Hoe cool is dat! Discobal en roze flamingo! Wat een ultiem hysterische combiquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:36 schreef Stormqueen het volgende:
Voor in de veranda. Maar ik mag een neonlamp in de vorm van een flamingo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
+1. maar fijn dat ze het even gaan checken.. hoop dat alles in orde is!quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:04 schreef Razztwizzle het volgende:
VK is geweest, hartslag baby was wat traag, dus nu naar ziekenhuis voor ctg en echo. En ik kreeg een preek dat ik eerder moet bellen. Ik vind dat zo moeilijk, bel ook nooit de huisarts ofzo. Maar goed. Fijn dat alles even wordt gecheckt zo.
Succes Razz! Hopelijk valt het allemaal mee.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:04 schreef Razztwizzle het volgende:
VK is geweest, hartslag baby was wat traag, dus nu naar ziekenhuis voor ctg en echo. En ik kreeg een preek dat ik eerder moet bellen. Ik vind dat zo moeilijk, bel ook nooit de huisarts ofzo. Maar goed. Fijn dat alles even wordt gecheckt zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, om 16.00.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:30 schreef Crumpette het volgende:
Cygne jij doet morgen ook mee aan het Z&G echo-circus, toch?
Onderwijs beurs heb ik geen recht op (ik heb ooit 1 jaar stufi gehad voor de master - en alweer terug betaald want vertraging en tien jaars termijn verlopen) en natuurlijk weet ik van het bestaan daarvan. Krijg jij nu weer de lerarenbeurs voor je eerstegraads dan? Ik kon echt niks meer krijgen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:18 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Was jij degene die laatst schreef dat ze allergisch was voor markplaats?
En je weet dat er een onderwijsbeurs bestaat? Ik heb zelf ook de lerarenopleiding gedaan, toen ik mijn duo al had, en 0,7 fte werkte. En ik ga er weer één doen, eerstegraagds. En op de opvang na (maar ik deed het studeren zelfstandig in de avonduren, ging bijna alleen naar tentamens, dus dat was maar weinig nodig) heb ik zelf geen kosten gemaakt voor de opleiding.
En nee, ik kan uiteraard niet in andermans portemonnaie kijken, maar ik ben natuurlijk wel ervaringsdeskundige (in hetzelfde vakgebied).
quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:04 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja, ik ook hoor! Ik vind het zo ontastbaar. Het is niet concreet te maken.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:29 schreef Amsel het volgende:
Fijn dat ze er even goed naar gaan kijken Razz!
Ik vind dit soort berichten en commentaar als "je had eerder moeten bellen" altijd best eng. Wat nou als ik het niet door zou hebben dat m'n kind te rustig is? Soms vraag ik me ook af of heel veel bewegen ook verkeerd kan zijn, misschien is ze dan wel in paniek daarbinnen? Je hebt gewoon geen flauw idee wat er binnenin je gebeurt en ik kan soms best bang zijn dat ik belangrijke signalen mis.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:00 schreef Radyhyn het volgende:
[..]
Hoe cool is dat! Discobal en roze flamingo! Wat een ultiem hysterische combi![]()
Wij zijn ook helemaal blij met onze nieuwe veranda (hele tuin vorig najaar op de schop genomen)... we zijn er niet onderuit te slaan.. helemaal met dit weer
Ff onder spoiler want we gaan weer lekker offtopic..Ah, wat een heerlijk plekkie!! Leuk zo met die haard enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die van ons is wel een andere stijl trouwens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, mijn man heeft een hobby, zeg maar(houtbewerken)
oh en ook nog niet af, het hele interieur moet nog
disclaimer
quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ah, wat een heerlijk plekkie!! Leuk zo met die haard enzo
Die van ons is wel een andere stijl trouwens:Mooiii! Daar past wel een 50 cm discobal in ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, mijn man heeft een hobby, zeg maar(houtbewerken)
oh en ook nog niet af, het hele interieur moet nog
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |