Wat vast staat is dat het ding er gemaakt is.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:39 schreef DeJori het volgende:
[..]
De rebellen hebben het al toegegeven. We kunnen alleen niet 100% bewijzen dat de BUK van de Russen afkomt.
Ach ja, de één zijn dood is jouw vader zijn brood.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:42 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Als uitvaartverzorger 50 km verderop niet bepaald in deze situatie.
Ah oké. Wel een bijzonder moment voor hem dan. Vooral emotioneel denk ik.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:42 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Het is wat zegquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:42 schreef Mr.Noodle het volgende:
Oef, 74 kisten tillen in deze hitte..
http://www.rferl.org/medi(...)68569.html?nocache=1quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:40 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
De rebellen hebben toch alleen toegegeven ''een'' vliegtuig uit de lucht geschoten te hebben. En dat was nog 2 dagen voor deze noodlottige vlucht.
Mag ie ook achter het stuur zitten of moet ie alleen sjouwen?quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:42 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Joh, het maakt niets uit, gisteren was er amper vertraging door die afzettingen, zelfs bij de oprit naar de A27 vanaf de A28 (vanuit Amersfoort bij Rijnsweerd richting Hilversum) stond gisteren amper "file", op, veel minder zelfs dan normaal op dat tijdstip, en op een aso na die via de vluchtstrook wel even een paar auto's moest passeren was daar ook niets aan de hand.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Respect tonen is een goede zaak maar overdrijven is ook een kunst.
Maar dragen die mensen van het leger de kisten niet meer?quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:42 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Aangeven alleen. Zijn nu aan het oefenen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mag ie ook achter het stuur zitten of moet ie alleen sjouwen?
Jawel, maar die kisten worden net als gisteren vanuit het vliegtuig aangegeven aan de dragers (militairen?) buiten het vliegtuig.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:45 schreef Collide het volgende:
[..]
Maar dragen die mensen van het leger de kisten niet meer?
Je bedoeld in Hilversum?quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:47 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Jawel, maar die kisten worden net als gisteren vanuit het vliegtuig aangegeven aan de dragers (militairen?) buiten het vliegtuig.
En we willen niet nagaan of ie uit een veroverde legerbasis kwam.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:39 schreef DeJori het volgende:
[..]
De rebellen hebben het al toegegeven. We kunnen alleen niet 100% bewijzen dat de BUK van de Russen afkomt.
Hmn iedereen kan wel ergens een ondertiteltje onder zetten. En mocht de vertaling goed zijn is het de mening van maar 1 man die denkt dat het zo is.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:44 schreef DeJori het volgende:
[..]
http://www.rferl.org/medi(...)68569.html?nocache=1
Dus hij is er alleen maar om de kist samen met nog wat andere collega's aan te geven?quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:46 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Aangeven alleen. Zijn nu aan het oefenen.
Ja, zijn al meer bronnen van vrijgekomen. Ik kan het zo niet voor je vertalen helaas.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:49 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Hmn iedereen kan wel ergens een ondertiteltje onder zetten. En mocht de vertaling goed zijn is het de mening van maar 1 man die denkt dat het zo is.
Misschien was die "aso" zijn vrouw wel net aan het bevallen of zijn kind net verdronken, makkelijk oordelen altijd.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Joh, het maakt niets uit, gisteren was er amper vertraging door die afzettingen, zelfs bij de oprit naar de A27 vanaf de A28 (vanuit Amersfoort bij Rijnsweerd richting Hilversum) stond gisteren amper "file", op, veel minder zelfs dan normaal op dat tijdstip, en op een aso na die via de vluchtstrook wel even een paar auto's moest passeren was daar ook niets aan de hand.
Ik denk dat de vertraging vandaag amper meer zal zijn, ze hebben dat heel goed aangepakt.
Lees het huidige topic vanaf post #100 nog maar eens.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:49 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Hmn iedereen kan wel ergens een ondertiteltje onder zetten. En mocht de vertaling goed zijn is het de mening van maar 1 man die denkt dat het zo is.
Vliegtuig... Eindhoven dus.quote:
Ja inclusief protocol zoals samen met de militairen marcherend het vliegtuig in.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dus hij is er alleen maar om de kist samen met nog wat andere collega's aan te geven?
LOLquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:49 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Dit toestel is per ongeluk aangezien voor een militair toestel en is niet met opzet neergeschoten. Dat is geen terrorisme maar een stomme fout met afschuwelijke gevolgen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Respect tonen kan niet ver genoeg gaan. Zelfs nu lopen er nog mensen rond die geen greintje fatsoen kunnen opbrengen. Ook gezeik over 'omdat het Nederlanders zijn' is bullshit. Alle andere landen tonen ook respect voor hun inwoners die zijn omgekomen. Dit zijn gewoon Nederlanders die je misschien niet direct kent maar die waarschijnlijk wel via de minste schakels met jou verbonden zijn. En als er toevallig een Maleisische vriend(in) van je aan boord zat, dan hou je die in je gedachten tijdens de minuut stilte, dat mag best. Het gaat erom dat dit een groot onrecht is. Een vliegtuig dat neerstort is ook vreselijk maar dat zijn ongelukken die kunnen gebeuren. Dit vliegtuig is door terroristen neergeschoten. Dat is gewoon een heel ander verhaal en gevoel. Deze mensen hadden nu gewoon nog moeten rondlopen.
het gaan wijzen naar landen in die al instabiele region kan denk ik her onderzoek naar de toedracht en dader alleen maar frustrerenquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:47 schreef beantherio het volgende:
Ik vind het toch wel opvallend hoe afwezig de grote westerse landen zijn in dit verhaal. De VS gooit wat verhaaltjes over de schuld van Rusland in de media (die ze al snel weer gedeeltelijk intrekken) maar je hoort verder niets van ze. Groot Brittannië en Frankrijk ruziën over wie het meest hypocriet is maar beiden doet verder niets. En van Duitsland hoor je ook niets. Het voelt alsof de door deze ramp getroffen landen erg in de steek gelaten worden door hun bondgenoten.
Ik zeg ook niet dat het niet zo isquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:49 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ja, zijn al meer bronnen van vrijgekomen. Ik kan het zo niet voor je vertalen helaas.
Straks zul je zien dat dit de NL-regering weer afschrikt en weer luistert naar deze rebellenquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:55 schreef Automatisch het volgende:
'Dit wordt wereldoorlog drie'
De rebellen in Oost-Oekraïne zien een politiemacht in het rampgebied helemaal niet zitten. "Dan breekt hier de pleuris uit", zei één van de separatisten tegen correspondent Jeroen Akkermans.
De gewapende separatisten moeten er niets van hebben", aldus Akkermans. "Niemand zegt iets op camera, maar zodra de camera uitging, zei een van de gewapende separatisten mij: 'dit wordt wereldoorlog drie'. Als hier een internationale troepenmacht komt, breekt de pleuris uit'."
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)-om-mh17#node_972886
quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:42 schreef Mr.Noodle het volgende:
Oef, 74 kisten tillen in deze hitte..
En dan lees ik net dat het wel 25 (!!!!) graden is!quote:
Zo'n opgeschoten boer met een geweertje serieus nemenquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:53 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het niet zo is![]()
Zoals ik al zei, een terroristische aanslag in het vliegtuig zelf, of gewoon een noodlottig ongeval daar geloof ik niet in in dit geval.
Dus of Oekraïne zit er achter of de separatisten. Welk land het feitelijke wapen geleverd heeft boeit mij niets. Als het ene oorlogszuchtige land het niet geleverd had had de VS het wel gedaan.
Maar ik blijf paf staan van het complete gebrek aan daadwerkelijke feiten. We hebben een paar duizend satellieten in de ruimte. Je zou verwachten dat die toch een dikke raket registreren.
Die beelden zijn er ook wel maar die worden, uit veiligheidsoverweging, niet vrijgegeven. En daarmee blijft het altijd onbetrouwbaar.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:53 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het niet zo is![]()
Zoals ik al zei, een terroristische aanslag in het vliegtuig zelf, of gewoon een noodlottig ongeval daar geloof ik niet in in dit geval.
Dus of Oekraïne zit er achter of de separatisten. Welk land het feitelijke wapen geleverd heeft boeit mij niets. Als het ene oorlogszuchtige land het niet geleverd had had de VS het wel gedaan.
Maar ik blijf paf staan van het complete gebrek aan daadwerkelijke feiten. We hebben een paar duizend satellieten in de ruimte. Je zou verwachten dat die toch een dikke raket registreren.
Welke rebellen?quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ze zijn stap 6 vergeten, ondanks dat het politiek wat lastig ligt gelijk contact zoeken met rebellen.
De luchtvochtigheidsgraad maakt wel wat verschil.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:56 schreef Dven het volgende:
[..]
[..]
En dan lees ik net dat het wel 25 (!!!!) graden is!
Wie was ook alweer de vader van Maxima...quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:57 schreef FANN het volgende:
Wat sneu dit![]()
http://www.powned.tv/nieu(...)r_poetin_nl_uit.html
Als een ultieme, persoonlijke sanctie tegen de Russische president Vladimir Poetin, zou zijn dochter Maria ons land moeten worden uitgezet.
Dat heeft de burgemeester van Hilversum, Pieter Broertjes, gesuggereerd, schrijft de papieren Trouw. De 29-jarige Maria woont sinds twee jaar met haar Nederlandse vriend Jorrit Faassen in de Krimwijk in Voorschoten (Zuid-Holland).
Op zowel Oekraïense, Russische als Nederlandse internetfora rees de vraag al eerder of Maria nog wel welkom is in Nederland, vanwege de ogenschijnlijke betrokkenheid van Rusland bij de ramp met vlucht MH17.
Update 15:32
De politie houdt de omgeving van het huis van Maria Poetina in de gaten. Volgens Omroep West zouden Oekraïners op Twitter hebben opgeroepen tot protest bij haar huis. De gemeente Voorschoten weet niet of Maria Poetin thuis is.
Update 11.46: Op Twitter heeft Pieter Broertjes zijn opmerking over de dochter van Poetin ongepast genoemd. Volgens de burgemeester kwam de opmerking voort uit gevoel van onmacht.
Is toch al een paar dagen oud? Broertjes heeft excuses aangeboden. Gezegd dat ie dit in een vlaag van emotionele woede geroepen heeft.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:57 schreef FANN het volgende:
Wat sneu dit![]()
Als een ultieme, persoonlijke sanctie tegen de Russische president Vladimir Poetin, zou zijn dochter Maria ons land moeten worden uitgezet.
Dat heeft de burgemeester van Hilversum, Pieter Broertjes, gesuggereerd, schrijft de papieren Trouw. De 29-jarige Maria woont sinds twee jaar met haar Nederlandse vriend Jorrit Faassen in de Krimwijk in Voorschoten (Zuid-Holland).
Op zowel Oekraïense, Russische als Nederlandse internetfora rees de vraag al eerder of Maria nog wel welkom is in Nederland, vanwege de ogenschijnlijke betrokkenheid van Rusland bij de ramp met vlucht MH17.
De politie houdt de omgeving van het huis van Maria Poetina in de gaten. Volgens Omroep West zouden Oekraïners op Twitter hebben opgeroepen tot protest bij haar huis. De gemeente Voorschoten weet niet of Maria Poetin thuis is.
Update 11.46: Op Twitter heeft Pieter Broertjes zijn opmerking over de dochter van Poetin ongepast genoemd. Volgens de burgemeester kwam de opmerking voort uit gevoel van onmacht.
Van een burgemeester verwacht je toch beter.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:57 schreef FANN het volgende:
Wat sneu dit![]()
Henk toch?quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:58 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Wie was ook alweer de vader van Maxima...
Intimideren kunnen ze prima, destabiliseren ook, maar het gaat om ONS volk en ONZE bezittingen voor een groot deel, als zij zich niet vrijwillig laten begeleiden naar Den Haag voor een verklaring, STUK voor STUK, is het ons goed recht om ONZE bezittingen te beschermen, desnoods ter plekke.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:55 schreef Automatisch het volgende:
'Dit wordt wereldoorlog drie'
De rebellen in Oost-Oekraïne zien een politiemacht in het rampgebied helemaal niet zitten. "Dan breekt hier de pleuris uit", zei één van de separatisten tegen correspondent Jeroen Akkermans.
De gewapende separatisten moeten er niets van hebben", aldus Akkermans. "Niemand zegt iets op camera, maar zodra de camera uitging, zei een van de gewapende separatisten mij: 'dit wordt wereldoorlog drie'. Als hier een internationale troepenmacht komt, breekt de pleuris uit'."
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)-om-mh17#node_972886
Daar moest ik ook meteen aan denkenquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:58 schreef meth1745 het volgende:
Wie was ook alweer de vader van Maxima...
Precies.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:59 schreef agter het volgende:
[..]
Is toch al een paar dagen oud? Broertjes heeft excuses aangeboden. Gezegd dat ie dit in een vlaag van emotionele woede geroepen heeft.
quote:Malaysia Flight 17: The Unique Way the Dutch Mourn
With their innate distrust of ideology, the Dutch are strikingly different from Americans in their gut reactions.
A cultural conundrum that I struggled to comprehend during my six years of living in Amsterdam concerned the Dutch attitude toward celebrities. They are passionate about their own celebrities – far more than about Hollywood stars, which is fair enough – but in the midst of intensely gossiping about a homegrown film or sports personality, they will suddenly turn blasé, as if the celeb were a mere family member who had started to become uppity.
[...]
http://time.com/3025307/m(...)ands-dutch-mourning/
Het idee om dat te doen komt echt uit de randdebielen van de maatschappij, die ze eigenlijk het stemrecht moeten ontnemen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:57 schreef FANN het volgende:
Wat sneu dit![]()
Inderdaad.quote:
Toch weer wel ja? Dacht dat het alleen gisteren uitgezonden zou worden.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:03 schreef superniger het volgende:
15:45 laten ze de ceremonie live zien op de NOS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |