienen bij wie dat wel kan. :D.)

Een knipper voor Risu, super!!

DNd, dat zou ik echt tegen die tijd bekijken. Ik ben nu goed 24 weken zwanger maar vind de vakantie best wel zwaar. :@. Al ging Florence in de herkansing vandaag best goed! Hoera voor heel veel bankjes in het museum en happy hormones door babykleertjes die we gekocht hebben doen ook veel goed. :+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_142701566
Toch maar een serieuze poging gedaan vriend de baby te laten voelen schoppen, inclusief een handvol haribo beertjes om baby een beetje uit te nodigen... en eindelijk succes!! :D uiteraard geen huilende viking hier, maar hij vind het wel leuk hoor. en ik ook, beetje delen *;

en nu ga ik snel naar bed want dan is het sneller morgen :@ :D
pi_142707180
sugarbom baby O+
werkt hier idd ook erg goed.

spannende dag voor een aantal dames morgen, duimen draaien iig!

ik heb slaapproblemen, valt niet op toch :P
Bijna 37 weken zwanger, en die kleine beweegt een stuk minder ineens, Gelukkig beweegt ze wel en toen ik de angelsounds er ff bijpakte ( :@ ) ging madame traditiegetrouw tegen de dopler liggen schoppen en ervan wegdraaien O+
blijf het een wereldapparaat vinden...

Ik meld trouwens nu wel vast dat ik door mijn slaapproblemen vaak laat wakker ben, dus zal ik mij dan ook vaak wat later melden :+ (vanaf zaterdag pas meldplicht)

Sq ik heb jullie klustopic doorgelezen en ben echt verliefd op jullie huis! O+ wow! offtopic :@
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 25 juli 2014 @ 04:03:29 #79
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_142708139
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 02:22 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
en die kleine beweegt een stuk minder!

Ik had geen AS, en moest bij zulke waarnemingen gelijk bellen... Zeker met deze termijn in de zwangerschap!

Ik werd daarvoor flink op de vingers getikt! :o o|O
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_142708902
Meld!

Balen van het moeilijk slapen GM. Ik heb een uitslaapprobleem en ze is 3 ;)
pi_142708964
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 21:22 schreef Malteser het volgende:
Heerlijk Crumpette!!

Voorspellende-gave-vraagje: met Kerst staat een wintersportvakantie gepland met schoonouders. Dat ik met 32 weken niet meer kan skiën lijkt me duidelijk. Maar ik kan toch, mits ik me goed voel, wel mee naar Oostenrijk? Of is dat naïef?
Mijn gedachte: als ik me goed voel, kan het best. Bovendien worden in Oostenrijk ook baby's geboren.
Mijn moeder vroeg heel overtuigend: "De wintersport met Kerst laat je nu toch wel achterwege?! Zo ver weg nog met 32 weken..."
Mijn reactie: "Laten we niet op de zaken vooruit lopen en eerst maar eens de 32 weken halen. Als ik me goed genoeg voel tegen die tijd, zie ik geen bezwaren."

Maar nu ben ik dus diep in conclaaf met mezelf. Wil er niet te makkelijk over denken, want ik besef me wel degelijk dat er voors en tegens zijn en dat niet iedere zwangerschap hiep hoi leuk is maar is mijn gedachtegang heel gek?
Misschien denk ik er over een paar maanden ook heel anders over.... Maar tot zover een klein kijkje in mijn hersenspinsels.
Ik ben van week 35 tot 37 met mijn ouders mee naar Zwitserland geweest op 'wintersport' en ik vond het heerlijk. Lekker door de sneeuw wandelen, en het kon ook makkelijk :Y
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_142708994
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2014 21:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
waarom zou je niet gaan? ( heb k ws overheen gelezen :@ )
niet overheen gelezen hoor, ik ben als het voor mezelf niet ernstig is niet zo vocaal. Maar bekken begint op te spelen. Denk wel dat ik ga, wil heel graag, maar dat is voor mij dit jaar denk ik het laatste veel loop uitje
  vrijdag 25 juli 2014 @ 07:23:11 #83
149959 SQ
snelle trees
pi_142709035
Aw, tnx gm O+
En lol@ de zoon van fee _O-
Gelukkig doen alle babies nog wat ze moeten doen! Die van mij is altijd rustig 's nachts trouwens, hopelijk is dat een voorbode :')
disclaimer
  vrijdag 25 juli 2014 @ 07:27:43 #84
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_142709060
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2014 23:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Razz, fijn dat alles goed bleek! Nu eerst even lekker bijkomen.

Over werken, ik zou er niet aan moeten denken om niet aan het werk te zijn. Ik ga straks drie dagen werken, maar wel met de kanttekening dat de vier die ik nu werk in de praktijk eigenlijk altijd vijf zijn. Op alleen het salaris van mijn vriend zouden we het ook niet redden. (Ik vraag me dan ook altijd af wat die kerels van anderen verdienen bij wie dat wel kan. :D.)

Een knipper voor Risu, super!!

DNd, dat zou ik echt tegen die tijd bekijken. Ik ben nu goed 24 weken zwanger maar vind de vakantie best wel zwaar. :@. Al ging Florence in de herkansing vandaag best goed! Hoera voor heel veel bankjes in het museum en happy hormones door babykleertjes die we gekocht hebben doen ook veel goeds.
Discussie was eigenlijk al gesloten dus
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Razz wat fijn dat alles goed was!

Hoeveel kleertjes heb je geshopt in florance Dad? Pic? *)

Hoe laat begint de echo marathon?
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_142709112
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 07:27 schreef AwayTL het volgende:

Hoe laat begint de echo marathon?
om 8 uur 8-) ! ik stuiter al vanaf 5 :') ik voel me zo'n kind soms :')
  vrijdag 25 juli 2014 @ 07:43:41 #86
149959 SQ
snelle trees
pi_142709155
Meteen om 8 uur al, wat een luxe O+
disclaimer
  vrijdag 25 juli 2014 @ 07:44:12 #87
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_142709158
Haha crumpette, ik heb dat ook. Net een 5jarige die jarig is *O*

En ook hier zometeen thuisblijfmoeder, naja, 8 uurtjes werken als go waarbij baby zometeen meegaat.
Man werkt in offshore waarbij hij 4 weken van huis is en dan weer paar weken thuis en dat verdient genoeg.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 07:46:29 #88
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_142709173
En net dacht ik heel blij dat ik baby voelde. Niet schoppen maar aan 1 kant een hele harde buik maar ik moest gewoon naar de wc -O-
  vrijdag 25 juli 2014 @ 07:51:57 #89
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_142709207
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 06:55 schreef marel88 het volgende:
Meld!

Balen van het moeilijk slapen GM. Ik heb een uitslaapprobleem en ze is 3 ;)
helemaal vergeten je gisteren te feliciteren met je proefschrift! *O*
Kwak
  vrijdag 25 juli 2014 @ 07:52:34 #90
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_142709212
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 07:36 schreef Crumpette het volgende:

[..]

om 8 uur 8-) ! ik stuiter al vanaf 5 :') ik voel me zo'n kind soms :')
Veel succes/ plezier!
Kwak
  vrijdag 25 juli 2014 @ 07:52:56 #91
149959 SQ
snelle trees
pi_142709217
Awww, arme snoenk, zo veel geduld moeten hebben :*
Hoe ver ben je nu precies?
disclaimer
  vrijdag 25 juli 2014 @ 08:00:17 #92
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_142709284
Morgen 19 weken
  vrijdag 25 juli 2014 @ 08:04:34 #93
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_142709326
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 07:46 schreef snoenk het volgende:
En net dacht ik heel blij dat ik baby voelde. Niet schoppen maar aan 1 kant een hele harde buik maar ik moest gewoon naar de wc -O-
Jij had laatst je eerste kleine plopjes toch?

Die had ik met 16 weken, en toen tot 21 weken helemaal niks meer.

Maat het kan echt in één keer omslaan, net als dat het in één keer van buiten voelbaar wordt. Ik voelde het zelf echt met ong. 20-22 WK en van buiten met 25 weken...

Stom hè, dat wachten... En dan je partner zo lang weg...
Kwak
  vrijdag 25 juli 2014 @ 08:07:04 #94
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_142709344
Heel veel plezier en succes Crumpette! Ik denk dat ik deze uit de kast moet halen voor je: *G* !
  vrijdag 25 juli 2014 @ 08:09:02 #95
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_142709366
Ik weet dat ik me er nog geen zorgen om hoef te maken, maar ik wil zo graag O+ wachten is iid gewoon stom :(

En man gelukkig nu weer in het land tot volgende week dus hij kan mee met 20 weken echo
pi_142709373
Jeetje wat hebben jullie lopen kleppen hierzo. Niet echt bijgelezen want nogal moe.

Gisteren wel gebeld door de verloskundige, vandaag (over een uurtje) moet ik mijn Rhesus prik krijgen want baby is positief van bloedgroep... En nu ben ik bang... :{ Niet zozeer voor de prik, dat ging bij therapie jaren geleden wel goed, maar wel voor de vloeistof, dat heb ik 15 jaar ofzo niet meer gehad.
En in principe zou ik nu ook informatie krijgen over pijnstilling.

Oh en gister op aanraden van de borstvoedingsles, voedingsbh's bij de hema gekocht (niet duur en perfect voor de eerste kraamtijd ook en als ze passen daarna ook nog). Ging er onverwachts ineens 25% vanaf (van 12 euro voor nu 9 euro) ivm korting die er deze week nog is. De verkoopster matste me en ik mocht er nog wel een paar kopen (maar dan wel per stuk afrekenen) *O* En goddelijk dat die dingen zitten. In een Livera mijn maat gepast :@ en in een prenatal die hema bh gepast :@ :s) en toen nog twee opgehaald. Zonder beugel en eindelijk de juiste maat, is goddelijk! :Y
pi_142709390
8 uur, dat is nu al!! Succes met de echo's vandaag, ik duim voor jullie!

Hoeveel bandenpijn is normaal? Ik loop bijna krom ervan. Ik denk dat ik vanavond mijn voedigskussen uit de kast haal om mee te slapen. Of zou positiekleding helpen omdat dat meer steun geeft?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_142709394
Ja, Marel nog feli met het afronden van je boek, wat heerlijk!!

En duimduim voor de echo's vandaag, spannend en leuk weer!

Vraagje: morgen 24 weken en ineens weer last van wat misselijkheid :-/ Lijkt honger-gerelateerd, iemand een idee of dat hormonaaltechnischgewijs sense make-t? Of heb ik gewoon iets onder de leden?

Btw: nieuwe pics in het buikentopic, met andere outfit deze keer
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  vrijdag 25 juli 2014 @ 08:14:10 #99
149959 SQ
snelle trees
pi_142709404
Wazig, bij mij op bv-les raadden ze juist aan om echt pas 10-14 dagen na de geboorte een paar voedingsbeha's aan te schaffen :D aangezien je tetters nog flink wat gaan toenemen :')
Ik heb er daarom ook nu maar 1 (passende BH), de elke zondagochtend door een sopje wordt geslagen... :')

Maar voor die prijs kan het natuurlijk weinig kwaad! Maar die zullen er wel niet in formaat walrus zijn?

Snoenk, bij mij kwam het ook uit het niets, dat voelen, de dag na de SEO. Opeens is het er! :*
disclaimer
  vrijdag 25 juli 2014 @ 08:15:05 #100
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_142709415
Echo marathon *O* ! Succes dames!

Hier ook een uitslaapprobleem zoals Marel... alleen een half jaartje jonger ;).

Gisteravond m'n auto verkocht, ben er toch een beetje down onder. Na 8 jaartjes lief en leed gaat ie naar een ander huisje ;( . Hij stond al 2 jaar werkloos voor de deur dus het afscheid zat eraan te komen...
Maarja het gaat me wel 100 euro in de maand schelen, en dat zijn veuuulll babykleertjes *)!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')