abonnement Unibet Coolblue
pi_142689111
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 18:26 schreef Fee-nix het volgende:

[..]

O+

Trouwens, als 'thuis zittende' werk ik denk ik zelfs harder dan de 'werkenden' :Y :9 , als ik af mag gaan op de hoeveelheid posts die de 'werkenden' hier op een dag doen . Daar heb ik allemaal geen tijd voor jonguh :+ :9 (grapje he jongens, grapje)

Nu ook, ik ben even aan het posten en mijn kinderen ontsporen meteen...
Ze zitten Dora te kijken en ineens hoor ik wel heel rare dingen uit die laptop komen. Eerst hoorde ik al 'k*thoer', dacht dat ik het verkeerd verstond... Even later vraagt Dora: 'en wat vond je het leukst?' Antwoord een mannenstem: 'dat je me in mijn gezicht geslagen hebt'. :o _O- Uhmmm.... Dit is niet de echte Dora denk ik.
Hahaha :D

O+
  donderdag 24 juli 2014 @ 18:32:21 #252
149959 SQ
snelle trees
pi_142689126
kut, ik had er een streep onder gezet :')

Razz, fijn dat ze zich liet horen in ieder geval! O+
disclaimer
pi_142689147
Muwahahaha :D _O-

Razz dat zul je altijd zien. Kind houdt je nu al voor de gek!
pi_142689229
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 18:32 schreef Stormqueen het volgende:
kut, ik had er een streep onder gezet :')

Razz, fijn dat ze zich liet horen in ieder geval! O+
:P

Wat ik trouwens wel heel vervelend vind, is dat ik voor sparen niet echt de ruimte heb, financieel. Ik doe het wel, maar het gaat maar met kleine beetjes }:| . En al er dan plotselinge grote uitgaven zijn, moet ik het wel lenen bij mijn ouders om vervolgens maanden aan het terugbetalen te zijn. Dus als je dat meetelt, ben ik niet 100% financieel onafhankelijk met mijn 0,7 fte :') . Maar binnen nu en een paar jaar ben ik dat wel, want ooit moeten die kleine beetjes toch gaan aantikken, zou je zeggen.
  donderdag 24 juli 2014 @ 18:38:05 #255
149959 SQ
snelle trees
pi_142689285
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 18:36 schreef groofskendezoveelste het volgende:

[..]

:P

Wat ik trouwens wel heel vervelend vind, is dat ik voor sparen niet echt de ruimte heb, financieel. Ik doe het wel, maar het gaat maar met kleine beetjes }:| . En al er dan plotselinge grote uitgaven zijn, moet ik het wel lenen bij mijn ouders om vervolgens maanden aan het terugbetalen te zijn. Dus als je dat meetelt, ben ik net 100% financieel onafhankelijk met mijn 0,7 fte :') . Maar binnen nu en een paar jaar ben ik dat wel, want ooit moeten die kleine beetjes toch gaan aantikken, zou je zeggen.
in elk geval fijn dat je zo'n vangnet hebt toch! Ik vind dat niet iets om je voor te schamen in elk geval. Wij hebben een paar maanden geleden ook geld geleend omdat ons bouwproject sneller vorderde dan de belastingteruggaaf :')
disclaimer
pi_142689336
Nou, dat zei ik laatst nog tegen mijn ouders, dat ik zo blij was dat zij in elk geval konden bijspringen indien nodig. Niet iedereen heeft die luxe. (Zij zijn ook gewoon docent by the way, en mijn voornemen is nu al dat ik straks ook die ruimte heb gecreëerd om er voor mijn kinderen te kunnen zijn als zij financieel onafhankelijk zijn, zeg maar.)
  donderdag 24 juli 2014 @ 18:46:22 #257
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_142689509
Maar kwakzor je hebt liever dat ik ga werken en vraag om kinderopvangtoeslag en waarbij ik dus zelfs geld moet bij leggen om te kunnen werken dan dat ik thuisblijf en helemaal niets ontvang?

Ik ben thuis (overigens ook zelden :+ ) maar wij ontvangen verder helemaal niets.
En ik kan altijd weer gaan werken in mijn vak. (of bij de mcdonalds) :D
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  donderdag 24 juli 2014 @ 18:47:03 #258
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_142689530
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 18:31 schreef Stormqueen het volgende:
over dat ik niet zo hard werk momenteel heb je wel gelijk hoor Fee. Dat is ook zo :')

En nogmaals: het is niet zo dat ik mensen die niet willen werken per definitie stomme dozen vind. Ik zeg wel dat ìk die keuze moeilijk kan begrijpen. Dat zegt niks over hoe ik over iemand als persoon denk, dat zegt alleen iets over wat ik van die specifieke keuze vind he ;)
Hehehe, ja zie je, betrapt!

En ja snap ik. Ik snap ook dat fulltime moeder zijn niet bij iedereen past.
Dat je die keus niet 'snapt' is dus net zoiets als dat ik niet snap dat er moeders zijn die fulltime willen werken. (zo snappen we wat af met z'n allen :P)
Maar nu leek het alsof alle thuisblijfmoeders over een kam geschoren werden... Met dat profiteren van het stelsel etc. En misschien geldt dat voor sommige thuisblijfmoeders, maar lang niet voor alle.
Ik vind ook niet dat je mijn keus kan bestempelen als 'niet willen werken'. Ik wil best werken. Maar niet nu. Op dit moment heb ik andere prioriteiten.
Nuances maken bij dit soort zaken veel verschil imo.
Verders mag je me wel een domme doos vinden, hoor :P :D .

Ennnnn daar gaat je streep weer.
  donderdag 24 juli 2014 @ 18:48:53 #259
149959 SQ
snelle trees
pi_142689585
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2014 18:47 schreef Fee-nix het volgende:

[..]

Hehehe, ja zie je, betrapt!

En ja snap ik. Ik snap ook dat fulltime moeder zijn niet bij iedereen past.
Dat je die keus niet 'snapt' is dus net zoiets als dat ik niet snap dat er moeders zijn die fulltime willen werken. (zo snappen we wat af met z'n allen :P)
Maar nu leek het alsof alle thuisblijfmoeders over een kam geschoren werden... Met dat profiteren van het stelsel etc. En misschien geldt dat voor sommige thuisblijfmoeders, maar lang niet voor alle.
Ik vind ook niet dat je mijn keus kan bestempelen als 'niet willen werken'. Ik wil best werken. Maar niet nu. Op dit moment heb ik andere prioriteiten.
Nuances maken bij dit soort zaken veel verschil imo.
Verders mag je me wel een domme doos vinden, hoor :P :D .

Ennnnn daar gaat je streep weer.
nee, want ik ga er gewoon amen op zeggen :P
disclaimer
pi_142689646
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 18:46 schreef Moppert het volgende:
Maar kwakzor je hebt liever dat ik ga werken en vraag om kinderopvangtoeslag en waarbij ik dus zelfs geld moet bij leggen om te kunnen werken dan dat ik thuisblijf en helemaal niets ontvang?
Meen je dat echt?

Ik weet dat veel tweedeverdieners veel geld (bijna alles wellicht) kwijt zijn aan de opvang, maar ik heb nog nooit gehoord dat ze daadwerkelijk moeten toeleggen. Bovendien is het maar tijdelijk hè, zodra ze allemaal op school zitten, ga je er wel degelijk financieel op vooruit door allebei te werken. Ik zou, als je een werkende vrouw wilt zijn en blijven, altijd een beetje blijven werken gedurende die paar jaar, om in elk geval niet helemaal uit het arbeidsmarkt te verdwijnen. Dat maakt het terugkomen ook weer makkelijker.
  donderdag 24 juli 2014 @ 18:51:40 #261
149959 SQ
snelle trees
pi_142689661
't is ook wel lastig, omdat ik er aan de ene kant nogal sterke opvattingen over heb, en aan de andere kant WEET ik dat mijn wereld er over een jaar zo ontzettend anders uit zal zien, dat ik er goed ineens compleet anders in kan staan :')

Hell, ik heb zelfs een moèderfiets gekocht. Ik.
disclaimer
pi_142689707
Moederfietsen *O*
  donderdag 24 juli 2014 @ 18:53:33 #263
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_142689720
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 18:48 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

nee, want ik ga er gewoon amen op zeggen :P
I won, I won, I won! *) :+

Ok, dan zal ik nu je streep respecteren ;) .
  donderdag 24 juli 2014 @ 18:56:07 #264
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_142689796
Ja joh... Voor alle moeders to be:
wacht maarrrr :+ :* .

Moederfietsen zijn de bom!
pi_142689907
Mijn moeder heeft de eerste paar jaar alleen voor mij gezorgd naast fulltime werk, daar heb ik wel veel respect voor nu ik zie wat het inhoudt. Ze heeft daarna ook weer jaren weinig gewerkt en zelfs een tijd helemaal niet, om thuis te zijn voor ons. Zo wil ik er ook wel in staan, gewoon kijken wat kan en op dat moment bij jou en de situatie past.
pi_142689987
Maar, mooi plaatje voor Risu en fijn dat ie weer beweging voelt Razz!
  donderdag 24 juli 2014 @ 19:03:35 #267
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_142690030
Ja, dat vind ik ook een mooie instelling, Helio!

En idd respect voor je mams! Dat lijkt me erg zwaar, fulltime werken en dan ook nog in je eentje zorgen. Pfoeh...
  donderdag 24 juli 2014 @ 19:05:43 #268
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_142690115
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 18:51 schreef groofskendezoveelste het volgende:

[..]

Meen je dat echt?

Ik weet dat veel tweedeverdieners veel geld (bijna alles wellicht) kwijt zijn aan de opvang, maar ik heb nog nooit gehoord dat ze daadwerkelijk moeten toeleggen. Bovendien is het maar tijdelijk hè, zodra ze allemaal op school zitten, ga je er wel degelijk financieel op vooruit door allebei te werken. Ik zou, als je een werkende vrouw wilt zijn en blijven, altijd een beetje blijven werken gedurende die paar jaar, om in elk geval niet helemaal uit het arbeidsmarkt te verdwijnen. Dat maakt het terugkomen ook weer makkelijker.
Ja. of het bedrag is zo enorm laag dat het nog geen nut heeft.
Voor het bso/nso krijg je maximaal 70% van de uren van de minst werkende partner aan kinderopvangtoeslag.

En wij hebben veel brij door minimum aan schooluren en continurooster.
Veel ouders hebben hier dus geen bso of ze passen op elkaars kinderen. :)
Hoewel ik heel graag wil werken vind ik het zonde om dat te doen op deze manier.
Plus ik kan niet rekenen op mijn vriend die kan wegbrengen en halen en dat beperkt weer enorm.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_142690208
Nou ja, het dient dan tijdelijk niet het financiële doel, maar andere doelen, zoals blijven deelnemen aan de arbeidsmarkt (zodat kansen om terug te komen groter zijn) en/of (en dat is uiteraard voor iedereen persoonlijk) gewoon sociaalmaatschappelijk.
  donderdag 24 juli 2014 @ 19:17:43 #270
149959 SQ
snelle trees
pi_142690634
M'n man heeft zijn discobal binnen... 50 cm doorsnee ffs :')
disclaimer
  donderdag 24 juli 2014 @ 19:26:29 #271
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_142690987
Discobal?!?!
Wat zijn jullie nou weer van plan? :P
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  donderdag 24 juli 2014 @ 19:36:48 #272
149959 SQ
snelle trees
pi_142691329
Voor in de veranda. Maar ik mag een neonlamp in de vorm van een flamingo!
disclaimer
pi_142691493
Oh my wat een hoop bij te lezen!

Razz :* voor de stress, maar fijn er meteen weer bewogen wordt als er eens even streng wordt toegesproken ^O^
Phaidra, fijn met je leidinggevende *O*
Risu heeft een mooie boon *O*
Marel _O_ wat goed! Die hele bevalling wordt een eitje voor jou na dit Grote Werk ;)

Hier is baby vandaag ontzettend actief O+ t lijkt net alsof de afgelopen relatief rustige week zich nou uitbetaald in hardere schopjes, er zal wel gegroeid zijn! Ook voel ik de schopjes al rond mijn navel :o mijn bm zou daar pas over 2 weken moeten aankomen, toch?
pi_142691718
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 19:41 schreef Crumpette het volgende:
Oh my wat een hoop bij te lezen!

Razz :* voor de stress, maar fijn er meteen weer bewogen wordt als er eens even streng wordt toegesproken ^O^
Phaidra, fijn met je leidinggevende *O*
Risu heeft een mooie boon *O*
Marel _O_ wat goed! Die hele bevalling wordt een eitje voor jou na dit Grote Werk ;)

Hier is baby vandaag ontzettend actief O+ t lijkt net alsof de afgelopen relatief rustige week zich nou uitbetaald in hardere schopjes, er zal wel gegroeid zijn! Ook voel ik de schopjes al rond mijn navel :o mijn bm zou daar pas over 2 weken moeten aankomen, toch?
bij mij was t wel zo, paar dagen rust en dan weer groter... groeispurtjes! O+
S. 2014
J. 2016
pi_142691767
ohja en morgenochtend SEO *O* ik kan niet wachten! omgzuperspannend :o :D
pi_142692070
Oh dat van dan werk ik alleen voor de opvangkosten en verdien ik niks geloof ik ook niet gauw. Je werkt allebei, dus het is maximaal de helft van de opvangkosten. Maar daarnaast bouw je werkervaring op en pensioen en recht op ww en andere werknemersverzekeringen. Ik snap wel dat je dat niet direct op je bankrekening ziet, maar het is wel geld waard.

Maar ik ben het ook eens met het feit dat het een eigen keuze is die vaak op meer dan alleen maar op - ik wil meer geld hebben of - ik wil er altijd zijn voor mijn kinderen, gebaseerd is. Daarom kan je niet oordelen over iemands persoonlijke situatie.
  donderdag 24 juli 2014 @ 20:00:26 #277
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_142692203
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 19:36 schreef Stormqueen het volgende:
Voor in de veranda. Maar ik mag een neonlamp in de vorm van een flamingo!
Hoe cool is dat! Discobal en roze flamingo! Wat een ultiem hysterische combi _O-
Wij zijn ook helemaal blij met onze nieuwe veranda (hele tuin vorig najaar op de schop genomen)... we zijn er niet onderuit te slaan.. helemaal met dit weer :P

Ff onder spoiler want we gaan weer lekker offtopic..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_142692391
VK is geweest, hartslag baby was wat traag, dus nu naar ziekenhuis voor ctg en echo. En ik kreeg een preek dat ik eerder moet bellen :@ . Ik vind dat zo moeilijk, bel ook nooit de huisarts ofzo. Maar goed. Fijn dat alles even wordt gecheckt zo.
  donderdag 24 juli 2014 @ 20:04:50 #279
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_142692412
Spannend Crump! *O*
En bij navel was ook waar ik de schopjes als eerste goed voelde 1,5 week geleden. Ik heb het idee dat daar mijn placenta ophoudt (ligt aan de voorkant) :D
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  donderdag 24 juli 2014 @ 20:05:32 #280
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_142692450
Ohh Razz wat goed dat je gebeld hebt! Heel veel succes bij het zh en hopelijk dat het gewoon allemaal mee valt :*
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_142692576
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2014 20:04 schreef Razztwizzle het volgende:
VK is geweest, hartslag baby was wat traag, dus nu naar ziekenhuis voor ctg en echo. En ik kreeg een preek dat ik eerder moet bellen :@ . Ik vind dat zo moeilijk, bel ook nooit de huisarts ofzo. Maar goed. Fijn dat alles even wordt gecheckt zo.
+1. maar fijn dat ze het even gaan checken.. hoop dat alles in orde is!
  donderdag 24 juli 2014 @ 20:16:42 #282
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_142692941
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2014 20:04 schreef Razztwizzle het volgende:
VK is geweest, hartslag baby was wat traag, dus nu naar ziekenhuis voor ctg en echo. En ik kreeg een preek dat ik eerder moet bellen :@ . Ik vind dat zo moeilijk, bel ook nooit de huisarts ofzo. Maar goed. Fijn dat alles even wordt gecheckt zo.
Succes Razz! Hopelijk valt het allemaal mee.
pi_142692968
Razz fijn dat ze gaan checken!
Spannend voor crump, morgen! Ik ben benieuwd!

Klaag
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 24 juli 2014 @ 20:20:18 #284
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_142693088
Och Cygne, als je zo'n last hebt kan het toch niet anders dan dat 't gewoon goed zit meis :*
Hopelijk krijg je snel die bevestiging :)
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  donderdag 24 juli 2014 @ 20:24:19 #285
149959 SQ
snelle trees
pi_142693263
Ik snap je bezwaar Razz, maar toch goed dat je nu gebeld hebt en dat ze even extra gaan controleren. Hopelijk is alles goed! :*
disclaimer
pi_142693485
Succes Razz in het ziekenhuis!

Cygne: rot dat je je zo naar voelt. Hopelijk krijg je snel duidelijkheid, zodat je in ieder geval weet dat het goed zit :*.
pi_142693549
Fijn dat ze er even goed naar gaan kijken Razz!

Ik vind dit soort berichten en commentaar als "je had eerder moeten bellen" altijd best eng. Wat nou als ik het niet door zou hebben dat m'n kind te rustig is? Soms vraag ik me ook af of heel veel bewegen ook verkeerd kan zijn, misschien is ze dan wel in paniek daarbinnen? Je hebt gewoon geen flauw idee wat er binnenin je gebeurt en ik kan soms best bang zijn dat ik belangrijke signalen mis.
pi_142693571
Cygne jij doet morgen ook mee aan het Z&G echo-circus, toch? :Y
pi_142693583
Razz fijn dat ze goed controleren en goed dat je gewoon gebeld hebt.

Cygne wat vervelend dat je je zo naar en bang voelt :*
pi_142693608
Cygne het is écht niet voor niets! :*
pi_142693725
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 20:30 schreef Crumpette het volgende:
Cygne jij doet morgen ook mee aan het Z&G echo-circus, toch? :Y
Ja, om 16.00.
  donderdag 24 juli 2014 @ 20:35:39 #292
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_142693829
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 18:18 schreef groofskendezoveelste het volgende:

[..]

Was jij degene die laatst schreef dat ze allergisch was voor markplaats?
En je weet dat er een onderwijsbeurs bestaat? Ik heb zelf ook de lerarenopleiding gedaan, toen ik mijn duo al had, en 0,7 fte werkte. En ik ga er weer één doen, eerstegraagds. En op de opvang na (maar ik deed het studeren zelfstandig in de avonduren, ging bijna alleen naar tentamens, dus dat was maar weinig nodig) heb ik zelf geen kosten gemaakt voor de opleiding.

En nee, ik kan uiteraard niet in andermans portemonnaie kijken, maar ik ben natuurlijk wel ervaringsdeskundige (in hetzelfde vakgebied).

:)
Onderwijs beurs heb ik geen recht op (ik heb ooit 1 jaar stufi gehad voor de master - en alweer terug betaald want vertraging en tien jaars termijn verlopen) en natuurlijk weet ik van het bestaan daarvan. Krijg jij nu weer de lerarenbeurs voor je eerstegraads dan? Ik kon echt niks meer krijgen.

Doe er ook langer over dan nodig, vertraging eerst door ziekte en daarna 4 dagen werken en promoveren naast de opleiding was niet zo'n goede combi. Op zich ben ik in t najaar klaar, dan gaat t collegegeld automatisch deels een spaarrekening op en deels als extra aflossing studieschuld.

Over marktplaats: toen ik financieel moeilijk zat heb ik veel verkocht op marktplaats. Kopen doe ik liever niet, ben al twee keer heel vervelend de boot ingegaan. Maar als ik geen keus heb dan is dat anders ja. Natuurlijk.
Kwak
  donderdag 24 juli 2014 @ 20:36:51 #293
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_142693875
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2014 20:04 schreef Razztwizzle het volgende:
VK is geweest, hartslag baby was wat traag, dus nu naar ziekenhuis voor ctg en echo. En ik kreeg een preek dat ik eerder moet bellen :@ . Ik vind dat zo moeilijk, bel ook nooit de huisarts ofzo. Maar goed. Fijn dat alles even wordt gecheckt zo.
:* succes, goed dat je toch gegaan bent. Ze heeft t vast gewoon warrum ofzo...
Kwak
  donderdag 24 juli 2014 @ 20:38:01 #294
149959 SQ
snelle trees
pi_142693922
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2014 20:29 schreef Amsel het volgende:
Fijn dat ze er even goed naar gaan kijken Razz!

Ik vind dit soort berichten en commentaar als "je had eerder moeten bellen" altijd best eng. Wat nou als ik het niet door zou hebben dat m'n kind te rustig is? Soms vraag ik me ook af of heel veel bewegen ook verkeerd kan zijn, misschien is ze dan wel in paniek daarbinnen? Je hebt gewoon geen flauw idee wat er binnenin je gebeurt en ik kan soms best bang zijn dat ik belangrijke signalen mis.
Ja, ik ook hoor! Ik vind het zo ontastbaar. Het is niet concreet te maken.

Ik heb overigens begrepen dat een kind nooit te veel kan bewegen. Een foetus kan niet in paniek raken. Als het kind zich niet lekker voelt uit dat zich altijd door heel weinig beweging.
disclaimer
pi_142693993
Razz fijn dat het even goed gecontroleerd gaat worden. Hoop dat je babietje het nog prima naar de zin heeft in je buik.

Ik zag een mooie veranda voorbij komen. Jaloers! :o

Hmm ook daarom hebben we niet voor een kdv gekozen maar voor een go. Dan loont het tenminste om te werken, ook al verdiende ik bij mijn laatste baan nog geen 11 euro bruto per uur ( :@ ). Maar het gaf me heel veel voldoening, ik had het daar altijd gezelkig, goed voor c.v. etc. etc. Maar dat ik voor Jan Lul werkte? Nee.. dat gevoel heb ik nooit gehad :)

En je zult idd een baby in je buik hebben met claustrofobie! :o _O-
  donderdag 24 juli 2014 @ 20:40:07 #296
149959 SQ
snelle trees
pi_142694004
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 20:00 schreef Radyhyn het volgende:

[..]

Hoe cool is dat! Discobal en roze flamingo! Wat een ultiem hysterische combi _O-
Wij zijn ook helemaal blij met onze nieuwe veranda (hele tuin vorig najaar op de schop genomen)... we zijn er niet onderuit te slaan.. helemaal met dit weer :P

Ff onder spoiler want we gaan weer lekker offtopic..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, wat een heerlijk plekkie!! Leuk zo met die haard enzo O+

Die van ons is wel een andere stijl trouwens:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed, mijn man heeft een hobby, zeg maar :') (houtbewerken)
oh en ook nog niet af, het hele interieur moet nog :P
disclaimer
pi_142694068
Succes razz :*

Cygne :*
  donderdag 24 juli 2014 @ 20:42:44 #298
149959 SQ
snelle trees
pi_142694114
Cygne, het komt vast goed, heus! :*
disclaimer
  donderdag 24 juli 2014 @ 20:44:03 #299
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_142694167
Razz, goed dat je gebeld hebt! Maandag was bij mij hetzelfde, op aandringen van vriend heb ik gebeld. Hartslag was wat trager en bloeddruk was weer hoog. Ook een rondje ctg en echo gehad. Gelukkig niets aan de hand. Succes!

En de discussie ga ik me niet meer in mengen. Wij moeten gewoon alletwee werken om een beetje fatsoenlijk te kunnen leven, want veel luxe en extra's hebben we niet meer om in te leveren.

Cygne, :*

Is er iemand nog van plan erwtensoep ofzo te gaan maken? Ik heb nl 2 varkenspootjes in de aanbieding. Mèn, wat hou ik opeens een vocht vast....
  donderdag 24 juli 2014 @ 20:45:44 #300
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_142694250
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 20:40 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ah, wat een heerlijk plekkie!! Leuk zo met die haard enzo O+

Die van ons is wel een andere stijl trouwens:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed, mijn man heeft een hobby, zeg maar :') (houtbewerken)
oh en ook nog niet af, het hele interieur moet nog :P
Mooiii! Daar past wel een 50 cm discobal in ja! ^O^
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')