abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142679649
quote:
Op 30 juli gaat de korte film De Beslissing in première. Die gaat over homoseksualiteit en de islam.

De Beslissing is geregisseerd door Wahid Sanouji, die ook het script schreef. Hassan Slaby (bekend uit Spangas) en Majoub Benmoussa spelen de hoofdrollen. De première van De Beslissing in de Oude Lutherse Kerk is onderdeel van een debat over seksuele diversiteit in Marokkaanse kring.

Boris Dittrich is gespreksleider tijdens de discussie na de première. Ook zijn de initiatiefnemers van de Marokkaanse Gay Pride-boot aanwezig. De toegang is gratis, maar geïnteresseerden moeten zich wel even aanmelden.
BRON
We have 50 million Muslims in Europe. There are signs that Allah will grant Islam victory in Europe—without swords, without guns, without conquest—will turn it into a Muslim continent within a few decades.
pi_142679662
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:13 schreef ChillTuup het volgende:

[..]

Nee een stuk voorhuid is ook een stuk huid
ja, het is een stuk huid maar niet vergelijkbaar
We have 50 million Muslims in Europe. There are signs that Allah will grant Islam victory in Europe—without swords, without guns, without conquest—will turn it into a Muslim continent within a few decades.
pi_142679708
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:13 schreef ChillTuup het volgende:

[..]

Klopt, maar ook in dat geval is dat omdat zij intolerant zijn van anderen en niet omdat homo's daadwerkelijk iets fout doen
dat verzin jij omdat het je zo uitkomt
pi_142679714
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:14 schreef zaid het volgende:

[..]

die andere man zal niet getrouwd zijn en kinderen hebben
Oh jawel hoor. Het komt voor, zeer regelmatig zelfs. Volgens mij steek jij je kop een beetje in het zand!

ha ha, zand!
pi_142679719
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:15 schreef zaid het volgende:

[..]

ja, het is een stuk huid maar niet vergelijkbaar
Verklaar mij aub waarom een stuk huid en een stuk voorhuid niet vergelijkbaar is. Waarom is het erger om een stuk huid van mijn scrotum, teen of piemel af te nemen?
Live Chill
pi_142679730
quote:
10s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:14 schreef Semisane het volgende:

[..]

Nee, nogmaals homoseksualiteit speelt statistisch geen rol met betrekking tot de terugval in bevolkingsgeboortecijfers van de afgelopen 50 jaar.

Het blijven roepen dat dat wel zo is, maakt het nog niet waar. :')
bron?
pi_142679746
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:17 schreef zaid het volgende:

[..]

bron?
Het is JOUW stelling :')
pi_142679766
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:16 schreef zaid het volgende:

[..]

dat verzin jij omdat het je zo uitkomt
Nee, het komt mij helemaal niet uit want ik heb niks met homo's te maken. Wel heb ik heb dagelijks te maken te mensen met mensen zoals jij die menen iets te zeggen te hebben over hoe andere mensen zijn.
Live Chill
pi_142679770
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:16 schreef DonJames het volgende:
Het komt voor, zeer regelmatig zelfs.
ah, een ervaringsdeskundige.
beetje je vrouw bedriegen :r
pi_142679781
Deze film zal nog geen deuk in een pakje boter slaan. De islam blijft de islam.
-
pi_142679796
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:16 schreef ChillTuup het volgende:

[..]

Verklaar mij aub waarom een stuk huid en een stuk voorhuid niet vergelijkbaar is. Waarom is het erger om een stuk huid van mijn scrotum, teen of piemel af te nemen?
omdat je daarvan wel last hebt en er ook geen reden toe is
pi_142679798
quote:
10s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:18 schreef Charismatisch het volgende:
De islam blijft de islam.
Klopt.
pi_142679822
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:17 schreef DonJames het volgende:

[..]

Het is JOUW stelling :')
gebaseerd op logisch nadenken, iedere kleuter ziet dat
pi_142679830
zaid heeft nog nooit een vriendin gehad, spendeert zijn vrije tijd zonder sociale contacten geïsoleerd op zijn zolderkamer en gaat ons even vertellen wat er mis is met homoseksualiteit

pi_142679841
Nogmaals de vraag; hoe zit het met aseksualiteit dan?
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_142679842
quote:
9s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:18 schreef 16meter het volgende:

[..]

Klopt.
Ik zou eerder zeggen, intoleranten mensen blijven intolerant.
ROBODEMONS..................|:(
pi_142679853
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:17 schreef ChillTuup het volgende:

[..]

Nee, het komt mij helemaal niet uit want ik heb niks met homo's te maken. Wel heb ik heb dagelijks te maken te mensen met mensen zoals jij die menen iets te zeggen te hebben over hoe andere mensen zijn.
het komt jou wel uit omdat je je standpunt wil verdedigen
pi_142679861
quote:
pi_142679882
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:18 schreef zaid het volgende:

[..]

ah, een ervaringsdeskundige.
beetje je vrouw bedriegen :r
Nee hoor, ik niet. Maar goed argument! Alweer! Je bent echt een kei in discussieren!

ha ha, kei!
pi_142679886
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:19 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Nogmaals de vraag; hoe zit het met aseksualiteit dan?
Staat waarschijnlijk niet in hun boekje, dus kunnen ze de vraag ook niet beantwoorden.
pi_142679890
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:18 schreef zaid het volgende:

[..]

omdat je daarvan wel last hebt en er ook geen reden toe is
Waarom zou ik meer last hebben van een ontbrekend stuk huid aan mijn teen dan aan mijn edele delen? Op mijn teen wordt het een litteken en heb ik er nooit meer last van, maar mijn weener wordt erg gevoelig wanneer ik ging voorhuid heb.
Live Chill
pi_142679891
quote:
Je bedoelt een discutabele levensovertuiging gebaseerd op sprookjes, en totaal niet in staat om de dogma's ook maar enigszins te heroverwegen?

Dat klopt, maar dat geldt ook voor christenen en joden. Acceptatie van homoseksualiteit duurt daar ook al eeuwen. Dat gaat bij het seculiere deel van de bevolking toch een stuk sneller. Je gaat je bijna afvragen hoe dat komt...
pi_142679893
quote:
15s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:19 schreef Morrigan het volgende:

Ik zou eerder zeggen, intoleranten mensen blijven intolerant.
Nee hoor, intolerante mensen kunnen veranderen. De islam blijft de islam.
-
pi_142679895
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:19 schreef Tyron het volgende:
zaid heeft nog nooit een vriendin gehad, spendeert zijn vrije tijd zonder sociale contacten geïsoleerd op zijn zolderkamer en gaat ons even vertellen wat er mis is met homoseksualiteit

helaas knul, ik ben al getrouwd en heb een kind.
itt tot jou lijkt me
  donderdag 24 juli 2014 @ 14:21:00 #25
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_142679899
quote:
Net zoals Innocence of Muslims inderdaad.
pi_142679915
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:19 schreef zaid het volgende:

[..]

Jouw logica laat nogal te wensen over, vandaar dat ik vraag om een wetenschappelijke onderbouwing. Maar die kan je niet produceren natuurlijk..
pi_142679916
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:20 schreef zaid het volgende:

[..]

helaas knul, ik ben al getrouwd en heb een kind.
itt tot jou lijkt me
ik hoop dat je dat kind met andere waarden en normen opvoed dan dat jij hebt geleerd
pi_142679941
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:20 schreef DonJames het volgende:

[..]

Nee hoor, ik niet. Maar goed argument! Alweer! Je bent echt een kei in discussieren!

ha ha, kei!
dan ken je blijkbaar mensen die hun vrouw bedreigen
pi_142679946
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:20 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Staat waarschijnlijk niet in hun boekje, dus kunnen ze de vraag ook niet beantwoorden.
Net zei hij dat dat niet bestaat.

Geweldig dit :')
pi_142679988
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:20 schreef ChillTuup het volgende:

[..]

Waarom zou ik meer last hebben van een ontbrekend stuk huid aan mijn teen dan aan mijn edele delen? Op mijn teen wordt het een litteken en heb ik er nooit meer last van, maar mijn weener wordt erg gevoelig wanneer ik ging voorhuid heb.
gelul:
http://www.gezondheid.be/INDEX.cfm?fuseaction=art&art_id=4651
pi_142679989
quote:

[..]

het komt jou wel uit omdat je je standpunt wil verdedigen
Het verschil is dat mijn standpunt ontstaan is door zelf na te denken. Jij hebt een geloof dat vastgesteld is, en zoekt argumenten om daarover standpunten te bevestigen
Live Chill
pi_142679994
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:22 schreef zaid het volgende:

[..]

dan ken je blijkbaar mensen die hun vrouw bedreigen
Ik weet niet wat ze met hun vrouw afspreken, zijn mijn zaken niet. Maar ze bestaan wel, dat is een ding wat zeker is. Wat jouw punt derhalve nogal hard onderuit haalt..
pi_142680005
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:21 schreef Tyron het volgende:

[..]

ik hoop dat je dat kind met andere waarden en normen opvoed dan dat jij hebt geleerd
Ik ben bang van niet. Maar goed, homoseksualiteit is vergeleken met 100 jaar geleden ook meer geaccepteerd. Mensen nemen niet klakkeloos de leer van hun ouders over.
pi_142680008
quote:
10s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:21 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Net zoals Innocence of Muslims inderdaad.
Alsof mensen die geloven dat het stenigen van anderen in naam van een niet bestaand wezen ook maar enigszins vatbaar zijn voor een goed onderbouwde film die hun dogma's ter discussie stelt.
pi_142680028
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:20 schreef ChillTuup het volgende:

[..]

mwah stel je voor je verliest je voorhuid nu dan is dat de eerste dagen gevoelig, maar uiteindelijk komt daar een laagje eelt op en voelt het minder (niet dat ik uit ervaring spreek, maar zo lijkt mij dat)

(kan bij de seks vervelend zijn, want juist dat gevoelige is opwindend)
  donderdag 24 juli 2014 @ 14:25:01 #36
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_142680048
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:17 schreef zaid het volgende:

[..]

bron?
Oh nu opeens wel een bron? :')

Maar goed een rapport over geboortecijfers in Nederland en Europa. De hoofdreden is dat vrouwen later en minder kinderen krijgen. Over homoseksualiteit wordt niet gerept en sterker nog, nergens wordt ook maar een correlatie gelegd met de daling van geboortecijfers en homoseksualiteit.

Maar je bent zo stelling, dus je hebt vast zelf wel een bron om je claims te ondersteunen want zo werkt het in de grote mensen wereld. Zij die een bewering doen, moeten bewijzen. :W

https://nidi.knaw.nl/shar(...)s/nidi-report-59.pdf

http://www.nationaalkompas.nl/bevolking/geboorte/huidig/
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_142680054
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:21 schreef Tyron het volgende:

[..]

helaas voor jou krijgt hij tolerante normen en waarden itt tot pvv'ers
pi_142680076
quote:
Op termijn is die idd niet gevoeliger maar de operatie opzich is al een ingreep waar ik niets mee te maken wil hebben, die je zeker zult voelen. Dan nog blijft het een feit dat er gewoon een stuk HUID wordt afgenomen van mijn lichaam en de enige die zegt dat een stuk huid anders is dan voorhuid ben jij. Huid is huid.
Live Chill
  donderdag 24 juli 2014 @ 14:25:47 #39
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_142680079
quote:

[..]

Er is niks logisch aan die gedachte, elk kleuter met een beetje verstand van statistiek snapt dat. :')
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_142680081
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:25 schreef zaid het volgende:

[..]

helaas voor jou krijgt hij tolerante normen en waarden itt tot pvv'ers
hoe zijn pvv'ers relevant

of zijn alle homoseksuelen ook meteen racisten?
pi_142680099
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:23 schreef ChillTuup het volgende:

[..]

Het verschil is dat mijn standpunt ontstaan is door zelf na te denken. Jij hebt een geloof dat vastgesteld is, en zoekt argumenten om daarover standpunten te bevestigen
nee, jouw standpunten komen door jouw atheistische opvoeding
pi_142680127
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:23 schreef DonJames het volgende:

[..]

Ik weet niet wat ze met hun vrouw afspreken, zijn mijn zaken niet. Maar ze bestaan wel, dat is een ding wat zeker is. Wat jouw punt derhalve nogal hard onderuit haalt..
lijkt me sterk dat ook maar 0,1% van de vrouwen dat goed zou keuren
pi_142680173
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:26 schreef zaid het volgende:

[..]

Atheisten, de nieuwe duivels :')

Zijn standpunten komen door niet gekleurd, neutraal onderwijs gebaseerd op wetenschappelijke inzichten.
pi_142680178
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:24 schreef Tyron het volgende:

[..]

mwah stel je voor je verliest je voorhuid nu dan is dat de eerste dagen gevoelig, maar uiteindelijk komt daar een laagje eelt op en voelt het minder (niet dat ik uit ervaring spreek, maar zo lijkt mij dat)

(kan bij de seks vervelend zijn, want juist dat gevoelige is opwindend)
Klopt, maar dat betekent dus dat het op termijn hetzelfde is als een stuk huid op de teen, op termijn is het hetzelfde. Alleen zegt zaid dat voorhuid niet te vergelijken is met huid terwijl hij zelf net uitgelegd heeft, dat zowel voorhuid als andere huid op termijn geen hogere gevoeligheid opleveren .
Live Chill
pi_142680184
quote:
10s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:25 schreef Semisane het volgende:

[..]

Oh nu opeens wel een bron? :')

Maar goed een rapport over geboortecijfers in Nederland en Europa. De hoofdreden is dat vrouwen later en minder kinderen krijgen. Over homoseksualiteit wordt niet gerept en sterker nog, nergens wordt ook maar een correlatie gelegd met de daling van geboortecijfers en homoseksualiteit.

Maar je bent zo stelling, dus je hebt vast zelf wel een bron om je claims te ondersteunen want zo werkt het in de grote mensen wereld. Zij die een bewering doen, moeten bewijzen. :W

https://nidi.knaw.nl/shar(...)s/nidi-report-59.pdf

http://www.nationaalkompas.nl/bevolking/geboorte/huidig/
de reden dat ze homoseksualiteit niet noemen is omdat dat politiek correct gezien niet zou mogen.
pi_142680188
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:23 schreef ChillTuup het volgende:
Het verschil is dat mijn standpunt ontstaan is door zelf na te denken
Heb ik net kunnen zien ja, meneer "roken en alcohol zijn niet schadelijk voor anderen".

_O-
-
pi_142680192
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:27 schreef zaid het volgende:

[..]

lijkt me sterk dat ook maar 0,1% van de vrouwen dat goed zou keuren
Jou lijkt wel meer sterk, en dan blijkt het toch ineens waarheid te zijn. Misschien moet je wat meer zelf gaan nadenken.
pi_142680198
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:26 schreef zaid het volgende:

[..]

Ik kom uit een Katholiek gezien kneus en ben ook gedoopt en communie gedaan. Echter heb ik daarna in tegenstelling tot jou mijn eigen overtuiging ontwikkelt.
Live Chill
pi_142680217
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:25 schreef ChillTuup het volgende:

[..]

Op termijn is die idd niet gevoeliger maar de operatie opzich is al een ingreep waar ik niets mee te maken wil hebben, die je zeker zult voelen. Dan nog blijft het een feit dat er gewoon een stuk HUID wordt afgenomen van mijn lichaam en de enige die zegt dat een stuk huid anders is dan voorhuid ben jij. Huid is huid.
je hebt er op geen enkele manier last van, dus wat is het probleem?
pi_142680227
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:28 schreef Mystikvm het volgende:
Zijn standpunten komen door niet gekleurd, neutraal onderwijs gebaseerd op wetenschappelijke inzichten.
_O-
-
pi_142680231
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:25 schreef Tyron het volgende:
of zijn alle homoseksuelen ook meteen racisten?
veel wel
pi_142680257
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:29 schreef ChillTuup het volgende:
Echter heb ik daarna in tegenstelling tot jou mijn eigen overtuiging ontwikkelt.
Je eigen sprookje... wat schattig.
-
pi_142680258
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:30 schreef zaid het volgende:

[..]

veel wel
Is dit weer zo'n "logische" redenatie of heb je hier wél een bron van?
pi_142680262
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:30 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

_O-
Ik lees nu pas over roken en drinken :')

Ik neem het terug, was iets teveel de intolerante, slecht geïnformeerde en hoogst geïndoctrineerde moslim aan het bashen.
pi_142680274
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:30 schreef zaid het volgende:

[..]

veel wel
hahahahahahahahahahhaha

nee

ik ken redelijk wat homoseksuelen en itt andere mannen/vrouwen zijn deze vaak sociaal vriendelijker en doen niemand kwaad
pi_142680298
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:29 schreef DonJames het volgende:

[..]

Jou lijkt wel meer sterk, en dan blijkt het toch ineens waarheid te zijn. Misschien moet je wat meer zelf gaan nadenken.
ik denk meer na dan jou, ik heb een afwijkend standpunt dan de rest van nederland.
pi_142680312
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:31 schreef zaid het volgende:

[..]

ik heb een afwijkend standpunt dan de rest van nederland.
dat hebben mensen met een downsyndroom ook
pi_142680329
quote:
17s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:30 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Je eigen sprookje... wat schattig.
Nee eigen overtuiging, je verdraait woorden.
Live Chill
pi_142680339
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:30 schreef DonJames het volgende:

[..]

Is dit weer zo'n "logische" redenatie of heb je hier wél een bron van?
De Partij voor de Vrijheid is de populairste politieke partij onder homo's. Dat is gebleken uit de halfjaarlijkse politieke poll op de site van de Gaykrant.

Ruim 22 procent van de bezoekers op Gaykrant.nl zou op de PVV stemmen als er nu verkiezingen zouden worden gehouden. De tweede partij in de poll is D66 met ruim 18 procent van de stemmen.
pi_142680341
quote:

[..]

ik denk meer na dan jou, ik heb een afwijkend standpunt dan de rest van nederland.
Iets anders vinden dan de rest van Nederland is wat anders dan er gewoon naast zitten en het niet willen inzien omdat jouw set van normen en waarden stamt uit de tijd waarin de grote profeet nog leefde.
  donderdag 24 juli 2014 @ 14:33:25 #61
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_142680347
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:28 schreef zaid het volgende:

[..]

de reden dat ze homoseksualiteit niet noemen is omdat dat politiek correct gezien niet zou mogen.
Nee, de reden dat ze homoseksualiteit niet noemen is dat het een statistisch niet significante groep is als het gaat om de daling van geboortecijfers.

Het zegt veel over je vermogen om kritisch na te denken dat dat niet bij je aankomt. :')
pi_142680355
quote:

[..]

ik denk meer na dan jou,
Dat gaat je niet best af..
quote:
heb een afwijkend standpunt dan de rest van nederland.
Kritisch zijn wil niet zeggen dat je een ander standpunt hebt dan de rest.
pi_142680360
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:33 schreef zaid het volgende:

[..]

De Partij voor de Vrijheid is de populairste politieke partij onder homo's. Dat is gebleken uit de halfjaarlijkse politieke poll op de site van de Gaykrant.

Ruim 22 procent van de bezoekers op Gaykrant.nl zou op de PVV stemmen als er nu verkiezingen zouden worden gehouden. De tweede partij in de poll is D66 met ruim 18 procent van de stemmen.
De PVV is überhaupt de grootste partij in Nederland. Logisch dat het bij de meeste doorsneden van de bevolking de grootste partij is.
pi_142680367
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:31 schreef Tyron het volgende:

[..]

hahahahahahahahahahhaha

nee

ik ken redelijk wat homoseksuelen en itt andere mannen/vrouwen zijn deze vaak sociaal vriendelijker en doen niemand kwaad
de feiten:

pi_142680375
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:32 schreef Tyron het volgende:

[..]

:')
pi_142680423
quote:

[..]

de feiten:

Dat zijn dus niet "de meeste homo's". Nog even los van het feit dat niet elke PVV-stemmer rascist is, natuurlijk. Helaas, probeer het nog eens. :W
pi_142680429
quote:
10s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:33 schreef Semisane het volgende:

[..]

Nee, de reden dat ze homoseksualiteit niet noemen is dat het een statistisch niet significante groep is als het gaat om de daling van geboortecijfers.

Het zegt veel over je vermogen om kritisch na te denken dat dat niet bij je aankomt. :')
heb je daarvoor een bron of is het logisch nadenken? :D
pi_142680453
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:33 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

De PVV is überhaupt de grootste partij in Nederland. Logisch dat het bij de meeste doorsneden van de bevolking de grootste partij is.
De poll komt uit 2010
pi_142680474
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:35 schreef DonJames het volgende:

[..]

Dat zijn dus niet "de meeste homo's". Nog even los van het feit dat niet elke PVV-stemmer rascist is, natuurlijk. Helaas, probeer het nog eens. :W
ik had helemaal niet over meeste, jij begon daarover.
pi_142680489
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:32 schreef Tyron het volgende:

[..]

Niks mis met afwijkende standpunten. Sterker nog, het kan zorgen dat we kritischer naar de maatschappij kijken. Het wordt pas vervelend wanneer je de vrijheid van andere groepen wilt afpakken.
pi_142680496
quote:

[..]

de feiten:

hahahahahahahahahahahahhaah

spreekt hij zichzelf tegen

1. niet alle homoseksuelen zitten op gaykrant.nl
2. 22 procent is de helft van de helft, dus de meeste homoseksuelen stemmen overduidelijk niet op pvv

idioot ben je ook hé
pi_142680499
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:36 schreef zaid het volgende:

[..]

De poll komt uit 2010
Dat was de PVV toen ook. Volg je de politiek niet?

Doe deze poll onder bakkers, groentemannen, alleenstaande ouders en linkshandigen, en de uitkomst is waarschijnlijk hetzelfde.
pi_142680555
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:36 schreef zaid het volgende:

[..]

ik had helemaal niet over meeste, jij begon daarover.
OK, "veel" dan. Maar dat is het dus ook niet.
pi_142680616
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:29 schreef zaid het volgende:

[..]

je hebt er op geen enkele manier last van, dus wat is het probleem?
Dat ik mijn velletje wil behouden ongeacht wat een religie mij vertelt?
Live Chill
pi_142680675
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:36 schreef Tyron het volgende:

[..]

hahahahahahahahahahahahhaah

spreekt hij zichzelf tegen

1. niet alle homoseksuelen zitten op gaykrant.nl
2. 22 procent is de helft van de helft, dus de meeste homoseksuelen stemmen overduidelijk niet op pvv

idioot ben je ook hé
1. Ook niet iedereen met stemrecht doet mee met de peilingen.
2. 22% is nogsteeds de grootste groep
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')