BRONquote:Op 30 juli gaat de korte film De Beslissing in première. Die gaat over homoseksualiteit en de islam.
De Beslissing is geregisseerd door Wahid Sanouji, die ook het script schreef. Hassan Slaby (bekend uit Spangas) en Majoub Benmoussa spelen de hoofdrollen. De première van De Beslissing in de Oude Lutherse Kerk is onderdeel van een debat over seksuele diversiteit in Marokkaanse kring.
Boris Dittrich is gespreksleider tijdens de discussie na de première. Ook zijn de initiatiefnemers van de Marokkaanse Gay Pride-boot aanwezig. De toegang is gratis, maar geïnteresseerden moeten zich wel even aanmelden.
ja, het is een stuk huid maar niet vergelijkbaarquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:13 schreef ChillTuup het volgende:
[..]
Nee een stuk voorhuid is ook een stuk huid
dat verzin jij omdat het je zo uitkomtquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:13 schreef ChillTuup het volgende:
[..]
Klopt, maar ook in dat geval is dat omdat zij intolerant zijn van anderen en niet omdat homo's daadwerkelijk iets fout doen
Oh jawel hoor. Het komt voor, zeer regelmatig zelfs. Volgens mij steek jij je kop een beetje in het zand!quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:14 schreef zaid het volgende:
[..]
die andere man zal niet getrouwd zijn en kinderen hebben
Verklaar mij aub waarom een stuk huid en een stuk voorhuid niet vergelijkbaar is. Waarom is het erger om een stuk huid van mijn scrotum, teen of piemel af te nemen?quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:15 schreef zaid het volgende:
[..]
ja, het is een stuk huid maar niet vergelijkbaar
bron?quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:14 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nee, nogmaals homoseksualiteit speelt statistisch geen rol met betrekking tot de terugval in bevolkingsgeboortecijfers van de afgelopen 50 jaar.
Het blijven roepen dat dat wel zo is, maakt het nog niet waar.
Nee, het komt mij helemaal niet uit want ik heb niks met homo's te maken. Wel heb ik heb dagelijks te maken te mensen met mensen zoals jij die menen iets te zeggen te hebben over hoe andere mensen zijn.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:16 schreef zaid het volgende:
[..]
dat verzin jij omdat het je zo uitkomt
ah, een ervaringsdeskundige.quote:
omdat je daarvan wel last hebt en er ook geen reden toe isquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:16 schreef ChillTuup het volgende:
[..]
Verklaar mij aub waarom een stuk huid en een stuk voorhuid niet vergelijkbaar is. Waarom is het erger om een stuk huid van mijn scrotum, teen of piemel af te nemen?
gebaseerd op logisch nadenken, iedere kleuter ziet datquote:
het komt jou wel uit omdat je je standpunt wil verdedigenquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:17 schreef ChillTuup het volgende:
[..]
Nee, het komt mij helemaal niet uit want ik heb niks met homo's te maken. Wel heb ik heb dagelijks te maken te mensen met mensen zoals jij die menen iets te zeggen te hebben over hoe andere mensen zijn.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:18 schreef Charismatisch het volgende:
Deze film zal nog geen deuk in een pakje boter slaan. De islam blijft de islam.
Nee hoor, ik niet. Maar goed argument! Alweer! Je bent echt een kei in discussieren!quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:18 schreef zaid het volgende:
[..]
ah, een ervaringsdeskundige.
beetje je vrouw bedriegen
Staat waarschijnlijk niet in hun boekje, dus kunnen ze de vraag ook niet beantwoorden.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:19 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Nogmaals de vraag; hoe zit het met aseksualiteit dan?
Waarom zou ik meer last hebben van een ontbrekend stuk huid aan mijn teen dan aan mijn edele delen? Op mijn teen wordt het een litteken en heb ik er nooit meer last van, maar mijn weener wordt erg gevoelig wanneer ik ging voorhuid heb.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:18 schreef zaid het volgende:
[..]
omdat je daarvan wel last hebt en er ook geen reden toe is
Je bedoelt een discutabele levensovertuiging gebaseerd op sprookjes, en totaal niet in staat om de dogma's ook maar enigszins te heroverwegen?quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:18 schreef Charismatisch het volgende:
Nee hoor, intolerante mensen kunnen veranderen. De islam blijft de islam.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:19 schreef Morrigan het volgende:
Ik zou eerder zeggen, intoleranten mensen blijven intolerant.
helaas knul, ik ben al getrouwd en heb een kind.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:19 schreef Tyron het volgende:
zaid heeft nog nooit een vriendin gehad, spendeert zijn vrije tijd zonder sociale contacten geïsoleerd op zijn zolderkamer en gaat ons even vertellen wat er mis is met homoseksualiteit
Net zoals Innocence of Muslims inderdaad.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:18 schreef Charismatisch het volgende:
Jouw logica laat nogal te wensen over, vandaar dat ik vraag om een wetenschappelijke onderbouwing. Maar die kan je niet produceren natuurlijk..quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:19 schreef zaid het volgende:
[..]
gebaseerd op logisch nadenken, iedere kleuter ziet dat
ik hoop dat je dat kind met andere waarden en normen opvoed dan dat jij hebt geleerdquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:20 schreef zaid het volgende:
[..]
helaas knul, ik ben al getrouwd en heb een kind.
itt tot jou lijkt me
dan ken je blijkbaar mensen die hun vrouw bedreigenquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:20 schreef DonJames het volgende:
[..]
Nee hoor, ik niet. Maar goed argument! Alweer! Je bent echt een kei in discussieren!
ha ha, kei!
Net zei hij dat dat niet bestaat.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:20 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Staat waarschijnlijk niet in hun boekje, dus kunnen ze de vraag ook niet beantwoorden.
gelul:quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:20 schreef ChillTuup het volgende:
[..]
Waarom zou ik meer last hebben van een ontbrekend stuk huid aan mijn teen dan aan mijn edele delen? Op mijn teen wordt het een litteken en heb ik er nooit meer last van, maar mijn weener wordt erg gevoelig wanneer ik ging voorhuid heb.
Het verschil is dat mijn standpunt ontstaan is door zelf na te denken. Jij hebt een geloof dat vastgesteld is, en zoekt argumenten om daarover standpunten te bevestigenquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:19 schreef zaid het volgende:
[..]
het komt jou wel uit omdat je je standpunt wil verdedigen
Ik weet niet wat ze met hun vrouw afspreken, zijn mijn zaken niet. Maar ze bestaan wel, dat is een ding wat zeker is. Wat jouw punt derhalve nogal hard onderuit haalt..quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:22 schreef zaid het volgende:
[..]
dan ken je blijkbaar mensen die hun vrouw bedreigen
Ik ben bang van niet. Maar goed, homoseksualiteit is vergeleken met 100 jaar geleden ook meer geaccepteerd. Mensen nemen niet klakkeloos de leer van hun ouders over.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:21 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik hoop dat je dat kind met andere waarden en normen opvoed dan dat jij hebt geleerd
Alsof mensen die geloven dat het stenigen van anderen in naam van een niet bestaand wezen ook maar enigszins vatbaar zijn voor een goed onderbouwde film die hun dogma's ter discussie stelt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:21 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Net zoals Innocence of Muslims inderdaad.
mwah stel je voor je verliest je voorhuid nu dan is dat de eerste dagen gevoelig, maar uiteindelijk komt daar een laagje eelt op en voelt het minder (niet dat ik uit ervaring spreek, maar zo lijkt mij dat)quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:20 schreef ChillTuup het volgende:
[..]
Waarom zou ik meer last hebben van een ontbrekend stuk huid aan mijn teen dan aan mijn edele delen? Op mijn teen wordt het een litteken en heb ik er nooit meer last van, maar mijn weener wordt erg gevoelig wanneer ik ging voorhuid heb.
Oh nu opeens wel een bron?quote:
helaas voor jou krijgt hij tolerante normen en waarden itt tot pvv'ersquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:21 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik hoop dat je dat kind met andere waarden en normen opvoed dan dat jij hebt geleerd
Op termijn is die idd niet gevoeliger maar de operatie opzich is al een ingreep waar ik niets mee te maken wil hebben, die je zeker zult voelen. Dan nog blijft het een feit dat er gewoon een stuk HUID wordt afgenomen van mijn lichaam en de enige die zegt dat een stuk huid anders is dan voorhuid ben jij. Huid is huid.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:23 schreef zaid het volgende:
[..]
gelul:
http://www.gezondheid.be/INDEX.cfm?fuseaction=art&art_id=4651
Er is niks logisch aan die gedachte, elk kleuter met een beetje verstand van statistiek snapt dat.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:19 schreef zaid het volgende:
[..]
gebaseerd op logisch nadenken, iedere kleuter ziet dat
hoe zijn pvv'ers relevantquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:25 schreef zaid het volgende:
[..]
helaas voor jou krijgt hij tolerante normen en waarden itt tot pvv'ers
nee, jouw standpunten komen door jouw atheistische opvoedingquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:23 schreef ChillTuup het volgende:
[..]
Het verschil is dat mijn standpunt ontstaan is door zelf na te denken. Jij hebt een geloof dat vastgesteld is, en zoekt argumenten om daarover standpunten te bevestigen
lijkt me sterk dat ook maar 0,1% van de vrouwen dat goed zou keurenquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:23 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze met hun vrouw afspreken, zijn mijn zaken niet. Maar ze bestaan wel, dat is een ding wat zeker is. Wat jouw punt derhalve nogal hard onderuit haalt..
Atheisten, de nieuwe duivelsquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:26 schreef zaid het volgende:
[..]
nee, jouw standpunten komen door jouw atheistische opvoeding
Klopt, maar dat betekent dus dat het op termijn hetzelfde is als een stuk huid op de teen, op termijn is het hetzelfde. Alleen zegt zaid dat voorhuid niet te vergelijken is met huid terwijl hij zelf net uitgelegd heeft, dat zowel voorhuid als andere huid op termijn geen hogere gevoeligheid opleveren .quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
mwah stel je voor je verliest je voorhuid nu dan is dat de eerste dagen gevoelig, maar uiteindelijk komt daar een laagje eelt op en voelt het minder (niet dat ik uit ervaring spreek, maar zo lijkt mij dat)
(kan bij de seks vervelend zijn, want juist dat gevoelige is opwindend)
de reden dat ze homoseksualiteit niet noemen is omdat dat politiek correct gezien niet zou mogen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:25 schreef Semisane het volgende:
[..]
Oh nu opeens wel een bron?
Maar goed een rapport over geboortecijfers in Nederland en Europa. De hoofdreden is dat vrouwen later en minder kinderen krijgen. Over homoseksualiteit wordt niet gerept en sterker nog, nergens wordt ook maar een correlatie gelegd met de daling van geboortecijfers en homoseksualiteit.
Maar je bent zo stelling, dus je hebt vast zelf wel een bron om je claims te ondersteunen want zo werkt het in de grote mensen wereld. Zij die een bewering doen, moeten bewijzen.![]()
https://nidi.knaw.nl/shar(...)s/nidi-report-59.pdf
http://www.nationaalkompas.nl/bevolking/geboorte/huidig/
Heb ik net kunnen zien ja, meneer "roken en alcohol zijn niet schadelijk voor anderen".quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:23 schreef ChillTuup het volgende:
Het verschil is dat mijn standpunt ontstaan is door zelf na te denken
Jou lijkt wel meer sterk, en dan blijkt het toch ineens waarheid te zijn. Misschien moet je wat meer zelf gaan nadenken.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:27 schreef zaid het volgende:
[..]
lijkt me sterk dat ook maar 0,1% van de vrouwen dat goed zou keuren
Ik kom uit een Katholiek gezien kneus en ben ook gedoopt en communie gedaan. Echter heb ik daarna in tegenstelling tot jou mijn eigen overtuiging ontwikkelt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:26 schreef zaid het volgende:
[..]
nee, jouw standpunten komen door jouw atheistische opvoeding
je hebt er op geen enkele manier last van, dus wat is het probleem?quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:25 schreef ChillTuup het volgende:
[..]
Op termijn is die idd niet gevoeliger maar de operatie opzich is al een ingreep waar ik niets mee te maken wil hebben, die je zeker zult voelen. Dan nog blijft het een feit dat er gewoon een stuk HUID wordt afgenomen van mijn lichaam en de enige die zegt dat een stuk huid anders is dan voorhuid ben jij. Huid is huid.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:28 schreef Mystikvm het volgende:
Zijn standpunten komen door niet gekleurd, neutraal onderwijs gebaseerd op wetenschappelijke inzichten.
veel welquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:25 schreef Tyron het volgende:
of zijn alle homoseksuelen ook meteen racisten?
Je eigen sprookje... wat schattig.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:29 schreef ChillTuup het volgende:
Echter heb ik daarna in tegenstelling tot jou mijn eigen overtuiging ontwikkelt.
Ik lees nu pas over roken en drinkenquote:
hahahahahahahahahahhahaquote:
ik denk meer na dan jou, ik heb een afwijkend standpunt dan de rest van nederland.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:29 schreef DonJames het volgende:
[..]
Jou lijkt wel meer sterk, en dan blijkt het toch ineens waarheid te zijn. Misschien moet je wat meer zelf gaan nadenken.
dat hebben mensen met een downsyndroom ookquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:31 schreef zaid het volgende:
[..]
ik heb een afwijkend standpunt dan de rest van nederland.
Nee eigen overtuiging, je verdraait woorden.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:30 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Je eigen sprookje... wat schattig.
De Partij voor de Vrijheid is de populairste politieke partij onder homo's. Dat is gebleken uit de halfjaarlijkse politieke poll op de site van de Gaykrant.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:30 schreef DonJames het volgende:
[..]
Is dit weer zo'n "logische" redenatie of heb je hier wél een bron van?
Iets anders vinden dan de rest van Nederland is wat anders dan er gewoon naast zitten en het niet willen inzien omdat jouw set van normen en waarden stamt uit de tijd waarin de grote profeet nog leefde.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:31 schreef zaid het volgende:
[..]
ik denk meer na dan jou, ik heb een afwijkend standpunt dan de rest van nederland.
Nee, de reden dat ze homoseksualiteit niet noemen is dat het een statistisch niet significante groep is als het gaat om de daling van geboortecijfers.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:28 schreef zaid het volgende:
[..]
de reden dat ze homoseksualiteit niet noemen is omdat dat politiek correct gezien niet zou mogen.
Dat gaat je niet best af..quote:
Kritisch zijn wil niet zeggen dat je een ander standpunt hebt dan de rest.quote:heb een afwijkend standpunt dan de rest van nederland.
De PVV is überhaupt de grootste partij in Nederland. Logisch dat het bij de meeste doorsneden van de bevolking de grootste partij is.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:33 schreef zaid het volgende:
[..]
De Partij voor de Vrijheid is de populairste politieke partij onder homo's. Dat is gebleken uit de halfjaarlijkse politieke poll op de site van de Gaykrant.
Ruim 22 procent van de bezoekers op Gaykrant.nl zou op de PVV stemmen als er nu verkiezingen zouden worden gehouden. De tweede partij in de poll is D66 met ruim 18 procent van de stemmen.
de feiten:quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
hahahahahahahahahahhaha
nee
ik ken redelijk wat homoseksuelen en itt andere mannen/vrouwen zijn deze vaak sociaal vriendelijker en doen niemand kwaad
quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
dat hebben mensen met een downsyndroom ook
Dat zijn dus niet "de meeste homo's". Nog even los van het feit dat niet elke PVV-stemmer rascist is, natuurlijk. Helaas, probeer het nog eens.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:33 schreef zaid het volgende:
[..]
de feiten:
De Partij voor de Vrijheid is de populairste politieke partij onder homo's. Dat is gebleken uit de halfjaarlijkse politieke poll op de site van de Gaykrant.
Ruim 22 procent van de bezoekers op Gaykrant.nl zou op de PVV stemmen als er nu verkiezingen zouden worden gehouden. De tweede partij in de poll is D66 met ruim 18 procent van de stemmen.
heb je daarvoor een bron of is het logisch nadenken?quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:33 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nee, de reden dat ze homoseksualiteit niet noemen is dat het een statistisch niet significante groep is als het gaat om de daling van geboortecijfers.
Het zegt veel over je vermogen om kritisch na te denken dat dat niet bij je aankomt.
De poll komt uit 2010quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De PVV is überhaupt de grootste partij in Nederland. Logisch dat het bij de meeste doorsneden van de bevolking de grootste partij is.
ik had helemaal niet over meeste, jij begon daarover.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:35 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dat zijn dus niet "de meeste homo's". Nog even los van het feit dat niet elke PVV-stemmer rascist is, natuurlijk. Helaas, probeer het nog eens.
Niks mis met afwijkende standpunten. Sterker nog, het kan zorgen dat we kritischer naar de maatschappij kijken. Het wordt pas vervelend wanneer je de vrijheid van andere groepen wilt afpakken.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
dat hebben mensen met een downsyndroom ook
hahahahahahahahahahahahhaahquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:33 schreef zaid het volgende:
[..]
de feiten:
Dat was de PVV toen ook. Volg je de politiek niet?quote:
OK, "veel" dan. Maar dat is het dus ook niet.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:36 schreef zaid het volgende:
[..]
ik had helemaal niet over meeste, jij begon daarover.
Dat ik mijn velletje wil behouden ongeacht wat een religie mij vertelt?quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:29 schreef zaid het volgende:
[..]
je hebt er op geen enkele manier last van, dus wat is het probleem?
1. Ook niet iedereen met stemrecht doet mee met de peilingen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
hahahahahahahahahahahahhaah
spreekt hij zichzelf tegen
1. niet alle homoseksuelen zitten op gaykrant.nl
2. 22 procent is de helft van de helft, dus de meeste homoseksuelen stemmen overduidelijk niet op pvv
idioot ben je ook hé
Beide, logisch nadenken over statistiek en over de hoeveelheid homoseksuelen, de hoeveelheid redenen van de daling aan geboortecijfers in Nederland en hoe dat statistisch bij elkaar in verhouding staat, dan is het logisch dat homoseksuelen statistisch een veel te kleine groep zijn om de daling aan geboortecijfers (mede) te verklaren.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:35 schreef zaid het volgende:
[..]
heb je daarvoor een bron of is het logisch nadenken?
uh okequote:Op donderdag 24 juli 2014 14:41 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
1. Ook niet iedereen met stemrecht doet mee met de peilingen.
2. 22% is nogsteeds de grootste groep
Feit blijft ook dat 76,8% van de wereldbevolking geen Moslim is.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
uh oke
maar het blijft een feit dat 78% (vd bezoekers van gaykrant.nl) NIET op de pvv heeft gestemd
ik zei alleen dat er meer homo's op de pvv stemmen dan normale mensenquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
hahahahahahahahahahahahhaah
spreekt hij zichzelf tegen
1. niet alle homoseksuelen zitten op gaykrant.nl
2. 22 procent is de helft van de helft, dus de meeste homoseksuelen stemmen overduidelijk niet op pvv
idioot ben je ook hé
Feit blijft ook dat 1 plus 1, 2 is.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:46 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Feit blijft ook dat 76,8% van de wereldbevolking geen Moslim is.
onzin: https://nl.wikipedia.org/wiki/Tweede_Kamerverkiezingen_2010quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat was de PVV toen ook. Volg je de politiek niet?
Doe deze poll onder bakkers, groentemannen, alleenstaande ouders en linkshandigen, en de uitkomst is waarschijnlijk hetzelfde.
Dat is wel weer een beledigende uitspraakquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:47 schreef zaid het volgende:
[..]
ik zei alleen dat er meer homo's op de pvv stemmen dan normale mensen
jawel, meer dan bij normale mensenquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:38 schreef DonJames het volgende:
[..]
OK, "veel" dan. Maar dat is het dus ook niet.
http://www.allepeilingen.(...)-vanaf-2004-pvv.htmlquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:47 schreef zaid het volgende:
[..]
ik zei alleen dat er meer homo's op de pvv stemmen dan normale mensen
die heb je toch? bijna elke geboren moslim blijft gewoon moslim en ook al worden ze afvallige dan nog vinden ze het waarschijnlijk toch niet ergquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:39 schreef ChillTuup het volgende:
[..]
Dat ik mijn velletje wil behouden ongeacht wat een religie mij vertelt?
Er worden anders steeds meer behandelingen aangeboden om de voorhuid te reconstruerenquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:49 schreef zaid het volgende:
[..]
die heb je toch? bijna elke geboren moslim blijft gewoon moslim en ook al worden ze afvallige dan nog vinden ze het waarschijnlijk toch niet erg
Onjuist. Er is nog nooit aangetoond dat homostel slechtere ouders zouden zijn dan een heterostel.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:40 schreef zaid het volgende:
[..]
omdat een kind het beste een vader en een moeder nodig heeft, geen vader en vader of moeder en moeder
dat zeg jij, is niet bewezen. nauwelijks is ook al genoegquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:42 schreef Semisane het volgende:
De keuze om later kinderen te krijgen, minder kinderen te krijgen, het gebruik van anti-conceptie en de keuze voor werk vs. kinderen van vrouwen zijn statistisch gezien zo veel relevanter dat homoseksualiteit niet tot nauwelijks impact heeft.
gehandicapte worden ook geen normale mensen genoemdquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:47 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Dat is wel weer een beledigende uitspraak
nee, bij homo's 25%quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
http://www.allepeilingen.(...)-vanaf-2004-pvv.html
Neuh. Ongeveer evenveel. Je zou bijna zeggen dat het representatief is!
moslims ook nietquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:54 schreef zaid het volgende:
[..]
gehandicapte worden ook geen normale mensen genoemd
quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:54 schreef zaid het volgende:
[..]
dat zeg jij, is niet bewezen. nauwelijks is ook al genoeg
misschien niet, maar ik vind dat het wel zo is.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:52 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Onjuist. Er is nog nooit aangetoond dat homostel slechtere ouders zouden zijn dan een heterostel.
jij als racist niet neequote:
ik meende het niet, wilde alleen even weten wat je ervan zou vinden als iemand dat over jou zou zeggenquote:
ik heb altijd al gezegd dat ik gewoon mijn mening geefquote:
Jouw mening is volkomen irrelevant in het licht van de feiten. Als je vindt dat zwaartekracht niet bestaat, val je ook niet plots omhoog.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:55 schreef zaid het volgende:
[..]
misschien niet, maar ik vind dat het wel zo is.
kinderen van homo's worden ook gepest en tevens hebben ze geen goed voorbeeld
het is geen feit dat het niet uitmaakt of je homo ouders hebt of nietquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:57 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Jouw mening is volkomen irrelevant in het licht van de feiten. Als je vindt dat zwaartekracht niet bestaat, val je ook niet plots omhoog.
"Ja, het is misschien wel wetenschappelijk aangetoond, maar ik vind gewoon dat het niet zo is!"quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:55 schreef zaid het volgende:
[..]
misschien niet, maar ik vind dat het wel zo is.
Nogmaals, kinderen met een kleurtje ook.quote:kinderen van homo's worden ook gepest en tevens hebben ze geen goed voorbeeld
Je maakt een bewering en beweringen behoor je te onderbouwen en dat kan je niet, dus gooi je het op "het is mijn mening".quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:57 schreef zaid het volgende:
[..]
ik heb altijd al gezegd dat ik gewoon mijn mening geef
het is alleen niet wetenschappelijk aangetoondquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:58 schreef DonJames het volgende:
"Ja, het is misschien wel wetenschappelijk aangetoond, maar ik vind gewoon dat het niet zo is!"
Typisch jouw niveau.
dus? dat is niet te voorkomen en dat gebeurt dan ook niet zo vaakquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:58 schreef DonJames het volgende:
Nogmaals, kinderen met een kleurtje ook.
ik zeg de hele tijd al dat het mijn mening is, net als dat jij een andere mening hebtquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:58 schreef Semisane het volgende:
[..]
Je maakt een bewering en beweringen behoor je te onderbouwen en dat kan je niet, dus gooi je het op "het is mijn mening".
Duidelijk.
Oh, in dat geval:quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:57 schreef zaid het volgende:
[..]
ik heb altijd al gezegd dat ik gewoon mijn mening geef
quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:02 schreef DonJames het volgende:
[..]
Oh, in dat geval:
Alle moslims zijn homo. Zonder uitzondering. En pedosexueel. Alle zeehondjes worden neergeknuppeld door moslims. MH17 is ook neergeschoten door moslims. Frans Bauer is ook moslim.
Geen onderbouwing, maar het is allemaal logisch. Of het is mijn mening, die twee kan ik namelijk niet zo goed uit elkaar houden.
Is prima te voorkomen, iedereen met een kleurtje het land uit. Waarom kan dat niet? En serieus, je wil beweren dat discriminatie op basis van huidskleur eigenlijk niet zo vaak voorkomt?quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:01 schreef zaid het volgende:
...dus? dat is niet te voorkomen en dat gebeurt dan ook niet zo vaak
Het is wel een feit, aangezien nog nooit aangetoond is dat het hebben van homo-ouders negatief uitpakt voor kinderen, ondanks meerdere pogingen. Het enige bekende onderzoek dat zegt dat aan te tonen zit zo vol methodologische fouten dat het absoluut waardeloos is.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:58 schreef zaid het volgende:
[..]
het is geen feit dat het niet uitmaakt of je homo ouders hebt of niet
Het is sowieso allemaal de schuld van de moslimsquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:02 schreef DonJames het volgende:
[..]
Oh, in dat geval:
Alle moslims zijn homo. Zonder uitzondering. En pedosexueel. Alle zeehondjes worden neergeknuppeld door moslims. MH17 is ook neergeschoten door moslims. Frans Bauer is ook moslim.
Geen onderbouwing, maar het is allemaal logisch. Of het is mijn mening, die twee kan ik namelijk niet zo goed uit elkaar houden.
je snapt wat ik bedoel. je kunt ook niet kindermisbruik voorkomen door alle kinderen te vermoorden.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:03 schreef DonJames het volgende:
Is prima te voorkomen, iedereen met een kleurtje het land uit. Waarom kan dat niet?
je had het over gepest op schoolquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:03 schreef DonJames het volgende:
En serieus, je wil beweren dat discriminatie op basis van huidskleur eigenlijk niet zo vaak voorkomt?
Klopt. Jij zult alleen maar tevreden zijn over een moslim, als ie zijn religie verlaat. En dan is ie geen moslim meer.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:05 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Het is sowieso allemaal de schuld van de moslims
dat maakt het geen feit...quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:05 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Het is wel een feit, aangezien nog nooit aangetoond is dat het hebben van homo-ouders negatief uitpakt voor kinderen, ondanks meerdere pogingen. Het enige bekende onderzoek dat zegt dat aan te tonen zit zo vol methodologische fouten dat het absoluut waardeloos is.
Precies, want Moslim zijn is een ziekte die moet worden genezen ter bescherming van de persoon én zijn omgeving.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:06 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Klopt. Jij zult alleen maar tevreden zijn over een moslim, als ie zijn religie verlaat. En dan is ie geen moslim meer.
De raionele homo-atheïst heeft gesproken.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:08 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Precies, want Moslim zijn is een ziekte die moet worden genezen ter bescherming van de persoon én zijn omgeving.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:08 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Precies, want homoseksueel zijn is een ziekte die moet worden genezen ter bescherming van de persoon én zijn omgeving.
Nee, nogmaals je beweerd dat homoseksuelen een rol spelen in de daling van geboortecijfers. Of dat nu je mening is of niet, het is en blijft een bewering over een feit. Ik vraag om onderbouwing, maar dat kan jij niet geven. Jij vraag onderbouwing aan mij en die geef een bron.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:02 schreef zaid het volgende:
[..]
ik zeg de hele tijd al dat het mijn mening is, net als dat jij een andere mening hebt
Het is allemaal even belachelijk!quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:05 schreef zaid het volgende:
je snapt wat ik bedoel. je kunt ook niet kindermisbruik voorkomen door alle kinderen te vermoorden.
Prima, ook goed. Vraag maar eens aan een donker jongetje hoe ze hem noemen op het schoolplein.quote:je had het over gepest op school
jij doet alsof je mening een feit is, het overgrote deel van de wereld is tegen homo adoptie om de redenen die ik noem.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:08 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ah, je hebt gewoon geen idee wat een feit is. Faalhaas.
ik heb het al honderd keer uitgelegd.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:08 schreef Semisane het volgende:
Nee, nogmaals je beweerd dat homoseksuelen een rol spelen in de daling van geboortecijfers. Of dat nu je mening is of niet, het is en blijft een bewering over een feit. Ik vraag om onderbouwing, maar dat kan jij niet geven. Jij vraag onderbouwing aan mij en die geef een bron.
Jij beweerd en onderbouwt niet, ik beweer en onderbouw wel.
Snappie? Het is echt allemaal niet zo heel moeilijk.
Luister, wellicht is het beter als je niet verder gaat dan meningen vormen over Sesamstraat, je geeft namelijk de indruk dat je intellectuele vermogen dat niveau niet gaat overstijgen.
..en de volgende drogredenatiequote:Op donderdag 24 juli 2014 15:09 schreef zaid het volgende:
[..]
jij doet alsof je mening een feit is, het overgrote deel van de wereld is tegen homo adoptie om de redenen die ik noem.
Ik geloof tenminste niet in iets wat andere niet kunnen waarnemen, dat heet namelijk een psychose.quote:
En toch zijn ze allemaal van mening dat hun god wél bestaat, en die van de anderen niet. Vreemd, heel vreemd..quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:10 schreef Charismatisch het volgende:
Gelovigen zijn sowieso in de meerderheid in de wereld.
The Pew study on “Religion and Public Life” in 230 countries and territories has estimated that there are 5.8 billion religiously affiliated adults and children around the globe, representing 84% of the 2010 world population of 6.9 billion.
Je gelooft niet in liefde.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:11 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ik geloof tenminste niet in iets wat andere niet kunnen waarnemen, dat heet namelijk een psychose.
Er is maar één God, ALLAH.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:11 schreef DonJames het volgende:
En toch zijn ze allemaal van mening dat hun god wél bestaat, en die van de anderen niet. Vreemd, heel vreemd..
ja hoorquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:10 schreef DonJames het volgende:
[..]
..en de volgende drogredenatie
Weet je ueberhaupt wat dat is?
Eigenlijk niet zo zeer nee, ik geloof in liefhebben, aantrekking, lust, maar ik kan inderdaad liefde niet rationaliseren nu ik er even over nadenk.quote:
zeg iemand die schizofreen isquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:11 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik geloof tenminste niet in iets wat andere niet kunnen waarnemen, dat heet namelijk een psychose.
Dat was mijn vraag niet.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:12 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Kun je niet waarnemen, dus gelooft hij er niet. Zijn logica.
Dat ben ik niet dus dat scheelt weer.quote:
Wat ik zeg: je hebt geen idee wat een feit is.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:09 schreef zaid het volgende:
[..]
jij doet alsof je mening een feit is, het overgrote deel van de wereld is tegen homo adoptie om de redenen die ik noem.
Uuuh nee, je gaf aan dat jij vond dat je met logisch redeneren tot de conclusie kon komen dat de daling van geboortecijfers aan homoseksualiteit kon liggen.quote:
doe ik niet.quote:
Snel je reactie aangepast héquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:12 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Eigenlijk niet zo zeer nee, ik geloof in liefhebben, aantrekking, lust, maar ik kan inderdaad liefde niet rationaliseren nu ik er even over nadenk.
Je weet dus niet wat een drogredenatie is! Oh man, wat ben jij makkelijk in een hoekje te zettenquote:
Liefde kun je waarnemen, het is gewoon een chemische reactie. Die nepgod van jou aan de andere kant, hem heeft nog nooit iemand waargenomen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:12 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Kun je niet waarnemen, dus gelooft hij er niet in. Zijn logica.
leugenaar:quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:13 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Dat ben ik niet dus dat scheelt weer.
quote:Op maandag 7 januari 2013 17:33 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ik heb veel nadelen gehad aan medicatie, ben vooral bezig rustig aan te doen en bepaalde situaties uit de weg te gaan.
Nouja, de dingen die ik net noem; Leggen uit wat liefde is.quote:
quote:
sesamstraat is best leuk hoorquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:14 schreef Semisane het volgende:
[..]
Uuuh nee, je gaf aan dat jij vond dat je met logisch redeneren tot de conclusie kon komen dat de daling van geboortecijfers aan homoseksualiteit kon liggen.
Ik gaf aan dat dat wat betreft statistiek wel erg lastig gaat worden.
Jij hebt daarna niks meer uitgelegd...want de opmerking "dat is logisch" is geen uitleg.
Wil je het nog een keer proberen of heb je zoiets "volgens mij kan ik beter weer Sesamstraat gaan kijken"?
Ik heb geen schizofrenie; ik heb een illusiestoornis verwant met schizofrenie.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:16 schreef zaid het volgende:
[..]
leugenaar:
R&P / Hoe ga je om met je schizofrenie?
[..]
Zolang je maar weet dat de moslims echt zijn.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:15 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Die nepgod van jou aan de andere kant, hem heeft nog nooit iemand waargenomen.
Hihaho.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:16 schreef Semisane het volgende:
Welnee, er is er maar 1 en dat is het vliegend spagetti monster.
Ik kan me voorstellen dat Sesamstraat voor jou eeuwige amusementswaarde heeft ja.quote:
Oké. En nu?quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:17 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Zolang je maar weet dat de moslims echt zijn.
Bewijs het tegendeel maar.quote:
Ik weet heel goed dat Moslims echt zijn; dat irriteerd me nou juist weer zo erg.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:17 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Ik hoef helemaal niks te bewijzen. Jij bent verantwoordelijk voor de consequentie van je eigen daad.quote:
Goed om te horen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:19 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ik weet heel goed dat Moslims echt zijn; dat irriteerd me nou juist weer zo erg.
Er zijn dus grote groepen die lijden onder een specifiek soort psychose...goh, vertel een wat nieuws zeg!quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:17 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
..en de consequentie van anti-homouitspraken op basis van religie is, jawel: dat de PVV meer aanhangers krijgt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:19 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Ik hoef helemaal niks te bewijzen. Jij bent verantwoordelijk voor de consequentie van je eigen daad.
Dat heeft dus werkelijk niks te maken met onze beweringen over het wel of niet bestaan van goddelijke entiteiten.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:19 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Ik hoef helemaal niks te bewijzen. Jij bent verantwoordelijk voor de consequentie van je eigen daad.
Wedden dat jij meer pillen slikt dan de gemiddelde moslim.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:20 schreef Semisane het volgende:
Er zijn dus grote groepen die lijden onder een specifiek soort psychose...goh, vertel een wat nieuws zeg!
Als de PVV'ers willen, kunnen ze de volgende verkiezingen namens mij PVV stemmen. DM maar.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:21 schreef DonJames het volgende:
..en de consequentie van anti-homouitspraken op basis van religie is, jawel: dat de PVV meer aanhangers krijgt.
Dat is een weddenschap die ik wel aan wil gaan.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:21 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Wedden dat jij meer pillen slikt dan de gemiddelde moslim.
Zolang ze zich maar aan de wet houden.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:22 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Oké. Doe jij dat dan ook met homo's en atheïsten?
Da's tof van je, maar aangezien ik niks met de PVV heb hoeft het niet voor mij.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:22 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Als de PVV'ers willen, kunnen ze de volgende verkiezingen namens mij PVV stemmen. DM maar.
Je hebt wel een obsessie met de PVV aangezien je telkens hen als "consequentie" aanhaalt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:24 schreef DonJames het volgende:
Da's tof van je, maar aangezien ik niks met de PVV heb hoeft het niet voor mij.
Idem voor moslims. Alleen Allah hoeft zich niet aan de wet te houden, want die bestaat niet.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:24 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Zolang ze zich maar aan de wet houden.
Valt wel mee hoor, het is gewoon zo'n lekker duidelijk voorbeeld.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:26 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Je hebt wel een obsessie met de PVV aangezien je telkens hen als "consequentie" aanhaalt.
Allah bestaat, en Zijn aanhang groeit alleen maar. De moslims zijn echt, en de islamitische wetten ook.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:27 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Idem voor moslims. Alleen Allah hoeft zich niet aan de wet te houden, want die bestaat niet.
haha straks ga je nog roepen dat islam vrede isquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:29 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Allah bestaat, en Zijn aanhang groeit alleen maar. De moslims zijn echt, en de islamitische wetten ook.
Heb ik nooit gedaan. Wel is het zo dat de harten alleen rust zullen vinden in het gedenken van Allah.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:29 schreef Tyron het volgende:
haha straks ga je nog roepen dat islam vrede is
Daar is geen bewijs voor.quote:
Maar ze gaan in Nederland niet boven de Nederlandse wet.quote:en Zijn aanhang groeit alleen maar. De moslims zijn echt, en de islamitische wetten ook.
NWS / ISIS wil 4.000.000 vrouwen in IRAK laten besnijdenquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:30 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Heb ik nooit gedaan. Wel is het zo dat de harten alleen rust zullen vinden in het gedenken van Allah.
Allah bestaat niet, zijn aanhang groeit slechts omdat ze hun tientallen kinderen vanaf de geboorte indoctrineren met de ziekte die geloof heeft. Moslims zijn inderdaad echt, net als het immorele gedrocht dat de islamitische wet is.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:29 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Allah bestaat, en Zijn aanhang groeit alleen maar. De moslims zijn echt, en de islamitische wetten ook.
Dit was ook ooit het geval in het paganistische Arabië.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:30 schreef DonJames het volgende:
Maar ze gaan in Nederland niet boven de Nederlandse wet.
Och, zolang de wetten billijk zijn en elk individu zich aan dezelfde wetten moet houden, ja. Genoeg wetgeving te vinden op deze aardkloot waarvan ik vind dat een individu zich daar tegen mag, of zelfs vanuit een moraal standpunt zou moeten, verzetten.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:24 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Zolang ze zich maar aan de wet houden.
Ooit gingen hier de religieuze wetten ook boven de niet-religieuze...quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:31 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Dit was ook ooit het geval in het paganistische Arabië.
En ooit was homoseksualiteit verboden hier?quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:32 schreef DonJames het volgende:
Ooit gingen hier de religieuze wetten ook boven de niet-religieuze...
Klopt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:31 schreef Semisane het volgende:
Och, zolang de wetten billijk zijn en elk individu zich aan dezelfde wetten moet houden, ja. Genoeg wetgeving te vinden op deze aardkloot waarvan ik vind dat een individu zich daar tegen mag, of zelfs vanuit een moraal standpunt zou moeten, verzetten.
Ik zou "amen" willen zeggen, maar houd het liever bij "goed gezegd".quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:31 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Allah bestaat niet, zijn aanhang groeit slechts omdat ze hun tientallen kinderen vanaf de geboorte indoctrineren met de ziekte die geloof heeft. Moslims zijn inderdaad echt, net als het immorele gedrocht dat de islamitische wet is.
Er bestaat al een centraal Irak-topic. Maar de hatertjes openen alleen een topic over Irak wanneer ze haat kunnen zaaien. Verder geven ze niks om de mensen daar en zijn ze nooit in het centrale topic te vinden.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:30 schreef Tyron het volgende:
NWS / ISIS wil 4.000.000 vrouwen in IRAK laten besnijden
Ja. En daarna werden we een modern, liberaal, tolerant land. Dat heet volwassen worden, gebeurt in die zandbak vast ook nog wel eens.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:33 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
En ooit was homoseksualiteit verboden hier?
Allah's zijn bestaan is op z'n minst zeer zeer onwaarschijnlijk en twijfelachtig. Zijn aanhangers groeien wellicht, maar dat wilt niet zeggen dat ze allemaal precies hetzelfde denken, doen of willen. En net als alle andere wetten waar dan ook op deze planeet zijn ook de islamitische wetten onderhevig aan interpretatie. Dat ontkennen zou kinderlijk naïef zijn.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:29 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Tolerantquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:35 schreef DonJames het volgende:
Ja. En daarna werden we een modern, liberaal, tolerant land. Dat heet volwassen worden, gebeurt in die zandbak vast ook nog wel eens.
Dat klopt. Net zoals je nooit een moslim in zo'n topic ziet die zegt dat dat soort zaken te ver gaan, en dat de profeet dat toch niet zo kan hebben bedoeld.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:35 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Er bestaat al een centraal Irak-topic. Maar de hatertjes openen alleen een topic over Irak wanneer ze haat kunnen zaaien. Verder geven ze niks om de mensen daar en zijn ze nooit in het centrale topic te vinden.
Tja, jij mag nog steeds op internet én irl je haatdragende waanbeelden verkondigen. Als dat geen tolerantie is...quote:
We zouden wel iets minder tolerant mogen zijn tegenover gelovigen, die onderdrukking prediken.quote:
Helaas waar, ook dankzij verdeel en heers-tactieken van het Westen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:35 schreef Semisane het volgende:
Zijn aanhangers groeien wellicht, maar dat wilt niet zeggen dat ze allemaal precies hetzelfde denken, doen of willen. En net als alle andere wetten waar dan ook op deze planeet zijn ook de islamitische wetten onderhevig aan interpretatie. Dat ontkennen zou kinderlijk naïef zijn.
LOL, het Westen is machtiger dan Allah. Faal voor jou en je fantasiegod.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:39 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Helaas waar, ook dankzij verdeel en heers-tactieken van het Westen.
Tolerantie heeft altijd een grens, zo kan je niet te tolerant zijn t.o.v. intolerantie en dat zijn we eigenlijk al te veel.quote:
Och, een weldenkend mens trapt daar natuurlijk helemaal niet in, en een niet-weldenkend mens rent schuimbekkend naar de PVV. Either way..quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
We zouden wel iets minder tolerant mogen zijn tegenover gelovigen, die onderdrukking prediken.
Let it out..quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:37 schreef DonJames het volgende:
Dat klopt. Net zoals je nooit een moslim in zo'n topic ziet die zegt dat dat soort zaken te ver gaan, en dat de profeet dat toch niet zo kan hebben bedoeld.
Dit. Tolerantie staat gelijk aan intolerant zijn ten opzicht van intolerantie.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:40 schreef Semisane het volgende:
[..]
Tolerantie heeft altijd een grens, zo kan je niet te tolerant zijn t.o.v. intolerantie en dat zijn we eigenlijk al te veel.
Die landen pretenderen dan ook niet tolerant te zijnquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:38 schreef DonJames het volgende:
Ja, behoorlijk. Al helemaal als je het vergelijkt met de meeste moslimlanden.
Allah is Barmhartig, als Hij wil kan hij dit land zo laten overstromen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:39 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
LOL, het Westen is machtiger dan Allah. Faal voor jou en je fantasiegod.
Wat bedoel je?quote:
Da's niet veel beter, wel?quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:41 schreef Charismatisch het volgende:
Die landen pretenderen dan ook niet tolerant te zijn![]()
Hoezo niet-bestaand? Perfect is het niet, maar behoorlijk tolerant.quote:ze dwepen niet met de niet-bestaande tolerantie
Zij zijn intolerant op basis van boeken die zijn volgeschreven door mensen die claimen het woord van een fantasiewezen te verspreiden. Wij zijn intolerant tegenover mensen die geloven dat de waarheid in sprookjesboeken staat.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:41 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Die landen pretenderen dan ook niet tolerant te zijnze dwepen niet met de niet-bestaande tolerantie
Al die heidenen die zijn geliefde moslims zo te grazen nemen en dat kutwesten dat zijn geloof zo verneukt, en Allah blijft op z'n handen zitten. Lijkt me wederom een goede aanwijzing dat Allah niet bestaat, of toch tenminste geen fuck om jou en je medemoslims geeft.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:42 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Allah is Barmhartig, als Hij wil kan hij dit land zo laten overstromen.
Wijquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:44 schreef Mystikvm het volgende:
Zij zijn intolerant op basis van boeken die zijn volgeschreven door mensen die claimen het woord van een fantasiewezen te verspreiden. Wij zijn intolerant tegenover mensen die geloven dat de waarheid in sprookjesboeken staat.
Wat is dit nu weer voor een argument?quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:45 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Wijkun je het niet alleen af en moet je je matties erbij halen.
Aldus de man die overal zijn fantasievriendje bijsleept.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:45 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Wijkun je het niet alleen af en moet je je matties erbij halen.
Om over Syrië nog maar te zwijgen. De ene moslim die tegen de ander vecht, allemaal in naam van exact dezefde Allah. Ja ja. Je zou dan toch zeggen dat Allah dan even ingrijpt en zegt "ho eens even Moslim A, wat jij doet is niet goed. Moslim B heeft het bij het rechte eind, OK?"quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:44 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Al die heidenen die zijn geliefde moslims zo te grazen nemen en dat kutwesten dat zijn geloof zo verneukt, en Allah blijft op z'n handen zitten. Lijkt me wederom een goede aanwijzing dat Allah niet bestaat, of toch tenminste geen fuck om jou en je medemoslims geeft.
Ja, vind je het gek. Vrij schieten op moslimextremisten. Gratis geld trekt nog minder publiek.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:46 schreef Aloulou het volgende:
Topic loopt als een treinWat een verrassing
Klopt, en die zitten er net zo ver naast als jij.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:46 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Er zijn genoeg Nederlanders die in sprookjes en valse religies geloven hoor.
Ik zei juist dat Hij dat niet doet omdat Hij Barmhartig is. In het verleden zijn er wel vele volkeren die veel machtiger waren dan nu ten onder gegaan vanwege hun arrogantie. In de Koran staat ook, verken de wereld en zie hoe het einde was van de arrogante mensen uit het verleden.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:46 schreef Mystikvm het volgende:
Sowieso, waarom voer ik een discussie met iemand die gelooft dat een fantasiewezen mijn straat onder zal laten lopen omdat ik hem ontken?
Water naar de zee dragen voelt soms best lekker.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:47 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, vind je het gek. Vrij schieten op moslimextremisten. Gratis geld trekt nog minder publiek.
Alleen als je een atheïst bent heb je zulke gekke verwachtingen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:47 schreef DonJames het volgende:
Je zou dan toch zeggen dat Allah dan even ingrijpt en zegt "ho eens even Moslim A, wat jij doet is niet goed. Moslim B heeft het bij het rechte eind, OK?"
Dat einde kan ook veroorzaakt zijn door een paarse aap. Die in het centrum van de Melkweg woont. En die ze helemaal zat was.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:48 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Ik zei juist dat Hij dat niet doet omdat Hij Barmhartig is. In het verleden zijn er wel vele volkeren die veel machtiger waren dan nu ten onder gegaan vanwege hun arrogantie. In de Koran staat ook, verken de wereld en zie hoe het einde was van de arrogante mensen uit het verleden.
Atheïsten en hun sprookjesverhalenquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:50 schreef Mystikvm het volgende:
Dat einde kan ook veroorzaakt zijn door een paarse aap. Die in het centrum van de Melkweg woont. En die ze helemaal zat was.
Je bedoelt bijvoorbeeld al die moslims die zijn omgekomen dij de tsunami van 2004?quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:48 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Ik zei juist dat Hij dat niet doet omdat Hij Barmhartig is. In het verleden zijn er wel vele volkeren die veel machtiger waren dan nu ten onder gegaan vanwege hun arrogantie. In de Koran staat ook, verken de wereld en zie hoe het einde was van de arrogante mensen uit het verleden.
Dat kan.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:50 schreef DonJames het volgende:
Je bedoelt bijvoorbeeld al die moslims die zijn omgekomen dij de tsunami van 2004?
quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:39 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Helaas waar, ook dankzij verdeel en heers-tactieken van het Westen.
Als een volk ten onder gaat is dat de schuld van Allah, als een volk niet ten onder gaat is het ook de schuld van Allah. Dat is alsof je een munt opgooit om het bestaan van Allah te bepalen en dan zegt: als het kop is, bestaat Allah. Als het munt is, bestaat Allah. Zo kun je alles wel goedpraten.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:48 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Dat verwacht ik niet, want ik geloof er helemaal niet in. Verwachten dat een sprookjesfiguur wel even voor een overstroming zorgt, dat is pas gek.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:49 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Alleen als je een atheïst bent heb je zulke gekke verwachtingen.
Ik vertel geen sprookje. Mijn theorie is even sterk als de jouwe. Het kan ook een eenhoorn zijn geweest, die op Mars woont.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:50 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Atheïsten en hun sprookjesverhalenLachwekkend.
Wat is er atheïstje? Ben je niet meer zo rationeel als dat je net voordeed als iemand terecht opmerkt dat het Westen verdeel en heers-tactieken inzet?quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:51 schreef Semisane het volgende:
Ja daag, hoe zat dat ook al weer met Soenieten en Sjiieten.
Zie mijn signature. Ga je daarmee bezighouden als je wilt bewijzen dat de Koran niet het Woord van Allah is.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:51 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als een volk ten onder gaat is dat de schuld van Allah, als een volk niet ten onder gaat is het ook de schuld van Allah. Dat is alsof je een munt opgooit om het bestaan van Allah te bepalen en dan zegt: als het kop is, bestaat Allah. Als het munt is, bestaat Allah. Zo kun je alles wel goedpraten.
Het Westen heeft de sjia bedacht? -O_quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:52 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Wat is er atheïstje? Ben je niet meer zo rationeel als dat je net voordeed als iemand terecht opmerkt dat het Westen verdeel en heers-tactieken inzet?
Maar als je de wet aanpast vanwege je religie val je wel mensen lastig met jou religie.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:53 schreef Tyron het volgende:
religie of homoseksualiteit
mensen moeten lekker doen wat ze zelf willen, zolang ze andere niet lastig vallen of de wet overtreden
Iets wat niet bestaat, kan niet bewezen worden. De bewijslast ligt bij jou.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:53 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Zie mijn signature. Ga je daarmee bezighouden als je wilt bewijzen dat de Koran niet het Woord van Allah is.
We zijn dan ook door Allah geschapen om Hem te aanbidden, en niet om de linkse hippie-atheïst uit te hangen.quote:
Nee droeftoeter.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:52 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Wat is er atheïstje? Ben je niet meer zo rationeel als dat je net voordeed als iemand terecht opmerkt dat het Westen verdeel en heers-tactieken inzet?
kloptquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:54 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Maar als je de wet aanpast vanwege je religie val je wel mensen lastig met jou religie.
Wat, moet ik bewijzen dat mensen vliegen kunnen maken? Mensen maken zelfs hele mensen, lang leve ivf.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:53 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Zie mijn signature. Ga je daarmee bezighouden als je wilt bewijzen dat de Koran niet het Woord van Allah is.
Alleen atheïsten mogen de wet aanpassen en hun wil opleggen aan gelovigen?quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:54 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Maar als je de wet aanpast vanwege je religie val je wel mensen lastig met jou religie.
Wel een flinke productiefout dan, als een grote meerderheid van de mensheid Allah niet aanbidt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:55 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
We zijn dan ook door Allah geschapen om Hem te aanbidden, en niet om de linkse hippie-atheïst uit te hangen.
Vertel dat maar tegen de >130.000 moslims die zijn omgekomen bij de tsunami.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:55 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
We zijn dan ook door Allah geschapen om Hem te aanbidden, en niet om de linkse hippie-atheïst uit te hangen.
Atheïsten baseren hun wetten niet op fantasiewezens, maar op feiten.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:56 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Alleen atheïsten mogen de wet aanpassen en hun wil opleggen aan gelovigen?
Duhquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:55 schreef Semisane het volgende:
Nee droeftoeter.Het gaat er om dat de verschillen in opvattingen, denkwijze en geloof in de islam ontstaat van binnen de islam zelf en dat dat niks te maken heeft met "verdeel/heers tactieken vanuit het westen" en voor bewijs daarvan hoef je enkel te kijken naar de soennieten versus de sjiieten en dat weet jij best.
pff wat een arrogante god zegquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:55 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
We zijn dan ook door Allah geschapen om Hem te aanbidden,
En er nog mee wegkomt ook. Sterker nog, die alleen maar een grotere grip krijgen op de geheimen van het universum.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:56 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Wel een flinke productiefout dan, als een grote meerderheid van de mensheid Allah niet aanbidt.
Will NEVER create a fly.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:55 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Wat, moet ik bewijzen dat mensen vliegen kunnen maken? Mensen maken zelfs hele mensen, lang leve ivf.
En dat terwijl onze moslimvriend hier nog hard blijft geloven dat Allah over zijn lot beslist, in plaats van de natuurwettenquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En er nog mee wegkomt ook. Sterker nog, die alleen maar een grotere grip krijgen op de geheimen van het universum.
Eigenlijk wel ja, maar om het religieuze volk tevreden te houden, houden we enkel kerk en staat gescheiden. Het is dus de bedoeling dat je regels maakt om het land te beschermen met regels die niet in het geloof worden benoemd.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:56 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Alleen atheïsten mogen de wet aanpassen en hun wil opleggen aan gelovigen?
Dit laat al zien dat je de Koran nooit hebt gelezen. Anders had je de verklaring in de Koran kunnen lezen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:56 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Wel een flinke productiefout dan, als een grote meerderheid van de mensheid Allah niet aanbidt.
Maar opgekweekt vlees en organen, dat kan wel volgens Allah?quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:58 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Will NEVER create a fly.
Klinkt als een uitdaging. Never. Nu niet. Nooit niet.
Kan niet, ze zijn dood.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:56 schreef DonJames het volgende:
Vertel dat maar tegen de >130.000 moslims die zijn omgekomen bij de tsunami.
Feit: jaarlijks meer dan 12 miljoen doden wereldwijd door alcohol en tabak. Maar ja, atheïsten zoals jij geven meer om geld en niet om levens.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:57 schreef Mystikvm het volgende:
Atheïsten baseren hun wetten niet op fantasiewezens, maar op feiten.
allah en al die andere goddelijke entiteiten hebben niks geschapen, in plaats daarvan zijn zij geschapen door de mens. Simpel, niks anders dan constructies vanuit de menselijke neiging om verklaringen te vinden voor de wereld om zich heen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:55 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Toch ook vreemd dat moslims in Gaza zo boos zijn als er weer eentje wordt neergeschoten door een Israelische soldaat. Dat is gewoon de wil van Allah, lijkt me.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En dat terwijl onze moslimvriend hier nog hard blijft geloven dat Allah over zijn lot beslist, in plaats van de natuurwetten
quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:56 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Een mormoon met een moslim vergelijkenquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:59 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Eigenlijk wel ja, maar om het religieuze volk tevreden te houden, houden we enkel kerk en staat gescheiden. Het is dus de bedoeling dat je regels maakt om het land te beschermen met regels die niet in het geloof worden benoemd.
Ik had laatst een gesprek met een Mormoon en deze claimde dat wetten niet nodig zijn; als jij je leven wijd aan god, zal god goed over jou oordelen en het oordelen is en blijft taak van god.
Draai er maar lekker omheen. Niet dat ik een inhoudelijke reactie had verwacht, aangezien er rationeel geen verklaring voor het Allahsprookje is.quote:
Het feit alleen al dat dit kan geeft al aan dat de islam vanuit zichzelf verdeeld is. Het westen buit het hooguit uit, maar creëert die verschillende opvattingen niet.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:57 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Duhmaar verdeel en heers-tactieken van het Westen spelen net zo goed een rol. Punt.
Nee, ik geef meer om wetenschap, en ben toch een atheïst. De wetenschap zal er binnen nu en 100 jaar voor zorgen dat niemand meer dood zal gaan aan alcohol en tabak.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:00 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Feit: jaarlijks meer dan 12 miljoen doden wereldwijd door alcohol en tabak. Maar ja, atheïsten zoals jij geven meer om geld en niet om levens.
Mensen zijn daar in principe al toe in staat. Ze kunnen het genoom van de vlieg namaken in een laboratorium, ze kunnen dat genoom in een stamcel plaatsen en daaruit groeit gewoon een vlieg. De wetenschap heeft je boekje alweer ingehaald...quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:58 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Will NEVER create a fly.
Klinkt als een uitdaging. Never. Nu niet. Nooit niet.
Allah heeft jou een eerste keer geschapen toen jij nog geen leven had, en wat zeker is dat je dood gaat, en Hij zal je weer tot leven wekken net als de eerste keer, en dan mag je verantwoording afleggen voor je daden.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:00 schreef Semisane het volgende:
allah en al die andere goddelijke entiteiten hebben niks geschapen, in plaats daarvan zijn zij geschapen door de mens. Simpel, niks anders dan constructies vanuit de menselijke neiging om verklaringen te vinden voor de wereld om zich heen.
Wat hebben alcohol of tabak te maken met atheïsme?quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:00 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Feit: jaarlijks meer dan 12 miljoen doden wereldwijd door alcohol en tabak. Maar ja, atheïsten zoals jij geven meer om geld en niet om levens.
Nee, want ik ben geen Moslim.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:02 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Een mormoon met een moslim vergelijkenYou must be out of your damn mind.
Natuurlijk heeft de Koran daar een smoesje voor, anders waren er al snel geen moslims meer. Nu zijn alleen domme mensen die in slappe smoesjes trappen nog moslim.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:59 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Dit laat al zien dat je de Koran nooit hebt gelezen. Anders had je de verklaring in de Koran kunnen lezen.
Klopt, Allah's Wil. Maar een moordenaar straffen is niet verboden in de islam hoor.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:01 schreef DonJames het volgende:
Toch ook vreemd dat moslims in Gaza zo boos zijn als er weer eentje wordt neergeschoten door een Israelische soldaat. Dat is gewoon de wil van Allah, lijkt me.
Ik ben eigenlijk best wel een liefhebber van lijfstraffen; behoort dat tot de optie's?quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:03 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Allah heeft jou een eerste keer geschapen toen jij nog geen leven had, en wat zeker is dat je dood gaat, en Hij zal je weer tot leven wekken net als de eerste keer, en dan mag je verantwoording afleggen voor je daden.
het was dus ook allah's wil toen mh17 neergeschoten werd en er 80 kinderen stiervenquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:04 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Klopt, Allah's Wil. Maar een moordenaar straffen is niet verboden in de islam hoor.
Er zitten een stuk minder verschillen tussen mormonen en moslims of elk andere gelovige als jij zou willen. Face it, ze leiden allemaal onder een zeer specifiek soort psychose.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:02 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Een mormoon met een moslim vergelijkenYou must be out of your damn mind.
Straffen? Waarom? Het was toch de wil van Allah? Je moet toch aan HEM verantwoording afleggen voor je daden?quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:04 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Klopt, Allah's Wil. Maar een moordenaar straffen is niet verboden in de islam hoor.
Daarom zie je ook zoveel brandhaarden in de wereld. Men speelt met vuur.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:02 schreef Semisane het volgende:
Dat is namelijk het geheim achter verdeel en heersen, je creëert geen tegenstellingen, maar gebruikt de al bestaande tegenstellingen.
Nee hoor geen enkele goddelijke entiteit heeft ooit iets geschapen. Ze zijn enkel constructies van mensen, niks meer. Ik hoef me dus ook verder niet te verantwoorden aan zulke geestelijke constructies, ik verantwoord me wel aan ander mensen mocht dat nodig zijn.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:03 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Allah heeft jou een eerste keer geschapen toen jij nog geen leven had, en wat zeker is dat je dood gaat, en Hij zal je weer tot leven wekken net als de eerste keer, en dan mag je verantwoording afleggen voor je daden.
Om het feit dat de meeste doden moslims waren, en dat je dat met de beste wil van de wereld niet "barmhartig" kan noemen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:05 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Draai om wat heen?Ze zijn toch ook dood? Hoe moet ik het aan hen vertellen?
De wetenschap zal er nooit in slagen om mensen niet dood te laten gaan of om een vlieg te schapen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:02 schreef Mystikvm het volgende:
De wetenschap zal er binnen nu en 100 jaar voor zorgen dat niemand meer dood zal gaan aan alcohol en tabak.
Onzin. Anders hadden de islam-haters dit allang uitgebuit.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:03 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Mensen zijn daar in principe al toe in staat. Ze kunnen het genoom van de vlieg namaken in een laboratorium, ze kunnen dat genoom in een stamcel plaatsen en daaruit groeit gewoon een vlieg. De wetenschap heeft je boekje alweer ingehaald...
Men heeft al een schaap gemaakt..quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:07 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
De wetenschap zal er nooit in slagen om mensen niet dood te laten gaan of om een vlieg te schapen.
Dat lukt ze hier in het westen heel aardig, anders.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:08 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Onzin. Anders hadden de islam-haters dit allang uitgebuit.
Rationele atheïsten met hun rationele wetten staan het toe dat er miljoenen doden vallen jaarlijks, en maar de religieuze wetten die alcohol en tabak zouden verbieden achterlijk noemen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:04 schreef Semisane het volgende:
Wat hebben alcohol of tabak te maken met atheïsme?
Zal ik je een verhandeling geven over de wetenschap waaruit blijkt dat het heel erg goed mogelijk is dat jij en ik nog mee gaan maken dat mensen niet meer dood gaan?quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:07 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
De wetenschap zal er nooit in slagen om mensen niet dood te laten gaan of om een vlieg te schapen.
Aldus de rationele atheïst die de Koran nog nooit heeft gelezen maar blijft doorgaan met blaffen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:04 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Natuurlijk heeft de Koran daar een smoesje voor, anders waren er al snel geen moslims meer. Nu zijn alleen domme mensen die in slappe smoesjes trappen nog moslim.
Men speelt met vuur ja, dat klopt maar het vuur was al eeuwen aan het branden en smeulen. Dat men zich er vanuit het westen mee bemoeit is niet altijd even slim, dat geef ik toe, maar het is naïef van een kinderlijk niveau als jij denkt dat de islam op eens geheel verenigd zou zijn, zonder enige tegenstellingen, als het westen niet meer in die gebieden zou zijn.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:06 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Daarom zie je ook zoveel brandhaarden in de wereld. Men speelt met vuur.
Religeuzen met hun religieuze wetten staan het toe dat er miljoenen doden vallen jaarlijks, maar de rationele wetten die religie zouden verbieden godslasterend noemen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:09 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Rationele atheïsten met hun rationele wetten staan het toe dat er miljoenen doden vallen jaarlijks, en maar de religieuze wetten die alcohol en tabak zouden verbieden achterlijk noemen.
Kinderen gaan naar de hemel in de islam, in tegenstelling tot katholieke erfzonde.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:05 schreef Tyron het volgende:
het was dus ook allah's wil toen mh17 neergeschoten werd en er 80 kinderen stierven
wat een god zeg![]()
En dat is weer een drogredenatie. Wordt dat aangeleerd op de koranschool ofzo?quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:09 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Rationele atheïsten met hun rationele wetten staan het toe dat er miljoenen doden vallen jaarlijks, en maar de religieuze wetten die alcohol en tabak zouden verbieden achterlijk noemen.
ah oké, dat zullen de nabestaanden fijn vinden om te horenquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:11 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Kinderen gaan naar de hemel in de islam, in tegenstelling tot katholieke erfzonde.
Islamhaters hebben veel betere argumenten. Bijvoorbeeld die passage waarin staat dat de zon opkomt uit een modderpoel. Als ze de onwaarheid daarvan al kunnen aantonen, waarom zouden ze dan zo'n kansloze discussie aangaan over wat precies een 'vlieg' is en wat precies 'creëren' is? Zeker aangezien relidwazen voortdurend de finish verplaatsen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:08 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Onzin. Anders hadden de islam-haters dit allang uitgebuit.
Oh wacht, er zijn nu ineens twee hemels? Eentje van Allah, en eentje van God? En selectie aan de poort?quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:11 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Kinderen gaan naar de hemel in de islam, in tegenstelling tot katholieke erfzonde.
moslims geloven dat kinderen naar de hemel gaanquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:11 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Een moordenaar straffen in het wereldse leven. In het Hiernamaals krijgt hij een nog pijnlijkere bestraffing.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:06 schreef DonJames het volgende:
Straffen? Waarom? Het was toch de wil van Allah? Je moet toch aan HEM verantwoording afleggen voor je daden?
Een mens-aanbidderquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:07 schreef Semisane het volgende:
Nee hoor geen enkele goddelijke entiteit heeft ooit iets geschapen. Ze zijn enkel constructies van mensen, niks meer. Ik hoef me dus ook verder niet te verantwoorden aan zulke geestelijke constructies, ik verantwoord me wel aan ander mensen mocht dat nodig zijn.
Allah weet het beste wat goed en barmhartig is, en als je tijd is gekomen, dan is je tijd gekomen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:07 schreef DonJames het volgende:
Om het feit dat de meeste doden moslims waren, en dat je dat met de beste wil van de wereld niet "barmhartig" kan noemen.
Die miljoenen doden zouden toch wel vallen, het hele idee dat men in, bijvoorbeeld, Saudi Arabië geen alcohol drinkt omdat het daar tegen de wet is, is totaal absurd en naïef. Daar drinkt men net zo veel als hier, enkel in het stiekem. (En thuis drank brouwen of destilleren daar is een nationale sport)quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:09 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Je hoeft de hele Koran niet gelezen te hebben om de vieze cognitieve trucjes te weten die gebruikt worden om mensen dingen wijs te maken. Je hoeft de hele Koran niet gelezen te hebben om de inherente problemen met geloof in het algemeen en islam in het specifiek te herkennen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:10 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Aldus de rationele atheïst die de Koran nog nooit heeft gelezen maar blijft doorgaan met blaffen.
Nee, ik geloof niet in sprookjes van stervelingen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:10 schreef Mystikvm het volgende:
Zal ik je een verhandeling geven over de wetenschap waaruit blijkt dat het heel erg goed mogelijk is dat jij en ik nog mee gaan maken dat mensen niet meer dood gaan?
quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:15 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Gekloond. Wat gekloond? De schepping van Allah. natuurlijke selectie
Wat heeft Allah eigenlijk geschapen? Wanneer was die schepping?quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:15 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Gekloond. Wat gekloond? De schepping van Allah.
Nee, het is een schaap. Dat is eerder de vriendin van Allah.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:15 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Ik bid niemand aan, want iets of iemand die aanbeden wilt worden is het niet waard om te aanbidden en degene die aanbeden zouden moeten worden, omdat ze ver boven de rest van ons staan qua gedrag, ethiek en moraal willen niet aanbeden worden.quote:
Allah kent het woordenboek niet, kennelijkquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:14 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Allah weet het beste wat goed en barmhartig is, en als je tijd is gekomen, dan is je tijd gekomen.
Gelukkig is het waar, ongeacht of debielen als jij erin geloven.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:16 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Nee, ik geloof niet in sprookjes van stervelingen.
Er staat toch echt duidelijk "as if", dus niet echt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:12 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Islamhaters hebben veel betere argumenten. Bijvoorbeeld die passage waarin staat dat de zon opkomt uit een modderpoel.
Ik denk niet dat Mohammed Engels sprak.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:17 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Er staat toch echt duidelijk "as if", dus niet echt.
Maken is maken. Als je de definitie niet helder hebt, dien je de meest voor de hand liggende definitie te gebruiken, dat is logica.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:15 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
So [Allah] decreed them as seven heavens (one above the other)quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:12 schreef Mystikvm het volgende:
Oh wacht, er zijn nu ineens twee hemels? Eentje van Allah, en eentje van God? En selectie aan de poort?
Overstroming in 3, 2, 1,quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:17 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Nee, het is een schaap. Dat is eerder de vriendin van Allah.
Ja, ik noemde je god zojuist een schapenneuker. Wat ga jij daaraan doen? Wat gaat Allah daaraan doen? Behalve huilen in een hoekje? (Jij dan, niet Allah. Die doet niets, die bestaat immers niet.)
Ga er maar vanuit dat het klopt, aangezien de islam de ware religie is.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:12 schreef Mr.44 het volgende:
moslims geloven dat kinderen naar de hemel gaan
dat is heel wat anders dan dat de kinderen daadwerkelijk naar de hemel gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |