Natuurlijk. Maar dat houd je voor jezelf. Nu staat het er alsof het net zo dramatisch is en vergelijkbaar is met het verlies van mensenlevens.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh doe normaal ik zou kapot gaan als er iets met mijn hond zou gebeuren.
duidelijk geen huisdieren houder... anders had je je wel kunnen inleven hoe dat gezin zich nu voelt en dus ook hun reactiequote:Op donderdag 24 juli 2014 13:17 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wat ik hierboven zeg. Heel erg voor die mensen, maar kom op, het gaat over een hond. Houd je verdriet voor jezelf en maak er geen drama van terwijl er bijna 300 mensen zijn omgekomen.
Wat wil je als je een uur vroeger opstijgt dan toegestaan en daardoor een focking tyfoon in vliegt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:20 schreef FANN het volgende:
Nog eentje...
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)ing-taiwan-40-doden/
Kijk even hierboven!quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:21 schreef mschol het volgende:
[..]
duidelijk geen huisdieren houder... anders had je je wel kunnen inleven hoe dat gezin zich nu voelt en dus ook hun reactie
quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:21 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wat wil je als je een uur vroeger opstijgt dan toegestaan en daardoor een focking tyfoon in vliegt.
Ga eens weg joh, alsof jij bepaalt wie waarom mag rouwen en waar dat naar voren te brengenquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:17 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wat ik hierboven zeg. Heel erg voor die mensen, maar kom op, het gaat over een hond. Houd je verdriet voor jezelf en maak er geen drama van terwijl er bijna 300 mensen zijn omgekomen.
Nationale rouw daar.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:20 schreef FANN het volgende:
Nog eentje...
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)ing-taiwan-40-doden/
Ach, beste dat ik zo meteen verzinnen kon. Ik post feiten vermomd als meningen: dat mensen weten dat Mitterand en Thatcher de Duitse eenmaking niet wilden, daar gaat het om. De rest was verpakking.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:28 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Beetje in perspectief zetten, dat is Juni 2014 in December 2013 heeft de UK aangegeven niks te voelen voor een Europees leger. Sowieso onderbouwt het nog steeds niet je verhaal en derhalve is het gewoon onzin.
Bang zijn dat er anti-Duits sentiment ontstaat in Europa als Duitsland zich internationaal sterker profileert
Ja? Hou zou jij je voelen als je je ouders en zusje hebt verloren en dan dit soort dramatische hondenverhalen moet lezen. Dat vind ikquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Ga eens weg joh, alsof jij bepaalt wie waarom mag rouwen en waar dat naar voren te brengen
Om te kotsen
Is inderdaad vergelijkbaar voor die mensen, heel goed gezien.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:21 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar dat houd je voor jezelf. Nu staat het er alsof het net zo dramatisch is en vergelijkbaar is met het verlies van mensenlevens.
Uberhaupt, mensen die huisdieren met een kind vergelijken.![]()
En ik ben echt een dierenvriend, heb een paard, kat, kippen, schildpad. En moet ook huilen als er een dood gaat. Maar ik maak hier geen drama voor de buitenwereld van. En daarna koop ik een nieuwe.
Aan de andere kant weet je niet hoe zo'n stuk tot stand gekomen is.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:17 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat maakt ieder nog steeds wel voor zichzelf uit. Voor mij is mijn hond me alles. Dus ik kan die mensen heel goed begrijpen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:21 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar dat houd je voor jezelf. Nu staat het er alsof het net zo dramatisch is en vergelijkbaar is met het verlies van mensenlevens.
Uberhaupt, mensen die huisdieren met een kind vergelijken.![]()
En ik ben echt een dierenvriend, heb een paard, kat, kippen, schildpad. En moet ook huilen als er een dood gaat. Maar ik maak hier geen drama voor de buitenwereld van. En daarna koop ik een nieuwe.
Met zoveel andere landen die er ook in vertegenwoordigd zijn zal dat echt niet gebeuren.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:14 schreef homme7 het volgende:
[..]
ja ze kunne er dan moeilijk iets tegen inbrengen, officieel russische lezing zal het dan worden en in Wikipedia vermeld
Kan het wel zeer zeker begrijpen. Voor die mensen is hun hond hetzelfde als de mensen die hierbij familieleden, kennissen en familieleden zijn verloren.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:23 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja? Hou zou jij je voelen als je je ouders en zusje hebt verloren en dan dit soort dramatische hondenverhalen moet lezen. Dat vind ik
Dat is ook zo. De pers houdt er wel van om drama nog groter te maken dan het al is.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Aan de andere kant weet je niet hoe zo'n stuk tot stand gekomen is.
- Een reporter die de vrachtlijst checkt en vervolgens de eigenaar van de hond gaat bellen.
- De eigenaar die een reisblog bijhoudt, daarop meldt dat de hond in het vliegtuig zat en vervolgens door een journalist gebeld wordt....
Dat er een stuk over in de krant staat betekent niet automatisch dat de eigenaar zelf de krant gebeld heeft om z'n leed te ventileren.
En tóch is het anders, hoeveel je ook van je dier houdt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:24 schreef Ratsnest89 het volgende:
[..]
Mijn hond is als een kind van me. Hoeft ook niemand aan te komen, sta niet voor mezelf in.
ik denk het eerste.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:27 schreef Ratsnest89 het volgende:
Rijden er straks ruim 70 lijkwagens in colonne? Of met grotere voortuigen waar meerdere kisten in passen?
Dat zeg ik net, ik heb twee paarden, een kat, drie kippen en een schildpad, maar met die laatste heb ik geen band wel met kat en paarden. Als daar iets mee gebeurt heb ik veel verdriet en een soort van rouw. Maar ik ga daar de buitenwereld niet mee lastig vallen, want ik vind dat niet vergelijkbaar met het verlies van mensenlevens, wat ik ook van dichtbij heb meegemaakt. En als ik uitgehuild ben dan koop ik inderdaad, net als iedereen, een nieuwe.quote:
Ik snap het wel (heb zelf ook hele pijnlijke overlijdensgevallen van huisdieren meegemaakt) maar ik zou toch niet aandragen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:24 schreef Ratsnest89 het volgende:
[..]
Mijn hond is als een kind van me. Hoeft ook niemand aan te komen, sta niet voor mezelf in.
en er komt er later nog eentje, voor die hond.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:27 schreef Ratsnest89 het volgende:
Rijden er straks ruim 70 lijkwagens in colonne? Of met grotere voortuigen waar meerdere kisten in passen?
Prima dat jij dat zo ervaart. Maar duw jouw mening en gedrag niet door andermans strot.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:28 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat zeg ik net, ik heb twee paarden, een kat, drie kippen en een schildpad, maar met die laatste heb ik geen band wel met kat en paarden. Als daar iets mee gebeurt heb ik veel verdriet en een soort van rouw. Maar ik ga daar de buitenwereld niet mee lastig vallen, want ik vind dat niet vergelijkbaar met het verlies van mensenlevens, wat ik ook van dichtbij heb meegemaakt. En als ik uitgehuild ben dan koop ik inderdaad, net als iedereen, een nieuwe.
Lastig vallenquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:28 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat zeg ik net, ik heb twee paarden, een kat, drie kippen en een schildpad, maar met die laatste heb ik geen band wel met kat en paarden. Als daar iets mee gebeurt heb ik veel verdriet en een soort van rouw. Maar ik ga daar de buitenwereld niet mee lastig vallen, want ik vind dat niet vergelijkbaar met het verlies van mensenlevens, wat ik ook van dichtbij heb meegemaakt. En als ik uitgehuild ben dan koop ik inderdaad, net als iedereen, een nieuwe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |