ah, wat fijn om te horen Razz, super! En nu lekker slapenquote:Op donderdag 24 juli 2014 21:59 schreef Razztwizzle het volgende:
Alles in ordegelukkig toch een goede hartslag, genoeg beweging en het vruchtwater was ook in orde. Ze ligt mooi met haar hoofdje beneden, nog niet ingedaald.
Excuse me als ik nu even instort. Blijkbaar toch erg gestresst vandaag.
Bedankt voor alle lieve posts, fijn topic is dit toch!
Babymoon!quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:09 schreef Crumpette het volgende:
[..]
nouja, tuurlijk wel. Werk en geld gaan hand in hand, niet? Zo niet doen we iets verkeerd. Maar, goed, niks gezegd dan.
heel iets anders, bij het engelse familiebezoek volgende maand om The Bump te showen, hebben we net ook een paar dagen in cornwall geboektbabymoon!
hoe ga jij 12 uur rijden naar dolfinarium?quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Was jij met 32 weken nog 12 uur in de auto gaan zitten?
Oh crap, ìk las weer over het dolfinarium heen...quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:00 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
hoe ga jij 12 uur rijden naar dolfinarium?t sneeuwuitje zou ik niet meer redden, maar ik zou t idd afwachten...
quote:wOp donderdag 24 juli 2014 21:34 schreef Risu het volgende:
Waaah kijk nou, ik sta erin. Nu is het echt
als je wil kan je daar best 12 uur over doen..quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh crap, ìk las weer over het dolfinarium heen...
Fijn! Gelukkig! (Niet het instort gedeelte)quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:59 schreef Razztwizzle het volgende:
Alles in ordegelukkig toch een goede hartslag, genoeg beweging en het vruchtwater was ook in orde. Ze ligt mooi met haar hoofdje beneden, nog niet ingedaald.
Gelukkig! Nu idd lekker op de bank / in bed ploffenquote:Op donderdag 24 juli 2014 21:59 schreef Razztwizzle het volgende:
Die van mij wou laatst ook likkenquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:41 schreef krijgerrtje het volgende:
Opluchting, razz, fijn!ik vind 't ook lastig, want ben nu ver van huis en als ik de baby dan even niet genoeg voel... Wat dan? Hopelijk is ze morgen weer lekker druk bezig
![]()
Ennnn jompel, want lektettenZe doen het!
en verklaart waarom kat steeds aan m'n boobs zit te snuffelen enzo
gmtaquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:53 schreef Crumpette het volgende:
daar komen dus al die dromen vandaan!
indalen!quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:37 schreef Amsel het volgende:
Wat fijn dat alles goed is Razz!
Ik voel af en toe steken in m'n liezen. Als dat maar geen voorbode is van beenweeënZal wel niks zijn hoor, ik ben van plan om pas ergens in week 41 spontaan te gaan bevallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |