abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142692070
Oh dat van dan werk ik alleen voor de opvangkosten en verdien ik niks geloof ik ook niet gauw. Je werkt allebei, dus het is maximaal de helft van de opvangkosten. Maar daarnaast bouw je werkervaring op en pensioen en recht op ww en andere werknemersverzekeringen. Ik snap wel dat je dat niet direct op je bankrekening ziet, maar het is wel geld waard.

Maar ik ben het ook eens met het feit dat het een eigen keuze is die vaak op meer dan alleen maar op - ik wil meer geld hebben of - ik wil er altijd zijn voor mijn kinderen, gebaseerd is. Daarom kan je niet oordelen over iemands persoonlijke situatie.
  donderdag 24 juli 2014 @ 20:00:26 #277
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_142692203
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 19:36 schreef Stormqueen het volgende:
Voor in de veranda. Maar ik mag een neonlamp in de vorm van een flamingo!
Hoe cool is dat! Discobal en roze flamingo! Wat een ultiem hysterische combi _O-
Wij zijn ook helemaal blij met onze nieuwe veranda (hele tuin vorig najaar op de schop genomen)... we zijn er niet onderuit te slaan.. helemaal met dit weer :P

Ff onder spoiler want we gaan weer lekker offtopic..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_142692391
VK is geweest, hartslag baby was wat traag, dus nu naar ziekenhuis voor ctg en echo. En ik kreeg een preek dat ik eerder moet bellen :@ . Ik vind dat zo moeilijk, bel ook nooit de huisarts ofzo. Maar goed. Fijn dat alles even wordt gecheckt zo.
  donderdag 24 juli 2014 @ 20:04:50 #279
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_142692412
Spannend Crump! *O*
En bij navel was ook waar ik de schopjes als eerste goed voelde 1,5 week geleden. Ik heb het idee dat daar mijn placenta ophoudt (ligt aan de voorkant) :D
  donderdag 24 juli 2014 @ 20:05:32 #280
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_142692450
Ohh Razz wat goed dat je gebeld hebt! Heel veel succes bij het zh en hopelijk dat het gewoon allemaal mee valt :*
pi_142692576
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2014 20:04 schreef Razztwizzle het volgende:
VK is geweest, hartslag baby was wat traag, dus nu naar ziekenhuis voor ctg en echo. En ik kreeg een preek dat ik eerder moet bellen :@ . Ik vind dat zo moeilijk, bel ook nooit de huisarts ofzo. Maar goed. Fijn dat alles even wordt gecheckt zo.
+1. maar fijn dat ze het even gaan checken.. hoop dat alles in orde is!
  donderdag 24 juli 2014 @ 20:16:42 #282
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_142692941
quote:
Succes Razz! Hopelijk valt het allemaal mee.
pi_142692968
Razz fijn dat ze gaan checken!
Spannend voor crump, morgen! Ik ben benieuwd!

Klaag
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 24 juli 2014 @ 20:20:18 #284
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_142693088
Och Cygne, als je zo'n last hebt kan het toch niet anders dan dat 't gewoon goed zit meis :*
Hopelijk krijg je snel die bevestiging :)
  donderdag 24 juli 2014 @ 20:24:19 #285
149959 SQ
snelle trees
pi_142693263
Ik snap je bezwaar Razz, maar toch goed dat je nu gebeld hebt en dat ze even extra gaan controleren. Hopelijk is alles goed! :*
disclaimer
pi_142693485
Succes Razz in het ziekenhuis!

Cygne: rot dat je je zo naar voelt. Hopelijk krijg je snel duidelijkheid, zodat je in ieder geval weet dat het goed zit :*.
pi_142693549
Fijn dat ze er even goed naar gaan kijken Razz!

Ik vind dit soort berichten en commentaar als "je had eerder moeten bellen" altijd best eng. Wat nou als ik het niet door zou hebben dat m'n kind te rustig is? Soms vraag ik me ook af of heel veel bewegen ook verkeerd kan zijn, misschien is ze dan wel in paniek daarbinnen? Je hebt gewoon geen flauw idee wat er binnenin je gebeurt en ik kan soms best bang zijn dat ik belangrijke signalen mis.
pi_142693571
Cygne jij doet morgen ook mee aan het Z&G echo-circus, toch? :Y
pi_142693583
Razz fijn dat ze goed controleren en goed dat je gewoon gebeld hebt.

Cygne wat vervelend dat je je zo naar en bang voelt :*
pi_142693608
Cygne het is écht niet voor niets! :*
pi_142693725
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 20:30 schreef Crumpette het volgende:
Cygne jij doet morgen ook mee aan het Z&G echo-circus, toch? :Y
Ja, om 16.00.
  donderdag 24 juli 2014 @ 20:35:39 #292
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_142693829
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 18:18 schreef groofskendezoveelste het volgende:

[..]

Was jij degene die laatst schreef dat ze allergisch was voor markplaats?
En je weet dat er een onderwijsbeurs bestaat? Ik heb zelf ook de lerarenopleiding gedaan, toen ik mijn duo al had, en 0,7 fte werkte. En ik ga er weer één doen, eerstegraagds. En op de opvang na (maar ik deed het studeren zelfstandig in de avonduren, ging bijna alleen naar tentamens, dus dat was maar weinig nodig) heb ik zelf geen kosten gemaakt voor de opleiding.

En nee, ik kan uiteraard niet in andermans portemonnaie kijken, maar ik ben natuurlijk wel ervaringsdeskundige (in hetzelfde vakgebied).

:)
Onderwijs beurs heb ik geen recht op (ik heb ooit 1 jaar stufi gehad voor de master - en alweer terug betaald want vertraging en tien jaars termijn verlopen) en natuurlijk weet ik van het bestaan daarvan. Krijg jij nu weer de lerarenbeurs voor je eerstegraads dan? Ik kon echt niks meer krijgen.

Doe er ook langer over dan nodig, vertraging eerst door ziekte en daarna 4 dagen werken en promoveren naast de opleiding was niet zo'n goede combi. Op zich ben ik in t najaar klaar, dan gaat t collegegeld automatisch deels een spaarrekening op en deels als extra aflossing studieschuld.

Over marktplaats: toen ik financieel moeilijk zat heb ik veel verkocht op marktplaats. Kopen doe ik liever niet, ben al twee keer heel vervelend de boot ingegaan. Maar als ik geen keus heb dan is dat anders ja. Natuurlijk.
Kwak
  donderdag 24 juli 2014 @ 20:36:51 #293
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_142693875
quote:
:* succes, goed dat je toch gegaan bent. Ze heeft t vast gewoon warrum ofzo...
Kwak
  donderdag 24 juli 2014 @ 20:38:01 #294
149959 SQ
snelle trees
pi_142693922
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2014 20:29 schreef Amsel het volgende:
Fijn dat ze er even goed naar gaan kijken Razz!

Ik vind dit soort berichten en commentaar als "je had eerder moeten bellen" altijd best eng. Wat nou als ik het niet door zou hebben dat m'n kind te rustig is? Soms vraag ik me ook af of heel veel bewegen ook verkeerd kan zijn, misschien is ze dan wel in paniek daarbinnen? Je hebt gewoon geen flauw idee wat er binnenin je gebeurt en ik kan soms best bang zijn dat ik belangrijke signalen mis.
Ja, ik ook hoor! Ik vind het zo ontastbaar. Het is niet concreet te maken.

Ik heb overigens begrepen dat een kind nooit te veel kan bewegen. Een foetus kan niet in paniek raken. Als het kind zich niet lekker voelt uit dat zich altijd door heel weinig beweging.
disclaimer
pi_142693993
Razz fijn dat het even goed gecontroleerd gaat worden. Hoop dat je babietje het nog prima naar de zin heeft in je buik.

Ik zag een mooie veranda voorbij komen. Jaloers! :o

Hmm ook daarom hebben we niet voor een kdv gekozen maar voor een go. Dan loont het tenminste om te werken, ook al verdiende ik bij mijn laatste baan nog geen 11 euro bruto per uur ( :@ ). Maar het gaf me heel veel voldoening, ik had het daar altijd gezelkig, goed voor c.v. etc. etc. Maar dat ik voor Jan Lul werkte? Nee.. dat gevoel heb ik nooit gehad :)

En je zult idd een baby in je buik hebben met claustrofobie! :o _O-
  donderdag 24 juli 2014 @ 20:40:07 #296
149959 SQ
snelle trees
pi_142694004
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 20:00 schreef Radyhyn het volgende:

[..]

Hoe cool is dat! Discobal en roze flamingo! Wat een ultiem hysterische combi _O-
Wij zijn ook helemaal blij met onze nieuwe veranda (hele tuin vorig najaar op de schop genomen)... we zijn er niet onderuit te slaan.. helemaal met dit weer :P

Ff onder spoiler want we gaan weer lekker offtopic..
SPOILER
Ah, wat een heerlijk plekkie!! Leuk zo met die haard enzo O+

Die van ons is wel een andere stijl trouwens:
SPOILER
Maar goed, mijn man heeft een hobby, zeg maar :') (houtbewerken)
oh en ook nog niet af, het hele interieur moet nog :P
disclaimer
pi_142694068
Succes razz :*

Cygne :*
  donderdag 24 juli 2014 @ 20:42:44 #298
149959 SQ
snelle trees
pi_142694114
Cygne, het komt vast goed, heus! :*
disclaimer
  donderdag 24 juli 2014 @ 20:44:03 #299
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_142694167
Razz, goed dat je gebeld hebt! Maandag was bij mij hetzelfde, op aandringen van vriend heb ik gebeld. Hartslag was wat trager en bloeddruk was weer hoog. Ook een rondje ctg en echo gehad. Gelukkig niets aan de hand. Succes!

En de discussie ga ik me niet meer in mengen. Wij moeten gewoon alletwee werken om een beetje fatsoenlijk te kunnen leven, want veel luxe en extra's hebben we niet meer om in te leveren.

Cygne, :*

Is er iemand nog van plan erwtensoep ofzo te gaan maken? Ik heb nl 2 varkenspootjes in de aanbieding. Mèn, wat hou ik opeens een vocht vast....
  donderdag 24 juli 2014 @ 20:45:44 #300
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_142694250
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 20:40 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ah, wat een heerlijk plekkie!! Leuk zo met die haard enzo O+

Die van ons is wel een andere stijl trouwens:
SPOILER
Maar goed, mijn man heeft een hobby, zeg maar :') (houtbewerken)
oh en ook nog niet af, het hele interieur moet nog :P
Mooiii! Daar past wel een 50 cm discobal in ja! ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')