quote:
Daar lijkt t wel op ja.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:10 schreef Dark_Killah het volgende:
Pfff.. waarschijnlijk door weersomstandigheden dus?
Dank!quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:08 schreef Perrin het volgende:
[..]
1) Het vliegtuig was niet ver van de Algerijnse grens toen het werd gevraagd de route te wijzigen ivm slechte zichbaarheid en om een botsing met een ander vliegtuig te vermijden.
2) Er was veel onweer met krachtige wind en veel bliksem.
3) In het noorden van Mali is het nog instabiel. (wat dan neem ik aan de redding of het onderzoek bemoeilijkt)
twitter:
Nee, dit is niet normaal. Wel toevallig.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:12 schreef DeLuna het volgende:
Jemig man. Lijkt het nu alsof het elke dag gebeurt of is dit normaal?
Nee 2013 was bijvoorbeeld een uiterst goed jaar wat betreft de veiligheid.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:11 schreef DeJori het volgende:
Ben benieuwd of dit nu komt omdat we het extra in de gaten houden? Maar zoveel crashes achter elkaar is volgens mij toch niet de norm...
grote crashes komen altijd in het nieuws toch.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:11 schreef DeJori het volgende:
Ben benieuwd of dit nu komt omdat we het extra in de gaten houden? Maar zoveel crashes achter elkaar is volgens mij toch niet de norm...
Das nou niet echt in de buurt van Algerije.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:18 schreef Perrin het volgende:
[ afbeelding ]
Hier ergens in de buurt gecrashed..
MD83 airbus? MD is geen airbus, en die 80 serie is gewoon een eng ding wegens niet dubbel uitgevoerde kritieke onderdelen.quote:
Ik voel me onheus gequoot.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:20 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
MD83 airbus? MD is geen airbus, en die 80 serie is gewoon een eng ding wegens niet dubbel uitgevoerde kritieke onderdelen.
Is helemaal niet Turks.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:25 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Sowieso Turks, iesj niet goed
Karmaquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:31 schreef clavier het volgende:
Groot aantal Fransen aan boord meldt BFMTV.
Ja, het is normaal nu. Vanaf nu zullen er elke week 3 vliegtuigen verongelukken.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:12 schreef DeLuna het volgende:
Jemig man. Lijkt het nu alsof het elke dag gebeurt of is dit normaal?
Oh, er was verontwaardiging nadat Frankrijk zei door te gaan met leveren van wapens aan Rusland.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |