In combinatie met de TT, en gebrek aan kennis van mijn kant, moest ik lachen om dit stukje zinquote:Dus ik haalde mij eraf
quote:Op maandag 7 januari 2013 17:29 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb geen idee, Zal het even aan mijn alterego vragen, die heeft vaak nogal een andere mening dan ik.
.....quote:Op maandag 7 januari 2013 17:29 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb geen idee, Zal het even aan mijn alterego vragen, die heeft vaak nogal een andere mening dan ik.
Sarcasme enzo.quote:
Diagnosticeerdequote:Op maandag 7 januari 2013 17:32 schreef hoelangiseenchinees het volgende:
Was die eerste arts niet een schizofreen omdat hij jou diagnoseerde met de ziekte terwijl je het niet hebt?
Dus jij bent net als ik.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:33 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ik heb veel nadelen gehad aan medicatie, ben vooral bezig rustig aan te doen en bepaalde situaties uit de weg te gaan.
Happypillsquote:Op maandag 7 januari 2013 17:38 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Angstpillen zou ik overigens ook angstdempers noemen
dat noemen we antidepressivaquote:
Nee ben beter af. Andersom eigenlijk.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:36 schreef Fok-it het volgende:
Maar even zonder gekheid: Heb je zonder medicatie niet teveel last van de symptomen?
Klopt. Maar als die voorbij is dan niet.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:40 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Medicatie is vooral handig in een psychose.
Hoezo niet? Buiten de psychoses heb je toch ook in het dagelijks leven vaak ( of zelfs constant) last van angsten/wanen etc,?quote:Op maandag 7 januari 2013 17:42 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Klopt. Maar als die voorbij is dan niet.
Ja, maar in hele andere maten.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo niet? Buiten de psychoses heb je toch ook in het dagelijks leven vaak ( of zelfs constant) last van angsten/wanen etc,?
Angsten heb ik nog altijd. Daarom slik ik een aparte pil voor. De wanen zijn gelukkig teruggetrokken.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo niet? Buiten de psychoses heb je toch ook in het dagelijks leven vaak ( of zelfs constant) last van angsten/wanen etc,?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |