Welnee, maar zoveel tijd heb ik niet om dit topic te volgen, maar ik zie jou al 3x mekkeren over files en rouwstoeten en toestanden, terwijl er al meerdere malen is aangeven dat er amper (extra) files waren, en dit nou eenmaal de gang van zaken is. Als we het gisteren zo deden is het ook wel een beetje raar om het niet voor de rest van de overledenen niet zo te doen...quote:
Ongepast vind ik dat. Alle slachtoffers verdienen dat, niet 40 van de 300.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:18 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Helaas niet..
"In tegenstelling tot gisteren is het vertrek van de stoet met rouwwagens van Vliegbasis Eindhoven tot aan de aankomst bij de Korporaal Van Oudheusdenkazerne in Hilversum niet rechtstreeks te volgen. Daarvoor is uitgebreid aandacht in de reguliere journaals."
Dat vind ik dus ook.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:20 schreef Ratsnest89 het volgende:
[..]
Ongepast vind ik dat. Alle slachtoffers verdienen dat, niet 40 van de 300.
Ja, waarschijnlijk wel, vandaar dat hij ook niet op de vluchtstrook door bleef rijden, maar hem tussen twee auto's wurmde, en daarmee maar liefst een stuk of 15 auto's opgeschoten was....quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:50 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Misschien was die "aso" zijn vrouw wel net aan het bevallen of zijn kind net verdronken, makkelijk oordelen altijd.
vliegtuig is nog altijd het veiligste transport middel dat er bestaat volgens mijquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:36 schreef Ratsnest89 het volgende:
Ik blijf erbij, met de bus naar Salou is veiliger. Triester, maar veiliger.
Mee eens.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:20 schreef Ratsnest89 het volgende:
[..]
De slachtoffers krijgen gewoon dezelfde 'behandeling'.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:20 schreef Ratsnest89 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik vond deze blog mooi geschreven http://krag.nu/Items/blog/Waar-zijn-we-mee-bezig/
Ja, wil graag alles volgen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:22 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
De slachtoffers krijgen gewoon dezelfde 'behandeling'.
Of bedoel je dat bij alle slachtoffers de tocht moet worden uitgezonden?
mwha, ieder "slachtoffer" (kist dekt meer de lading) krijgt eenzelfde eerbetoonquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:20 schreef Ratsnest89 het volgende:
[..]
Wanneer je alles gelijk wil behandelen lijkt me dat logisch dan.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:22 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
De slachtoffers krijgen gewoon dezelfde 'behandeling'.
Of bedoel je dat bij alle slachtoffers de tocht moet worden uitgezonden?
Goed verwoord inderdaad!quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik vond deze blog mooi geschreven http://krag.nu/Items/blog/Waar-zijn-we-mee-bezig/
Thanx! Hij is al in DL.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:19 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
http://www.flightradar24.com/NAF24/3e4a192
ik zie 'm gewoon
eigenlijk doen wij ook een beetje meequote:Op donderdag 24 juli 2014 14:25 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij is het op verzoek van nabestaanden dat de media-aandacht na gisteren afneemt
Hopen dat ze het overleefd hebben.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:25 schreef Ratsnest89 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)stort_in_Mali__.html
Vind ik niet. Niemand weet wie er precies in de kisten zit. Dus het is echt niet zo dat je slechts een select clubje wel of niet eert, want je weet simpelweg niet wie het zijn. Alle slachtoffers krijgen wel dezelfde (militaire) eer en worden even waardig behandeld. Dat dit niet (rechtstreeks) op TV komt, doet daar niks aan af.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:20 schreef Ratsnest89 het volgende:
[..]
En daar heb je een bron voor, of dat is gewoon natte vingerwerk?quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:25 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij is het op verzoek van nabestaanden dat de media-aandacht na gisteren afneemt
quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:19 schreef Loveless85 het volgende:
. Als we het gisteren zo deden is het ook wel een beetje raar om het niet voor de rest van de overledenen niet zo te doen...
quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:27 schreef Loveless85 het volgende:
Ik denk dat t ook gewoon logisch is dat het wat afneemt, we hoeven niet 3x die hele tocht op TV...
LE-ZEN, ze ontvangen de doden met dezelfde egards, maar het hoeft toch niet 1 op 1 weer uitgezonden worden. Maar het lijkt me logisch dat ze ze niet gisteren netjes 1 voor 1 in een rouwwagen deden en in colonne naar Hilversum reden, en nu ze in koelwagen pleuren en ff lekker in de file gaan staan.quote:
Ja.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:38 schreef nils7 het volgende:
Mogen die nabestaanden wel bij elke vlucht op Eindhoven zijn?
Ergens zou ik me dat best voor kunnen stellen dat je dat zou willen.
jaquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:38 schreef nils7 het volgende:
Mogen die nabestaanden wel bij elke vlucht op Eindhoven zijn?
Ergens zou ik me dat best voor kunnen stellen dat je dat zou willen.
Behalve dat laatste: "niet te bevatten horrordood". Geef de nabestaanden tenminste wat gemoedsrust ipv vreselijke beelden op te roepen over hun laatste moment.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |