abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142678515
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:39 schreef DeJori het volgende:

[..]

De rebellen hebben het al toegegeven. We kunnen alleen niet 100% bewijzen dat de BUK van de Russen afkomt.
Wat vast staat is dat het ding er gemaakt is.
  donderdag 24 juli 2014 @ 13:42:43 #252
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_142678536
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:42 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:

[..]

Als uitvaartverzorger 50 km verderop niet bepaald in deze situatie.
Ach ja, de één zijn dood is jouw vader zijn brood.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Redactie Games donderdag 24 juli 2014 @ 13:42:43 #253
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_142678537
Oef, 74 kisten tillen in deze hitte..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_142678547
quote:

[..]

Ah oké. Wel een bijzonder moment voor hem dan. Vooral emotioneel denk ik.
De klaagbaak is een machine.
  donderdag 24 juli 2014 @ 13:43:17 #255
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_142678564
quote:
15s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:42 schreef Mr.Noodle het volgende:
Het is wat zeg
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 24 juli 2014 @ 13:44:48 #256
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_142678612
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:40 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

De rebellen hebben toch alleen toegegeven ''een'' vliegtuig uit de lucht geschoten te hebben. En dat was nog 2 dagen voor deze noodlottige vlucht.
http://www.rferl.org/medi(...)68569.html?nocache=1
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_142678624
quote:

[..]

Mag ie ook achter het stuur zitten of moet ie alleen sjouwen?
  donderdag 24 juli 2014 @ 13:45:17 #258
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_142678636
:')
  donderdag 24 juli 2014 @ 13:45:27 #259
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_142678638
quote:
11s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:32 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Respect tonen is een goede zaak maar overdrijven is ook een kunst.
Joh, het maakt niets uit, gisteren was er amper vertraging door die afzettingen, zelfs bij de oprit naar de A27 vanaf de A28 (vanuit Amersfoort bij Rijnsweerd richting Hilversum) stond gisteren amper "file", op, veel minder zelfs dan normaal op dat tijdstip, en op een aso na die via de vluchtstrook wel even een paar auto's moest passeren was daar ook niets aan de hand.

Ik denk dat de vertraging vandaag amper meer zal zijn, ze hebben dat heel goed aangepakt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_142678657
quote:

[..]

Maar dragen die mensen van het leger de kisten niet meer?
pi_142678666
quote:
5s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:45 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Mag ie ook achter het stuur zitten of moet ie alleen sjouwen?
Aangeven alleen. Zijn nu aan het oefenen.
pi_142678685
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:45 schreef Collide het volgende:

[..]

Maar dragen die mensen van het leger de kisten niet meer?
Jawel, maar die kisten worden net als gisteren vanuit het vliegtuig aangegeven aan de dragers (militairen?) buiten het vliegtuig.
  Redactie Games donderdag 24 juli 2014 @ 13:47:03 #263
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_142678687
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:43 schreef Dven het volgende:

[..]

Het is wat zeg
Aardig wat..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_142678711
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:47 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:

[..]

Jawel, maar die kisten worden net als gisteren vanuit het vliegtuig aangegeven aan de dragers (militairen?) buiten het vliegtuig.
Je bedoeld in Hilversum?
  donderdag 24 juli 2014 @ 13:47:58 #265
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_142678724
Ik vind het toch wel opvallend hoe afwezig de grote westerse landen zijn in dit verhaal. De VS gooit wat verhaaltjes over de schuld van Rusland in de media (die ze al snel weer gedeeltelijk intrekken) maar je hoort verder niets van ze. Groot Brittannië en Frankrijk ruziën over wie het meest hypocriet is maar beiden doet verder niets. En van Duitsland hoor je ook niets. Het voelt alsof de door deze ramp getroffen landen erg in de steek gelaten worden door hun bondgenoten.
pi_142678734
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:39 schreef DeJori het volgende:

[..]

De rebellen hebben het al toegegeven. We kunnen alleen niet 100% bewijzen dat de BUK van de Russen afkomt.
En we willen niet nagaan of ie uit een veroverde legerbasis kwam.
  donderdag 24 juli 2014 @ 13:49:16 #267
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_142678763
quote:
Hmn iedereen kan wel ergens een ondertiteltje onder zetten. En mocht de vertaling goed zijn is het de mening van maar 1 man die denkt dat het zo is.
pi_142678771
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:46 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:

[..]

Aangeven alleen. Zijn nu aan het oefenen.
Dus hij is er alleen maar om de kist samen met nog wat andere collega's aan te geven?
  donderdag 24 juli 2014 @ 13:49:47 #269
361691 DeJori
pi_142678776
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:49 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Hmn iedereen kan wel ergens een ondertiteltje onder zetten. En mocht de vertaling goed zijn is het de mening van maar 1 man die denkt dat het zo is.
Ja, zijn al meer bronnen van vrijgekomen. Ik kan het zo niet voor je vertalen helaas.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  donderdag 24 juli 2014 @ 13:50:15 #270
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_142678788
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:45 schreef Leandra het volgende:

[..]

Joh, het maakt niets uit, gisteren was er amper vertraging door die afzettingen, zelfs bij de oprit naar de A27 vanaf de A28 (vanuit Amersfoort bij Rijnsweerd richting Hilversum) stond gisteren amper "file", op, veel minder zelfs dan normaal op dat tijdstip, en op een aso na die via de vluchtstrook wel even een paar auto's moest passeren was daar ook niets aan de hand.

Ik denk dat de vertraging vandaag amper meer zal zijn, ze hebben dat heel goed aangepakt.
Misschien was die "aso" zijn vrouw wel net aan het bevallen of zijn kind net verdronken, makkelijk oordelen altijd.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_142678794
De vijf stappen naar een militaire missie in Oekraïne

Nederland wil honderden internationale militairen en forensische politie-experts naar Oekraïne sturen en probeert dat buiten de VN-Veiligheidsraad om te bereiken. Welke stappen wil Nederland nemen?

1. Beveiligers zijn onvermijdelijk
Volgens Nederland hebben de internationale onderzoekers naar de ramp met vlucht MH17 onvermijdelijk bewaking nodig als ze hun werk goed willen doen. Het rampgebied ligt midden in een door rebellen gecrontroleerd gebied en bovendien zijn de rebellen verdeeld over verschillende - criminele - groepen. Vandaag nog meldde de Onderzoeksraad dat de veiligheid nog niet gegarandeerd kan worden en er nog geen onderzoek wordt gedaan op de plek van de ramp. De onderzoekers moeten 'voor langere tijd vrijelijk over de gehele onderzoekslocatie kunnen bewegen'. Er wordt weliswaar gesproken met de rebellen, maar ook al geven die toestemming voor de komst van het onderzoeksteam, dan nog denkt de regering niet dat het veilig genoeg is. Wat meespeelt: Nederland kampt met een trauma uit Srebrenica, toen Nederlanders werden uitgezonden die zichzelf niet goed konden verdedigen.

2. Internationale steun
Nederland wil dat zowel militairen als de onderzoekers uit verschillende landen komen. Bij het onderzoeksteam is dat al gelukt. Nederland heeft de leiding, maar het is een team van internationale experts uit Oekraïne, Maleisië, Australië, Frankrijk, Duitsland, Verenigde Staten, Verenigd Koninkrijk en Rusland. Zo moet het ook gaan met de beveiligers. De grootste bondgenoot is Australië, dat 27 mensen verloor bij de ramp. Premier Abbot heeft al 50 agenten naar Londen gestuurd. 'We zijn klaar om Australische agenten in te zetten in Oekraïne', zei hij vanochtend. Voor elke onderzoeker zijn naar schatting 7 beveiligers en logistieke ondersteuners nodig, leert de ervaring met andere buitenlandse missies. Bovenop de circa 125 onderzoekers die er nu actief zijn in Oekraïne en elders, zou dit grofweg neerkomen op honderden extra beveiligers en logistieke ondersteuneners.

© epa.
minister Timmermans (Buitenlandse Zaken) en zijn Australische ambtgenoot Julie Bishop bij aankomst in Kiev.
3. Toestemming van Oekraïne
Vandaag volgt een volgende cruciale stap: minister Timmermans (Buitenlandse Zaken) reist met zijn Australische ambtgenoot Julie Bishop naar Oekraïne om toestemming te vragen voor buitenlandse soldaten en agenten op Oekraïens grondgebied. Als Kiev instemt volgt een minstens zo precair verzoek: of Oekraïne bereid is de afspraken in een bilateraal akkoord te gieten. Zo moet een ingewikkelde en veel tijd vergende resolutie via de VN-Veiligheidsraad voorkomen worden.

4. Instemming van de Kamer
Momenteel werkt het kabinet aan een zogenoemde artikel-100 procedure om het parlement te informeren over de op handen zijnde missie. Timmermans heeft de fractievoorzitters dinsdagavond al kort bijgepraat over de mogelijk risico's van de missie. Zij staan kritisch welwillend tegenover het plan, maar kennen nog geen details. Op korte termijn, waarschijnlijk vandaag, wordt een brief verwacht waarin het kabinet de plannen aankondigt. Morgen volgt een debat met de buitenlandwoordvoerders. Mogelijk dat de hele Kamer snel daarna moet terugkomen van reces.

5. Instemming Vladimir Poetin
In het geval van een akkoord met Oekraïne is formele toestemming van Rusland niet nodig, maar Moskou is de enige partij die invloed heeft op de rebellen. Bovendien zit Rusland niet te wachten op westerse soldaten op enkele tientallen kilometers van de grens. Premier Rutte heeft de afgelopen dagen met Poetin gebeld om te zorgen dat de beveiligingsmissie geen nieuwe slachtoffers gaat veroorzaken. Aangenomen wordt dat Poetin voorwaarden zal stellen, bijvoorbeeld een limiet op het aantal dagen dat de onderzoekers in het gebied verblijven.

Tot slot: de druk is hoog. Elke dag dat het onderzoek niet kan beginnen en er nog stoffelijke overschotten in het rampgebied liggen is er een te veel. Het diplomatieke schaakspel op meerdere borden tegelijk moet snel resultaat opleveren.

http://www.volkskrant.nl/(...)ie-in-Oekraine.dhtml
pi_142678830
quote:

[..]

Lees het huidige topic vanaf post #100 nog maar eens.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_142678849
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:47 schreef Collide het volgende:

[..]

Je bedoeld in Hilversum?
Vliegtuig... Eindhoven dus. ;)

quote:
5s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:49 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Dus hij is er alleen maar om de kist samen met nog wat andere collega's aan te geven?
Ja inclusief protocol zoals samen met de militairen marcherend het vliegtuig in.
  donderdag 24 juli 2014 @ 13:52:16 #274
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_142678855
quote:

[..]

LOL _O-
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  donderdag 24 juli 2014 @ 13:52:27 #275
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_142678864
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:36 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Respect tonen kan niet ver genoeg gaan. Zelfs nu lopen er nog mensen rond die geen greintje fatsoen kunnen opbrengen. Ook gezeik over 'omdat het Nederlanders zijn' is bullshit. Alle andere landen tonen ook respect voor hun inwoners die zijn omgekomen. Dit zijn gewoon Nederlanders die je misschien niet direct kent maar die waarschijnlijk wel via de minste schakels met jou verbonden zijn. En als er toevallig een Maleisische vriend(in) van je aan boord zat, dan hou je die in je gedachten tijdens de minuut stilte, dat mag best. Het gaat erom dat dit een groot onrecht is. Een vliegtuig dat neerstort is ook vreselijk maar dat zijn ongelukken die kunnen gebeuren. Dit vliegtuig is door terroristen neergeschoten. Dat is gewoon een heel ander verhaal en gevoel. Deze mensen hadden nu gewoon nog moeten rondlopen.
Dit toestel is per ongeluk aangezien voor een militair toestel en is niet met opzet neergeschoten. Dat is geen terrorisme maar een stomme fout met afschuwelijke gevolgen.
Waarom was dit luchtruim niet al eerder afgesloten ? Waarom waren niet alle landen - ipv alleen maar een paar- gewaarschuwd dat het vliegen over dit oorlogsgebied te gevaarlijk was ?
Ik zag heel graag alle verantwoordelijken voor dit bizarre neerschieten van een burgervliegtuig ter verantwoording geroepen.
Er zijn echt meer partijen bij betrokken dan alleen de separatisten en de russen die hun steun verlenen.
Dat het sommige partijen van pas komt om maar lekker ergens tegen aan te schoppen heeft weinig met gerechtigheid te maken. Ik hoop dat deze zaak grondig wordt uitgezocht en verder ook nog dat men er lering uit trekt en dit nóóit meer gebeurd.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_142678885
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:47 schreef beantherio het volgende:
Ik vind het toch wel opvallend hoe afwezig de grote westerse landen zijn in dit verhaal. De VS gooit wat verhaaltjes over de schuld van Rusland in de media (die ze al snel weer gedeeltelijk intrekken) maar je hoort verder niets van ze. Groot Brittannië en Frankrijk ruziën over wie het meest hypocriet is maar beiden doet verder niets. En van Duitsland hoor je ook niets. Het voelt alsof de door deze ramp getroffen landen erg in de steek gelaten worden door hun bondgenoten.
het gaan wijzen naar landen in die al instabiele region kan denk ik her onderzoek naar de toedracht en dader alleen maar frustreren
pi_142678888
Ze zijn stap 6 vergeten, ondanks dat het politiek wat lastig ligt gelijk contact zoeken met rebellen.
  donderdag 24 juli 2014 @ 13:53:32 #278
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_142678894
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:49 schreef DeJori het volgende:

[..]

Ja, zijn al meer bronnen van vrijgekomen. Ik kan het zo niet voor je vertalen helaas.
Ik zeg ook niet dat het niet zo is ;)
Zoals ik al zei, een terroristische aanslag in het vliegtuig zelf, of gewoon een noodlottig ongeval daar geloof ik niet in in dit geval.
Dus of Oekraïne zit er achter of de separatisten. Welk land het feitelijke wapen geleverd heeft boeit mij niets. Als het ene oorlogszuchtige land het niet geleverd had had de VS het wel gedaan.
Maar ik blijf paf staan van het complete gebrek aan daadwerkelijke feiten. We hebben een paar duizend satellieten in de ruimte. Je zou verwachten dat die toch een dikke raket registreren.
pi_142678946
'Dit wordt wereldoorlog drie'

De rebellen in Oost-Oekraïne zien een politiemacht in het rampgebied helemaal niet zitten. "Dan breekt hier de pleuris uit", zei één van de separatisten tegen correspondent Jeroen Akkermans.

De gewapende separatisten moeten er niets van hebben", aldus Akkermans. "Niemand zegt iets op camera, maar zodra de camera uitging, zei een van de gewapende separatisten mij: 'dit wordt wereldoorlog drie'. Als hier een internationale troepenmacht komt, breekt de pleuris uit'."

http://www.rtlnieuws.nl/n(...)-om-mh17#node_972886
  donderdag 24 juli 2014 @ 13:56:01 #280
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_142678980
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:55 schreef Automatisch het volgende:

De rebellen in Oost-Oekraïne zien een politiemacht in het rampgebied helemaal niet zitten. "Dan breekt hier de pleuris uit", zei één van de separatisten tegen correspondent Jeroen Akkermans.

De gewapende separatisten moeten er niets van hebben", aldus Akkermans. "Niemand zegt iets op camera, maar zodra de camera uitging, zei een van de gewapende separatisten mij: 'dit wordt wereldoorlog drie'. Als hier een internationale troepenmacht komt, breekt de pleuris uit'."

Straks zul je zien dat dit de NL-regering weer afschrikt en weer luistert naar deze rebellen :')
Dit is gewoon raar :l
  donderdag 24 juli 2014 @ 13:56:11 #281
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_142678984
quote:
15s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:42 schreef Mr.Noodle het volgende:
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:43 schreef Dven het volgende:

[..]

Het is wat zeg
En dan lees ik net dat het wel 25 (!!!!) graden is!

donderdag 24 juli 2014 @ 13:56:44 #282
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_142679008
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:53 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, een terroristische aanslag in het vliegtuig zelf, of gewoon een noodlottig ongeval daar geloof ik niet in in dit geval.
Dus of Oekraïne zit er achter of de separatisten. Welk land het feitelijke wapen geleverd heeft boeit mij niets. Als het ene oorlogszuchtige land het niet geleverd had had de VS het wel gedaan.
Maar ik blijf paf staan van het complete gebrek aan daadwerkelijke feiten. We hebben een paar duizend satellieten in de ruimte. Je zou verwachten dat die toch een dikke raket registreren.
Zo'n opgeschoten boer met een geweertje serieus nemen :')
  donderdag 24 juli 2014 @ 13:57:07 #283
361691 DeJori
pi_142679021
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:53 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Die beelden zijn er ook wel maar die worden, uit veiligheidsoverweging, niet vrijgegeven. En daarmee blijft het altijd onbetrouwbaar.
pi_142679027
quote:
2s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ze zijn stap 6 vergeten, ondanks dat het politiek wat lastig ligt gelijk contact zoeken met rebellen.
Welke rebellen?
Het is niet dat er 1 groep rebellen zit, he...
Zijn allemaal weer losse groepjes bandieten die ook weer onderling 'oorlogje' spelen.
Tis gewoon heel gecompliceerd daar.
Make my day!
pi_142679037
Wat sneu dit :')
http://www.powned.tv/nieu(...)r_poetin_nl_uit.html

Als een ultieme, persoonlijke sanctie tegen de Russische president Vladimir Poetin, zou zijn dochter Maria ons land moeten worden uitgezet.

Dat heeft de burgemeester van Hilversum, Pieter Broertjes, gesuggereerd, schrijft de papieren Trouw. De 29-jarige Maria woont sinds twee jaar met haar Nederlandse vriend Jorrit Faassen in de Krimwijk in Voorschoten (Zuid-Holland).

Op zowel Oekraïense, Russische als Nederlandse internetfora rees de vraag al eerder of Maria nog wel welkom is in Nederland, vanwege de ogenschijnlijke betrokkenheid van Rusland bij de ramp met vlucht MH17.

Update 15:32
De politie houdt de omgeving van het huis van Maria Poetina in de gaten. Volgens Omroep West zouden Oekraïners op Twitter hebben opgeroepen tot protest bij haar huis. De gemeente Voorschoten weet niet of Maria Poetin thuis is.

Update 11.46: Op Twitter heeft Pieter Broertjes zijn opmerking over de dochter van Poetin ongepast genoemd. Volgens de burgemeester kwam de opmerking voort uit gevoel van onmacht.
  donderdag 24 juli 2014 @ 13:58:06 #286
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_142679059
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_142679072
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:56 schreef Dven het volgende:

[..]

[..]

En dan lees ik net dat het wel 25 (!!!!) graden is!

De luchtvochtigheidsgraad maakt wel wat verschil.
pi_142679080
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:57 schreef FANN het volgende:

Als een ultieme, persoonlijke sanctie tegen de Russische president Vladimir Poetin, zou zijn dochter Maria ons land moeten worden uitgezet.

Dat heeft de burgemeester van Hilversum, Pieter Broertjes, gesuggereerd, schrijft de papieren Trouw. De 29-jarige Maria woont sinds twee jaar met haar Nederlandse vriend Jorrit Faassen in de Krimwijk in Voorschoten (Zuid-Holland).

Op zowel Oekraïense, Russische als Nederlandse internetfora rees de vraag al eerder of Maria nog wel welkom is in Nederland, vanwege de ogenschijnlijke betrokkenheid van Rusland bij de ramp met vlucht MH17.

De politie houdt de omgeving van het huis van Maria Poetina in de gaten. Volgens Omroep West zouden Oekraïners op Twitter hebben opgeroepen tot protest bij haar huis. De gemeente Voorschoten weet niet of Maria Poetin thuis is.

Update 11.46: Op Twitter heeft Pieter Broertjes zijn opmerking over de dochter van Poetin ongepast genoemd. Volgens de burgemeester kwam de opmerking voort uit gevoel van onmacht.
Wie was ook alweer de vader van Maxima...
pi_142679104
quote:

Is toch al een paar dagen oud? Broertjes heeft excuses aangeboden. Gezegd dat ie dit in een vlaag van emotionele woede geroepen heeft.
Make my day!
pi_142679105
quote:

Van een burgemeester verwacht je toch beter.
Je raekt an de dinge geweun.
  donderdag 24 juli 2014 @ 13:59:28 #291
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_142679109
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:58 schreef meth1745 het volgende:

[..]

Henk toch?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_142679110
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:55 schreef Automatisch het volgende:

Intimideren kunnen ze prima, destabiliseren ook, maar het gaat om ONS volk en ONZE bezittingen voor een groot deel, als zij zich niet vrijwillig laten begeleiden naar Den Haag voor een verklaring, STUK voor STUK, is het ons goed recht om ONZE bezittingen te beschermen, desnoods ter plekke.
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
pi_142679112
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:58 schreef meth1745 het volgende:
Daar moest ik ook meteen aan denken :D
pi_142679178
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:59 schreef agter het volgende:

[..]

Is toch al een paar dagen oud? Broertjes heeft excuses aangeboden. Gezegd dat ie dit in een vlaag van emotionele woede geroepen heeft.
Precies.

Alhoewel je dan nog steeds van een burgemeester beter mag verwachten. Die dochter zal ook niet heel blij zijn met pappie, gok als ze dat wel was dat ze niet in 'het Westen' was neergestreken en met een Nederlandse jongen een relatie had, maar lekker ergens in Russische invloedsferen was gebleven.
  donderdag 24 juli 2014 @ 14:01:57 #295
361691 DeJori
pi_142679181
Interessant analyse van gisteren:

quote:
Malaysia Flight 17: The Unique Way the Dutch Mourn

With their innate distrust of ideology, the Dutch are strikingly different from Americans in their gut reactions.

A cultural conundrum that I struggled to comprehend during my six years of living in Amsterdam concerned the Dutch attitude toward celebrities. They are passionate about their own celebrities – far more than about Hollywood stars, which is fair enough – but in the midst of intensely gossiping about a homegrown film or sports personality, they will suddenly turn blasé, as if the celeb were a mere family member who had started to become uppity.

[...]

http://time.com/3025307/m(...)ands-dutch-mourning/
  donderdag 24 juli 2014 @ 14:02:09 #296
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_142679192
quote:

Het idee om dat te doen komt echt uit de randdebielen van de maatschappij, die ze eigenlijk het stemrecht moeten ontnemen.
Dit is gewoon raar :l
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 24 juli 2014 @ 14:02:52 #297
862 Arcee
Look closer
pi_142679214
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:59 schreef agter het volgende:
Is toch al een paar dagen oud?
Inderdaad.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_142679231
15:45 laten ze de ceremonie live zien op de NOS.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_142679244
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:02 schreef Arcee het volgende:

[..]

Inderdaad.
Ja, ja maar ik had het nog niet gezien :+
http://www.blikopnieuws.n(...)-over-dochter-poetin
pi_142679254
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:03 schreef superniger het volgende:
15:45 laten ze de ceremonie live zien op de NOS.
Toch weer wel ja? Dacht dat het alleen gisteren uitgezonden zou worden.
I solemnly swear i'm up to no good
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')