Nee, daar doel ik niet op. Jij geeft aan dat meerderheden belangrijk zijn, omdat je dan wetten kan implementeren. Ik ga er dan vanuit dat je wetgeving in Nederland bedoelt en specifiek wetgeving waar mee je bepaald gedrag wilt verbieden.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:38 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat de moslims een meerderheid gaan vormen in Nederland.
Nogmaals, ik heb het niet over Nederland gehad. Die peiling is in majority Muslim countries gehouden, de moslims vormen al meerderheden in tientallen landen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:44 schreef Semisane het volgende:
Nee, daar doel ik niet op. Jij geeft aan dat meerderheden belangrijk zijn, omdat je dan wetten kan implementeren. Ik ga er dan vanuit dat je wetgeving in Nederland bedoelt en specifiek wetgeving waar mee je bepaald gedrag wilt verbieden.
Ik geef aan dat het uitermate twijfelachtig is dat moslims ooit meerderheden gaan vormen in, in ieder geval, Nederland. Daarmee werp ik de vraag op hoe jij denkt dat je, niet bestaande, meerderheid belangrijk gaat worden voor het wijzigen van de wetgeving?
Kom...doe je best eens.
Zeg dan ook gewoon wat je bedoelt. Als een vent.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:45 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Nogmaals, ik heb het niet over Nederland gehad. Die peiling is in majority Muslim countries gehouden, de moslims vormen al meerderheden in tientallen landen.
Daar zijn dat soort wetten toch al van kracht?quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:45 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Nogmaals, ik heb het niet over Nederland gehad. Die peiling is in majority Muslim countries gehouden, de moslims vormen al meerderheden in tientallen landen.
Maar je hebt het over islamisering. Die landen hoeven niet meer geïslamiseerd te worden, die hebben al een meerderheid.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:45 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Islamisering vindt overal plaats, ook in moslimlanden. Denk aan moslimlanden die tientallen jaren onder het Sovjet-juk moesten leven en alleen nog in naam moslim waren en niks meer wisten over hun religie. Islamisering houdt dan in dat die moslims weer leren wat de islamitische normen en waarden zijn volgens de Koran.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 01:33 schreef Gia het volgende:
Maar je hebt het over islamisering. Die landen hoeven niet meer geïslamiseerd te worden, die hebben al een meerderheid.
quote:[b]Op donderdag 24 juli 2014 20:57 schreef Charismatisch het volgende:[/b
Islamisering is een succes.
A. Je zegt dat islamisering een succes is enquote:[b]Op donderdag 24 juli 2014 21:16 schreef Charismatisch het volgende:[/b
Omdat het handig is om een meerderheid te hebben als je bepaalde wetten erdoorheen wilt drukken.
En dat is o.a. homohaat?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 01:37 schreef Charismatisch het volgende:
Islamisering vindt overal plaats, ook in moslimlanden. Denk aan moslimlanden die tientallen jaren onder het Sovjet-juk moesten leven en alleen nog in naam moslim waren en niks meer wisten over hun religie. Islamisering houdt dan in dat die moslims weer leren wat de islamitische normen en waarden zijn volgens de Koran.
Ja, dat vind ik dus ookquote:
Adolf Hitler zei ook dat hij God's wil uitdroeg.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 01:46 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Dit verhaal:
http://en.wikipedia.org/wiki/Lot_in_Islam
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |